Daca esti in cautarea unui loc de munca, cu siguranta, ai nimerit in locul potrivit pentru ca in cadrul platformei Retaillium ai ocazia de a vedea cele mai noi joburi. In schimb, aceasta se deosebeste de toate celelalte la care ai acces prin faptul ca este specializata doar pe domeniul retail. De exemplu, cine cauta locuri de munca Inditex, cu siguranta, va avea de unde sa aleaga intrucat cel mai mare grup de moda din lume opereaza in peste 7.000 de magazine in intreaga lume in aproape 100 de tari, inclusiv Romania, unde sunt deschise magazine in diferite zone ale tarii.
Te poti dezvolta
Fata de multe alte locuri de munca, atunci cand lucrezi in retail ai posibilitatea de a te dezvolta, astfel ca nu iti vei petrece mai multi ani pe o singura pozitie, ci vei putea sa urci treptat pe o scara ierarhica pana ajungi in varful unei organizatii. Aici performantele sunt platite, astfel ca cei mai buni se vor remarca si vor avea cel mai mult de castigat.
Vei invata sa comunici
Nu trebuie omis nici faptul ca vei invata cum sa comunici, ceea ce iti va fi de folos si in viata de zi cu zi in diferite contexte, motiv pentru care mertia sa incerci chiar acum sa iti gasesti un loc de munca in retail.
Nu te vei plictisi
Una dintre cele mai comune probleme cu care se confrunta multa lume la serviciu este reprezentata de monotonie, motiv pentru care scade si productivitatea, dar si motivatia, dar atunci cand lucrezi in retail ai parte de diversitate in fiecare zi si constant vei avea parte de noi provocari, astfel ca angajatii vor fi mai multumiti din acest punct de vedere.
Vei avea parte de un program flexibil
In plus, daca lucrezi in retail si in special la Inditex ai parte de un program flexibil, ceea ce presupune ca oricand te vei confrunta cu o problema personala, vei avea timpul liber pentru a o rezolva, pe cand in multe alte cazuri programul este strict, ceea ce impune multe limite.
Merita sa iti faci cont
Nu ai nimic de pierdut daca iti faci cont la Retaillium, in special pentru ca in acest sens poate fi nevoie de numai un minut, urmand ca mai apoi sa fii la curent cu tot ce misca pe piat ade retail din Romania.
Completeaza profilul
Pentru a-ti completa profilul 100%, din nou, nu ai nevoie de mai mult de cateva minute, iar ulterior te vei putea bucura de toate avantajele aduse de aceasta noua platforma dedicata retailului, astfel ca oricine are sansa se a-si gasi oricand un loc de munca mai bun, cu un salariu superior si conditii grozave de lucru.
Studiul explorează cum tehnologia ceasului Galaxy poate îmbunătăți sănătatea și performanța alergătorilor prin evaluarea pierderii de transpirație și a VO2 max*
București, România – 22 septembrie 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. și Universitatea Michigan, prin Inițiativa ESSI (University of Michigan Exercise & Sport Science Initiative) cercetează tehnologia smartwatch pentru a ajuta alergătorii să-și monitorizeze sănătatea și activitatea fizică cu date precise și de încredere.
Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan (MiPR), centrul de bază de cercetare al Inițiativei de Știință a Exercițiilor și Sportului (ESSI), va coordona un studiu de opt luni care utilizează seria de ceasuri Galaxy Watch pentru a estima VO2 max și pierderea de transpirație a participanților în timpul alergării. Acest studiu va compara datele de referință cu datele colectate de smartwatch-uri în cadrul testelor de alergare, atât pe bandă (în interior), cât și în aer liber, la distanțe cuprinse între 2,5 km și 20 km.
Drepturi de autor pentru fotografie: Regents of the University of Michigan. Eric Bronson/Michigan Photography.
* VO2 max, cunoscut și sub numele de consum maxim de oxigen, este o măsură a capacității unei persoane de a utiliza oxigenul în timpul efortului fizic intens. Această măsură reflectă capacitatea sistemului cardiovascular și a sistemului respirator de a furniza oxigen la nivel celular, unde este utilizat pentru a produce energie. VO2 max este adesea utilizat pentru a evalua nivelul de fitness cardiovascular și capacitatea aerobă a unei persoane, fiind o măsură importantă în antrenamentul sportiv și în evaluarea stării de sănătate. Cu cât este mai mare VO2 max, cu atât o persoană poate susține un efort fizic mai intens și poate avea o capacitate aerobă mai bună.
Alergătorii de toate nivelele se confruntă cu probleme precum pierderile de transpirație, deshidratarea și gestionarea căldurii, în special în lunile de vară. Echipele Samsung și Universitatea Michigan speră că descoperirile din acest studiu vor contribui la îmbunătățirea tehnologiei ceasurilor inteligente, oferind alergătorilor măsurători mai precise ale sănătății lor pentru a ajuta la soluționarea acestor probleme.
Samsung a ales laboratorul MiPR pentru acest studiu datorită relațiilor solide din industria tehnologiei dispozitivelor wearables și cu comunitatea alergătorilor, precum și datorită experienței unice a cercetătorilor săi. Echipa de cercetare include experți în domenii precum medicina sportivă, leziunile legate de alergare, performanța sportivă și tehnologia dispozitivelor purtabile.
„Samsung își asumă angajamentul de a oferi perspective mai profunde asupra sănătății prin colaborarea cu lideri din industrie și instituții academice. Suntem entuziasmați să colaborăm cu Inițiativa de Știință a Exercițiilor și Sportului a Universității Michigan, experți în domeniul fitnessului și sănătății sportive, într-un efort de a aduce noi înțelegeri alergătorilor care se bazează pe seria Galaxy Watch pentru precizie și motivație personalizată„, declară Hon Pak, Vicepreședinte și Șef al Echipei de Sănătate Digitală, Divizia MX Business la Samsung Electronics.
„Pentru Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan, oportunitatea de a colabora cu Samsung și de a utiliza tehnologia avansată și dispozitivele de monitorizare a sănătății și bunăstării de pe unul dintre cele mai populare ceasuri inteligente adaugă valoare cercetării noastre. Este cu adevărat motivant să facem parte din acest studiu care aduce beneficii semnificative comunității noastre. Am primit un feedback extrem de pozitiv din partea participanților care doresc să-și îmbunătățească performanța și să aplice aceste cunoștințe în antrenamentele lor,” afirmă Ken Kozloff, Co-Director al ESSI și membru al echipei de cercetare.
Samsung Galaxy Watch6 și Galaxy Watch6 Classic, lansate recent, oferă antrenament personalizat pentru fitness, gestionare avansată a somnului și monitorizare a sănătății pentru a menține utilizatorii motivați și concentrați asupra obiectivelor lor. Pentru alergători, noul feature Personalized Heart Rate Zone furnizează cinci niveluri optime de intensitate a alergării, bazate pe capacitățile fizice individuale, permițându-le utilizatorilor să-și stabilească obiective în funcție de propriile abilități. În plus, funcția Track Run ajută alergătorii să înregistreze alergările lor pe pistă. În timpul alergării, Galaxy Watch furnizează o analiză detaliată, inclusiv asimetrie, regularitate și timp de contact cu solul, pentru a contribui la îmbunătățirea performanței și reducerea riscului de accidentare.
Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro
Teamshare are peste 500 de magazine online în portofoliu și înregistrează comenzi ce depășesc 600 milioane Euro anual
Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.??????????????????????
„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.
„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.
Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Despre Aqurate
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.
Despre Teamshare
Teamshare este un furnizor de soluții eCommerce complete ce integrează sistemele utilizate de clienți în activitatea operațională curentă –programe pentru gestiune, facturare si stoc management (ERP), interfețe de plati online, servicii de curierat și marketplace-uri, precum și platformele de online marketing. Teamshare aduce o experiență de peste 20 de ani pe piața de eCommerce. Mai multe informații sunt disponibile pe www.teamshare.ro.
București, 20 septembrie 2023– În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.
Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.
Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.
Cum se desfășoară programul:
Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.
„Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România
„Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România
„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declaratRăzvan Burleanu, președinte FRF.
Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.
Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.