Eveniment
Economie imediată de 15% la factura de curent. Topul ofertelor alternative ale furnizorilor | IasiAZI.ro
Published
5 ani agoon

Persoanele care părăsesc piaţa reglementată de furnizare a energiei electrice află că, în piaţa liberă, preţurile sunt mai mici. La pachet cu preţurile mai mici vin însă şi anumite condiţii restrictive, precum un termen limitat al contractului (un an, maximum doi) şi imposibilitatea de a mai reveni vreodată în reglementat, unde statul încă are pârghii să intervină pe preţ.
Ne folosim de comparatorul de tarife pus la dispoziţie pe site-ul propriu de Autoritatea pentru Reglementare în Energie. Pentru a avea o imagine corectă, trebuie să uniformizăm nomenclatorii comparaţiei: joasă tensiune, fără tarifele reglementate incluse, între 1.000 şi 2.500 de kWh anual. Luăm în considerare patru mari oraşe din ţară, corespunzătoare ariei de distribuţiei a a celor patru furnizori impliciţi, de Ultimă Instanţă: Bucureşti, pentru Enel Energie Muntenia, Iaşi, pentru E.ON Energie, Craiova, pentru CEZ şi Cluj – Napoca, pentru Electrica Furnizare.
Mai întâi de toate, trebuie precizat că energia contează în proporţie de circa 40% în preţul final, retul fiind transport, distribuţie, taxe încasate de stat. Aşadar, o economie de 20% la preţul de vânzare al energiei în piaţa liberă înseamnă o factură mai mică cu aproximativ 8%.
Bucureşti: Preţul reglementat al Enel Energie Muntenia este de 0,24 lei/kWh. Pe piaţa liberă, avem mai multe oferte mai avantajoase decât pe reglementat. Cea mai bună este a Tinmar Ind, care vine cu 0,18 lei/kWh, adică mai ieftin cu 25% (11% în factură), o economie considerabilă. Oferta celor de la Tinmar este însă valabilă doar o lună. A doua cea mai bună ofertă este a Restart One, care vine cu un preţ de 0,183 lei/kWh, mai mic cu 24% (10,5% în factură) faţă de referinţă. Și această ofertă este limitată la doar 40 de zile. Fidelis proprune 0,2 lei/kWh, mai puţin cu 20% (8% în factură) faţă de reglementat.
Mai sunt încă cel puţin 10 alte oferte al furnizorilor din piaţa liberă cu un preţ mai bun decât al funrizorului implicit Enel Energie Muntenia. Culmea, chiar acest furnizor vine pe piaţa liberă cu o ofertă mai avantajoasă decât pe reglementat, astfel încât se poate obţine o factură mai mică rămânând client al aceleiaşi firme. Nu este un lucru surprinzător ca aceeaşi firmă să concureze pe aceeaşi clienţi, pe două pieţe, având în vedere că fiecare alegere comportă avantaje şi dezavantaje, pe care le vom detalia.
Cluj-Napoca: Preţul Reglementat al Electrica este de 0,27 lei/kWh. Pe piaţa liberă, cele mai bune trei oferte sunt aceleaşi ca şi la Bucureşti, Tinmar, Restart One şi Fidelis, la aceleaşi niveluri de preţ. Având în vedere referinţa mai mare, reducerea din piaţa liberă este aici şi mai mare, peste 30% (13% în factură).
Iaşi: E.ON are un preţ reglementat de 0,287 lei/kWh. Ofertele mai bune din piaţa liberă sunt aceleaşi, dar având în vedere referinţa, economia maximă care se poate face este de aproape 35%, adică 15% în factură.
Craiova: Situaţia este la fel ca la Iaşi, economia realizată aceeaşi, având în vedere referinţa CEZ de 0,28 lei/kWh.
Aşadar, trecerea în piaţa liberă aduce, în nici o lună, o economie de până la 15% la factura la curent. Dar cum se face această trecere, pas cu pas?
Schimbarea furnizorului, posibilă şi dacă ai datorii la cel vechi
Consumatorul casnic de energie electrică poate încheia contracte pentru furnizare negociată cu orice deţinător de licenţă de furnizare a energiei electrice care activează în piaţa cu amănuntul, negociind cu acesta atât preţul, cât şi clauzele contractului. Se completează o cerere, online sau prin poştă, şi, mai departe, se ocupă firma. Transferul la un alt furnizor se poate face chiar dacă înregistraţi restanţe la vechiul furnizor. În cazul în care decideţi să nu le plătiţi, vechiul furnizor nu se poate opune transferului, urmând a-şi recupera creanţa prin metode legale. Schimbarea furnizorului nu presupune şi schimbarea contorului de curent şi nici modificarea reţelei de distribuţie, care rămâne aceeaşi. Transferul clientului se face doar scriptic.
Chiar ANRE, autoritatea cu atribuţii în reglementarea pieţei locale de energie, recomandă trecerea în piaţa liberă, pentru avantaje financiare, având în vedere că piaţa funrizorilor impliciţi, pe care instituţia o reglementează , va fi mereu mai scumpă, pentru că reprezintă soluţia cea mai sigură la oscilaţiile de preţ din piaţă, lucru care vine la pachet cu un cost suplimentar. „În prezent, clienţii casnici au posibilitatea de a-şi schimba gratuit, în maxim 21 de zile, furnizorul şi pot încheia contracte în regim concurenţial, cu oricare dintre furnizorii activi pe piaţa de energie electrică din România, acest serviciu nefiind limitat la o anumită zonă geografică de deservire. În acest sens, ANRE recomandă clienţilor casnici să parcurgă, cu atenţie, toate informaţiile prezentate de furnizori, în vederea alegerii celei mai avantajoase oferte“, precizează reprezentanţii ANRE.
La vremuri noi, tot noi…
De la startul (2015), procesului de liberalizare a pieţei de energie pentru cei nouă milioane de clienţi casnici din România şi până în prezent, 1 milion de persoane au trecut la un alt furnizor. Procesul de schimbare a furnizorului s-a accelerat în ultimii doi ani, pentru că firmele au venit cu oferte spectaculoase în încercarea lor de a atrage clienţi. Anul trecut, de exemplu, se putea face o economie la factură de chiar 28%. După convulsiile de anul trecut din piaţa energiei, cu preţuri care au urcat şi cu 300%, mulţi dintre furnizori nu şi-au mai putut păstra ofertele pentru potenţialii clienţi. De fapt, mulţi dintre furnizori au şi dipărut, intrând în faliment, astfel încât şi piaţa liberă a ajuns tot o competiţie între cei patru „mari”: Enel, CEZ, E.ON şi Electrica. Potrivit datelor ANRE, din 1,07 milioane de persoane care au ales să schimbe furnizorul, 0,96 milioane au rămas la aceeaşi firmă, una dintre cele patru menţionate. Restul celor 80 de furnizori autorizaţi s-au luptat între ei pentru 100.000 de clienţi, dovadă că atunci când eşti deja o companie solidă, tot tu faci jocurile pe piaţă.
…cu avantaje şi dezavantaje
Există beneficii certe prin schimbarea frunizorului. În primul rând, garanţia preţului pe perioada de derulare a contractului, indiferent de ceea ce se întâmplă în piaţă. Contractele furnizorilor presupun existenţa unui preţ ferm pe kWh, pe toată durata contractului, un an sau doi, indiferent de costurile pe care le are furnizorul cu achiziţia energiei. În cazul în care consumatorii rămân în sistemul reglementat, preţul se va schimba de cel puţin două ori pe an (de obicei în iunie şi ianuarie), momente la care ANRE va aviza tarifele finale, iar aceste tarife vor ţine cont de preţul energiei electrice din piaţă, pe care furnizorii o vor achiziţiona pentru clienţii lor. Astfel, clienţii sunt expuşi la variaţiile de preţ de pe piaţa energiei, inclusiv piaţa spot. Un exemplu bun este 2017, când factura a crescut cu peste 10% din pricina fluctuaţiilor de piaţă. Reversul medaliei este că alegerea pieţei libere nu presupune şi informarea asupra a ceea ce se va întâmpla cu preţul după perioada asumată în contract.
În al doilea rând vorbim de nivelul preţului. Tarifele practicate de furnizori pentru piaţa concurenţială sunt mai mici decât cele practicate de marii furnizori de ultimă instanţă (FUI) pentru clienţii care rămân alimentaţi în regimul vechi, de serviciu universal. Dar trebuie citit cu maximă atenţie contractul, pentru că poate ascunde capcane, precum diverse taxe cerute de furnizor, sau un abonament de rezervare zilnică, care poate să impună ca preţul final plătit să nu fie chiar acela cu care aţi fost atras să semnaţi. Deci, atenţie!
Fie că rămân la acelaşi furnizor, dar trec pe contracte pe piaţa liberă, fie că schimbă şi furnizorul, consumatorii de energie electrică trebuie să ştie că această mutare nu prezintă vreun risc de a rămâne fără curent. În cazul în care furnizorul ales dă faliment, locul de consum este preluat automat de furnizorul de ultimă instanţă al zonei (unul dintre cei patru mari), în regim de serviciu universal. Clientul nu va rămâne niciun moment fără energie electrică. Este adevărat că, în perioada în care trece automat în regim de serviciu universal, va plăti preţurile avizate.
România are circa nouă milioane de consumatori casnici de energie electrică, arondaţi celor peste 80 de furnizori cu licenţă. Dacă firmele care vând energia sunt multe, reţelele de distribuţie sunt doar patru, împărţite pe regiuni: Enel, CEZ, E.ON şi Electrica.
„Clienţii casnici au posibilitatea de a-şi schimba gratuit, în maxim 21 de zile, furnizorul şi pot încheia contracte în regim concurenţial, cu oricare dintre furnizorii activi pe piaţa de energie electrică din România, acest serviciu nefiind limitat la o anumită zonă geografică de deservire.”
ANRE
(Articol publicat în ediţia revistei Capital de luni, 27 august 2018. Publicaţia este disponibilă la centrele de difuzare a presei din întreaga ţară.)
IasiAZI.ro
You may like
-
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
-
Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
-
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
-
Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata
-
Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
-
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Eveniment
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Published
3 zile agoon
mai 26, 2023
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.
Ce este Pikito
Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.
Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:
- Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
- Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
- Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
- Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
- Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
- Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
- Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
- Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)
Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.
Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.
Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.
În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.
Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri
Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.
În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.
Pikito în România
Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.
Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.
În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.
Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți.
Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.
Despre Pikito
Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.
Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.
Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.
Eveniment
Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata
Published
3 zile agoon
mai 25, 2023
Gasirea unui azil de batrani adecvat pentru o persoana in varsta poate fi o sarcina demoralizanta. Trebuie sa tinem minte ca un azil de batrani nu este doar un loc de sedere, ci un mediu care poate imbunatati calitatea vietii unei persoane in varsta. Exista cativa factori cheie de luat in considerare in selectia unui azil de batrani, astfel incat sa se asigure indeplinirea nevoilor persoanei in varsta si confortul acesteia in noua locuinta.
Atunci cand alegem un azil de batrani pentru o persoana in varsta, trebuie sa ne gandim la tipul de ingrijire oferit. Exista diferite niveluri de ingrijire disponibile, de la asistenta de baza in activitatile zilnice pana la ingrijire specializata pentru cei cu afectiuni medicale grave. Totodata, este important sa evaluam mediul oferit de azilul de batrani. O atmosfera care seamana cu cea de acasa este preferabila in fata uneia clinice, deoarece ajuta la adaptarea la noua locuinta.
De asemenea, trebuie sa tinem cont de locatia azilului de batrani. Multi seniori prefera sa ramana aproape de familiile lor, asa ca, in masura posibilitatilor, trebuie sa gasim un azil de batrani situat la o distanta rezonabila fata de cei dragi. In plus, trebuie sa cautam aziluri situate in cartiere sigure si linistite.
Alegerea potrivita a unui azil de batrani pentru o persoana in varsta este esentiala pentru bunastarea si fericirea acesteia. Un azil de batrani bun, cum este cel prezentat pe site-ul celor de la caminul de batrani „Acasa”, ofera un mediu confortabil si sigur pentru persoanele in varsta, precum si acces la ingrijire batrani medicala de calitate. De asemenea, este important sa gasim un azil care sa ofere o varietate de activitati si oportunitati sociale, deoarece acest lucru contribuie la mentinerea activitatii si implicarii persoanelor in varsta.
Un azil de batrani potrivit poate ajuta seniorii sa-si pastreze independenta si demnitatea. Un azil bun ofera sprijinul si ingrijirea necesare, permitandu-le in acelasi timp sa ramana cat mai independenti posibil. De asemenea, azilul potrivit poate oferi un sentiment de apartenenta si comunitate, ajutandu-i sa se simta conectati cu cei dragi si cu lumea exterioara.
In timp ce cercetam azilurile de batrani, trebuie sa ne asiguram ca intrebam despre taxele asociate cu azilul. Diferite aziluri au structuri de preturi variate, asa ca este important sa intelegem costurile inainte de a face o selectie. De asemenea, trebuie sa solicitam informatii cu privire la alte taxe care pot fi asociate cu azilul, cum ar fi cele pentru mese, spalatorie sau transport.
La fel de important este sa intelegem costurile asociate cu azilul pentru o persoana in varsta. Costurile unui azil de batrani pot varia considerabil, in functie de nivelul de ingrijire oferit si de serviciile incluse. In general, costurile unui azil de batrani pot include cazarea si masa, precum si ingrijirea medicala si alte servicii.
Trebuie sa avem in vedere ca, de obicei, azilurile de batrani nu sunt acoperite de asigurarile medicale. Cu toate acestea, unele state pot oferi programe care ajuta persoanele in varsta sa suporte costurile unui azil de batrani. De asemenea, unele aziluri de batrani ofera reduceri pentru veterani sau pentru cei cu afectiuni medicale cronice.
Este crucial sa gasim un azil care sa satisfaca nevoile si preferintele seniorilor. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este sa discutam cu persoana in varsta si familia acesteia pentru a intelege ce isi doresc de la un azil de batrani.
Cand o persoana in varsta se muta intr-un azil de batrani, trebuie sa ne asiguram ca se simte cat mai confortabil posibil. Iata cateva sfaturi pentru a ajuta o persoana in varsta sa se simta mai acasa in noua lor resedinta:
- Petreceti timp pentru a cunoaste personalul si rezidentii. Faceti cunostinta cu vecinii noi ai persoanei in varsta si asigurati-va ca petreceti timp cu ei pentru a-i ajuta sa se simta mai confortabil.
- Aduceti obiecte de acasa care sa contribuie la confortul persoanei in varsta. Acestea pot fi fotografii, mobilier sau alte obiecte care sa le aminteasca de vechea lor casa.
- Stabiliti o rutina. Crearea unei rutine zilnice care sa includa activitati, mese si timp de socializare poate ajuta persoana in varsta sa se simta mai familiarizata cu noul mediu.
- Incurajati persoana in varsta sa ramana activa. Participarea la activitati poate ajuta persoana in varsta sa ramana implicata si
sa-si faca noi prieteni.
- Vizitati in mod regulat. Vizitele pot ajuta persoana in varsta sa se simta mai conectata cu cei dragi si sa se adapteze mai usor la noua lor casa.
Alegerea unui azil de batrani potrivit pentru o persoana in varsta poate fi o decizie dificila. Trebuie sa luam in considerare tipul de ingrijire oferit, precum si locatia si costul azilului. De asemenea, este esential sa ne asiguram ca azilul ofera un mediu confortabil si sigur, precum si o gama diversa de activitati si oportunitati sociale. In cele din urma, trebuie sa punem intrebari si sa vizitam personal azilul pentru a ne asigura ca este adecvat pentru persoana in varsta.
Prin urmare, daca aveti o persoana in varsta in viata dumneavoastra, asigurati-va ca efectuati cercetari pentru a gasi azilul de batrani perfect pentru ea. Cu un azil potrivit, persoanele in varsta pot trai o viata confortabila si implinita, inconjurate de ingrijirea si sprijinul de care au nevoie.
Eveniment
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Published
4 zile agoon
mai 24, 2023
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare
|
|
Cum se negociază cu banca | VIDEO
Conversia creditelor în CHF | VIDEO
Eliminarea comisioanelor | VIDEO
Ne poți lăsa întrebările tale pentru conciliatori în secțiunea de comentarii, pe pagina evenimentului
Poți adresa întrebările și în direct, pe canalele de difuzare ale LIVE-ului
Completează și tu o cerere de negociere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul nostru
Pentru orice decizie financiară pe care vrei să o iei este recomandat să te documentezi bine înainte.
Îți dăm și noi o mână de ajutor și te invităm să vizitezi secțiunea de educație financiară a site-ului nostru
Până data viitoare, te așteptăm pe canalele noastre de social media unde vei găsi informații foarte interesante și utile!
Parteneri
Ultimile stiri locale
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...


Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
Călătoriile sunt o modalitate excelentă de a experimenta lucruri noi, de a cunoaște oameni noi și de a crea amintiri...


Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...
Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata
Gasirea unui azil de batrani adecvat pentru o persoana in varsta poate fi o sarcina demoralizanta. Trebuie sa tinem minte...


Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
Ușile de exterior joacă un rol cheie în ceea ce privește protejarea locuinței. Acestea sunt expuse în mod constant la...
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare Nela...


Afla tot ce trebuie sa stii despre pretul unei parcari Otopeni!
Te-ai intrebat vreodata de ce uneori pretul unei parcari Otopeni private poate fi apropiat de cel al parcarii aeroportului? Exista...


Numarul de companii care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza, crestere spectaculoasa
Franchwise, lider pe piața de consultanță în domeniul francizelor în România și în CEE, a realizat o analiză internă conform...
Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Păduri cu arbori seculari s-au mai văzut. Dar păduri care spun povești nu s-au mai auzit. Până azi. „Pădurea Poveștilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vieții tale mai departe
Agenția McCann PR alături de Fundația Conservation Carpathia și Primăria Nucșoara au lansat campania „Pădurea poveștilor nemuritoare” – un proiect...
B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO
București, 23 May 2023 – B2B Academy, divizia de coaching a NNC Services, anunță lansarea serviciului său Fractional AI CMO. Cu...


Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales
Esti in căutarea unui fotograf de nuntă care să surprindă povestea ta de dragoste sub forma unei viziuni unice? Lights...
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare Cu cine...
Care este destinaţia huselor de telefoane?
Husele de telefoane sunt accesorii concepute pentru a proteja și îngriji dispozitivele mobile, cum ar fi telefoanele inteligente. Ele...
CabineteStomatologice.Net – Alegerea inteligentă pentru pacienții exigenți
Descoperiți cele mai bune cabinete stomatologice cu ajutorul platformei CabineteStomatologice.Net Pentru pacienții care doresc să găsească cele mai bune cabinete...
Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC CONDRAX SRL
18.05.2023 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC CONDRAX SRL SC CONDRAX SRL anunță finalizarea proiectul cu titlul ”Granturi...
Imagini cu pisici, documente și emisii de CO2 – cum afectează stocarea datelor planeta?
Adoptarea unui stil de viață prietenos cu mediul devine din ce în ce mai frecventă. Dar te-ai întrebat vreodată cât...
Știrile Săptămânii
-
Afaceri4 zile ago
Numarul de companii care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza, crestere spectaculoasa
-
Eveniment7 zile ago
CabineteStomatologice.Net – Alegerea inteligentă pentru pacienții exigenți
-
Social4 zile ago
Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
-
Cultură5 zile ago
Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales
-
Eveniment5 zile ago
B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO
-
Eveniment6 zile ago
Care este destinaţia huselor de telefoane?
-
Eveniment4 zile ago
Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Păduri cu arbori seculari s-au mai văzut. Dar păduri care spun povești nu s-au mai auzit. Până azi. „Pădurea Poveștilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vieții tale mai departe
-
Eveniment4 zile ago
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!