Connect with us

Eveniment

EXCLUSIV/În atenția primarului Adrian Dobre/TRANSPARENTA POLITIEI LOCALE PLOIESTI DIN SUBORDINEA EDILULUI PNL/INCALCARI REPETATE ALE LEGII

Published

on

D.N.A ALBA TINE LA SERTAR DOSARE CU NUME GRELE

 

CATRE,

MINISTERUL JUSTITIEI

 

Subsemnatul Ionescu Gheorghe,reprezentant legal al SC HAEVEN TREND SRL Hunedoara,cu sediul pentru comunicarea actelor de procedura  in Hunedoara,____

 

SESIZARE

 

In legatura cu plangeri si dosare nesolutionate din 2010 de catre Structura DNA Alba.

 

In fapt:

Am cumparat de la CNCAF MINVEST DEVA o parte din activele Filialei Poiana Rusca din incinta fostei Uzine de preparare a minereului din Teliucu Inferior respectiv patru cladiri dezafectate ( cu drept de superficie asupra terenurilor aferente si drept de preemtiune ) pentru care subscrisa am achitat pretul convenit beneficiind de un drept de superficie asupra terenului aferent si deasemena un drept de preemptiune dat fiind faptul ca, compania miniera-vanzatoare – nu detinea un drept tabular asupra acestui teren la momentul vanzarii ,urmand ca ulterior sa imi transfere si dreptul de proprietate asupra terenului aferent constructiilor dupa ce urma sa obtina atestarea dreptului de proprietate in conformitate cu HG 834/1991. Avand in vedere investitia majora pe care subscrisele au efectuat-o prin achizitionarea imobilelor din incinta Uzinei de preparare Teliuc si obtinerea documentelor in vederea intabularii si avand in vedere ca realizarea proiectelor ce au facut obiectul investitiilor a fost impiedicata in mod voit si in cunoastinta de cauza de catre reprezentantii Primariei Hunedoara care au emis in mod ilegal , abuziv si cu incalcarea legii certificatul de urbanism si Autorizatia de demolare catre SC Uzin Grup cu favorizarea acestei societati asociate cu TUDOR ION printr-un Contract de asociere ce nu a fost depus si declarat la dosarul de faliment,care au facut parte alaturi de alte personae dintr-o grupare organizata cu scopul de a realiza profituri in afara procedurii de faliment. In consecinta,subscrisele petente au suferit atat prejudicii majore de ordin material,asa cum acestea au fost constatate prin expertizele judiciare intocmite cat si de ordin moral,avand in vedere ca toate pierderile suferite pe plan material precum si netragerea la raspundere penala a suspectilor in ciuda dovezilor evidente si constatate si de catre experti judiciari au dus la degradarea evidenta a starii mele de sanatate.

Incalcarea legii de catre reprezentantii Primariei Hunedoara ,prin savarsirea de abuz in serviciu contra intereselor persoanelor,precum si asociere in vederea savarsirii de infractiuni cu Tudor Ion rpin interpusi:

Reiteram ca in data de 10 dec.2008,impotriva companiei de la care subscrisa a achizitionat cele mai sus aratate – CNCAF MINVEST DEVA – se deschide procedura de faliment prin Sentinta nr.1177/F/2008 in Dos.nr.7540/97/2008 solutionat de catre Tribunalul Hunedoara,fiind numit lichidator judiciar Tudor Ion.

La data de 30.04.2010 ,TUDOR ION ,in calitate de lichidator judiciar incheie in numele debitoarei CNCAF MINVEST DEVA Contractul de asociere in participatiune nr.324 cu SC VALMET PRODUCTION SRL,contract ce are ca obiect realizarea unei activitati profitabile partilor asa cum se mentioneaza la art.2.2 lit.b din Contractul de asociere.

Fata de imprejurarea ca lichidatorul judiciar TUDOR ION incheie in numele si pe seama debitoarei contracte in vederea realizarii de profituri in afara procedurii de faliment si fata de faptul ca acesta nu depune la dosarul de faliment acest contract pentru ca activitatea sa fie desfasurata cu incuviintarea creditorilor si a judecatorului sindic si cu evidentierea profiturilor rezultate pentru plata creditorilor,rezulta fara putina de tagada ca acesta nu face altceva decat isi depaseasca atributiile prevazute de procedura falimentului si sa savarseasca fapta prevazuta de legea penala ca fiind gestiune frauduloasa,fiind intrunite toate elementele constitutive ale acesteia precum si infractiunea de delapidare, prevazuta la art. 145 din legea 85/2006,cu inclacarea dispozitiilor ref.la atributiile lichidatorului judiciar,precum si asociere in vedere savarsirii de infractiuni.

Faptul  ca la Dosarul de faliment nr.7540/97/2008 nu a fost depus acest contract este stabilit si de catre Expertul contabil judiciar Ivanov Nicolov Mariana prin Expertiza contabila judiciara intocmita in Dos.685/97/2013 care arata ca |”Contractul de asociere in participatiune nr.324 precum si Actul aditional nu se regasesc in dosarul de faliment”.

 

Raportat la faptul ca,lichidatorul judiciar numit nu a depus la dosarul de faliment un raport de lucru complet,omitand sa ataseze tocmai acest Contract de asociere in participatiune aducator de beneficii financiare,nu rezulta decat intentia clara a acestuia de insusire si traficarea a bunurilor debitoarei cu incalcarea flagranta a atributiilor lichidatorului judiciar in dauna creditorilor,facand astfel obiectul laturii obiective a infractiunilor de gestiune frauduloasa,delapidare si asociere in vederea savarsirii de infractiuni.

Onorata instanta,am sesizat deasemnea la dosarul de cercetare penala si am depus inscrisuri doveditoare in sensul incriminarii infractiunii de gestiune frauduloasa savarsita in forma continuata in exercitarea atributiilor de lichidator judiciar de catre Tudor Ion,care folosind de fiecare data aceleasi tehnici –modus operandi– prin incheierea de Contracte de asociere cu diferite persoane juridice,nedeclarate la dosarele de faliment,a obtinut profituri fabuloase dar ilegale,fiind realizate in afara procedurilor de lichidare a bunurilor debitoarelor reprezentate,asa cum a fost si cazul de la Brad sau Anina

La data de 27.05.2010 la Contractul de asociere incheiat,se intocmeste un Act aditional prin care partile,respectiv debitoarea prin lichidatorul acesteia si SC Valmet Production,convin ca asociatul Valmet Production sa fie substituit in drepturi si obligatii de catre SC UZIN GRUP VEST SRL .

Aratam instantei ca acest act aditional se schimbare a asociatilor a survenit ca urmare a declansarii procedurii insolventei si impotriva SC Valmet Production,a carei lichidator judiciar devine tot TUDOR ION.

La data de 16.08.2010 SC UZIN GRUP VEST SRL,incheie Contractul de vanzare-cumparare nr.425 cu SC Remat Scholz Filiala Oltenia SRL  ce are ca obiect vanzarea-cumpararea de deseuri rezultate in urma demolarii cladirilor debitoarei CNCAF MINVEST ,printre care si demolarea Halei de separare achizitionata de catre subscrisa de la CNCAF Minvest inainte de demararea procedurii de faliment impotriva acesteia.

Astfel ca SC Uzingrup Vest ,in calitate de asociat in Contractul de asociere in participatiune nr.324/30.04.2010 cu TUDOR ION in vederea executarii obiectului contractului ,obtine de la autoritatile locale toate documentele necesare demolarii,respectiv: Certificatul de Urbanism nr.174/2010 si Autorizatia de desfiintare nr.14/2010 -ce fac obiectul plagerilor penale- in temeiul unei documentatii neconforme si a unui dosar incomplet fata de cerintele legale pentru emiterea actelor de urbanism si demolare asa cum vom arata in continuare.

Asadar la baza emiterii de catre Primaria Mun.Hunedoara a Certificatul de Urbanism nr.174/2010 si Autorizatiei de desfiintare nr.14/2010 in favoarea SC Uzin Grup a stat Contractul de asociere in participatiune nr.324/30.04.2010! fara ca documentatia depusa in vederea obtinerii acestora sa fi fost completa ,legala si conforma cu cerintele legii,asa cum vom enumera succinct in continuare cu indicarea exacta a documentelor in baza carora se emit autorizatii de demolare si documentele ce au stat efectiv la baza emiterii acestora in favoarea SC Uzingrup.

Aratam astfel ca pentru emiterea unui Certificat de Urbanism si a unei Autorizatii de demolare sau constructie,Legea aplicabila in materie respectiv Leg.50/1991 cu privire la autorizarea constructiilor  indica imperativ respectarea urmatoarele conditii si va rugam sa observati cate conditii a respectat SC Uzingrup in calitate de solicitant si Primaria locala in calitate de emitent.

Cnf.Leg.50/1991,pentru emiterea autorizatiile de construire sau demolare trebuie imperios indeplinite :

  1. a) dovada dreptului de proprietate sau de creanta asupra constructiei.

Fata de cerinta dovezii unui drept asupra constructiei,aratam ca in speta,Contractul de asociere in participatiune nr.324/30.04.2010 nu este un inscris care sa ateste si sa confere un drept de proprietate sau de creanta in litera legii.In concluzie Primaria Hunedoara a emis autorizatie de demolare a unor constructii fara ca solicitantul sa detina un titlu de proprietate.

Fata de aceasta conditie,exista speta perfect similar si anume:

-Referitor la aceeasi debitoare CNCAF Minvest insa cu privire la  Filiala Anina, dreptul de a demola cladirile incintei Uzinei de Preparare este obtinut de catre  o societatedin Hunedoara-  Turnovi SRL Manareu astfel: SC Uzin grup Vest Hunedoara prin Mircea Ilisei emite factura seria UGV nr. 2662/03.12.2010 prin care vinde către SC Turnovi contra sumei de 124.000 de lei „imobil denumit generic construcții vechi”.

  1. b) planul de incadrare in teritoriu si planul de situatie a imobilelor propuse pentru desfiintare receptionate si vizate de catre Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara;

Fata de faptul ca nu au existat receptii si vize efectuate de catre OCPI se stabileste fara putinta de tagada prin Expertiza tehnica in domeniului urbanismului efectuata la prezentul dosar.

  1. c) documentatie tehnica semnata si stampilata pentru conformitate de catre un architect;

Aceasta documentatie a fost depusa de catre Uzin Grup si nu a fost semnata de catre un architect, asa cum s-a constatat si prin expertiza tehnica .

d)plan architectural intocmit si semnat de catre un architect autorizat;

Acest plan architectural trebuia sa cuprinda:

-un plan se sitautie semnat de catre un architect,ceea ce a lipsit in cauza;

-planurile tuturor nivelurilor constructiei, ceea ce a lipsit in cauza;

-sistemul ce cuprinde fundatiile,stalpii, centurile

-planseele, ceea ce a lipsit in cauza;

-plan de constructii subterane,ceea ce a lipsit in cauza.

-arhitectura tutoror fatadelor, ceea ce a lipsit in cauza

  1. e) plan de urbanism in copie; SC Uzin Grup il depune insa acesta cuprinde foarte multe erori,asa cum s-a stabilit si prin expertizele intocmite.

Reiteram ca subscrisa a avut titlu de proprietate asupra cladirilor  din 2008 obtinut prin vanzare-cumparare de  la CNCAF MINVEST DEVA si drept de superficie si preemptiune asupra terenurilor aferente,in temeiul carora am obtinut Certificatul de Urbanism pe care l-am indicat,cu valabilitate pana in sept.2009.

Dupa expirarea termenului de valabilitate de 1 an a Certificatului de urbanism emis subscrisei in 2008,cand am vrut sa –l prelungesc sau sa obtin Autorizatia de demolare,mi-au fost respinse fara suport legal toate cererile in acest sens de catre Primaria locala,motivand intotdeauna ca exista alt Certificat de urbanism( nr.174 ) in termen fata de aceleasi imobile si nu se poate elibera alt Certificat pana la expirarea acestuia.

In acest sens,subscrisa SC HAEVEN am aratat si depus la dosarul cauzei toate cererile cu inscrisurile atasate,adresate Primariei in vederea obtinerii unei Autorizatii de demolare,precum si fiecare raspuns negativ din partea acesteia la care returneaza de fiecare data documentele depuse de catre subscrisa. Astfel aratam ca exista depuse la dosarul cauzei un numar de 10 raspunsuri negative a PrimarieiFata de starea de fapt aratata anterior ,rezulta  ca Certificatul de urbanism 174/09.06.2010 si Autorizatia de desfiintare 14/10.08.2010 au fost ilegal si abuziv emise in favoarea SC Uzin Grup fata de imprejurarea ca subscrisa era in primul rand proprietara cladirilor si fara ca SC Uzin Grup sa detina avizul si receptia OCPI ,pe care dealtfel nici nu le-ar fi putut obtinut in conditiile date!!

Deosebit de relevant este faptul ca că certificatul de urbanism eliberat în 2008 nu purta semnătura primarului învinuit Ovidiu Hada, ci al viceprimarului Dan Robert, iar șef al Biroului de Urbanism era Lucian Bilei. După un an,in 2009, noul certificat de urbansim nr. 385 din 20.10.2009  era semnat de fostul primar Hada Ovidiu, nou șef al urbanismului –  Dragotă Iosif, și de același secretar al primăriei Aurel Rață Bugnaru.

În mod umitor, acest nou certificat de urbanism cu nr. 385 din 20.10.2009, are la punctul ”regimul juridic” un conținut năucitor, expresie a abuzului, prin care se specifică faptul că la acel moment ar exista discuții între primăria Hunedoara și primăria Teliuc cu privire la limita teritorială dintre cele două entități administrative, nu se poate emite favorabil acel certificat de urbanism Mai mult, exact în aceeași perioadă a toamnei lui 2009, primarul Ovidiu Hada semna autorizație de funcționare pentru altă societate comercială ce are în incinta Voicu Cneazu 62  o fabrică de reșapat anvelope.

Deschid o paranteza si arat ca această atitudine m-a determinat să port discuții în contradictoriu cu factorii responsabili, dar mi-a fost atrasa aatenția de către primar prin persoane interpuse, “că aș face bine să reglez plata unei sume către alte persoane prietene ale sale, pentru a fi lăsat în pace”.

Avand in vedere ca am aratat mai sus care sunt conditiile legale de obtinere a acestor documente de demolare si pe care Uzin Grup nu avea cum sa le indeplineasca,nu se poate da –asa cum se concluzioneaza in Ordonantao prezumtie de legalitate emiterii acestora,avand in vedere ca:

1.Uzin Grup nu era proprietara cladirilor iar Contractul de asociere in participatiune nu confera un drept de proprietate

2.Uzin Grup nu a avut avizul si receptia data de OCPI

Stari de fapt evidentiate si confirmate prin expertizele de specialitate .

a)- Prin raportul de expertiza tehnica judiciara in domeniul urbanismului se stabileste ca:

nu au existat receptii si vize efectuate de catre OCPI in favoarea Uzin Grup pentru emiterea Cert.de urbanism si a Autorizatiei de demolare;

-Autorizatia de demolare nr. 14 a fost ilegal emisa in favoarea SC Uzin Grup;

-Documentele ce au stat la baza emiterii acestei autorizatii sunt eronate,incomplete ,nesemnate de catre experti autorizati;

-Uzin Grup nu a facut dovada vre-unui drept de proprietate avand in vedere Contractul de asociere in participatiune 324 depus in acest sens;

-b) Prin raportul de expertiza in domeniul constructiilor s-a stabilit ca au fost ilegal demolate cladiri ale susbscrisei in temeiul Autorizatiei de desfiintare nr.14/10.08.2010

Deasemenea si Consiliul Judetean Hunedoara, sesizat sub acelasi aspect,confirma – prin Adresa 7246/15.11.2012  – ca Autorizatia de demolare 14/10.08.2010 si Certificatul de Urbanism nr.174/09.06.2010 au fost emise cu incalcarea Leg.50/1991 cu privire la domeniul constructiilor.

Am formulat la DNA Alba plangeri penale impotriva urmatorilor faptuitori :

Stafie Constantin Claudiu, fost secretar de stat în Ministerul Economiei a infractiunilor de abuz în serviciu contra intereselor publice prev. de art. 247 din vechiul Cod penal și abuz în serviciu contra intereselor persoanelor prev. de art. 246 din vechiul Cod penal;

Cazana Victor Vlad, fost șef al Oficiului pentru Participatiile Statului și Privatizarii în Industrie, a infractiunilor de abuz în serviciu contra intereselor publice prev. de art. 247 din vechiul Cod penal și abuz în serviciu contra intereselor persoanelor prev. de art. 246 din vechiul Cod penal;

-Tudor M. Ion, reprezentant al SCP IT Management Advisors SPRL Timisoara , lichidator al averii Companiei Naționale a Cuprului Aurului și Fierului Minvest Deva, a infracțiunilor de gestiune frauduloasă prev. de art. 144 alin.1 din Legea 85/2006,  delapidare prev. de art. 145 alin.1 din același act normativ și santaj prev. de art. 207 Cod penal.

Aceste plangeri penale au fost lasate in nelucrare de catre DNA Alba , nefiind vreodata cercetate faptele sesizate sau pronuntata vre o solutie,ci au fost trimise la Parchetul de pe langa Judecatoria Hunedoara,fara a se face vre-o referire la acest aspect in ordonanta emisa la data de 28.04.2015 in dosar penal nr.67/P/2014.

La data de 15.09.2016 am formulat la DNA Alba plangere penala in rem ,aratand ca in dosarul penal nr.67/P/2014 ,nu se mai regasesc toate plangerile formulate,tot probatoriul administrat astfel incat apreciez ca in cauza a fost savarsita infractiunea de favorizare a faptuitorului.

Sintetizand arat in continuare ca impotriva ordonantei din 28.04.2015 am formulat plangere la judecatorul de camera preliminara,care a dispus prin Incheierea nr.16/CP/2016 trimiterea cauzei la procuror ( DNA Alba) in vederea clarificarii certe a conditiilor in care a fost emisa autorizatia de demolare nr.14/10.08.2010.

DNA Alba a inteles ca.clarificarea certa impusa de judecatroul de camera preliminara presupune verificarea unei corespondente puratate intre primaria Hunedoara si primaria Teliuc si reaudierea unor martori a caror declaratii au existat si la dosarul judecatorului de camera preliminara.In urma acestor “cercetari” DNA Alba conchide –in ciuda probelor evidente- ca emiterea certificatului de urbanism si a autorizatiei de demolare fara acte de proprietate si cu incalcarea legii 50/1991,reprezinta contraventie si dispune prin ordonanta din 18.11.2016 clasarea cauzei sub aspectul savarsirii infractiunilor de abuz in serviciu,favorizarea faptuitorului,disjungerea si declinarea competentei de solutionare a cauzei privind constituirea unui grup organizat infractional in favoarea Parchetului de pe langa Tribunalul Hunedoara.Ca urmare a declinarii aratate,s-a format dosarul penal nr.66/D/P/2016 conexat ulterior la dosar penal nr.4/D/P//2013,dosar inregistrat in urma declinarii competentei spre solutionare de catre Parchetul de pe langa Judecatoria Hunedoara a cauzei din dosar penal nr.2470/P/2015.

Tot prin Ordonanta din 18.11.2016 DNA Alba mai dispune clasarea cauzei sub aspectul savarsirii infrcatiunii de favorizare a faptuitorului,retinand ca sunt incidente prev.art.16 al.1 lit.a CPP. Cum este posibil ca acelasi procuror impotriva caruia am formulat plangere de favorizare a faptuitorului ,sa pronunte prin ordonanta clasarea cauzei sub aspectul savarsirii acestei infractiuni? Este fara echivoc ca plangerea mea in rem avand ca obiect dosar penal nr.67/P/2014 trebuia sa faca obiectul unui alt dosar penal si sa fie solutionata de catre un alt procuror.

Prin Adresa pe care ati emis-o cu privire la aspectele sesizate de subsemnatul,mi-ati comunicat ca rezultatul tuturor verificarilor imi vor fi comunicate de catre fiecare structura de Parchet in parte,si anume: rezultatul cercetarilor dosarului nr.67/P/2014 imi vor fi communicate de catre DNA ,cu privire la dosarul nr.66P/D/2016 de catre DIICOT si cu privire la dosarul nr.780/P/2016 al Parchetului de pe langa Tribunalul Hunedoara,rezultatele verificarilor imi vor fi communicate de catre Sectia de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa ICCJ.

Ulterior,prin Adresa nr.1667/C/2018,Parchetul de pe langa ICCJ,DNA,Cabinetul Procurorului Sef Laura Codruta Kovesi imi comunica ca sesizarea subsemnatului a fost trimisa la DNA Alba ,conform competentei pentru verificarea aspectelor semnalate.

DNA-Serviciul Teritorial Alba Iulia,emite la data de 14.06.2018 Referat din aceeasi data emis in dosar nr.169/VIII/1/2018 prin care claseaza petitia ( sesizarea) subsemnatului.

Solutia de clasare cuprinde motive straine de aspectele sesizate,respectiv,noi am semnalat faptul ca NICIODATA nu au fost cercetate plangerile penale formulate de subsemnatul impotriva lui Tudor Ion, Cazana Victor Vlad si Stafie Constantin Claudiu.Desi in Referatul emis se indica alte dosare penale ce au fost inregistrate,disjunse ,conexate, aratandu-se solutiile date,nu se arata in concret daca plangerile penale impotriva celor anterior aratati au fost solutionate,cand au fost acestea solutionate,obiectul caror dosare penale au facut,si cand au fost emise ordonante cu privire la solutiile date.

Avand in vedere ca toate structurile de ancheta nu cerceteaza si nu solutioneaza plangeri penale formulate din anul 2010,in schimb emit referate de clasare a petiilor depuse,ma adresez Ministerului de Justitie,solicitand sa dispuneti masurile care se impun,eventual efectuarea unui control la aceste institutii,respectiv: la DNA Alba in legatura cu dos.nr.67/P/2014 ,cu privire la dosarul nr.66P/D/2016 la DIICOT Hunedoara si cu privire la dosarul nr.780/P/2016 la Parchetul de pe langa Tribunalul Hunedoara,dosare ce au fost disjunse de catre DNA Alba,dosare care stagneaza,dosare in care in prezent,s-au obtinut declaratii cu privire la faptele sesizate de mine in anul 2010 si in ciuda acestor declaratii,organele de cercetare nu –si fac datoria,nu extind cercetarile,nu continua audierile ce se impun.

Am depus o asemenea sesizare si la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie inregistrata sub nr.905/C/2018.Prin aceasta sesizare am aratat pe larg activitatea desfasurata sau mai précis inactivitatea procurorilor din cadrul DNA-ST Alba.Prin Adresa din 21.05.2018 emisa de aceasta unitate cu privire la aspectele sesizate de subsemnatul,mi s-a comunicat ca rezultatul tuturor verificarilor imi vor fi comunicate de catre fiecare structura de Parchet in parte,si anume: rezultatul cercetarilor dosarului nr.67/P/2014 imi vor fi communicate de catre DNA ,cu privire la dosarul nr.66P/D/2016 de catre DIICOT si cu privire la dosarul nr.780/P/2016 al Parchetului de pe langa Tribunalul Hunedoara,rezultatele verificarilor imi vor fi communicate de catre Sectia de urmarire penala si criminalistica din cadrul Parchetului de pe langa ICCJ.

Ulterior,prin Adresa nr.1667/C/2018,Parchetul de pe langa ICCJ,DNA,Cabinetul Procurorului Sef Laura Codruta Kovesi imi comunica ca sesizarea subsemnatului a fost trimisa la DNA Alba ,conform competentei pentru verificarea aspectelor semnalate.

DNA-Serviciul Teritorial Alba Iulia,emite la data de 14.06.2018 Referat din aceeasi data emis in dosar nr.169/VIII/1/2018 prin care claseaza petitia ( sesizarea) subsemnatului.

Solutia de clasare cuprinde motive straine de aspectele sesizate,respectiv,noi am semnalat faptul ca NICIODATA nu au fost cercetate plangerile penale formulate de subsemnatul impotriva lui Tudor Ion, Cazana Victor Vlad si Stafie Constantin Claudiu.Desi in Referatul emis se indica alte dosare penale ce au fost inregistrate,disjunse ,conexate, aratandu-se solutiile date,nu se arata in concret daca plangerile penale impotriva celor anterior aratati au fost solutionate,cand au fost acestea solutionate,obiectul caror dosare penale au facut,si cand au fost emise ordonante cu privire la solutiile date.

Depun alaturat prezentei un set de inscrisuri constand in plangerile penale formulate si depuse,ordonantele emise de procurorii din cadrul DNA Alba,si va rog sa observati ca Tudor Ion, Cazana Victor Vlad si Stafie Constantin Claudiu,nu au fost niciodata cercetati pentru fapte penale grave savarsite in legatura cu atributii de serviciu,cu prejudicii majore,atat pentru Statul Roman cat si pentru diverse persoane juridice,printre care si cele doua societati comerciale ale caror reprezentat sunt.

In consecinta,va rog sa luati masurile ce se impun.

 

 

Facebook Comments

Eveniment

Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România

Published

on

By

Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.

Ce este Pikito

Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.

Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:

  • Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
  • Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
  • Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
  • Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
  • Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
  • Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
  • Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
  • Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)

Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.

Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.

Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.

În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.

Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri

Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.

În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.

Pikito în România

Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.

Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.

În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.

Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți.
Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.

Despre Pikito

Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.

Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.

Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata

Published

on

By

Gasirea unui azil de batrani adecvat pentru o persoana in varsta poate fi o sarcina demoralizanta. Trebuie sa tinem minte ca un azil de batrani nu este doar un loc de sedere, ci un mediu care poate imbunatati calitatea vietii unei persoane in varsta. Exista cativa factori cheie de luat in considerare in selectia unui azil de batrani, astfel incat sa se asigure indeplinirea nevoilor persoanei in varsta si confortul acesteia in noua locuinta.

Atunci cand alegem un azil de batrani pentru o persoana in varsta, trebuie sa ne gandim la tipul de ingrijire oferit. Exista diferite niveluri de ingrijire disponibile, de la asistenta de baza in activitatile zilnice pana la ingrijire specializata pentru cei cu afectiuni medicale grave. Totodata, este important sa evaluam mediul oferit de azilul de batrani. O atmosfera care seamana cu cea de acasa este preferabila in fata uneia clinice, deoarece ajuta la adaptarea la noua locuinta.

De asemenea, trebuie sa tinem cont de locatia azilului de batrani. Multi seniori prefera sa ramana aproape de familiile lor, asa ca, in masura posibilitatilor, trebuie sa gasim un azil de batrani situat la o distanta rezonabila fata de cei dragi. In plus, trebuie sa cautam aziluri situate in cartiere sigure si linistite.

Alegerea potrivita a unui azil de batrani pentru o persoana in varsta este esentiala pentru bunastarea si fericirea acesteia. Un azil de batrani bun, cum este cel prezentat pe site-ul celor de la caminul de batrani „Acasa”, ofera un mediu confortabil si sigur pentru persoanele in varsta, precum si acces la ingrijire batrani medicala de calitate. De asemenea, este important sa gasim un azil care sa ofere o varietate de activitati si oportunitati sociale, deoarece acest lucru contribuie la mentinerea activitatii si implicarii persoanelor in varsta.

Un azil de batrani potrivit poate ajuta seniorii sa-si pastreze independenta si demnitatea. Un azil bun ofera sprijinul si ingrijirea necesare, permitandu-le in acelasi timp sa ramana cat mai independenti posibil. De asemenea, azilul potrivit poate oferi un sentiment de apartenenta si comunitate, ajutandu-i sa se simta conectati cu cei dragi si cu lumea exterioara.

In timp ce cercetam azilurile de batrani, trebuie sa ne asiguram ca intrebam despre taxele asociate cu azilul. Diferite aziluri au structuri de preturi variate, asa ca este important sa intelegem costurile inainte de a face o selectie. De asemenea, trebuie sa solicitam informatii cu privire la alte taxe care pot fi asociate cu azilul, cum ar fi cele pentru mese, spalatorie sau transport.

La fel de important este sa intelegem costurile asociate cu azilul pentru o persoana in varsta. Costurile unui azil de batrani pot varia considerabil, in functie de nivelul de ingrijire oferit si de serviciile incluse. In general, costurile unui azil de batrani pot include cazarea si masa, precum si ingrijirea medicala si alte servicii.

Trebuie sa avem in vedere ca, de obicei, azilurile de batrani nu sunt acoperite de asigurarile medicale. Cu toate acestea, unele state pot oferi programe care ajuta persoanele in varsta sa suporte costurile unui azil de batrani. De asemenea, unele aziluri de batrani ofera reduceri pentru veterani sau pentru cei cu afectiuni medicale cronice.

Este crucial sa gasim un azil care sa satisfaca nevoile si preferintele seniorilor. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este sa discutam cu persoana in varsta si familia acesteia pentru a intelege ce isi doresc de la un azil de batrani.

Cand o persoana in varsta se muta intr-un azil de batrani, trebuie sa ne asiguram ca se simte cat mai confortabil posibil. Iata cateva sfaturi pentru a ajuta o persoana in varsta sa se simta mai acasa in noua lor resedinta:

  1. Petreceti timp pentru a cunoaste personalul si rezidentii. Faceti cunostinta cu vecinii noi ai persoanei in varsta si asigurati-va ca petreceti timp cu ei pentru a-i ajuta sa se simta mai confortabil.
  2. Aduceti obiecte de acasa care sa contribuie la confortul persoanei in varsta. Acestea pot fi fotografii, mobilier sau alte obiecte care sa le aminteasca de vechea lor casa.
  3. Stabiliti o rutina. Crearea unei rutine zilnice care sa includa activitati, mese si timp de socializare poate ajuta persoana in varsta sa se simta mai familiarizata cu noul mediu.
  4. Incurajati persoana in varsta sa ramana activa. Participarea la activitati poate ajuta persoana in varsta sa ramana implicata si

sa-si faca noi prieteni.

  1. Vizitati in mod regulat. Vizitele pot ajuta persoana in varsta sa se simta mai conectata cu cei dragi si sa se adapteze mai usor la noua lor casa.

Alegerea unui azil de batrani potrivit pentru o persoana in varsta poate fi o decizie dificila. Trebuie sa luam in considerare tipul de ingrijire oferit, precum si locatia si costul azilului. De asemenea, este esential sa ne asiguram ca azilul ofera un mediu confortabil si sigur, precum si o gama diversa de activitati si oportunitati sociale. In cele din urma, trebuie sa punem intrebari si sa vizitam personal azilul pentru a ne asigura ca este adecvat pentru persoana in varsta.

Prin urmare, daca aveti o persoana in varsta in viata dumneavoastra, asigurati-va ca efectuati cercetari pentru a gasi azilul de batrani perfect pentru ea. Cu un azil potrivit, persoanele in varsta pot trai o viata confortabila si implinita, inconjurate de ingrijirea si sprijinul de care au nevoie.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!

Published

on

By

unnamed (8)

Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare

 unnamed (5)
Nela PetrișorConciliator, avocat, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție

 

 unnamed (6)
Septimiu StoicaConciliator, avocat, Președinte al Bursei de Mărfuri București

Completarea cererii | VIDEO

Cum se negociază cu banca | VIDEO

Conversia creditelor în CHF | VIDEO

Eliminarea comisioanelor | VIDEO

Ne poți lăsa întrebările tale pentru conciliatori în secțiunea de comentarii, pe pagina evenimentului

PAGINA EVENIMENTULUI 

Poți adresa întrebările și în direct, pe canalele de difuzare ale LIVE-ului

Completează și tu o cerere de negociere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul nostru

COMPLETEAZA O CERERE

Pentru orice decizie financiară pe care vrei să o iei este recomandat să te documentezi bine înainte.

Îți dăm și noi o mână de ajutor și te invităm să vizitezi secțiunea de educație financiară a site-ului nostru

CITESTE AICI

unnamed (7)

Până data viitoare, te așteptăm pe canalele noastre de social media unde vei găsi informații foarte interesante și utile!

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment2 zile ago

Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România

Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...

plan de călătorie plan de călătorie
Turism3 zile ago

Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?

Călătoriile sunt o modalitate excelentă de a experimenta lucruri noi, de a cunoaște oameni noi și de a crea amintiri...

Afaceri3 zile ago

Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România

Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...

Eveniment3 zile ago

Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata

Gasirea unui azil de batrani adecvat pentru o persoana in varsta poate fi o sarcina demoralizanta. Trebuie sa tinem minte...

ușile de exterior ușile de exterior
Social4 zile ago

Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior

Ușile de exterior joacă un rol cheie în ceea ce privește protejarea locuinței. Acestea sunt expuse în mod constant la...

Eveniment4 zile ago

Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!

Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare   Nela...

pret parcare Otopeni pret parcare Otopeni
Turism4 zile ago

Afla tot ce trebuie sa stii despre pretul unei parcari Otopeni!

Te-ai intrebat vreodata de ce uneori pretul unei parcari Otopeni private poate fi apropiat de cel al parcarii aeroportului? Exista...

Afaceri4 zile ago

Numarul de companii care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza, crestere spectaculoasa

Franchwise, lider pe piața de consultanță în domeniul francizelor în România și în CEE, a realizat o analiză internă conform...

Eveniment4 zile ago

Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Păduri cu arbori seculari s-au mai văzut. Dar păduri care spun povești nu s-au mai auzit. Până azi. „Pădurea Poveștilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vieții tale mai departe

Agenția McCann PR alături de Fundația Conservation Carpathia și Primăria Nucșoara au lansat campania „Pădurea poveștilor nemuritoare” – un proiect...

Eveniment5 zile ago

B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO

București, 23 May 2023 – B2B Academy, divizia de coaching a NNC Services, anunță lansarea serviciului său Fractional AI CMO. Cu...

Cultură5 zile ago

Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales

Esti in căutarea unui fotograf de nuntă care să surprindă povestea ta de dragoste sub forma unei viziuni unice? Lights...

Eveniment5 zile ago

Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!

Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare Cu cine...

Eveniment6 zile ago

Care este destinaţia huselor de telefoane?

  Husele de telefoane sunt accesorii concepute pentru a proteja și îngriji dispozitivele mobile, cum ar fi telefoanele inteligente. Ele...

Eveniment7 zile ago

CabineteStomatologice.Net – Alegerea inteligentă pentru pacienții exigenți

Descoperiți cele mai bune cabinete stomatologice cu ajutorul platformei CabineteStomatologice.Net Pentru pacienții care doresc să găsească cele mai bune cabinete...

Evenimento săptămână ago

Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC CONDRAX SRL

18.05.2023 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC CONDRAX SRL SC CONDRAX SRL anunță finalizarea proiectul cu titlul ”Granturi...

Uncategorizedo săptămână ago

Imagini cu pisici, documente și emisii de CO2 – cum afectează stocarea datelor planeta?

Adoptarea unui stil de viață prietenos cu mediul devine din ce în ce mai frecventă. Dar te-ai întrebat vreodată cât...

Știrile Săptămânii