Adepţi ai principiului „lucrez cât este nevoie / până îmi finalizez task-urile”, cinci din zece Mileniali reuşesc să facă sport de câteva ori pe săptămână, iar patru din zece aleargă sau se plimbă împreună cu animalul de companie.
Astfel, ei reusesc să-şi practice de mai multe ori pe săptămână hobby-urile – 31% (fotografie, pescuit, activităţi hand-made etc) ori să se plimbe fie în parc, fie în natură – 52%.
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel urban, 989 respondenţi, utilizatori de internet, 18-32 ani, nivel de educaţie mediu şi ridicat.
„Spre deosebire de alte generaţii, Milenialii sunt foarte apropiaţi de familia lor. Ca tineri adulţi, ei continuă să le ceară sfaturi părinţilor, fie că este vorba despre probleme personale sau care ţin de carieră. Aproape jumătate dintre ei (45%) îşi vizitează familia şi prietenii chiar şi de câteva ori pe săptămână”, afirmă directorul general al Exact Business Solutions, Lăcrămioara Loghin.
Pentru Mileniali, timp liber mai înseamnă: citit de câteva ori pe săptămână (48%), jucat la calculator sau consola (47%) ori mers în baruri, cafenele, restaurante (32%). Shoppingul (obiecte vestimentare, produse cosmetice, gadget-uri etc) reprezintă o altă modalitate de petrecere a timpului liber pentru cinci din zece Mileniali.
De o atenţie deosebită se bucură şi cumpărăturile precum alimente, produse de curăţenie, şapte din zece Mileniali mergând de câteva ori pe săptămână la magazine, pentru a achiziţiona produse necesare locuinţei. La fel de preocupaţi sunt şi de curăţenia casei, 85% dintre aceştia făcând curat de câteva ori pe săptămână. Mai mult decât atât, opt din zece Mileniali gătesc cu aceeaşi frecvenţă, mâncarea gătită fiind percepută ca o mâncare sănătoasă.
Alimentaţia sănătoasă reprezintă un must în viaţa Milenialilor, o modalitate prin care îşi demonstrează lor înşişi, alături de un program care să le menţină o condiţie fizică bună, că sunt la curent cu ultimele tendinţe în ceea ce priveşte o viaţă sănătoasă.
Aceşti tineri cu vârsta cuprinsă între 18-32 de ani îşi doresc foarte mult să călătorească, să exploreze. Patru din zece reuşesc să facă acest lucru chiar de câteva ori pe lună. O parte optează pentru locuri cât mai apropiate de casă, de care să se bucure alături de familie sau prieteni, în timp ce o altă categorie vizează ţările care se disting prin unicitate şi originalitate culturală (precum cele din Asia). Nu sunt însă adepţii călătoriilor în interes de serviciu, 54 % necălătorind niciodată în ultimele şase luni.