Eveniment
STOP UMILIRII MILITARILOR ACTIVI ŞI ÎN REZERVĂ/RETRAGERE DIN SISTEMUL NAŢIONAL DE APĂRARE!
Published
4 ani agoon

PETIŢIE, adresată tuturor partidelor politice, instituţiilor şi structurilor cu atribuţii/competenţe în asigurarea securităţii naţionale.
STOP TRANSFORMĂRII REZERVIŞTILOR ÎN MASĂ DE MANEVRĂ ELECTORALĂ.
Toate partidele politice importante, în functie de nevoia si de momentul prielnic de a capitaliza simpatie electorală, încurajează campanii mediatice de hărţuire a PENSIONARILOR MILITARI CU OBLIGAŢII MILITARE ÎN CAZ DE MOBILIZARE/RAZBOI, bazându-se pe ,,setea de sânge’’ a populaţiei învrăjbite. Cadrele militare active care ies la pensie, pensionarii militari, ÎNDEPLINESC SERVICIUL MILITAR ÎN REZERVĂ, sub incidenţa Jurământului Militar depus, fiind rezerviști operaţionali cuprinși în planurile de mobilizare ale unităților din Sistemul Naţional de Apărare. Astfel beneficiază de pensie de serviciu sau altfel spus, ,,solde de rezervist’’.
Prin campanii mediatice regulate, pensiile militare ale rezerviştilor operaţionali, sunt transformate incorect în „pensii speciale”, sau, pentru incitarea mulțimii, în „pensii nesimțite”.
Pensiile militare de stat nu trebuie confundate cu cele 8615 pensii(conform documentelor oficiale de la Curtea de Conturi) pentru diplomați, magistrați, grefieri, personal aeronautic, auditori şi funcţionarii publici parlamentari (indemnizaţii suplimentare la pensii).
Pensiile militare de serviciu, de invaliditate şi de urmaș, care nu sunt pensii speciale, sunt acordate către circa 150.000 de persoane ( 76.000 MapN, 60.000 Interne, 14.000 servicii). Acestea nu fac parte din sistemul public de pensii ci sunt plătite din bugetele ministerelor de resort şi degrevează astfel sistemul public de pensii.
Pensionarii militari au o pensie medie de 3000 lei, după o carieră în care le-au fost îngrădite drepturile şi libertăţile de care au beneficiat ceilalţi cetăţeni (Secțiunea a 3-a din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare)
Din cauza mediatizării excesive a unui număr de 5-7 exemple de oportunişti cu pensii mari, oportunişti nemediatizaţi existând în toate domeniile, nu este posibil să se denigreze, hărţuiască şi să fie supuşi oprobiului public, permanent, pensionarii militari rezervişti operaţionali din SNAp, o resursa umană valoroasă pentru statul român. Acele abuzuri, punctual, trebuie analizate şi corectate. Dar pensiile militare de stat au existat( în ţara noastră din 1862), există şi vor exista în toate statele membre NATO si UE, din motivele enunţate mai sus.
Pe subiectul pensiilor militare de stat, marea majoritate a jurnaliştilor noştri, fără să generalizez, ,,patrioţi până în măduvă’’, unii racordaţi la contractele bănoase cu statul, dezinformează cu bună ştiinţă, pentru un rating crescut, făcând indirect un grav deserviciu statului român, dar un serviciu partidului în slujba cărora se pun, transformând pensionarii militari în masă de manevră electorală.. Sunt şi jurnalişti oneşti şi imparţiali, care merită tot respectul cuvenit.
Complementar, pe acest subiect, se declanşeazâ periodic acţiuni de trolling organizat în spatiul online şi audiovizual de către entităţi interesate în acest sens, persoane urcate pe valul mediatic, ţinta fiind Armata României şi pensionarii militari din SNAp.
DOMNILOR POLITICIENI care urâţi militarii, jurnalişti, trolli, pe pensionarii militari rezervişti operaţionali din SNAp, i-aţi târât prin toată mocirla existenţială a ultimilor ani.
VREȚI FĂRĂ EI? VREŢI SĂ SE DETAȘEZE DE JURĂMÂNTUL MILITAR DEPUS? VREŢI CA PENSIONARII MILITARI REZERVIŞTI OPERAŢIONALI DIN SNAp SĂ ÎŞI PREDEA LIVRETELE MILITARE INSTITUŢIEI UNDE SUNT CUPRINŞI ÎN PLANURILE DE MOBILIZARE ALE UNITĂŢILOR? ESTE SIMPLU! Poate doreşte statul român să-si angajeze MERCENARI, dacă mai are timpul necesar la momentul agresiunii, şi să constate necesarul de pregătire a resursei umane şi resursele bugetare implicate.
Deciziile CCR si ICCJ (ex. Nr.20/20.02.2000/Dosar 5A/2000 si, repectiv nr.29/2011) stabilesc identitatea deplina de tratament juridic dintre magistrati si militari in ceea ce priveste modul de calcul al pensiilor.
În orice stat civilizat, membru NATO şi UE, militarii activi şi în rezervă/retragere sunt preţuiţi pentru spiritul lor de a-şi da viaţa pentru apărarea ţării! Şi vă sunt vii tributul lor în vieţi pierdute, cu regularitate, în misiuni, inclusiv pe timp de pace. Nici o altă categorie socio-profesională nu depune un Jurământ , prin care se obligă să îşi dea viaţa, la solicitarea angajatorului, în schimbul salariului sau pensiei de care beneficiază! Pentru pensionarii militari rezervişti operaţionali Jurământ Militar depus este încă valabil. SUNT SINGURII PENSIONARI CU OBLIGATII MILITARE DUPA PENSIONARE.
În orice stat responsabil, resursa umană înalt calificată în Sistemul Naţional de Apărare, pe care o are ţara la dispoziţie, costă!, ne transmite Banceanu Vasile.
Incisiv de Prahova reaminteste domnului Banceanu Vasile faptul ca, la data de 30 iunie 2019, la Cercul Militar Național a avut loc evenimentul de lansare a Asociației Uniunea Militarilor și Polițiștilor „Mihai Viteazul”, asociație profesională ce reunește, pentru prima dată, militari, polițiști, polițiști de frontieră, pompieri și jandarmi – aproximativ 500.000 de rezerviști și activi din întregul sistem de securitate națională.
Conducerea Uniunii este formată din:
• Președinte – gl(r). Gabriel Oprea, fost ministru al apărării naționale, al afacerilor interne și vicepremier pentru securitate națională;
• secretar general – gl (r) Tudor Dănuț;
• vicepresedinti pe apărare – gl(retr) Iosif Bălan și col(r) Valeriu Pricină;
• vicepresedinti pe interne – gl(r) Ion Burciu și col(r) Ionel Babuș, președintele Faderației Sindicatelor Democratice ale Polițiștilor din România;
• vicepreședinți pe siguranță națională – gl(r) Ionel Marin și gl(r) Gheorghe Carp;
• membru fondator – Av. Gheorghe Ioniță
• membru fondator – Dumitru Coarnă, președintele Federației Sindicatelor Naționale al Polițiștilor și Personalului Contractual din România
• membru fondator – Iulian Surugiu, președintele Sindicatului Național al Agenților de Poliție.
Purtătorul de cuvânt al Uniunii Militarilor și Polițiștilor „Mihai Viteazul” este comisar-șef de poliție Christian Ciocan.
Printre cei prezenți la eveniment, s-au aflat și Niculae Spiroiu, fost ministru al apărarii naționale și Neculai Onțanu, fostul primar al sectorului 2.
Iata discursul pe care l-a susținut la evenimentul de lansare, Presedintele Gabriel Oprea :
Dorim să informăm opinia publică despre înființarea Uniunii Militarilor și Polițiștilor „Mihai Viteazul”. Uniunea este persoană juridică de drept privat, înscrisă astfel în registrul special al instanței, prin Încheierea din 30.05.2019 a Instanței Judecătoriei sectorului 5 și constituită în temeiul dreptului la liberă asociere. Uniunea Militarilor și Polițiștilor „Mihai Viteazul” este o asociație profesională, deci nu are caracter politic, formată din militari, polițiști, polițiști de frontieră, pompieri, jandarmi, atât în rezervă cât și în activitate și este prima asociație de acest fel.
Și pentru a fi foarte clar pentru toată lumea, fac următoarele precizări:
Potrivit Statului polițistului, “polițiștii se pot asocia și pot constitui asociații cu caracter profesional, umanitar, tehnico-științific, cultural, religios și sportiv-recreativ, fără a aduce atingere îndeplinirii atribuțiilor și îndatoririlor de serviciu”.
Potrivit Statutului cadrelor militare, “constituirea în diferite forme cu caracter profesional, cultural, tehnico-științific, sportiv, recreativ sau caritabil, cu excepția celor sindicale oricare contravin comenzii unice, ordinii și disciplinei specifice instituției armatei, este permisă în condițiile stabilite prin regulamentele militare”.
Vreau să amintesc și să subliniez faptul că în anul 2014, Curtea Europeana a Drepturilor Omului, a stabilit că „personalul militar poate face parte din asociații”. Potrivit deciziei CEDO, interzicerea inscrierii personalului militar în anumite tipuri de asociații reprezintă încălcarea dreptului la liberă asociere.
Principiile fundamentale după care funcționează Uniunea sunt: democrație, interes național, respectarea drepturilor omului, respect față de lege, unitate de acțiune, loialitate și disciplină, onoare și demnitate.
Ca ministru al apărării naționale în două guverne, ca ministru al afacerilor interne de doua ori și de trei ori numit vicepremier pentru securitate națională, am fost, în toată activitatea mea, aproape de cei din domeniul apărare, ordine publică și siguranță națională.
Cred că astăzi pot să spun că sunt un foarte bun cunoscător al fenomenului, sub toate aspectele sale, cunosc în mod real problemele, nevoile, frămânatările, lipsurile, constrângerile și privațiunile pe care le au, de-a lungul întregii cariere profesionale, militarii, polițiștii, jandarmii și pompierii; și împreună cu mine, toți ceilalți colegi din conducere, prezenți aici, fiecare pe palierul său de competență.
Am căutat să fiu un bun manager și cred că am reușit, dar am fost aproape de oameni și cu sufletul, am considerat că e important să existe unitate de corp, camaraderie și am făcut tot ceea ce am considerat necesar să-i aduc pe acești oameni mai aproape unii de alții.
M-am implicat în viața acestor instituții și am reușit să creez punți care fuseseră rupte sau care n-au existat vreodată.
Am considerat că e important ca urmașii eroilor din teatrele de operatii să aibă un sprijin real.Soțiile eroilor sunt, din perioada mandatelormele, angajate în sistem, iar copiii acestora au fost integrați, fără examen, în școlile militare.
Am considerat,de asemenea, că soldații și gradații voluntari merită să devină profesioniști și să aibă aceleași drepturi cu ceilalți militari, inclusiv după ieșirea din activitate.
De aceea, am facut modificări importante de legislație pentru ca ei să beneficieze astăzi de aceste drepturi asigurate. Când am preluat mandatul de la apărare, soldații și gradații voluntari ieșeau din sistem la 40 de ani.
Prin modificarea Statutului, le-am redat acestor oameni demnitatea, transformându-i din soldați și gradați voluntari în militari profesioniști și prelungind la 55 de ani vârsta până la care pot lucra în Armată, cu drept de pensie. Beneficiarii, din tot sistemul, sunt aproximativ 50.000 de oameni.
În anul 2015, din poziția de premier interimar, am realizat, împreuna cu sindicatele din poliție și armată, legea 223 privind pensiile militare de stat, pentru întregul sistem de apărare, ordine publicăși siguranță națională si am asigurat, prin măsurile adoptate, drepturile pentru personalul militar și civil activ din toate instituțiile din domeniu. O lege bună, care și-a produs efectele până la 15 septembrie 2017.
După plecarea Guvernului Ponta, Legea 223/2015 a suferit numeroase modificări, care au afectat drepturile rezerviștilor, deoarece politicieni ajunși în anumite funcții, care, din necunoaștere și din rea-voință, au introdus pensiile militare în categoria „speciale și nemeritate”.
Pensiile militare nu sunt speciale și nici privilegii, ci reprezintă recunoașterea pe care societatea o datorează celor care îmbracă haina militară și își slujesc țara sub jurământ.Iar România are obligația să-și trateze militarii cu onoare și recunoștință, așa cum o fac toate statele membre NATO.
Am fost și sunt un susținător al intereselor legitime ale militarilor, polițiștilor, jandarmilor, pompierilor și ale tuturor funcționarilor care lucrează 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru români și pentru România.
Ca o recunoaştere a rolului militarilor rezervişti în societatea românească, de-a lungul istoriei, în 2010, am instituit “Ziua Rezervistului Militar”.
Și tot ca ministru al apărării, am ridicat un monument cu o importanță deosebită – Monumentul Eroilor militari români căzuţi la datorie în teatrele de operații și pe teritoriul național. Monumentul se află în Parcul Tineretului, din sectorul 4, în fața Palatului Copiilor,ca un exemplu de patriotism pentru tânăra generație.
El a fost realizat de către specialiștii de la Armată, prin contribuția personală a mea și a primarului Piedone, ca un omagiu veșnic adus militarilor care și-au onorat cu demnitate jurământul făcut față de Patrie. Acolo se organizează majoritatea ceremonialelor militare. Am donat acest monument Ministerului Apărării Naționale.
Alături de mulți colegi de la apărare și de la interne, în activitate sau în rezervă, am decis că este momentul să luptăm împreună, în această formă de asociere, pentru a sprijini oamenii care și-au pus viața în slujba țării.
Am format Uniunea Militarilor și Polițiștilor Mihai Viteazul pentru ca fiecare militar, polițist, polițist de frontieră, jandarm, pompier să aibă o voce puternică și să se poată reprezenta în mod direct.
Toți cei din domeniu, indiferent că sunt în activitate sau în rezervă, se pot înscrie în această platformă și pot produce o schimbare în ceea ce privește legislația care li se aplică.
Uniunea va milita pentru apărarea și consolidarea democrației, precum și pentru respectarea drepturilor omului și mai ales ale drepturilor celor care provin din acest domeniu.
Uniunea promovează patriotismul, cunoașterea și păstrarea tradițiilor naționale, culturale și militare, îndeosebi în rândul tinerei generații și sprijinămembri săi în realizarea dezideratelor de protecție socială și a altor drepturi și interese legale ale acestora.
Vom asigura o legătură permanentă cu instituțiile abilitate și vom asigura activitățilenecesare pentru îmbunătățirea legislației și acordarea de drepturi și facilități care să asigure membrilor și familiilor lor o protecție socială reală și condiții decente de viață.
Vom dezvolta și ne vom preocupa de menținerea legăturilor de solidaritate și camaraderie între membrii Uniunii.
De asemenea, Uniunea va acorda sprijin moral și material, precum și consiliere psihologică și juridică, prin persoane atestate legal, membrilor săi aflați în situații deosebite. Vom iniția demersuri pentru îmbunătățirea asistenței medicale și a condițiilor de viață membrilor și familiilor acestora.
O Românie Unită nu poate exista fără o societate unită, fără un sistem de securitate puternic și fără solidaritate. Haina militară trebuie sa-și recapete prestigiul pe care îl merită, iar oamenii din sistem trebuie să aibă un nivel corespunzător al condițiilor de viață și de muncă.
Ei trebuie sprijiniți în continuare cu măsuri care vizează drepturile lor de salarii și pensii, precum și dotările, echipamentele și tehnica militară cu care își desfășoară activitatea.
Asta își propune Uniunea, să fie alături de militari, de polițiști, de pompieri, de jandarmi activi și în rezervă, să îi primească în rândurile sale și să vină cu soluții pentru aceștia. Vă mulțumesc!
Penisiile militare NU sunt speciale si nici privilegii:
Articolul STOP UMILIRII MILITARILOR ACTIVI ŞI ÎN REZERVĂ/RETRAGERE DIN SISTEMUL NAŢIONAL DE APĂRARE! apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.
You may like
-
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
-
Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
-
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
-
Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata
-
Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
-
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Eveniment
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Published
2 zile agoon
mai 26, 2023
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.
Ce este Pikito
Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.
Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:
- Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
- Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
- Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
- Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
- Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
- Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
- Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
- Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)
Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.
Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.
Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.
În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.
Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri
Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.
În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.
Pikito în România
Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.
Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.
În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.
Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți.
Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.
Despre Pikito
Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.
Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.
Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.
Eveniment
Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata
Published
3 zile agoon
mai 25, 2023
Gasirea unui azil de batrani adecvat pentru o persoana in varsta poate fi o sarcina demoralizanta. Trebuie sa tinem minte ca un azil de batrani nu este doar un loc de sedere, ci un mediu care poate imbunatati calitatea vietii unei persoane in varsta. Exista cativa factori cheie de luat in considerare in selectia unui azil de batrani, astfel incat sa se asigure indeplinirea nevoilor persoanei in varsta si confortul acesteia in noua locuinta.
Atunci cand alegem un azil de batrani pentru o persoana in varsta, trebuie sa ne gandim la tipul de ingrijire oferit. Exista diferite niveluri de ingrijire disponibile, de la asistenta de baza in activitatile zilnice pana la ingrijire specializata pentru cei cu afectiuni medicale grave. Totodata, este important sa evaluam mediul oferit de azilul de batrani. O atmosfera care seamana cu cea de acasa este preferabila in fata uneia clinice, deoarece ajuta la adaptarea la noua locuinta.
De asemenea, trebuie sa tinem cont de locatia azilului de batrani. Multi seniori prefera sa ramana aproape de familiile lor, asa ca, in masura posibilitatilor, trebuie sa gasim un azil de batrani situat la o distanta rezonabila fata de cei dragi. In plus, trebuie sa cautam aziluri situate in cartiere sigure si linistite.
Alegerea potrivita a unui azil de batrani pentru o persoana in varsta este esentiala pentru bunastarea si fericirea acesteia. Un azil de batrani bun, cum este cel prezentat pe site-ul celor de la caminul de batrani „Acasa”, ofera un mediu confortabil si sigur pentru persoanele in varsta, precum si acces la ingrijire batrani medicala de calitate. De asemenea, este important sa gasim un azil care sa ofere o varietate de activitati si oportunitati sociale, deoarece acest lucru contribuie la mentinerea activitatii si implicarii persoanelor in varsta.
Un azil de batrani potrivit poate ajuta seniorii sa-si pastreze independenta si demnitatea. Un azil bun ofera sprijinul si ingrijirea necesare, permitandu-le in acelasi timp sa ramana cat mai independenti posibil. De asemenea, azilul potrivit poate oferi un sentiment de apartenenta si comunitate, ajutandu-i sa se simta conectati cu cei dragi si cu lumea exterioara.
In timp ce cercetam azilurile de batrani, trebuie sa ne asiguram ca intrebam despre taxele asociate cu azilul. Diferite aziluri au structuri de preturi variate, asa ca este important sa intelegem costurile inainte de a face o selectie. De asemenea, trebuie sa solicitam informatii cu privire la alte taxe care pot fi asociate cu azilul, cum ar fi cele pentru mese, spalatorie sau transport.
La fel de important este sa intelegem costurile asociate cu azilul pentru o persoana in varsta. Costurile unui azil de batrani pot varia considerabil, in functie de nivelul de ingrijire oferit si de serviciile incluse. In general, costurile unui azil de batrani pot include cazarea si masa, precum si ingrijirea medicala si alte servicii.
Trebuie sa avem in vedere ca, de obicei, azilurile de batrani nu sunt acoperite de asigurarile medicale. Cu toate acestea, unele state pot oferi programe care ajuta persoanele in varsta sa suporte costurile unui azil de batrani. De asemenea, unele aziluri de batrani ofera reduceri pentru veterani sau pentru cei cu afectiuni medicale cronice.
Este crucial sa gasim un azil care sa satisfaca nevoile si preferintele seniorilor. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este sa discutam cu persoana in varsta si familia acesteia pentru a intelege ce isi doresc de la un azil de batrani.
Cand o persoana in varsta se muta intr-un azil de batrani, trebuie sa ne asiguram ca se simte cat mai confortabil posibil. Iata cateva sfaturi pentru a ajuta o persoana in varsta sa se simta mai acasa in noua lor resedinta:
- Petreceti timp pentru a cunoaste personalul si rezidentii. Faceti cunostinta cu vecinii noi ai persoanei in varsta si asigurati-va ca petreceti timp cu ei pentru a-i ajuta sa se simta mai confortabil.
- Aduceti obiecte de acasa care sa contribuie la confortul persoanei in varsta. Acestea pot fi fotografii, mobilier sau alte obiecte care sa le aminteasca de vechea lor casa.
- Stabiliti o rutina. Crearea unei rutine zilnice care sa includa activitati, mese si timp de socializare poate ajuta persoana in varsta sa se simta mai familiarizata cu noul mediu.
- Incurajati persoana in varsta sa ramana activa. Participarea la activitati poate ajuta persoana in varsta sa ramana implicata si
sa-si faca noi prieteni.
- Vizitati in mod regulat. Vizitele pot ajuta persoana in varsta sa se simta mai conectata cu cei dragi si sa se adapteze mai usor la noua lor casa.
Alegerea unui azil de batrani potrivit pentru o persoana in varsta poate fi o decizie dificila. Trebuie sa luam in considerare tipul de ingrijire oferit, precum si locatia si costul azilului. De asemenea, este esential sa ne asiguram ca azilul ofera un mediu confortabil si sigur, precum si o gama diversa de activitati si oportunitati sociale. In cele din urma, trebuie sa punem intrebari si sa vizitam personal azilul pentru a ne asigura ca este adecvat pentru persoana in varsta.
Prin urmare, daca aveti o persoana in varsta in viata dumneavoastra, asigurati-va ca efectuati cercetari pentru a gasi azilul de batrani perfect pentru ea. Cu un azil potrivit, persoanele in varsta pot trai o viata confortabila si implinita, inconjurate de ingrijirea si sprijinul de care au nevoie.
Eveniment
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Published
4 zile agoon
mai 24, 2023
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare
|
|
Cum se negociază cu banca | VIDEO
Conversia creditelor în CHF | VIDEO
Eliminarea comisioanelor | VIDEO
Ne poți lăsa întrebările tale pentru conciliatori în secțiunea de comentarii, pe pagina evenimentului
Poți adresa întrebările și în direct, pe canalele de difuzare ale LIVE-ului
Completează și tu o cerere de negociere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul nostru
Pentru orice decizie financiară pe care vrei să o iei este recomandat să te documentezi bine înainte.
Îți dăm și noi o mână de ajutor și te invităm să vizitezi secțiunea de educație financiară a site-ului nostru
Până data viitoare, te așteptăm pe canalele noastre de social media unde vei găsi informații foarte interesante și utile!
Parteneri
Ultimile stiri locale
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...


Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
Călătoriile sunt o modalitate excelentă de a experimenta lucruri noi, de a cunoaște oameni noi și de a crea amintiri...


Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...
Sfaturi utile in gasirea unui camin de batrani pentru o persoana apropiata
Gasirea unui azil de batrani adecvat pentru o persoana in varsta poate fi o sarcina demoralizanta. Trebuie sa tinem minte...


Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
Ușile de exterior joacă un rol cheie în ceea ce privește protejarea locuinței. Acestea sunt expuse în mod constant la...
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare Nela...


Afla tot ce trebuie sa stii despre pretul unei parcari Otopeni!
Te-ai intrebat vreodata de ce uneori pretul unei parcari Otopeni private poate fi apropiat de cel al parcarii aeroportului? Exista...


Numarul de companii care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza, crestere spectaculoasa
Franchwise, lider pe piața de consultanță în domeniul francizelor în România și în CEE, a realizat o analiză internă conform...
Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Păduri cu arbori seculari s-au mai văzut. Dar păduri care spun povești nu s-au mai auzit. Până azi. „Pădurea Poveștilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vieții tale mai departe
Agenția McCann PR alături de Fundația Conservation Carpathia și Primăria Nucșoara au lansat campania „Pădurea poveștilor nemuritoare” – un proiect...
B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO
București, 23 May 2023 – B2B Academy, divizia de coaching a NNC Services, anunță lansarea serviciului său Fractional AI CMO. Cu...


Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales
Esti in căutarea unui fotograf de nuntă care să surprindă povestea ta de dragoste sub forma unei viziuni unice? Lights...
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!
Astăzi, începând cu ora 16.00 va avea loc al treilea dialog live între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare Cu cine...
Care este destinaţia huselor de telefoane?
Husele de telefoane sunt accesorii concepute pentru a proteja și îngriji dispozitivele mobile, cum ar fi telefoanele inteligente. Ele...
CabineteStomatologice.Net – Alegerea inteligentă pentru pacienții exigenți
Descoperiți cele mai bune cabinete stomatologice cu ajutorul platformei CabineteStomatologice.Net Pentru pacienții care doresc să găsească cele mai bune cabinete...
Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC CONDRAX SRL
18.05.2023 Anunț de finalizare a implementării proiectului societății SC CONDRAX SRL SC CONDRAX SRL anunță finalizarea proiectul cu titlul ”Granturi...
Imagini cu pisici, documente și emisii de CO2 – cum afectează stocarea datelor planeta?
Adoptarea unui stil de viață prietenos cu mediul devine din ce în ce mai frecventă. Dar te-ai întrebat vreodată cât...
Știrile Săptămânii
-
Afaceri4 zile ago
Numarul de companii care prefera dezvoltarea prin sistemul de franciza, crestere spectaculoasa
-
Eveniment7 zile ago
CabineteStomatologice.Net – Alegerea inteligentă pentru pacienții exigenți
-
Social4 zile ago
Termopanul: Soluție sigură și eficientă pentru ușile de exterior
-
Cultură5 zile ago
Descopera magia fotografiei cu Lights and Tales
-
Eveniment5 zile ago
B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO
-
Eveniment6 zile ago
Care este destinaţia huselor de telefoane?
-
Eveniment4 zile ago
Raluca Andreica, Creative Director Mccann PR: ”Păduri cu arbori seculari s-au mai văzut. Dar păduri care spun povești nu s-au mai auzit. Până azi. „Pădurea Poveștilor Nemuritoare” – o campanie care poate duce povestea vieții tale mai departe
-
Eveniment4 zile ago
Al treilea dialog LIVE între conciliatorii CSALB și consumatorii de servicii financiare!