Connect with us

Eveniment

Directorul Parcului Industrial Ploiesti in stare avansata de ebrietate la locul de munca

Published

on

“Găinarii din Prahova plini de fapte de corupție, mândria si candidații lui Ponta la europarlamentare.

REBEGA LAURENȚIU, la data faptelor vicepreședinte al Consiliului județean Prahova și persoană care controla activitatea mai multor firme cu profil agricol, iar în prezent membru al Parlamentului European, pentru săvârșirea infracțiunilor de:
– instigare la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene
– instigare la schimbarea fără drept a destinației fondurilor europene
– participație improprie la folosirea cu rea-credință de documente pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene
– două infracțiuni de spălare de bani
– două infracțiuni de efectuare de operațiuni financiare incompatibile cu funcția
– complicitate la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea de fonduri europene

În cauză a fost instituit sechestrul asigurător și s-a propus instanței menținerea măsurii asupra bunurilor inculpatului REBEGA LAURENȚIU până la concurența sumei de 144.367 lei (reprezentând cumulul sumelor dobândite prin infracțiunile descrise la punctele 2 și 3)”, precizeaza pe pagina sa de socializare cunoscuta jurnalista Sorina Ruxandra Matei.

Redăm mai jos integral comunicatul DNA

”Procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție – Secția de combatere a corupției au dispus trimiterea în judecată a următorilor inculpați

REBEGA LAURENȚIU, la data faptelor vicepreședinte al Consiliului județean Prahova și persoană care controla activitatea mai multor firme cu profil agricol, iar în prezent membru al Parlamentului European, pentru săvârșirea infracțiunilor de:

– instigare la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene
– instigare la schimbarea fără drept a destinației fondurilor europene
– participație improprie la folosirea cu rea-credință de documente pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene
– două infracțiuni de spălare de bani
– două infracțiuni de efectuare de operațiuni financiare incompatibile cu funcția
– complicitate la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea de fonduri europene

CHIVU MARIAN CONSTANTIN, la data faptelor funcționar public cu funcții de conducere în cadrul Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), pentru comiterea infracțiunii de complicitate la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene,

COMĂNIȚĂ DUMITRU, la data faptelor manager al Grupului de Acțiune Locală Treimea Colinelor pentru comiterea infracțiunilor de complicitate la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea de fonduri europene și fals intelectual,

MIHAI IULIAN, la data faptelor șef serviciu al Oficiului Județean pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (OJFIR) Prahova, pentru comiterea infracțiunii de complicitate la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene

STAVRESCU IULIANA RODICA, expert al Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), pentru comiterea infracțiunii de complicitate la folosirea cu rea-credință de documente false pentru obținerea pe nedrept de fonduri europene

IACOB LELIOR, director al Agenției Naționale de Zootehnie, pentru comiterea infracțiunii de neîndeplinire a obligației de sesizare

POPA ROXANA GABRIELA, administrator de societate comercială, pentru comiterea infracțiunilor de participație improprie la folosirea cu rea-credință de documente pentru obținerea de fonduri europene și spălare de bani,

În rechizitoriul întocmit, procurorii au reținut următoarea stare de fapt:

În cele trei situații de fraudare a proiectelor cu finanțare din fonduri europene destinate agriculturii și educației cu care a fost sesizată instanța de judecată, inculpatul Rebega Laurențiu a avut un rol central. Ca modalitate de comitere a faptelor, într-o formulare sintetică, inculpatul s-a folosit de o persoană pe care o controla pentru întocmirea formalităților necesare obținerii unor fonduri UE pentru finanțarea unui proiect apicol fictiv, însușindu-și peste 90% din produsul infracțional (frauda din anul 2014), iar în perioada 2012-2013, inculpatul a acționat ca partener al altor persoane, printr-o firmă-paravan pe care o administra în fapt, participând la falsificarea și folosirea documentelor, disimulând și distribuind produsul infracțional al fraudelor, cu reținerea unei părți de aproximativ 10%.

  1. Infracțiunile comise în legătură cu contractul de finanțare a unei stupine fictive prin Programul Instalarea Tânărului Fermier (Măsura 112) din 16.04.2014

În perioada noiembrie 2013 – aprilie 2014, având cadrul relațional și material necesar, inculpatul Rebega Laurențiu Constantin a întreprins o serie de demersuri pentru fraudarea unei finanțări pentru un proiect agricol fictiv. Astfel, a determinat și ajutat un fost subordonat să folosească înscrisuri false pe baza cărora, la data de 16 aprilie 2014, s-a încheiat un contract de finanțare a unei stupine (crescătorii de albine) fictive, pentru care s-au alocat 40.000 euro (din care 95% fonduri UE). Aceasta, în condițiile în care Rebega Laurențiu Constantin cunoștea că persoana respectivă nu îndeplinea condițiile necesare pentru obținerea finanțării europene.

În noiembrie 2013, Rebega Laurențiu i-a solicitat lui Chivu Marian, din cadrul Oficiul Județean de Plăți pentru Dezvoltare Rurală și Pescuit (O.J.P.D.R.P) Prahova, să faciliteze obținerea finanțării pe numele fostului său subordonat Ionescu Mălăncuș Marius, prin îndrumarea și punerea la dispoziție a înscrisurilor și stupilor necesari simulării funcționării fermei apicole.

De asemenea, Rebega Laurențiu i-a solicitat lui Comăniță Dumitru, manager al Grupului de Acțiune Locală Treimea Colinelor Brebu-Aluniș-Vărbilău, să selecteze cererea de finanțare care urma să fie întocmită de fostul său subordonat și să îl ajute cu arendarea unei suprafețe de teren în Brebu și amplasarea cutiilor goale de stupi, în vederea simulării exploatației apicole.

La data de 30 noiembrie 2013, Rebega Laurențiu împreună Ionescu Mălăncuș Marius (presupusul apicultor), prezentând o factură falsă privind cumpărarea a 175 de familii de albine cu prețul de 48.125 lei, a preluat și transportat de la un apicultor din Măneciu aproximativ 130 de cutii goale de stupi, pe care le-a amplasat pe terenul arendat pentru ferma apicolă fictivă din Brebu.

După controlul din data de 10 februarie 2014, Rebega Laurențiu l-a determinat pe inculpatul Iacob Lelior, șef al Centrului Tehnic de Zootehnie Prahova, să își exercite necorespunzător atribuțiile de control cu ocazia constatării că, în stupina presupusului apicultor Ionescu Mălăncuș Marius din Brebu Mânăstirei, nu existau albine și să permită acordarea numerelor de înregistrare a stupilor.

Prin contractul de comodat din 18.03.2014, în vederea înregistrării în Registrul Comerțului a persoanei fizice autorizate Ionescu Mălăncuș Marius, Rebega Laurențiu a pus la dispoziție gratuit casa de vacanță proprietate personală din Brebu și i-a solicitat unui intermediar să efectueze formalitățile necesare la Oficiul Registrul Comerțului Prahova pentru înregistrarea în data de 21 martie 2014 a respectivului PFA.

În perioada aprilie-august 2014, inculpatul Rebega Laurențiu l-a determinat prin dispoziții repetate pe Ionescu Mălăncuș Marius să schimbe ilicit destinația sumei de 97.128 lei din fondurile europene nerambursabile virate în data de 02 mai 2014 în contul P.F.A. astfel:

– în perioada 02-25 mai 2014, i-a solicitat în mod repetat să retragă din contul P.F.A. și să îi remită suma totală de 83.000 de lei, pe care Rebega Laurențiu a folosit-o pentru finanțarea campaniei pentru alegerile europarlamentare din 25 mai 2014;
– în zilele de 15 și 18 iulie 2014, prin intermediar, respectiv personal, a retras din contul P.F.A., folosind cardul remis de deținătorul scriptic al PFA – presupusul apicultor, 10.000 de lei, respectiv 4.000 de lei;
– în data de 26 august 2014, i-a cerut lui Ionescu Mălăncuș Marius să îi achite cu cardul P.F.A. o factură de telecomunicații în valoare de 128 de lei pentru un imobil pe care îl deținea în București.
În zilele de 13.01.2015, 16.01.2015 și 23.04.2015, în scopul obținerii celei de-a doua tranșe de finanțare în valoare de 16.000 de euro și pentru a evita descoperirea fraudei, Rebega Laurențiu i-a remis presupusului apicultor, prin intermediar și personal, suma totală de 17.000 de euro, pentru a-i returna în contul P.F.A.

  1. Infracțiunile comise în legătură cu contractul din 12.07.2012 între FAXIROM INTERNAȚIONAL S.R.L. și MINISTERUL EDUCAȚIEI, finanțat prin Programul Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative (PODCA)

La data de 07 mai 2012, s-a lansat o cerere de oferte pentru adjudecarea unui contract de consultanță în valoare de 63.568 lei, bugetat cu fonduri europene în cadrul unui proiect derulat de Ministerul Educației Naționale. Inculpata Popa Roxana Gabriela l-a cooptat pe Rebega Laurențiu, asociat unic și administrator la FAXIROM INTERNATIONAL SRL pentru a participa la o procedură de atribuire a contractului de consultanță.

FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL era o firmă de apartament, fără activitate, dotări sau angajați, pe care inculpatul Rebega Laurențiu a folosit-o în perioada 2012-2014 pentru obținerea frauduloasă a unor sume de bani din contracte finanțate cu fonduri UE, bani pe care ulterior, în proporție majoritară, îi transfera adevăraților beneficiari, sub justificări fictive.

La data de 31 mai 2012, inculpatul Rebega Laurențiu, în calitate de administrator al FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL, a semnat și prezentat reprezentanților Ministerului Educației documentele falsificate (oferta tehnică, curriculum vitae-uri și acte de studii ale unor experți pe care i-a prezentat ca fiind ”echipa” FAXIROM) care fuseseră întocmite din dispoziția inculpatei Popa Roxana Gabriela. Rebega Laurențiu știa că documentele falsificate vor fi folosite de autoritatea contractantă Ministerul Educației, prin managerul de proiect, ca documente justificative pentru cererea de plată a fondurilor UE în cadrul proiectului.

În data de 30 iunie 2012, Rebega Laurențiu a fost ales vicepreședinte al Consiliului județean Prahova și, pentru a masca situația de incompatibilitate generată de prevederile Legii nr. 161/2003, la începutul lunii iulie 2012, l-a împuternicit administrator al firmei pe un fost subordonat în firme cu specific agricol la care Rebega Laurențiu lucrase anterior, însă Rebega Laurențiu a rămas unic împuternicit pe unicul contul bancar al FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL.

În perioada 27 iulie 2012-23 septembrie 2013, Rebega Laurențiu l-a determinat pe administratorul împuternici să semneze în numele FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL o serie de înscrisuri redactate de Popa Roxana Gabriela și angajații firmei conduse de aceasta, pentru a fi folosite la Ministerul Educației în vederea creării aparenței executării contractului menționat, între care: 2 rapoarte de activitate, un proces-verbal de recepție, 6 facturi fiscale.
În cadrul contractului de consultanță, FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL, controlată de Rebega Laurențiu, a încasat pe nedrept, fără a presta vreun serviciu, suma de 68.448 lei (din care 85% fonduri europene).

Având în vedere că FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL fusese doar o interfață folosită pentru a induce și menține în eroare Ministerul Educației Naționale, Popa Roxana și Rebega Laurențiu au căutat o modalitate de a scoate banii din FAXIROM în condiții care să nu prezinte suspiciuni. Astfel, din contul FAXIROM, inculpatul Rebega Laurențiu a transferat prin online banking în contul VISION GRUP CONSULTING MANAGEMENT SRL, firmă administrată de Popa Roxana, suma totală de 62.959 lei (32.240 lei în 11.01.2013 și 30.719 lei în 17.10.2013) și a disimulat natura circulației banilor sub pretextul plății unor facturi emise în baza unui contractului fictiv între FAXIROM și VISION GRUP CONSULTING MANAGEMENT SRL, având ca obiect consultanță pentru înființarea unui service auto, care nu a fost prestată în realitate. De asemenea, din suma obținută fraudulos de la Ministerul Educației, Rebega Laurențiu a retras în numerar din contul FAXIROM sumele de 2.500 lei (în 21.02.2013) și 1.500 lei (în 01.11.2013), disimulând retragerea banilor sub motivul fictiv al efectuării de plăți către diverse persoane juridice.

Prin efectuarea transferurilor bancare și retragerile de bani operate, Rebega Laurențiu a acționat ca administrator de fapt si beneficiar real al FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL, deși în acea perioadă deținea și funcția de vicepreședinte al Consiliului județean Prahova, încălcând dispozițiile privind regimul incompatibilităților stabilit prin Legea nr. 161/2003.

  1. Infracțiunile comise în legătură cu contractul din 28.08.2012 între FAXIROM INTERNAȚIONAL S.R.L. și Organizația Utilizatorilor de Apă pentru Irigații Perișoru

În data de 28 februarie 2012, în calitate de reprezentant legal al O.U.A.I. PERIȘORU S.P.P. 5, inculpatul Mihai Ion a încheiat cu Agenția de Plăți pentru Dezvoltare Rurală și Pescuit – denumită în prezent Agenția de Finanțare a Investițiilor Rurale (AFIR) – un contract cu finanțare nerambursabilă în cadrul Măsurii PNDR 125 în valoare de 997.869 euro, pentru proiectul „Modernizarea sistemului de irigații”. În cadrul finanțării a fost prevăzută și suma de 61.229 lei fără TVA, echivalent 14.095 euro pentru cheltuieli de consultanță.

În acest context, Mihai Ion a discutat cu inculpatul Rebega Laurențiu, coleg de partid și firmă, despre încheierea unui contract de consultanță. Rebega Laurențiu s-a ocupat de întocmirea contractului și i-a adus lui Mihai Ion două exemplare din contractul de prestări servicii de consultanță, înregistrat la 28 august 2012 între OUAI PERIȘORU SPP 5, în calitate de beneficiar, și FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL în calitate de prestator, semnat de un administrator fictiv, controlat de Rebega Laurențiu.

Ulterior încheierii contractului, nu a existat nicio prestație din partea FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL în executarea contractului de consultanță din 28.08.2012.

Pe baza folosirii de către inculpatul Mihai Ion a înscrisurilor false, cu ocazia depunerii cererii de plată în cadrul contractului de finanțare anterior menționat, A.F.I.R. a plătit O.U.A.I. PERIȘORU S.P.P.5, în data de 17.02.2014, suma de 75.919 lei, pentru decontarea cheltuielilor cu consultanța fictivă ”prestată” de FAXIROM INTERNAȚIONAL SRL.
Pentru a ascunde proveniența infracțională a sumei de 75.919 lei încasate de la O.U.A.I. Perișoru S.P.P.5 și a distribui produsul infracțional, inculpatul Rebega Laurențiu a efectuat 7 retrageri de numerar de câte 10.000 de lei (în datele de 30.01.2014; 3, 5, 6, 7 și 10.02.2014; 11.04.2014) de la mai multe agenții bancare din București și Prahova, disimulând circulația sumei sub pretextul fictiv ”plăți diverse către persoane juridice”.

Inculpații IONESCU MĂLĂNCUȘ MARIUS, ANTONIE VASILE, CHIVU CRISTINA și MIHAI ION au încheiat acorduri ca urmare a recunoașterii vinovăției.

Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Agenția Pentru Finanțarea Investițiilor Rurale s-au constituit părți civile. În cauză a fost instituit sechestrul asigurător și s-a propus instanței menținerea măsurii asupra bunurilor inculpatului REBEGA LAURENȚIU până la concurența sumei de 144.367 lei (reprezentând cumulul sumelor dobândite prin infracțiunile descrise la punctele 2 și 3) și asupra bunurilor inculpatei POPA ROXANA GABRIELA până la concurența sumei de 68.448 lei. Prejudiciul produs prin fapta descrisă la punctul 1 a fost recuperat integral.

Dosarul a fost trimis spre judecare la Înalta Curte de Casație și Justiție.

Facem precizarea că această etapă a procesului penal reprezintă, conform Codului de procedură penală, finalizarea anchetei penale, situație care nu poate să înfrângă principiul prezumției de nevinovăție.

 

 

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Published

on

By

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar prin produsele, serviciile oferite sau o interfață intuitivă, la fel de importante sunt software-urile care simplifică operațiunile și eficientizează procesele de zi cu zi. Pentru cei ce dețin magazine online, poate exista un punct în care fluxul de comenzi devine greu de gestionat, iar o problemă foarte răspândită ține de timpul îndelungat destinat actualizării manuale a stocurilor. În 2022, cei ce dețin magazine online nu mai pot fi îngreunați de astfel de probleme, pentru că dificultățile sunt remediate, iar opțiunile sunt eficientizate și gestionate cu succes de software-urile de gestiune destinate magazinelor. 

Cât de util este un soft pentru gestiunea magazinului? 

Un soft performant care ține pasul cu ultimele standarde impuse de o piață competitivă te poate ajuta să operezi eficient și fără bătăi de cap toate operațiunile care stau la baza afacerii tale. Cu un soft de gestiune pentru magazin propus de NextUp.ro poți defini, sorta în funcție de categorie și poți urmări toate produsele în timp real, poți adăuga oricând fotografii cu cele mai mici eforturi, dar poți și să te bucuri de stocuri actualizate automat cu fiecare comandă. Un astfel de soft îți oferă și o repartizare eficientă a cheltuielilor de întreținere și o evidență a încasărilor, nu mai trebuie să te complici cu realizarea inventarului deoarece se va realiza automat, iar operațiunile de contabilitate pot fi simplificate semnificativ. Lista de avantaje continuă cu setările facile de facturare, o rapiditate inegalabilă, automatizări precise, și notificări personalizabile ale stocurilor.

Softurile de gestiune sau de management al comenzilor le pot oferi antreprenorilor o eficiență greu de egalat și o productivitate sporită în baza operațiunilor simplificate și automatizate. Pe lângă avantajele enumerate mai sus, ar mai fi de menționat că printr-un sistem de management se poate crea, publica și edita conținutul de pe site, fără a fi nevoie de cunoștințe de programare. Aspectul poate fi schimbat cu ușurință, noi secțiuni pot fi introduse, iar paginile produselor pot fi îmbunătățite oricând în cel mai scurt timp. 

Un alt avantaj de seamă ține de înlocuirea actualizărilor manuale ale stocurilor. În acest fel erorile sunt prevenite, iar timpul este economisit considerabil. Inventarul ajunge să fie actualizat și el foarte rapid, canalele sunt gestionate mult mai ușor, iar procesarea comenzilor este îmbunătățită drastic.  Un astfel de sistem asigură o organizare eficientă și automată a tuturor informațiilor, statisticilor și detaliilor importante precum popularitatea produselor și alte aspecte care contribuie la menținerea unui avantaj competitiv. 

Este bine de știut că sistemele de gestiune pot și să sporească numărul comenzilor. Cum ora 22 este un prag important pentru plasarea comenzilor, dar și un timp în care nimeni nu este la birou, un sistem performant axat pe gestiunea comenzilor automatizează operațiunile, generează email-urile potrivite, poate face cea mai economică alegere în privința transportului și îmbunătățește semnificativ experiențele clienților. 

Acestea fiind spuse, un sistem performant de gestiune poate fi un ajutor esențial în menținerea unui avantaj competitiv pe o piață populară aflată într-o continuă schimbare. Automatizările și umbrela de procese simplifică semnificativ operațiunile de zi cu zi, un astfel de sistem poate ușura munca tuturor echipelor, economisește timpul, simplifică operațiunile și poate genera rezultate surprinzătoare pe termen lung. 

 

 Sursa foto: Unsplash.com

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Published

on

By

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului adus de utilaj dar și prelungirea duratei de viață a acestuia.

Trebuie să investiți în piese utilaje pentru ca echipamentul să funcționeze eficient și să opereze la capacitate maximă. Dar în același timp vreți să vă asigurați si că veți profita cât mai mult timp de acesta. Aflați cum puteți să faceți cea mai bună alegere în rândurile de mai jos.

Pasul nr. 1: Verificări periodice

Verificările periodice ne asigură că suntem mereu informați în privința stării echipamentului pe care îl utilizăm pe șantier. Și în acest domeniu, informația înseamnă putere. În acest caz, puterea se traduce în posibilitatea de a face anumite reparații și reglaje la timp, evitând în acest fel costuri mult mai mari.

Inspecția vizuală zilnică ar trebui făcută la începutul și la finalul activității. E un pas simplu care nu consumă foarte mult timp, dar care ne poate scăpa de probleme serioase. Observând din timp eventualele defecțiuni, vom reuși să le remediem cu un minim de cheltuieli.

Pasul nr. 2: Respectați intervalele de service și celelalte cerințe ale producătorului

Este important să îndeplinim toate cerințele de service și să efectuăm verificările în acele intervale cerute de producător. Informațiile de acest fel apar în manualul de utilizare al utilajului. Parcurgerea acestuia este importantă și reprezintă un aspect care nu ar trebui neglijat.

Mai mult, în cazul în care utilajul funcționează în condiții grele, la temperaturi ridicate, de pildă, mulți producători recomandă scurtarea intervalelor de service.

Echivalarea calendaristică a intervalelor din manual este simplă: 10 ore de utilizare înseamnă o zi. 50 de ore – o săptămână. O mie de ore de utilizare – un an.

Pasul nr. 3: Surpriza nu are ce căuta la capitolul investiții

Cu excepția accidentelor și a situațiilor total neprevăzute care pot apărea pe un șantier, schimbul unei anumite piese nu trebuie să fie niciodată o supriză. Dacă respectați pașii de mai sus, puteți face un plan întins pe o perioadă mai lungă, știind când și ce sume urmează să investiți în anumite piese.

Verificările ne oferă o altă perspectivă, pe lângă identificarea eventualelor probleme. Descoperim și urmărim gradul de uzură, anticipând în acest fel momentul în care piesa respectivă va trebui schimbată.

Pasul nr. 4: Alegeți piese utilaje în cunoștință de cauză

Fiecare utilaj are nevoile sale. Dacă alegem piese de calitate, potrivite pentru modelul respectiv, atunci utilajul va funcționa fără probleme și ne va aduce profit.

O fișă a pieselor de schimb care poate fi obținută de la orice producător vă ajută să obțineți informații clare despre piesa care trebuie schimbată. De asemenea, atunci când comandați o piesă, trebuie să-i comunicați furnizorului modelul, tipul și seria de șasiu pentru a evita orice eroare.

 

Pasul nr. 5: Investiți în stocuri și rezerve

La pasul numărul 3 vorbeam de necesitatea eliminării suprizelor din procesul de achiziție al pieselor utilaje. Putem duce această idee mai departe. Să vorbim despre înlocuirea unui ulei hidraulic sau de motor: putem avea un plan legat de momentul aproximativ în care acesta trebuie schimbat. De asemenea, trebuie luat în calcul faptul că uleiul ar trebui completat în anumite momente.

Așadar, ideal ar fi să avem o rezervă din acest produs. Facem investiția o singură dată și ne asigurăm în acest fel necesarul pentru o anumită perioadă. La fel putem proceda și în cazul altor piese predispuse la uzură. Dar mare atenție la condițiile de păstrare. De exemplu, dacă vom comanda o baterie pe care o depozităm în mod greșit, atunci aceasta poate fi inutilizabilă în momentul în care avem nevoie de ea.

Concluziile sunt clare: economiile prost gândite și piesele nepotrivite cumpărate doar pentru că „sunt mai ieftine” ne vor aduce, în timp, pierderi însemnate.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Cum să ai cele mai cool ţinute de toamnă cu ajutorul salopetelor

Published

on

By

Uneori te poţi plictisi de clasicele combinaţii de blugi şi pulover sau tricou şi vrei să adaugi ceva nou şi interesant în garderoba ta. O salopetă poate fi exact piesa de care ai nevoie pentru a da acest aer fresh ţinutelor tale de toamnă. Această piesă vestimentară se poate adapta tuturor evenimentelor din viaţa ta, în funcţie de modelul şi materialul din care este realizată. Poţi avea şi o ţinută mai elegantă u salopete, dar şi ţinute mai casual, pentru activităţile lejere de zi cu zi. 

 

Iată cum să ai cele mai cool ţinute de toamnă cu ajutorul salopetelor:

Salopeta de blugi + cămaşă în carouri

Este o combinaţie îndrăzneaţă, care aduce foarte mult cu un stil inspirat din zona cowboy. Poate merge accesorizată cu nişte ciocate şi o pălărie western pentru un look complet. De asemenea, merge şi într-o variantă mai temperată cu tenişi albi şi un ghiozdan cool, pentru zilele în care ai de alergat prin oraş şi vrei să fii lejer. Atenţie totuşi, dacă trebuie să mergi la birou sau ai anumite întâlniri de afaceri mai serioase poate să nu fie cea mai bună alegere. 

Salopeta cu pantalon evazat + pantofi cu toc

O variantă pentru femeile cu un stil de viaţă ce necesită nişte ţinute mai elegante o reprezintă salopeta cu pantalon evazat în combinaţie cu pantofi cu toc. Este o soluţie excelentă prin care poţi rămâne comodă pe parcursul zilei, dar să ai şi un look frumos şi elegant. După muncă poţi schimba încălţămintea cu ceva cu talpă joasă şi te poţi bucura în continuare de salopeta ta comodă la o ieşire în oraş. Dacă nu ştii de unde poţi lua o salopetă de damă nouă şi interesantă, Adona.ro reprezintă o variantă extrem de bună, tocmai pentru că au multe modele pentru toate gusturile.

Salopetă de in + jachetă de blugi

Pentru perioada de început de toamnă în care temperatura este încă destul de ridicată încât să porţi in, o idee interesantă ar fi combinarea unei salopete de in cu o geacă de blugi. Rezultatul aceste combinaţii este o ţinută fresh şi actuală, extrem de comodă, merge de minune cu primele zile de toamnă când temperaturile sunt ceva mai blânde. În picioare poţi pune nişte balerini comozi ori o pereche de încălţăminte sport, în funcţie de preferinţe şi piesele pe care le ai deja în garderobă. O astfel de ţinută merge perfect în weekend, la o plimbare lejeră prin parc. 

Aşadar, salopetele pot fi integrate în multe ţinute, iar în funcţie de accesorii poţi obţine un look mai lejer sau unul ceva mai elegant. Nu trebuie să te fereşti de salopete dacă te gândeşti că nu merg pentru forma corpului tău, tocmai pentru că de regulă sunt destul de flatante pentru multe tipuri de siluete şi sunt şi extrem de comode în acelaşi timp. Aşa că, dacă toamna asta vrei să faci ceva diferit cu ţinutele tale de zi cu zi, poţi încerca o salopetă pentru un look cool, fresh şi extrem de actual. 

 

Sursă foto: unsplash.com

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Batoza de Porumb Batoza de Porumb
Social3 ore ago

Batoza de Porumb ROBP5T60 – aliatul micului fermier

Batoza de porumb Rotakt este unul dintre mai multele utilaje agricole de care cu siguranţă are nevoie orice mic fermier....

Hotel Izvoare Hotel Izvoare
Turism4 ore ago

Oferte speciale pentru un Crăciun 2022 de vis la Hotel Izvoare!

Parcă nici nu ne dăm seama cât de repede trece timpul. La fel de repede va veni și luna decembrie,...

haine de sală haine de sală
Social5 ore ago

Cum să alegi cele mai potrivite haine de sală

Ai decis să faci o schimbare radicală și să adopți un stil de viață sănătos. Pe lângă o alimentație sănătoasă,...

panouri solare panouri solare
Socialo zi ago

Investiţia în panouri solare te ajută să reduci costul imens al facturilor

O problemă care începe să aibă un impact din ce în ce mai are asupra românilor este costul facturilor la...

atractii turistice atractii turistice
Turismo zi ago

Top 3 atractii turistice din Transilvania

Orice roman a auzit de minunatele atractii turistice ale Transilvaniei. Aceasta zona a tarii are un farmec aparte, fascinand turistii...

Centrală termică Centrală termică
Socialo zi ago

Centrală termică pe lemn sau peleți? Tu ce alegi?

O centrală termică a devenit indispensabilă din casa noastră, mai ales când sezonul rece se apropie cu pași repezi. În...

Știri din județ2 zile ago

Bolerouri tricotate și bolerouri elegante – Ce să alegi și cum să le porți

Dacă dorești să fii în tendințe în acest sezon de modă, atunci trebuie doar să-ți îndrepți atenția către bolerouri tricotate...

Știri din județ2 zile ago

Sacouri în carouri și sacouri slim fit la modă în acest sezon

Mulți bărbați adepți ai stilului urban, deschiși la lucruri noi, preferă sacouri în carouri, atunci când vine vorba de modă. Acest...

Știri din județ2 zile ago

Șepci și fulare pentru bărbați stilați

Deși mulți bărbați optează acum pentru pălării sau berete, șapca continuă să aibă o prezență puternică în garderoba masculină, ca...

Exclusiv2 zile ago

Sfaturi despre organizarea camerei celui mic

Organizarea obiectelor din camera celui mic poate fi o adevarata provocare, in special daca aici se regasesc numeroase jucarii, puzzle-uri...

Exclusiv2 zile ago

Cum poti alege cele mai bune blendere?

Blenderul este un aparat electrocasnic utilizat in primul rand pentru a zdrobi alimentele, dar care, datorita accesoriilor pe care le...

Viața în Iasi2 zile ago

Smartwach – Ceasuri inteligente pentru oameni moderni

Viața fără un smartwatch este acum de neconceput. Pentru mulți utilizatori, un ceas inteligent este un plus excelent. O singură privire la ceas...

Eveniment2 zile ago

Ce soft de gestiune poți alege pentru magazinul tău în 2022?

Pentru a ține pasul cu piața și pentru a întrece așteptările clienților, un magazin online nu trebuie să suprindă doar...

Eveniment3 zile ago

5 pași de urmat atunci când investiți în piese utilaje

Piesele de utilaje reprezintă o investiție serioasă. Vorbim de o cheltuială importantă care trebuie făcută înțelegând scopurile principale: maximizarea profitului...

Eveniment3 zile ago

Cum să ai cele mai cool ţinute de toamnă cu ajutorul salopetelor

Uneori te poţi plictisi de clasicele combinaţii de blugi şi pulover sau tricou şi vrei să adaugi ceva nou şi...

Eveniment4 zile ago

Vrei sa scapi de chin atunci cand te muti?

  Fie ca tocmai ti-ai cumparat apartamentul mult visat sau ca te  muti intr-o chirie noua, trebuie sa ai grija...

Știrile Săptămânii