Connect with us

Eveniment

La 3 ani si 7 luni de cand ofiterul (r) SRI Adrian Radu a semnalat public ilegalitatea mandatelor obtinute de SRI, Curtea Constitutionala ii da din nou dreptate!

Published

on

In urma cu 3 ani si 7 luni, mai exact pe data de 3 mai 2015, intr-o Declaratie de Presa preluata de multe ziare si agentii de stiri din Romania, ofiterul (rez) Adrian Radu dezvaluia, in amanunt, ca SRI incalca legea flagrant prin mandatele de interceptare pe care le obtinea, mandate ilegale. De ce ilegale? Simplu: SRI obtinea mandatele pentru fapte de coruptie si evaziune fiscala invocand… legea 51/1991! DAR in legea respectiva nu sunt introduse coruptia si evaziunea fiscala! Curtea Constitutionala ar fi trebuit ca de indata ce opinia publica a luat act de dezvaluirile fostului ofiter SRI, sa emita o Decizie care sa stopeze actiunile ilegale, abuzive, ale Serviciului Roman de Informatii. Asa ar fi salvat mii de cetateni nevinovati care au intrat in malaxorul interceptarilor ilegale! Bine macar ca, in sfarsit, deunazi, CCR s-a decis, in sfarsit, sa intervina si sa stopeze aceste abuzuri! De altminteri, Adrian Radu, de-a lungul timpului, a dezvaluit public multe infractiuni savarsite de catre institutii importante ale Romaniei!

Curtea Constituţională a României a admis parţial, joi, o excepţie de neconstituţionalitate care se referă la Legea nr.51/1991 privind securitatea naţională a României.

Curtea Constituțională, cu majoritate de voturi, a admis excepția de neconstituționalitate și a constatat că sintagma „ori altor asemenea interese ale țării” cuprinsă în art.3 lit.f) din Legea nr.51/1991 privind securitatea națională a României este neconstituțională.

Serviciul Român de Informaţii solicita mandate de interceptare pe siguranţă naţională în baza acestui articol, iar decizia CCR ar urma să restrângă numărul de mandate de interceptare.

Este a doua decizie cu acest efect în mai puţin de un an. În februarie 2018, CCR a mai declarat neconstituţională o parte din aceeaşi literă a articolului 3.

Art.3 lit. f) din Legea nr.51/1991: „ Constituie ameninţări la adresa securităţii naţionale a României următoarele: […] f) subminarea, sabotajul sau orice alte acţiuni care au ca scop înlăturarea prin forţă a instituţiilor democratice ale statului ori care aduc atingere gravă drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor români sau pot aduce atingere capacităţii de apărare ori altor asemenea interese ale ţării, precum şi actele de distrugere, degradare ori aducere în stare de neîntrebuinţare a structurilor necesare bunei desfăşurări a vieţii social-economice sau apărării naţionale. „.

Prin decizia de azi, se elimină sintagma „ori altor asemenea interese ale țării”. Prin decizia din februarie, s-a eliminat sintagma „aduc atingere gravă drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor români”.

Practic, devine imposibil să se includă şi corupţia pe lista ameninţărilor la adresa securităţii naţionale şi, astfel, să se justifice mandatele de supraveghere şi interceptare, deci directorul general al ziarului Incisiv de Prahova a avut din nou dreptate.  (Cristina T.).

Iata ce spunea Adrian Radu in Declaratia de Presa din 3 mai 2015:

DECLARAŢIE DE PRESĂ
Cu stupoare am asistat zilele trecute la o acţiune de dezinformare şi manipulare marca SRI. _______Tocmai în aceeaşi zi, coincidenţă sau nu, Administraţia Prezidenţială a transmis grupurilor parlamentare un draft al unui nou proiect de Lege privind retenția datelor (așa numita lege” Big Brother). Ciudat. O premieră! Este pentru prima dată de după 89 când Administraţia Prezidenţială face un asemenea demers. Mai ciudat este faptul că, acest demers este efectuat pentru o lege declarată neconstituţională de către Curtea Constituţională şi, mai mult, pentru o lege pentru care SRI a făcut presiuni asupra Curţii Constituţionale, conform declaraţiilor membrilor acesteia, aspect peste care s-a trecut prea uşor, poate şi datorită acoperiţilor din presă. Să ne reamintim şi faptul că, după declararea legii ca neconstituţională, în mod întâmplător, unul dintre judecătorii Curţii Constituţionale care s-a opus vehement acestei legi a fost practic scos din joc prin metode specifice şi, nu lipsit de importanţă, fostul Director al SRI şi-a prezentat demisia la scurt timp.
Ca un fost “membru” al sistemului şi fiind un bun cunoscător al metodelor şi mijloacelor practicate de SRI am ştiut că va urmă ceva, mai ales după ce scopul a fost atins (acela ca, prin manipulare şi dezinformare atenţia de la ‘’premiera’’ trimiterii de către Administraţia Prezidenţială a proiectului de lege” Big Brother’’ a fost deturnat printr-un scandal creat artificial de o aşa zisă întâlnire secretă, într-un loc public, al Preşedintelui Traian Băsescu).
Invitat în cadrul emisiunii „Ultimul Cuvânt” difuzată miercuri de B1Tv, nu am comentat acest aspect deoarece regia marca SRI încă nu era complectă. A doua zi, joi, circuitul acţiunii de dezinformare şi manipulare s-a închis. Astfel, spre surprinderea unor analişti de marcă (Ion Cristoiu), dar nu şi spre surprinderea mea, Dumitru Dumbravă, Directorul Direcției Juridice a SRI, a acordat un interviu site-ului juridice.ro, site necunoscut marelui public până acum, interviu preluat cu o rapiditate suspectă, probabil la comanda dată acoperiţilor.
Maestrul Ion Cristoiu, în intervenţia telefonică de joi realizată la emisiunea ‘’ Ultimul Cuvânt a interpretat foarte bine acest interviu dat de Dumitru Dumbravă, în sensul că a considerat că SRI, în fapt transmite un mesaj. Maestrul Ion Cristoiu a greşit doar în interpretarea cui SRI, de fapt generalul Coldea a transmis acest mesaj. Acest mesaj nu a fost transmis doamnei Kovesi, ci judecătorilor Curţii Constituţionale. A fost de fapt o atenţionare de tip mafiot dată pe faţă. Atenţie că noi monitorizăm toată justiţia din România, nu ne mulţumim doar cu trimiterea sesizărilor la parchete, ci până la o hotărâre finală într-un dosar. Cum în foarte multe dosare penale se ridică problema neconstituţionalităţii unor măsuri care ajung la Curtea Constituţională, mesajul a fost clar: vă monitorizăm şi pe voi, vedeţi de fapt să nu mai greşiţi să spuneţi că noua lege” Big Brother’’ este neconstituţională. Asta a fost de fapt mesajul.
De ce ţine cu orice preţ SRI să se adopte această lege este foarte uşor de ghicit pentru cunoscători. Ce este mai grav este faptul că SRI încalcă legea flagrant şi, mai mult, toate mandatele obţinute de SRI în cazurile de corupţie şi evaziune fiscal sunt obţinute ilegal şi sunt nule de drept. Solicitările SRI pentru mandatele de ascultare se fac în baza Legii 51/1991 şi date în baza acestei solicitări. Dar, spre surprinderea multor judecători, chiar de la Curtea Constituţională, aceste mandate au fost obţinute până în prezent în mod ilegal (deoarece în legea respectivă nu sunt introduse corupţia şi evaziunea fiscală).
Asist cu groază, cum anumite grupări, profitând de aşa zisele ameninţări ce vizează siguranţa naţională sau securitatea cetăţeanului (interpretate, după interes şi nu conform Legii 51/1991, ce defineşte clar ce înseamnă siguranţă naţională), precum terorismul sau evaziunea fiscală, încalcă nonşalant regulile democraţiei şi ale statului de drept, solicitând, chiar şi oficial (prin CSAT), extinderea “competenţelor” obţinând dreptul (dar nu bază legală) de a încălca regulile democraţiei, sub masca bunei credinţe. Şi, în numele unei “cruciade” demagogice împotriva corupţiei, s-a ajuns la substituirea instituţiile abilitate prin lege, adică la un atac frontal lansat asupra democraţiei şi statului de drept.
Dacă aparent şi formal, cererile par îndreptăţite, uitându-mă prin “gaură” cortinei, în spatele acesteia, lucrurile stau cu totul altfel.
Făcând abstracţie de modul cum mafia financiară, manipulând instituţii precum SRI, Guvern, Parlament, a reuşit neutralizarea Gărzii Financiare (înlocuind-o, doar formal şi demagogic, cu un alt organism mai eficient) şi a ajuns să controleze întreg sistemul şi toate instituţiile publice, nimeni n-a sesizat că, “îmbătată” de succes, mafia a trecut la un nivel superior, atacând “centrul de comandă” al statului de drept, Ministerul Public. Cazul comisarului Berbeceanu, în care DIICOT îl acuză pe Berbeceanu de “trădarea” intereselor instituţiei, iar DNA acuză procurorii DIICOT de abuz, este un semnal de alarmă în acest sens. Niciodată în istoria postdecembristă a României, un asemenea caz nu a avut o astfel de abordare, punând faţă în faţă, public, două instituţii ale statului, mai precis două direcţii ale Parchetului General (PICCJ). Deşi public s-a dezminţit, e clar că între DIICOT şi DNA există un “război” rece, al cărui cauză – chiar dacă nu este acceptată oficial –  a fost şi continuă să fie generată de grupările de tip mafiot ce controlează aceste instituţii, formal independente, dar mai ales de intruziunea SRI în activitatea celor două instituţii, la comanda unor interese politice, străine de interesul naţional.
După cazul Berbeceanu am început să fiu mai atent şi mai circumspect în a privi fenomenul, iar adevărul privind existenţa unui război rece între DNA şi DIICOT a început să iasă la iveală, chiar şi oficial, prin comunicatele de presă. Cele de la DNA conţineau, aproape în totalitate, menţiunea “cu sprijinul SRI”, în schimb cele de la DIICOT nu includeau această menţiune. Dacă la început acest “amănunt” părea nesemnificativ, ulterior s-a dovedit că, în fapt, contrar legilor în baza cărora funcţionează (Legea 51/1991 şi 14/1992) şi a atribuţiilor principale, SRI s-a “reorientat”, cu “grosul” armatei şi logisticii, către DNĂ, abandonând exact structura cu care, prin lege, era obligată să coopereze, adică DIICOT. Potrivit Legii 14 din 1992, art. 2, “Serviciul Român de Informaţii organizează şi execută activităţi pentru culegerea, verificarea şi valorificarea informaţiilor necesare cunoaşterii, prevenirii şi contracarării oricăror acţiuni care constituie, potrivit legii, ameninţări la adresa siguranţei naţionale a României”, iar la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991 sunt enumerate clar faptele ce constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, fapte care nu intră în competenţă DNĂ, aşa cum sunt prevăzute la art. 3, alin. (1) din OUG 43 din 2002. Lecturând Legea 508 din 2004, ce reglementează activitatea DIICOT, constatăm că cercetarea faptelor care constituie „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, intră, exclusiv, în competenţă acestei instituţii. Astfel la art. 12, alin. (1), lit. a), subpct. (ÎI) se precizează că, sunt în competenţă DIICOT: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 51/1991 privind siguranţă naţională a României, cu modificările şi completările ulterioare” şi, potrivit subpct. (V) din acelaşi articol: „infracţiunile prevăzute de Legea nr. 535/2004 privind prevenirea şi combaterea terorismului, cu modificările şi completările ulterioare”, adică cele aflate în competenţă SRI. În acest caz nu este fireasaca întrebarea: De ce nu mai lucrează SRI cu DIICOT?
Dacă ţinem seama, de declaraţiile şefei DNĂ, că instituţia are în lucru aproximativ 5100 dosare, iar 15%, tot conform declaraţiilor şefei DNĂ, sunt instrumentate în urma informaţiilor furnizate de SRI, rezultă că SRI a furnizat informaţii DNA pentru un număr de aproximativ 765 cauze. În replică, în faţa instanţei, fostă şefa a DIICOT, declară că SRI, deşi are în atribuţii culegerea de informaţii, cu prioritate, în domeniul siguranţei naţionale, fapte ce intră, exclusiv, în competenţă DIICOT ca cercetare, într-un an de zile (2014) DIICOT a primit de la SRI doar 10 (zece) sesizări, în timp ce DNA peste 765 (nu s-a precizat perioada). Astfel, potrivit declaraţiei fostei şefe a DIICOT “O perioadă lucrurile au stat în regulă, însă ulterior, am observat o răcire a relaţiilor dintre DIICOT şi SRI, deoarece sub aspectul numărului de sesizări primare pe care DIICOT le-a primit, acesta era aproape inexistent. În anul 2014 am primit max. 10 sesizări, toate neserioase, în timp ce uitându-mă la DNA am observat că aproape activitatea era SRI” există multe semne de întrebare vis-a-vis de relaţia dintre cele două instituţii.
De ce SRI s-a mutat la DNA, când, prin lege, trebuia să furnizeze informaţiile la DIICOT şi de ce şi-a schimbat “obiectul de activitate”, trecând de la atribuţiile legale vizând „ameninţări la adresa securităţii naţionale a României”, prevăzute la art. 3 din Legea nr. 51 din 1991, la atribuţiile aflate în portofoliul DNĂ, este o temă care ar trebui să facă obiectul controlului exercitat de Parlamentul României asupra SRI şi un obiect de studiu pentru societatea civilă. Pentru că nu este normal că să-ţi extinzi atribuţiile, contrar celor legale, nici în domeniul corupţiei (în care SRI nu este abilitat – chiar dacă aceste competenţe au fost extinse printr-o Hotărâre CSAT dar care nu ţine loc de lege), nici în domeniul finanţelor publice (în care SRI controlează DGAF, având peste 140 de ofiţeri detaşaţi şi “acoperiţi” şi în care urmăresc şi preluarea întregii activităţi de control fiscal, pentru a controla toate finanţele României), nici în domeniul justiţiei (unde, prin “acoperiţi” sau “surse” au creat un sistem de “execuţii” încălcându-se dreptul la apărare, la egalitate în faţa legii şi obiectivitate), nici în mass-media, manipulând cetăţeanul prin diversiunile rezultate din “împrăştierea” informaţiilor furnizate “acoperiţilor”. Chiar dacă activitatea a fost “fructoasă” şi “eficientă”, soldată cu arestarea multor corupţi, nu poţi scuza metodă, adică încălcarea statului de drept, prin efectele produse, pentru că acestea au fost produse prin încălcarea legii şi, în special, scele privind separaţia puterilor în stat.
Nu ştiu cât din ceea ce spun Udrea, Bica şi alţi demnitari, foşti miniştrii sau parlamentari, care acuză faptul că au fost “lucraţi” nu de justiţie, ci de SRI, ca “poliţie politică”, este adevărat şi cât sunt de vinovaţi pentru faptele de care sunt acuzaţi. Conform legilor şi Constituţiei, numai justiţia poate stabili şi hotărî, prin organele abilitate: cele de cercetare penală şi instanţele de judecată. Pe principiul însă că “nu iese fum fără foc”, dacă luăm în calcul “migraţia” incorectă a SRI de la DIICOT la DNA, cu tot cu “arme şi tehnica din dotare” şi faptul că şi-au abandonat “obiectul de activitate”, transferându-se, în baza interpretării noţiunii de “siguranţă naţională”, ca fiind tot ce mişcă şi se întâmplă în România, mega – tele justiţia la care asistăm, bazată, aproape exclusiv, pe interceptările telefonice şi ambientale, efectuate şi furnizate de SRI, menite să “fezandeze” clientul, să manipuleze cetăţeanul (convingându-l de oportunitatea metamorfozării individului în “duşman al poporului”) şi să prestabilească sentinţele pronunţate de “acoperiţii” executanţi, ar trebui să devină o temă pentru toţi cei care au pretenţia că ştiu să citească şi mai şi percep ceea ce citesc, dar mai ales pentru Comisia din Parlament ce se ocupă de activitatea SRI.
Faptul că pe site-ul SRI, pe lângă atribuţiile legale, mai apare şi “securitate economică”, iar peste 50% din activitate este angrenată în acest domeniu, în condiţiile în care Legea siguranţei naţionale nu prevede astfel de atribuţii în “portofoliul” SRI, este o dovadă că ceva “pute” cu adevărat în statul de drept şi democraţia din România. Până când societatea civilă şi Parlamentul nu se vor întreba şi nu vor cere explicaţii privind legalitatea “detaşării” oficiale a ofiţerilor SRI la ANAF, respectiv DGAF şi de ce SRI lucrează “cot la cot” cu DNA, într-un domeniu care nu este în competenţa lor – nelimitându-se doar la furnizarea de informaţii, cum se crede, ci procedând şi la intoxicarea cetăţeanului şi manipularea justiţiei, “şuntând” DIICOT, cu care sunt obligaţi să coopereze – mega-circul la care asistăm în prezent, în care “bocancii cazoni pe grumaz” şi “şuturile în gură cu bombeul” devin instrumente tot mai uzitate, nu va conteni. Asta pentru că în timp ce marea majoritate a ofiţerilor sunt de bună credinţă şi integrii moral, câţiva şefi, avizi de putere şi dornici să pună stăpânire pe România, cu riscul îndepărtării definitive de democraţie şi de Europa, au târât instituţia într-un război mioritic, înregimentând-o forţat în politică şi în luptele pentru putere. Finalul acestei mega tragicomedii, ce oferă suficient circ pentru a ascunde şi a transfera în derizoriu adevăratele probleme ale ţării – precum evaziunea fiscală, de miliarde de euro anual, făcută de firmele arabe, ce alimentează conturile organizaţiilor extremiste (domeniu care ar trebui să reprezinte preocuparea de bază a SRI, pentru că face parte din obiectul principal de activitate) şi care depăşeşte cu mult prejudiciile însumate din toate cazurile de mare corupţie depistate din România – va arată că, încă o dată, diversiunea este instrumentul de bază al manipulării şi armă care îngroapă democraţia şi statul de drept şi că justiţia este încă sub “bocanc cazon”…’’

 

Facebook Comments

Eveniment

Diferențe principale între Sauvignon Blanc și Chardonnay

Published

on

By

Astăzi analizăm o competiție interesantă între două varietăți de vin alb celebre: Sauvignon Blanc și Chardonnay. Vom explora și distinge particularitățile acestor soiuri esențiale de struguri albi pentru că se întâmplă adesea când vine vorba de alegerea unor vinuri albe, opțiunile includ aproape întotdeauna Sauvignon Blanc și Chardonnay, fiecare având propriile trăsături.

Comparație

Corpolență – comparativ cu Chardonnay, care are un corp de la mediu la plin, Sauvignon Blanc prezintă un corp de la mediu la slab.

Aciditate – Sauvignon Blanc este recunoscut pentru aciditatea sa ridicată, în timp ce Chardonnay are o aciditate medie.

Nivel de alcool – ambele soiuri, Sauvignon Blanc și Chardonnay, au niveluri moderate de alcool.

Arome – Sauvignon Blanc dispune de arome de lime, lămâie, grapefruit și iarbă, pe când Chardonnay are note de măr verde, pară, lămâie, unt și vanilie.

Asocieri culinare – Sauvignon Blanc se asociază bine cu alimente lejere, precum sushi, pește alb, pui, curcan, legume și carne de porc. Pe de altă parte, Chardonnay complementează mâncărurile mai consistente, cum ar fi homarul, somonul, halibutul, sosurile cremoase și preparatele cu unt.

Climat – Sauvignon Blanc prosperă în climaturi de la răcoroase la moderate, spre deosebire de Chardonnay, care se adaptează bine într-o varietate mai largă de zone, de la reci la mediteraneene.

Fazele de creștere – ambele soiuri de struguri, Sauvignon Blanc și Chardonnay, înmuguresc devreme.

Maturizare – Sauvignon Blanc maturizează târziu, pe când Chardonnay maturizează devreme.

Soluri ideale – Sauvignon Blanc se dezvoltă cel mai bine în soluri de argilă și nisip, în timp ce Chardonnay preferă soluri calcaroase

Zone ideale de cultivare pentru Sauvignon Blanc – Sancerre, Bordeaux, Marlborough, Sonoma.

Zone ideale pentru Chardonnay – Champagne, Chablis, Macon, Napa și Australia

Cultivarea soiurilor Sauvignon Blanc și Chardonnay

Sauvignon Blanc se dezvoltă excelent în zone răcoroase și temperate. Datorită faptului că înmugurește devreme și se coace târziu, acest soi se bucură de un sezon de creștere lung, fiind totodată sensibil la excesul de căldură și lumina soarelui. Este cunoscut pentru aciditatea vie, care scade în climaturi excesiv de calde și se cultivă în general în regiuni ca Bordeaux, unde este combinat cu Semillon, și în Sancerre, în Valea Loirei, dar și în Marlborough, Noua Zeelandă, Sonoma, California, precum și în Chile și Africa de Sud.

Care sunt condițiile optime de creștere pentru Chardonnay?

Chardonnay se adaptează bine în climaturi reci, dar este versatil în cele mai multe zone viticole. Este cel mai plantat strugure alb la nivel global, maturizându-se rapid comparativ cu Sauvignon Blanc. Se dezvoltă cel mai bine în regiuni reci precum Champagne și Burgundia, dar și în valea Napa, care are un climat de la moderat la cald. Predilecția sa pentru solurile calcaroase se manifestă în Chablis și Champagne. Regiunile de top din Burgundia pentru Chardonnay includ Côte de Beaune și Mâconnais. Dat fiind că este cultivat în întreaga lume, vei descoperi o varietate de Chardonnay care să se potrivească gustului tău.

Diferențe la degustare

În pahar se pot observa ușor diferențele dintre Sauvignon Blanc și Chardonnay, fiecare având propriile profiluri aromatice. Sauvignon Blanc este marcant prin notele citrice, pe când Chardonnay aduce în prim-plan fructele de pădure.

Acum că știi care sunt principalele diferențe între cele două tipuri de struguri, tot ce îți mai rămâne de făcut este să comanzi un vin Chardonnay de pe Budureasca. Magazinul online al Cramei Budureasca este locul ideal către care să te orientezi de fiecare dată când ești în căutarea unei opțiuni excelente pe care să o savurezi. Este timpul să te lași cucerit și să servești un vin de înaltă calitate!

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Serviciul cumpar auto: Tot ce trebuie sa stii despre acest serviciu

Published

on

By

Pe piata auto, multi soferi si proprietari de autoturisme isi doresc sa vanda rapid si la un pret bun vehiculele pe care le detin. Cu toate acestea, vanzarea unei masini poate fi o provocare semnificativa, fie din cauza lipsei imediate de cumparatori, fie din cauza ofertelor nesatisfacatoare. In acest context, serviciul cumpar auto devine o optiune atractiva si eficienta pentru cei care vor sa scape de aceste neplaceri.

Ce este serviciul cumpar auto?

Serviciul cumpar auto este oferit de firme autorizate care achizitioneaza autoturisme rulate intr-un mod profesionist si rapid. Aceste firme sunt specializate in evaluarea corecta si obiectiva a vehiculelor, oferind o solutie convenabila pentru vanzatorii care doresc sa finalizeze tranzactia fara complicatii.

Caracteristicile serviciului cumpar auto

Transparenta si seriozitate

Firmele care ofera acest serviciu asigura o transparenta totala si seriozitate in procesul de achizitionare a autoturismelor. Procesul incepe cu o evaluare detaliata a masinii, realizata de profesionisti cu experienta in domeniu. Evaluarea este rapida si eficienta, garantand o oferta de pret corecta, care reflecta starea reala a vehiculului.

Rapiditate

Unul dintre cele mai mari avantaje ale acestui serviciu este rapiditatea cu care se finalizeaza tranzactia. Dupa evaluarea masinii, proprietarul primeste o oferta de pret. Daca oferta este acceptata, documentele sunt intocmite imediat si plata se face pe loc, in numerar. Acest proces elimina asteptarile lungi si incertitudinea asociata cu metodele traditionale de vanzare.

Evaluare obiectiva

Evaluarea autoturismului se bazeaza pe criterii clare si obiective. Specialistii inspecteaza starea exterioara si interioara a masinii, functionarea acesteia si anul de fabricatie. Aceste aspecte sunt esentiale pentru a determina valoarea corecta a vehiculului si pentru a oferi un pret echitabil proprietarului.

Autoturisme pentru dezmembrari

Pe langa achizitionarea autoturismelor rulate in stare buna, firmele din acest domeniu sunt interesate si de vehiculele foarte vechi, accidentate sau uzate, pe care le pot valorifica pentru dezmembrari. Acest proces difera putin de cel standard, necesitand pregatirea masinii inainte de ridicare.

Procedura de dezmembrare

Pentru a vinde un autoturism pentru dezmembrari, proprietarul trebuie sa pregateasca masina eliminand lichidele si combustibilul si dezumfland rotile. Dupa aceasta pregatire, vehiculul este evaluat pentru a determina valoarea componentelor sale. Daca proprietarul accepta oferta de pret, documentele sunt intocmite si plata se face imediat, in numerar.

Avantajele apelarii la serviciul cumpar auto

Apelarea la un serviciu profesionist de cumparare a masinilor aduce multiple avantaje, printre care:

Eficienta si comoditate

Nu mai trebuie sa postezi anunturi sau sa participi la targuri auto. Procesul de vanzare este simplificat si eficient, economisindu-ti timp si energie.

Siguranta si incredere

Firmele specializate asigura un nivel ridicat de siguranta si incredere in procesul de tranzactionare. Documentele sunt intocmite corect, iar plata se face imediat, eliminand riscurile asociate cu vanzarile private.

Valorificarea vehiculelor vechi

Chiar si autoturismele foarte vechi sau avariate pot fi valorificate prin acest serviciu, oferindu-ti posibilitatea de a obtine o suma de bani pentru un vehicul care altfel ar fi ramas nefolosit.

Serviciul cumpar auto reprezinta o solutie practica si eficienta pentru toti proprietarii de autoturisme care doresc sa vanda rapid si la un pret corect. Indiferent daca vrei sa vinzi o masina rulata sau una pentru dezmembrari, apelarea la o firma specializata in acest domeniu iti ofera multiple avantaje, de la transparenta si rapiditate, pana la siguranta si incredere. Daca esti in cautarea unei modalitati simple si eficiente de a-ti vinde masina, serviciul cumpar auto Bucuresti este cu siguranta o optiune de luat in considerare.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Călin Ionel, Candidat Independent la Primăria Albești Constanța: Am alternativă pentru administrarea deficitară a comunei Albești

Published

on

By

Călin Ionel, candidat independent pentru funcția de primar al comunei Albești Constanța, și-a exprimat recent poziția fermă și clară cu privire la administrarea deficitară a comunei sub conducerea actualului primar. Cu o experiență solidă în administrația locală și o viziune bine conturată pentru viitorul Albeștiului, Călin Ionel aduce în discuție problemele stringente cu care se confruntă comunitatea și propune soluții concrete pentru redresarea acestora.

Problemele Administrării Actuale

Călin Ionel a subliniat mai multe deficiențe majore în modul în care actualul primar a gestionat comuna Albești:

1. Infrastructura Degradată

Drumurile din comună sunt într-o stare precară, cu gropi și denivelări care pun în pericol siguranța locuitorilor și afectează negativ calitatea vieții. Lipsa unui plan coerent de reabilitare și întreținere a infrastructurii rutiere este evidentă.

2. Servicii Publice Ineficiente

Serviciile publice, inclusiv cele de apă și canalizare, sunt de o calitate sub standarde. Mulți locuitori se confruntă cu probleme frecvente legate de furnizarea apei potabile și de gestionarea deșeurilor, indicând o administrare ineficientă și neglijentă.

3. Lipsa Transparenței și Comunicării

Actualul primar a fost criticat pentru lipsa de transparență în luarea deciziilor și pentru comunicarea insuficientă cu cetățenii. Multe decizii importante sunt luate fără consultarea publicului, iar locuitorii se simt ignorați și nepăsători.

Viziunea lui Călin Ionel pentru Albești

Călin Ionel vine cu un program electoral bine structurat, axat pe nevoile reale ale comunității și pe dezvoltarea durabilă a comunei. Printre principalele sale obiective se numără:

1. Reabilitarea și Modernizarea Infrastructurii

Călin propune un plan detaliat de reabilitare a drumurilor și de extindere a rețelelor de apă și canalizare, asigurând astfel condiții de viață mai bune pentru toți locuitorii. Investițiile în infrastructură vor fi prioritare pentru a îmbunătăți mobilitatea și siguranța în comună.

2. Îmbunătățirea Serviciilor Publice

Călin Ionel își propune să modernizeze serviciile publice și să asigure accesul tuturor locuitorilor la apă potabilă de calitate și la servicii eficiente de gestionare a deșeurilor. De asemenea, va implementa programe pentru reciclare și protecția mediului.

3. Transparență și Participare Cetățenească

Unul dintre pilonii principali ai viziunii lui Călin Ionel este crearea unui dialog constant cu cetățenii. El promite să instituie bugete participative, să publice toate deciziile și cheltuielile primăriei online și să organizeze întâlniri regulate cu locuitorii pentru a discuta problemele și soluțiile comune.

Concluzie

Călin Ionel este hotărât să aducă schimbarea de care Albeștiul are nevoie. Cu o viziune clară și un angajament ferm față de comunitate, el se prezintă ca o alternativă solidă la administrația deficitară actuală.

„Locuitorii din Albești merită o administrație care să-i asculte, să fie transparentă și să lucreze în interesul lor. Este timpul pentru o schimbare reală, iar eu sunt aici pentru a face această schimbare posibilă”, a declarat Călin Ionel.

Alegerile din 9 iunie 2024 sunt o oportunitate pentru locuitorii din Albești să aleagă un lider care să le reprezinte cu adevărat interesele și să construiască un viitor mai bun pentru comună. Călin Ionel vă invită să-l susțineți în această misiune și să vă alăturați eforturilor sale de a transforma Albeștiul într-un loc mai bun pentru toți.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized32 de minute ago

Tiny House Festival se mută la Vama Veche: cel mai mare eveniment de vacanțe în natură din Europa de Est

Tiny House Festival, cel mai mare festival de travel și living în natură din Europa de Est, revine cu o...

Uncategorized51 de minute ago

Detaliile contează! De ce au nevoie jucătorii de unități de mare viteză?

SSD-urile au devenit soluția standard și orice utilizator de PC care a experimentat această schimbare de generație nu ar dori...

Uncategorized4 ore ago

HONOR lansează MagicOS 8.0 pentru seria HONOR Magic V2

Noul sistem de operare bazat pe Android 14 utilizează inteligența artificială pentru a oferi o interfață de utilizator optimizată, o eficiență superioară a bateriei...

Uncategorizedo zi ago

Samsung Electronics ocupă primul loc pe piața globală a monitoarelor OLED

Compania atinge o cotă de piață globală de 34,7% în segmentul monitoarelor OLED la doar un an de la lansarea...

Eveniment3 zile ago

Diferențe principale între Sauvignon Blanc și Chardonnay

Astăzi analizăm o competiție interesantă între două varietăți de vin alb celebre: Sauvignon Blanc și Chardonnay. Vom explora și distinge...

Eveniment4 zile ago

Serviciul cumpar auto: Tot ce trebuie sa stii despre acest serviciu

Pe piata auto, multi soferi si proprietari de autoturisme isi doresc sa vanda rapid si la un pret bun vehiculele...

Turism4 zile ago

Complexul Turistic Simared Baia Mare: Destinația de vis pentru relaxare și aventură în Maramureș

Complexul Turistic Simared, situat în inima pitorească a Maramureșului, în orașul Baia Mare, își deschide porțile pentru toți cei care caută...

Eveniment4 zile ago

Călin Ionel, Candidat Independent la Primăria Albești Constanța: Am alternativă pentru administrarea deficitară a comunei Albești

Călin Ionel, candidat independent pentru funcția de primar al comunei Albești Constanța, și-a exprimat recent poziția fermă și clară cu...

Eveniment5 zile ago

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România...

Uncategorized5 zile ago

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România...

Uncategorized5 zile ago

TikTok își consolidează abordarea privind combaterea încercărilor de influențare

București, 23 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noi actualizări legate de efortul continuu de a combate încercările de influențare existente...

Eveniment5 zile ago

Arena Elevilor 2024: Întâlnirea generației viitorului la București!

În inima Bucureștiului, în perioada 14-15 septembrie în prestigiosul Circ Metropolitan, se va cel mai mare eveniment al anului pentru...

Eveniment6 zile ago

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande concilierea dintre consumatori și bănci la începutul proceselor din instanțe

22 mai, București. Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ...

Exclusiv6 zile ago

Cum te poate ajuta un avocat de drept penal

În orice situație juridică complicată, deținerea unei asistențe legale adecvate este crucială. Acest lucru este cu atât mai adevărat în...

Afaceri6 zile ago

Cum te poate ajuta un avocat de drept penal

În orice situație juridică complicată, deținerea unei asistențe legale adecvate este crucială. Acest lucru este cu atât mai adevărat în...

Uncategorized6 zile ago

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande concilierea dintre consumatori și bănci la începutul proceselor din instanțe

22 mai, București. Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ...

Știrile Săptămânii