Connect with us

Eveniment

China anunţă că va impune sancţiuni unor companii americane

Published

on

Jurnalistul a afirmat joi, la emisiunea Gândurile lui Cristoiu, că dacă Laura Codruţa Kovesi va fi desemnată procuror european, acest post va fi pentru ea unul de înmormântare deoarece la Bruxelles nu va mai putea pune în scenă spectacolele mediatice de la DNA.

În opinia sa, e greu de presupus că, la Bruxelles, Kovesi va mai putea face anchete de amploare. “E greu de presupus că va face Parchetul ăla anchetă în Franţa sau în Germania, probabil că o să facă tot pe la noi dar nu va avea aceeaşi amploare (…) pe partea de est, dar şi pe partea de est vor găsi fraude cu fonduri europene făcute tot cu sprijinul sau cu implicarea unor mari puteri europene”, a afirmat analistul politic.

Cum Curtea Constituţională (CCR) a amânat joi pentru a şaptea oară decizia privind Codurile penale, Ion Cristoiu a afirmat că este absolut nefiresc şi dezastruos pentru democraţie ca o instituţie precum CCR, formată din nouă oameni, să se substituie Parlamentului. Jurnalistul a susţinut că e nevoie de modificarea Constituţiei pentru ca această instituţie să reintre pe făgaşul normal, iar deciziile luate să nu mai fie „de viaţă şi de moarte”. Totodată, Ion Cristoiu a susţinut modificarea legii astfel încât deciziile privind justiţia să fie scoase din prerogativele CCR.

De asemenea, analistul politic a afirmat că premierul Viorica Dăncilă va candida din partea PSD la alegerile prezidenţiale şi din această poziţie va reuşi să-i facă faţă lui Klaus Iohannis, jucând rolul rolul mămicii, al femeii de treabă.

“Eu ştiu că sondajele o dau acum prost în raport… Deci sondajele. Dar cred că ea va face faţă lui Klaus Iohannis, va juca rolul mămicii, mamei, bunicii, femeii de treabă în raport cu Klaus Iohannis care clar că va veni arogant în această campanie”, a afirmat Ion Cristoiu.

Jurnalistul a atras atenţia asupra insistenţei preşedintelui Iohannis de a organiza un nou referendum simultan cu scrutinul prezidenţial, arătând că în aceste condiţii softul de numărare a voturilor poate fi uşor manipulat, iar alegerile fraudate. “Insistenţa lui ca să fie referendumul de revizuire a Constituţiei la primul sau al doilea tur nu are nicio legătură cu prezenţa (…) după datele pe care le am, de ce a insistat el să fie pus, pentru că a dat posibilitatea unei fraude”, a susţinut Ion Cristoiu.

Despre şansele Crimeei de a reveni la Ucraina, subiect al unei întâlniri cerute de liderul de la Kiev, Volodimir Zelenski, omologului său rus, Vladimir Putin, Ion Cristoiu a afirmat că situaţia din ţara vecină nu poate fi rezolvată decât printr-un al treilea război mondial deoarece ruşii nu vor renunţa la peninsula pe care au ocupat-o acum 5 ani.

 

Redăm interviul integral:

 

Monica Mihai: Bun găsit la o nouă ediţie Gândurile lui Cristoiu, alături de mine se află jurnalistul şi analistul politic Ion Cristoiu. Bine aţi venit.

Ion Cristoiu: Bine v-am găsit. Scriitor.

Monica Mihai: Şi scriitor. Am discutat ediţiile trecute că o să ajungem şi la faza aceasta în care o să vă prezint şi ca scriitorul Ion Cristoiu. Avem săptămâna aceasta câteva subiecte importante. În primul rând ar trebui să începem cu primul subiect şi cel mai important al zilei şi anume faptul că CCR a amânat din nou, a şaptea oară, decizia pe Codurile penale, trebuie să discutăm şi despre ancheta făcută de Comisia parlamentară pe alegerile din 26 mai, avem alegerile prezidenţiale, deja se conturează nişte candidaţi pentru alegerile din această iarnă, negocierile de la Bruxelles care au loc cumva sub tutela lui Emanuel Macron, întâlnirea care ar urma să aibă loc în partea de nord a ţării între Putin şi noul preşedinte al Ucrainei Volodimir Zelenski, editorialul săptămânii şi top cinci politicienii săptămânii.

Poate cea mai recentă ştire, ştirea zilei de astăzi în care CCR a amânat pentru a şaptea oară decizia pe Codurile penale şi pe Codurile de procedură penală. Cum vedeţi faptul că avem amânare după amânare într-o problemă pe care o aşteaptă o ţară întreagă şi de importanţă majoră?

CCR a devenit la ora actuală arbitrul absolut al vieţii politice şi social-politice, chiar şi juridice în România

Ion Cristoiu: Amânarea, care nu e o noutate la CCR, exprimă o realitate asupra căreia atrag atenţia şi eu de mai mult timp şi anume că CCR a devenit la ora actuală arbitrul absolut al vieţii politice şi social-politice, chiar şi juridice în România şi este un lucru absolut nefiresc din punct de vedere democratic. Ei amână pentru că nu se mai raportează la Constituţie.

Monica Mihai: Dar de ce amână, care ar fi justificarea pentru amânare?

Ion Cristoiu: Amână pentru că decizia lor este o decizie dumnezeiască, deci e o decizie absolută. Dacă ar fi o instanţă ale căror decizii în cazul de faţă ar putea fi contrazisă de o altă instituţie. Deci în cazul de faţă noi avem…

Monica Mihai: Decizia CCR care este respectată şi supremă.

Ion Cristoiu: Nu. În cazul de faţă avem de-a face cu o lege. Până în 2003, ca să repet ce-am mai spus, până în 2003 deciziile CCR în legătură cu legile votate de Parlament, principala instituţie a unei democraţii, puteau fi decizii contracarate cu un vot de două treimi al Parlamentului. Dacă, să spunem, CCR ar fi dat o decizie în legătură cu o lege cum e acum care a fost contestată la CCR de opoziţie sau de Klaus Iohannis, atunci decizia până în 2003, până la revizuirea Constituţiei, putea fi contrazisă de Parlament cu două treimi, corect, adică aveam următoare situaţie de democraţie, o avem acum: Parlamentul care este principala instituţie a ţării deoarece este votat parlamentul de către alegători, pe baza unui program şi a unor făgăduieli electorale, face o lege. Aşa este peste tot în lume, această lege prin paranoia din 2003, n-am înţeles, nu mai poate fi… ea poate fi contestată la CCR iar deciziile CCR, nouă oameni, nouă oameni, încă o dată, ele pot contrazice un parlament întreg. Şi atunci de ce mai fac parlament o dată ce vine o instituţie care le contrazice.

Monica Mihai: Spuneţi că este greşit faptul că CCR are o asemenea putere?

Ion Cristoiu: Nu, este dezastruos pentru democraţie, este dezastruos pentru oamenii ăştia, să ne lămurim, nu există nicăieri într-o democraţie o instituţie alcătuită din nouă oameni, nouă…

Monica Mihai: Cum aţi scris şi în editorialul dumneavoastră.

Ion Cristoiu: Indiferent cine or fi oamenii ăia, că sunt apostolii, că sunt, nu ştiu, membrii unei hunte, ei sunt nouă oameni. Oricât de buni ar fi nouă oameni nu pot lua decizii în locul parlamentului, dar nu pot lua decizii infailibile.

Monica Mihai: Cum s-a ajuns la dezechilibrul acesta?

Ion Cristoiu: Şi atunci avem această situaţie în care ei tot amână pentru că îşi dau seama de importanţa deciziei lor. Dacă decizia lor ar putea fi contrazisă de parlament sau de o altă instituţie sau de ICCJ…

Monica Mihai: Atunci spuneţi că ar fi dat-o mai devreme.

Ion Cristoiu: Da, mai devreme pentru că… Dar în felul acesta tot ce fac ei, deciziile pe care le iau ei sunt de viaţă şi de moarte.

Monica Mihai: Cui convine ca CCR să aibă o asemenea putere?

Ion Cristoiu: CCR a devenit foarte puternică în 2003 pentru că Constituţia din 90 nu prevedea… adică dădea posibilitatea cel puţin în materie de legi. După 2016 s-a întâmplat un lucru, având o opoziţie foarte slabă în parlament şi un preşedinte fără puteri, în fiecare moment s-a apelat la acest arbitru, deci cea care a întărit a fost opoziţia. Şi atunci am avut situaţii în care, cum am scris eu, în care USR a contestat în 2018-2019 de 55 de ori. Deci opoziţia a fost cea care a întărit…

Monica Mihai: Care a folosit CCR.

Ion Cristoiu: Da, care a folosit CCR şi indiferent ce lege dă PSD, indiferent ce decizie i-a puterea…

Monica Mihai: Vine opoziţia sau preşedintele şi contestă.

Ion Cristoiu: Şi contestă. Şi atunci pe umerii acestor oameni, nu ştiu, cum vreţi, pot să fie şi geniali, se aşază o povară greu de suportat. De aici amânarea. După asta, deciziile CCR pot să schimbe istoria României. Amânarea deciziei în cazul lui Liviu Dragnea a schimbat istoria României. Dacă ei dădeau o decizie atunci, pe care au dat-o acum după ce Dragnea a fost încarcerat, condamnat, probabil că Dragnea rămânea preşedintele PSD şi cel de-al treilea om în România, ar fi candidat la preşedinţie şi ar fi demis-o pe Viorica Dăncilă. Nu este normal, este absolut, trebuie neapărat…

Monica Mihai: Care ar fi soluţia?

Soluţia ar fi o revizuire a Constituţiei, introducerea a două momente, fond şi apel la CCR şi o scoatere dintre prerogativele CCR a deciziilor privind justiţia

Ion Cristoiu: Păi soluţia ar fi o revizuire a Constituţiei în care să se revină, în primul rând, la Constituţia din 90 în sensul că o lege contestată la CCR şi CCR dând o decizie să poată fi contracarată această decizie de două, două treimi, da, din parlament.

Monica Mihai: Din ce ştiţi dumneavoastră…

Ion Cristoiu: A doua soluţie ar fi introducerea a două momente, fond şi apel la CCR, adică să avem o decizie luată cu un număr de judecători care să poată fi contestată de cei care au depus sesizarea şi să vină completul de nouă, exact pe formula de la ICCJ. Numai că în loc să fie…

Monica Mihai: Ar fi cinci probabil şi nouă ulterior.

Ion Cristoiu: Şi o scoatere dintre prerogativele CCR a deciziilor privind justiţia. Este absolut nefiresc ca prin decizia de cinci, astea privind trei, o serie întreagă de decizii ale justiţiei, sentinţe, să fie reluate de la capăt şi în acest moment o decizie, cum a fost cea în cazul Elenei Udrea a fost luată de o instanţă de fond cu tot procesul, da, care s-a desfăşurat, un proces întreg, da, apoi a venit apelul de cinci la ICCJ care şi ea a venit cu martori cu toate. Tot acest proces care a durat vreo doi trei ani se reia de la capăt printr-o decizie a nouă oameni. Păi de ce? Nouă oameni ăia nu pot ţine locul unui mers al justiţiei, repet, poate că deciziile cele două poate că n-au fost corecte, dar… şi trebuie să scoatem posibilitatea ca CCR să se implice în mersul justiţiei.

Monica Mihai: Din ce ştiţi dumneavoastră în momentul de faţă în spectrul politic s-ar dori aşa ceva? Ca CCR să nu mai aibă această putere dumnezeiască cum i-aţi spus dumneavoastră?

Ion Cristoiu: Păi nu s-ar dori, pentru că PSD aşteaptă să intre în opoziţie şi atunci va folosi el CCR pentru sesizările alea, da, iar cei din opoziţie de acum şi Klaus Iohannis deoarece ei folosesc contestarea la CCR, sigur, uneori ei nu sunt de acord, dar o folosesc ca un instrument de bătălie politică, aşa s-a ajuns, adică normal ar fi ca o acţiune intermediară ar fi ca opoziţia să anunţe că nu mai contestă nimic, că nu mai e recunoscută. Eu aşa face. Domnule, noi nu mai trimitem nimic, nu mai contestăm la CCR deoarece CCR este un arbitru…

Monica Mihai: Asta ar însemna ca opoziţia să cadă la un comun acord asupra unei probleme.

Ion Cristoiu: Da. Primul lucru pe care trebuie să-l facă, oricum au criticat unele decizii, având în vedere că în România a apărut un arbitru care este CCR, atunci, incorect din punct de vedere democratic, noi nu mai contestăm. Dacă nu mai contestă legi decizii la ordonanţe de urgenţă la CCR, atunci CCR nu va mai avea aceeaşi putere pentru că ea nu va mai fi obligată să arbitreze.

Monica Mihai: Cunoscând politicienii noştri credeţi că ar fi capabili să facă un asemenea consens?

Ion Cristoiu: Nu. Politicienii vor vrea să pună mâna pe Curte.. adică să modifice raportul de forţe şi atunci arbitrul să treacă de partea lor, din punctul ăsta de vedere. La ora actuală cel care decide este reprezentantul UDMR, vă imaginaţi ce putere are reprezentantul UDMR?

Monica Mihai: De negociere, ce putere de negociere partidul.

Ion Cristoiu: Repet, nu e corect indiferent… şi dacă oamenii aceştia ar da… repet, nu, în primul rând nu au cum să dea nouă oameni decizii de viaţă şi de moarte, nu au cum, nu e corect.

Monica Mihai: Lucru pe care îl fac în momentul de faţă.

Ion Cristoiu: Da, nu e corect. Şi avem rezultatul acestei puteri uriaşe şi amânarea pentru că normal, adică orice decizie dată de ei în legătură cu codurile, cu această lege, sunt de viaţă şi de moarte, sunt infailibile, se execută automat şi atunci…

Monica Mihai: Şi vor schimba faţa justiţiei din România.

Ion Cristoiu: Da, şi atunci este o presiune uriaşă asupra a nouă oameni care, mă rog, sunt şi ei nouă oameni care au şi ei interese, viaţă personală şi sunt presiuni. Să nu uităm de amânarea în cazul completelor de trei. Adică nu era normal, unii dintre membrii CCR n-au venit dinadins până când l-au condamnat, pentru ca ei să ia acum o decizie în care rezultă că dacă ar fi luat-o atunci Dragnea n-ar mai fi fost condamnat, nu e corect.

STS este o organizaţie militarizată şi înseamnă lipsă de transparenţă

Monica Mihai: Că vorbim de oameni care iau decizii importante, în momentul de faţă, în Parlamentul României există o comisie care anchetează posibile fraude de la alegerile europarlamentare din 26 mai. Această comisie este condusă de Lia Olguţa Vasilescu şi a audiat deja  mai multe persoane printre care şi ministrul de Interne Carmen Dan, a fost audiat şi Teodor Meleşcanu, care fiecare dintre ei au spus că sistemul STS, acele tablete, nu au funcţionat corespunzător şi că nu consideră că STS ar trebui să mai aibă în subordine această parte de la alegeri. Cum vedeţi punctul lor de vedere în acest caz?

Ion Cristoiu: Şi în cazul administrării acelui soft de către STS iar avem o încălcare a democraţiei.

Monica Mihai: De ce?

Ion Cristoiu: Pentru că STS este o organizaţie militară, lasă la o parte faptul că nu văd de ce e militară, adică militarizată. Militarizată înseamnă cu ordine, acolo se ascultă, ordinele nu se discută pentru că este militarizată şi înseamnă lipsă de transparenţă, da? Secretul militar. Dacă acest soft ar trece în administrare la orice instituţie civilă, inclusiv la Autoritatea…

Monica Mihai: Exista discuţia să treacă în subordinea Autorităţii Electorale Permanente.

Ion Cristoiu: Da pentru că devine transparentă, încă o dată, când a trecut acolo orice ONG, un ONG de creşterea iepurilor poate să ceară informaţii.

Monica Mihai: Da, dar cei de la Autoritatea Electorală Permanentă în această comisie când au fost audiaţi au spus că ei nu au infrastructura potrivită pentru a putea prelua sistemul de la STS.

Ion Cristoiu: Aşa a spus şi DNA-ul când trebuia să preia de la de la SRI. Sigur că le convine pentru că cei de la Autoritatea Electorală Permanentă vor să ia nişte parale fără să facă nimic, din punctul ăsta de vedere. Eu spun din punct de vedere democratic. Din punct de vedere democratic, pe lângă suspiciunile, şi sunt în legătură cu acest soft, nu e corect din punct de vedere democratic pentru că STS-ul nu poate, nu e transparent. Deci faceţi dumneavoastră o adresă la STS să vă spună cum a funcţionat softul ăsta acum. Să vă spun, de exemplu, ca o informaţie pe care ei o ascund faptul că înainte de a introduce rezultatele, buletinele, ei au şters totul. Tot ce a fost peste zi a fost şters.

Monica Mihai: De ce? Cum adică a fost şters?

Ion Cristoiu: Pe motivul că e prea încărcată memoria, calculatorul.

Monica Mihai: Şi adică, să înţeleagă toată lumea, existau nişte date în tabletele respective? Cu câte persoane s-au prezentat…

Ion Cristoiu: Tot ce s-a întâmplat peste zi, tot ce softul a administrat peste zi prezenţă, în unele locuri chiar şi rezultate parţiale s-a şters.

Monica Mihai: Şi n-a existat nicăieri un backup pe datele care au fost livrate de ei?

Au dorit să fraudeze pentru că voiau să-l radă pe Dragnea, de aici a fost singura chestiune. A fost o operaţiune uriaşă pusă la cale de STS şi de servicii

Ion Cristoiu: Întrebaţi-i pe ei, să vă spună… deci în momentul în care ei au început să introducă rezultatele buletinelor, proceselor verbale, sub pretextul, foarte important, că memoria… nu mai încape în memorie ei n-au mai scos niciun backup şi au şters totul, noi nu putem ştii la ora actuală din punct de vedere al softului de la STS, la prânz…

Monica Mihai: De ce ar fi făcut asta?

Ion Cristoiu: Păi ca să poată să fraudeze.

Monica Mihai: Cine ar fi dorit să fraudeze?

Ion Cristoiu: Au dorit să fraudeze pentru că voiau să-l radă pe Dragnea, de aici a fost singura chestiune. A fost o operaţiune uriaşă pusă la cale de STS şi de servicii, cum vreţi, interne, externe, şi anume ca Dragnea… ca PSD-ul să obţină un scor foarte prost, pentru că dacă obţinea un scor cât de cât normal, domnul Dragnea, poate că si decizia judecătorilor era în sensul ăsta.

Monica Mihai: Credeţi că ar fi fost diferită decizia?

Ion Cristoiu: Da. Iar a doua suspiciune este în legătură cu ei… eu întreb aşa, dumneavoastră sunteţi jurnalist, faceţi o adresă… a făcut STS vreo conferinţă de presă în legătură cu softul ăsta? Nu pentru că ei sunt militari, ei sunt generali…

Monica Mihai: Există informaţii clasificate probabil pe care nu le pot face publice.

Ion Cristoiu: De exemplu informaţie clasificată care trebuie neapărat declasificată este aceasta: de ce are interes Klaus Iohannis să pună referendumul o dată cu prezidenţialele, cu primul tur sau al doilea tur pentru că în momentul în care apar două, am înţeles, două teme, e foarte uşor de manipulat  acest soft. Aşa spun unii, să ne răspundă la această acuzaţie care lansează suspiciuni asupra…

Monica Mihai: Adică spuneţi că există loc de fraude în momentul în care există două tabele paralele…

Ion Cristoiu: Dacă sunt două. Dacă sunt două tabele paralele, nu ştiu, am înţeles că e o posibilitate, nu ştiu, nu pot să-mi dau seama din punct de vedere al softului. Nu se mai încheie…

Monica Mihai: Şi asta ar presupune ca STS să fie de partea lui Iohannis.

După datele pe care le am, Iohannis a insistat să fie pus referendumul cu prezidenţialele pentru că a dat posibilitatea unei fraude

Ion Cristoiu: Păi doar n-o fi de partea mea. Hai să vă spun următorul lucru, domnul Iohannis insistă ca referendumul să fie ori la primul ori la al doilea tur.

Monica Mihai: Dar asta am mai discut şi ediţiile trecute că este convenabil şi din punct de vedere financiar ca să fie organizate împreună cu una din alegerile care ar urma.

Ion Cristoiu: De ce din punct de vedere financiar?

Monica Mihai: Pentru a nu se cheltui, pentru a nu…

Ion Cristoiu: Am înţeles, păi dar de ce nu face înainte, din punct de vedere financiar sau să nu-l mai facă deloc. Dar de ce din punct de vedere financiar, adică e vorba de rentabilitatea financiară în momentul în care e vorba de un referendum fantezist pe care l-a făcut el. De ce trebuie să revizuieşti Constituţia să nu mai fie fără penali. Adică, staţi un pic, e o cheltuială impusă de el, da, el vrea referendum, da, şi atunci toţi trebuie să facem tot felul de manevre în aşa fel încât cheltuiala să fie mică, să fie, uite, o cheltuială de referendum să se reducă din bugetul preşedinţiei, dacă tot e vorba de cheltuială. Dar eu spun acest lucru, insistenţa lui ţine de soft, ţine de fraudă.

Monica Mihai: Şi dacă va trece softul în subordinea Autorităţii Electorale Permanente?

Ion Cristoiu: Dacă va trece atunci putem să-i luăm la întrebări pe ăia şi să îi supraveghem. O să vă puteţi duce şi dumneavoastră acolo în timp ce ei umblă la soft. Acum nu pot pentru că e STS-ul. Eu am spus însă, foarte important, din datele pe care le am, insistenţa, pentru că insistenţa lui ca să fie referendumul de revizuire a Constituţiei la primul sau al doilea tur nu are nicio legătură cu prezenţa pentru că oamenii vor veni la vot de dragul prezidenţialelor, nu de dragul referendumului. Cum au venit şi acum, acum n-au venit de dragul referendumului, au venit de dragul alegerilor.

Monica Mihai: Au venit de dragul alegerilor europarlamentare şi a mizei care a fost creată în jurul acestei…

Ion Cristoiu: Şi acum după datele pe care le am, de ce a insistat el să fie pus, pentru că a dat posibilitatea unei fraude. Eu am dreptul să fiu suspicios câtă vreme STS-ul este izolat în secretul militar. Când or veni cei de la STS, generalii, şi vor explica ei cu epoleţii lor pe umeri, ne vor…

Monica Mihai: Din punct de vedere tehnic.

Ion Cristoiu: Da. Încă o dată, principiul fundamental al democraţiei pentru care a avut loc o revoluţie în tot estul este faptul că totul trebuie să fie transparent, da, ori în cazul de faţă am un moment netransparent.

Monica Mihai: Nu există această transparenţă prin anchetarea care are loc la comisia parlamentară? Adică ei merg acolo şi dau socoteală.

Ion Cristoiu: Păi dar de ce să dea la o comisie parlamentară când dacă ar fi la Autoritatea Electorală Permanentă v-ar da şi dumneavoastră, că e obligat. Pe când acum dacă dumneavoastră, ca jurnalist, îi cereţi ei or să vină şi or să spună că e secret militar. Iar şi la asta or să se ducă ăia acolo de la STS şi or să facă cu uşile închise şi or să fie trei, patru inşi ca şi la comisia SRI de tristă amintire.

Monica Mihai: Care vor spune nişte lucruri.

Ion Cristoiu: Care vor spune nişte lucruri care nici acum nu le ştim. Ştiţi ce au zis ăia de la SRI la comisia lui Manda? Nu. Pentru că ni se spune că e secret, în sensul ăsta. Eu sunt un înverşunat susţinător, adept, luptător al tezei că în democraţie totul trebuie să fie transparent. Şi ce face preşedintele şi cât cheltuie cu deplasarea şi unde…

Ancheta parlamentară va încheia ca şi cea de la SRI, printr-un compromis, probabil c-or să vină nişte generali şi or să termine cu ea

Monica Mihai: Şi ce face Parlamentul… Cum se va încheia ancheta parlamentară?

Ion Cristoiu: Se va încheia ca şi cea de la SRI, printr-un compromis, probabil c-or să vină nişte generali şi or să termine cu ea. Mă întorc, susţin încă o dată că în lumea modernă democratică şi că în est s-a făcut o revoluţie tocmai pentru a ştii totul, totul. Nu există  la ora actuală nimic secret. Nici viaţa preşedintelui, nici viaţa de cuplu a preşedintelui, nici viaţa de dormitor a preşedintelui pentru că de aia avem democraţie, da, adică nu mai avem momentul ăla în care dictatorul stă…

Monica Mihai: În turnul de fildeş…

Ion Cristoiu: Dumneavoastră sunteţi tânără. Dumneavoastră ştiţi că nu aveai voie să intri în Primăverii? Deci strada aia care în capăt era locuinţa lui Ceauşescu era blocată, n-aveai voie să treci prin faţa Comitetului Central pe marginea aia, că era Comitetul Central. Dar de ce? De ce să nu trec, puteam să trecem şi vedeam, adică normal este în democraţie viaţa, parlamentarilor, a politicienilor, a premierului, a preşedintelui se desfăşoară fără perdele. Noi ne uităm, vedem ce face ăla în casă, nu e nicio problemă pentru că asta este democraţia.

Monica Mihai: Că vorbim de preşedinte, am zis că de săptămâna aceasta vom avea o rubrică dedicată special alegerilor prezidenţiale în care vom discuta toate noutăţile şi tot ce se întâmplă în acest plan, care sunt candidaţii, care sunt strategiile pe care aceştia le-au adoptat. Avem până în momentul de faţă un singur candidat declarat şi asumat, vorbim de preşedintele Klaus Iohannis care şi-a manifestat dorinţa de a candida pentru un nou mandat. În schimb au început să se contureze nişte figuri în plan politic intern care ar putea fi viitori prezidenţiabili. Aici vorbim de Viorica Dăncilă care a făcut în aceste zile declaraţii, mai exact chiar astăzi, că dacă partidul o va propune şi va insista ca ea să fie un candidat la prezidenţiale, ea va accepta această propunere. Călin Popescu Tăriceanu a declarat ieri că şi el este împins în spate de electoratul liberal să candideze pentru funcţia de preşedinte, în tabăra USR-Plus încă nu este foarte clar dintre Dacian Cioloş şi Dan Barna care v-a fi candidatul la prezidenţiale, urmează să facă şi ei acest anunţ, probabil după congresul care va avea loc pe data de 13 iulie. În momentul de faţă la cum arată scena politică şi candidaţii care sunt scenariile posibile? Iohannis mai iese preşedinte?

Ion Cristoiu: În acest moment avem, încă o dată, orice sondaj este fals deoarece avem un singur candidat anunţat. Nu putem vorbi… toate sondajele care îl dau pe Klaus Iohannis şi pe drept cuvânt ca marele învingător sunt false deoarece ceilalţi nu s-au înscris în cursă.

Monica Mihai: Dar au fost sondaţi…

Ion Cristoiu: Aşa mă poate sonda şi pe mine că sunt bun de astronaut, dar asta nu înseamnă că sunt. Şi probabil că se face acum un sondaj şi m-ar trece pe mine că…

Monica Mihai: Aţi lua şi dumneavoastră câteva procente.

La toate sondajele, Iohannis este confruntat cu candidaţi ipotetici. În momentul în care respectivii vor fi desemnaţi, probabil că procentele lui Klaus Iohannis se reduc drastic.

 

Ion Cristoiu: Da, ba unii chiar ar fi de acord să plec în cosmos sau dacă ar fi un sondaj, nu ştiu, alergătorii la 100 de metri, probabil că unii din cetăţeni, da, domnule, ar fi bun să alergi. Deci din punctul acesta de vedere sondajele de gen ce-ar fi dacă ar candida Barna, ce-ar fi dacă ar candida cutare…

Monica Mihai: Nu sunt valabile spuneţi.

Ion Cristoiu: Nu, nu sunt valabile în comparaţie la concurenţă cu… deci la toate sondajele Iohannis este confruntat cu candidaţi ipotetici. În momentul în care respectivii vor fi desemnaţi, deja el e aproape desemnat, e desemnat că e al PNL-ului, probabil că procentele lui Klaus Iohannis se reduc drastic.

Monica Mihai: Ştiţi ce este interesant că de îndată ce a apărut informaţia că Viorica Dăncilă ar putea fi un posibil candidat au apărut voci din PSD care spuneau că poate ar fi un candidat mai bun Gabriela Firea.

Ion Cristoiu: Nu. Să ne întoarcem la ce înseamnă campania prezidenţialelor. Campania prezidenţială înseamnă pentru orice partid un uriaş spor de vizibilitate. Să vedem PSD-ul. PSD-ul are o conducere, e Viorica Dăncilă. În momentul în care pui pe altcineva candidat automat preşedintele partidului trebuie…

Monica Mihai: Să facă un pas în spate şi să cedeze scena persoanei care va candida.

Ion Cristoiu: Din start aceasta duce la o bulversare în partid pentru că partidul în momentul în care eşti preşedintele partidului şi şi candidat şi te duci la Vrancea automat structurile de partid sunt pentru tine, altfel trebuie să sune Viorica Dăncilă la Vrancea lui Oprişan şi ”domnule, am o rugăminte, va fi candidatul nostru, ai grijă. Bun, doi: şi Gabriela Firea are o fire foarte mare… în primul rând are enormitatea aia cu bărbată-său. Deci eu nu pot să mai votez cu Gabriela Firea pentru câtă vreme ştiu că are un bărbat care candidează şi el. N-am înţeles.

Monica Mihai: Va rămâne şi domnul Pandele în schemă…

Ion Cristoiu: Nu, oricum totul s-a anunţat, totul este penibil.

Monica Mihai: De ce s-o fi anunţat, sprijinit de ce partid?

Ion Cristoiu: Nu, dar pentru ea, în momentul în care soţul ei a anunţat că va candida, s-a terminat cu candidatura ei, nu ştiu. Imaginează-ţi, nu ştiu,  eu vreau să anunţ că voi candida… toată lumea zice că voi candida, nu ştiu, la o funcţie…

Monica Mihai: Director general la un post de televiziune, de exemplu, şi vine şi soţia dumneavoastră şi spune că vrea şi ea acelaşi lucru .

Ion Cristoiu: Şi în acel moment vine lumea şi spune e ceva neserios ori eşti tu ori e nevasta. Doi, Gabriela Firea administrează Bucureştiul. Administrarea Bucureştiului face o candidatură de o rară vulnerabilitate, de o uriaşă vulnerabilitate.

Monica Mihai: Pentru că se vede felul în care a administrat un oraş.

Citeşte continuarea în pagina 2

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Cum sa alegem corect blatul de mobilier

Published

on

By

blaturi mobilier protege parol
blaturi mobilier protege parol

Mobilierul din casa noastra si mai ales din bucataria casei trebuie sa fie unul care sa ne permita o flexibilitate mai mare, dar si care sa arate bine pentru ca la final sa avem parte de acel grad ridicat de confort. Echipa Protege Parol pune acum la dispozitie o gama variata de accesorii de mobilier precum prize incorporabile, manere si butoni, dar mai ales o gama variata si totusi completa de blaturi de mobila moderne.

Blatul din bucataria casei noastre este un element foarte important mai ales ca este o suprafata care este folosita foarte mult in bucatarie. Cea mai mare caracteristica a acestui element este faptul ca ea trebuie sa aiba un material de calitate si sa fie rezistenta la caldura, umiditate si zgarieturi.

Pentru ca este o suprafata foarte solicitata, materialul din care este realizat blatul trebuie sa fie rezistent si dur.

Blaturile realizate din quartz sunt ideale pentru ca au o rezistenta mare si sunt realizate din aproximativ 93% quarz din compozitie dura. Astfel, suprafata blatului este neporoasa si nu se pateaza, iar pe langa asta nu retine bacterii.

Putem sa mai alegem si blaturile realizate din granit dur care sunt foarte apreciate in multe bucatarii din tara pentru simplul fapt ca au o culoare frumoasa si variata.

Pe langa asta, granitul este un material termorezistent – asta inseamna ca rezista la oalele sau cratitele incinse.

Atunci cand vrem sa alegem cele mai bune si potrivite blaturi pentru casa noastra mai ales pentru bucatarie trebuie sa alegem dupa grosimea acestuia, material si dupa stilul mobilierului nostru.

Protege Parol iti vine in ajutorul tau cu gama de blaturi de mobila moderne dar si cu gama de fete de usi de calitate ridicata pentru ca tu sa ai o casa moderna si eleganta.

Descopera acum pe site si gama completa de fronturi de mobilier.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Iresponsabili/In cele 2 luni de guvernare Orban-Iohannis, deficitul bugetar lunar s-a TRIPLAT, la 10 miliarde de lei pe luna

Published

on

By

Pentru prima oara in istoria Romaniei, deficitul bugetar intr-un an depaseste 10 milarde de Euro!

Datele comunicate noaptea aceasta de ministerul finantelor arata ca gaura de venit in 2019 a fost de 48,3 miliarde de lei (4,64% din PIB). Fara criza ECONOMICA. Banii reprezinta echivalentul a jumatate din ,,camasa de forta” a FMI-Banca Mondiala-Comisia Europeana pusa politicienilor romani în 2009 si exportata de acestia romanilor, in criza (cele 20 de miliarde de Euro). Deficitul asta mai arata ceva: guvernantii actuali nu pot vedea de la o luna la alta, ba chiar de la o saptamana la alta (la final de noiembrie se rectifica bugetul pe deficit de 4,3%, iar acum e aproape 4,7%), nicidecum pe un an, doi, sau trei. E drept ca, în mare parte, deficitul bugetar se datoreaza guvernarii PSD care a lasat economia si a indus-o spre criza bugetara. Dar sa vedem faptele: Teodorovici și Vîlcov au lăsat după 10 luni un deficit ENORM (neindreptat spre investitii ci spre cheltuieli curente, respectiv un deficit de 28,8 miliarde lei). Deficit lunar mediu de 2,88 miliarde de lei) pentru primele 10 luni. Iresponsabili. Dar in cele 2 luni de guvernare Orban-Iohannis, deficitul bugetar lunar s-a TRIPLAT, la 10 miliarde de lei pe luna. Ceea ce reprezinta o maxima dovada de irepsonsbilitate. Diferenta de cheltuiala pe datorie se finanteaza la dobanzi medii de 25 de ori mai mari decât în Bulgaria, de 3 ori mai mari decat in Grecia, de doua ori si jumatate mai mult decat in Polonia, de 3 ori mai mari decat in Ungaria.
Iresponsabilitatea actualilor guvernanti O DEPASESTE pe cea a guvernantilor PSD, care oricum era mare!, dezvaluie analistul economic Radu Teodor Soviani. (Cerasela N.).

Articolul Iresponsabili/In cele 2 luni de guvernare Orban-Iohannis, deficitul bugetar lunar s-a TRIPLAT, la 10 miliarde de lei pe luna apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Cel mai mare scandal din Politia Locala Ploiesti de la infiintare pana in prezent și o incercare disperata de mușamalizare pe măsură/Despre aceasta „impartialitate” oare stie Adrian Vaida? Adrian Dobre stie ce face?

Published

on

By

Ministrul finantelor publice, Florin Citu, a refuzat sa dea curs invitatiei Comisiei Economice, Industrii si Servicii a Senatului Romaniei, motivand ca el nu vine decat in fata Comisiei de Buget Finante. Pe motiv ca pe el nu il evalueaza acesta Comisie. Ho ho ho… Suspect comportamentul ministrului de finante, care in mod evident nu de evaluare se fereste ci nu vrea sa dea raspunsuri la intrebarile unor parlamentari, legitime. In trecut au mai incercat asta doua personaje nascute de sistemul de dinainte de 1989: turnatorul securitatii Manole (cunoscut si ca Mugur Isarescu), si fostul lucrator in comertul exterior din proximitatea Securitatii Statului – DIE, Misu Negritoiu. ,,Cadru de incredere”. Isarescu pana la urma s-a dus (dupa ce si-a asigurat complicitatea lui Tariceanu care sa scurticircuiteze dezbaterile, si nu numai a lui). Dar s-a dus. Negritoiu nu s-a mai dus, dupa ce a incercat sa ia in bascalie Parlamentul, exact cum incearca astazi fostul sau angajat de la ING Bank Romania, banca ce incalca embargoul impus de SUA Iranului, respectiv Florin Citu. Dar Parlamentul l-a revocat pe Negritoiu…. In acest context il invit pe domnul Citu, care fuge de Parlament la fel ca Negritoiu, sa citeasca scrisoarea deschisa transmisa de mine Parlamentului Romaniei in 1 noiembrie 2016, dupa ce anterior (ianuarie 2015) avertizasem Comisiile pentru combaterea Abuzurilor din Parlament asupra practicilor nelegale prin care Misu Negritoiu a cartelizat societatile de asigurari sa scumpeasca RCA si sa creeze criza de pe piata asigurarilor. Caretelizarea a fost chiar consfiintita prin protocol de catre ASF, institutie aflata atunci sub protocol cu SRI. Nu trebuie sa uitati ca abia in decembrie 2018, Consiliul Concurentei a ajuns la concluzia pe care eu o formulam Parlamentului Romaniei inca din ianuarie 2015 si a amendat societatile de asigurare RCA (timp in care au mai fost furati bani de la asigurati), pentru ca s-au inteles la pret. Practic, societatile de asigurare au furat bani de la asigurati, la scutul protocoalelor si mesajelor publice ticaloase ale lui Misu Negritoiu, semnatar de protocol cu SRI. Amenda data de Consiliulu Concurentei in decembrie 2018 a fost de 53 de milioane de Euro, bani sustrasi de la asigurati, prin intelegere neconcurentiala la pret. Sustin cu tarie parlamentarii si Parlamentul Romaniei sa nu se lase pacalit de atitudinea alde Negritoiu, importata si de domnul Florin Citu. Merita sa recititi integral scrisoarea mea deschisa catre Parlament, din 1 noiembrie 2016, precizeaza jurnalistul si analistul economic Radu Teodor Soviani. (Cerasela N.).

„Scrisoare deschisă către Parlamentul României referitoare la cazul Mișu Negrițoiu-ASF”

Având în vedere că societatea RST MEDIA, prin contractul de achiziție publică nr. 4229/13.12.2013 a avut ca obiect inclusiv comunicarea externă a Autorității de Supraveghere Financiară, stabilirea și urmărirea procedurilor de comunicare ale Autorității de Supraveghere Financiară, facem următoarele precizări:
RST MEDIA se delimitează ferm și categoric de scrisoarea Președintelui ASF, domnul Mișu Negrițoiu, aceasta neîncadrându-se în niciun fel în procedurile de comunicare implementate de RST MEDIA, în baza contractului cu ASF. Aceste metode sunt exclusiv utilizate din bagajul personal al domnului Mișu Negrițoiu. În niciun fel RST MEDIA nu poate fi asociată cu acest tip de comunicare în baza contractului pe care l-a încheiat cu ASF în anul 2013.
Mai mult, RST MEDIA, în executarea contractului cu ASF a implementat transparența răspunsului complet și concret și nu transmiterea de mesaje sau intenții în cadrul comunicărilor ASF. Principala preocupare a RST MEDIA în derularea contractului a fost comunicarea de informații certe și date cât mai complete destinate celor care le-au solicitat sau diverselor categorii de public și instituții în drept a afla informații reale, necenzurate, de la ASF.
În toată perioada în care RST MEDIA a întocmit și diseminat efectiv comunicări pentru ASF nu a existat nici măcar o situație care să se apropie de conținutul scrisorii personale a lui Mișu Negrițoiu către Parlamentul României și regretăm că o asemenea comunicare poartă sigla ASF în interesul personal al unui funcționar atâta timp cât scrisoarea lui Mișu Negrițoiu introduce judecăți de valoare, intenții litigioase, interpretări legislative și poziții personale ale unui funcționar.
RST MEDIA a avut în permanență obligații contractuale față de Autoritate, ca instituție, și nu față de funcționari ai acesteia, respectând rolul de a disemina informațiile de interes public. De aceea RST MEDIA atrage atenția Parlamentului României, mass-mediei și opiniei publice că tonul adoptat de Președintele ASF în scrisoarea către Parlament se circumscrie tonului privind comunicarea internă cu RST MEDIA.
Așa cum Mișu Negrițoiu a încercat să înlăture obligațiile legale de comunicare exercitate de RST MEDIA, într-un mod identic, Președintele ASF încearcă să amputeze obligația constituțională și legală a Parlamentului României de a sancționa derapaje majore și abateri de la mandatul încredințat funcționarilor, atunci când acestea se produc. În fapt, cele două spețe reprezintă extensia unei conduite abuzive, prejudicioase, care a determinat pe de-o parte perturbarea activității ASF prin amputarea funcției legale, obligatorii, de purtător de cuvânt al Autorității, iar pe de altă parte o încercare a lui Mișu Negrițoiu de a se sustrage funcției de control și supraveghere a Parlamentul României și a Comisiilor Parlamentare.
Prin îndepărtarea nelegală a domnului Radu Soviani din poziția de purtător de cuvânt al ASF, Mișu Negrițoiu a neutralizat orice obstacol în reacția internă a ASF în scopul și având ca efect eșecul major al pieței asigurărilor, prin majorarea nesustenabilă a RCA, intenție a lui Mișu Negrițoiu despre care RST MEDIA a învederat Parlamentul României încă din urmă cu 1 an și 9 luni (20 ianuarie 2015), efect sancționat de Parlamentul și Guvernul României prin recunoașterea exceselor asigurătorilor supravegheați de către ASF, astfel încât cele două instituții au constatat și au acționat în sensul temporizării evoluției iraționale a tarifelor RCA.
Conduita lui Mișu Negrițoiu care și-a asigurat complicitatea unor funcționari din ASF pentru îndepărtarea RST MEDIA și a domnului Radu Soviani din poziția de purtător de cuvânt, prin acțiuni și inacțiuni inițiate în scopul prejudicierii noastre, a condus la necesitatea tranșării în justiție a situației litigioase.
Considerăm că modalitatea prin care Președintele ASF a înțeles să mandateze și să conducă poziția procesuală a ASF în litigiul cu RST MEDIA trebuie analizată foarte atent de către Parlamentul României și de către mass-media, atâta timp cât acțiunile lui Mișu Negrițoiu au fost de natură să submineze poziția judiciară a ASF, situație creată de Mișu Negrițoiu atunci când a dispus ca reprezentarea juridică a ASF să fie făcută într-o modalitate care naște suspiciuni privind săvârșirea unor infracțiuni.
Tonul și conținutul scrisorii Președintelui ASF din 31.10.2016 către Parlamentul României se circumscriu disprețului față de lege prin care ASF a înțeles să nu respecte o solicitare a instanței Curții de Apel București din data de 15.09.2016, în litigiul dintre ASF și RST MEDIA, litigiu în care societatea de Avocatură Mușat și Asociații a ,,reprezentat’’ Autoritatea de Supraveghere Financiară. Acest aspect confirmă încă o dată prejudicierea Autorității prin conduita abuzivă a lui Mișu Negrițoiu.
Situația pe care o reclamăm este subminarea judiciară a Autorității de Supraveghere Financiară într-un mod care a creat dubii și față de instanța de judecată, suspiciunea RST MEDIA fiind aceea că atribuirea contractului de asistență juridică de către ASF s-a efectuat exclusiv pe raporturile istorice dintre Mișu Negrițoiu și Gheorghe Mușat.
În ceea ce îl privește pe domnul Gheorghe Mușat, acesta a fost lucrător al Securității Statului înainte de 1989, iar în ceea ce îl privește pe domnul Mișu Negrițoiu, avem elemente concurente care ne îndreptățesc să credem că și domnia sa a fost sub contract cu Departamentul Securității Statului până în 1989, conform legii.
Mai mult, asocierea și modalitatea în care au acționat Mișu Negrițoiu și Gheorghe Mușat în litigiile cu RST MEDIA se aseamănă până la identificare cu modalitățile operative legendate ale fostei securități și se traduc prin abuz de încredere publică și utilizarea funcției cu încălcarea regimului incompatibilităților. Față de acest aspect precizăm că RST MEDIA a inițiat demersurile judiciare de devoalare și sancționare a acestor fapte.
Pentru a explica mai concret afirmația de mai sus arătăm că în data de 15.09.2016, Curtea de Apel București a pus în vedere Autorității de Supraveghere Financiară ca până la termenul din 27.10.2016 să depună contractul de asistență juridică pe baza căruia Mușat și Asociații reprezintă ASF în litigiul cu RST MEDIA. Ulterior dispoziției instanței Curții de Apel București, în data de 18.10.2016, o altă instanță, a Judecătoriei Sectorului 3, a respins acordarea cheltuielilor de judecată efectuate de ASF cu Mușat și Asociații prin factura nr. 209/08.02.2016 (factură transmisă personal domnului Mișu Negrițoiu), după ce RST MEDIA a reclamat faptul că factura sus-menționată reprezintă servicii fictive.
Acest aspect coroborat cu calitatea de lucrător al Securității București a domnului Gheorghe Mușat, precum și calitatea de lucrător a domnului Mișu Negrițoiu înainte de 1989, conform legii, ne conduce la ideea că amenințările la adresa Parlamentului cu contestația în instanța a unei eventuale revocări a domnului Mișu Negrițoiu de către Parlament se bazează exclusiv pe legăturile de serviciu dinainte de 1989 ale domnului Mișu Negrițoiu și afectează grav autoritatea de drept și democrația în România și pe încrederea pe care Mișu Negrițoiu o are că va obține introducerea în circuitul civil a unei hotărâri irevocabile, care să îi sprijine poziția. Beneficiul obținut/urmărit de către Mișu Negrițoiu acționând în modalitatea de mai sus este eludarea răspunderii față de actul abuziv comis.
RST MEDIA se identifică cu poziția Parlamentului României din scrisoarea lui Mișu Negrițoiu în sensul că domnul Mișu Negrițoiu a utilizat același ton față de RST MEDIA în scopul de a influența nelegal activitatea de purtător de cuvânt al Autorității a domnului Radu Soviani iar ulterior, pe o perioada de aproape 7 luni, în mod abuziv, a încercat determinarea RST MEDIA de a denunța ea însăși contractul sub amenințarea (adusă la îndeplinire în decembrie 2014) a unor prejudicii materiale și a ruperii contractului de către Mișu Negrițoiu.
RST MEDIA nu a făcut abatere de la standardele legale și profesionale de comunicare și ca urmare a suferit o denunțare abuzivă a contractului care a făcut și face obiectul unui litigiu în instanță, domnul Mișu Negrițoiu angrenând întregul sistem relațional de care dispune în principal din lucrători din cadrul Securității Statului dinainte de 1989 în vederea introducerii în circuitul civil a unei hotărâri judecătorești irevocabile în scopul de a hărțui RST MEDIA și pe domnul Radu Soviani, de a produce prejudicii și ca o răzbunare rezultată din neachiesarea RST MEDIA la manoperele dolosive inițiate de Mișu Negrițoiu.
În acest sens, RST MEDIA nu va precupeți niciun efort în a demantela sistemul relațional prin care Mișu Negrițoiu, în mod abuziv, a subminat poziția judiciară a ASF, în dauna interesului public, excedând mandatului acordat de Parlament, prin lege.
Față de cele ce urmează informăm opinia publică cu privire la încheierea de ședință din data de 15.09.2016 a Curții de Apel București, pe care ASF nu a respectat-o, punând astfel Autoritatea de Supraveghere Financiară în poziția de a nu se supune unei dispoziții a puterii judecătorești la care Mișu Negrițoiu, în mod ipocrit face vorbire în scrisoarea către Parlamentul României.
Deasemenea informăm opinia publică și cu privire la factura prin care ASF a plătit servicii judiciare domnului Mușat pentru servicii ce nu au fost recunoscute de instanță ca fiind opozabile RST MEDIA, reprezentând probabil alimentarea din bani publici a domnului Mușat.
Referitor la efectele conduitei descrise mai sus, deplângem consecințele în rândul magistraților pe care aceste manopere le imprimă dar în același timp numai denunțarea lor poate contribui la consolidarea statului de drept, regula legii și respectarea separației puterilor în stat.
Tehnicile și sistemul relațional utilizat astfel de domnul Mișu Negrițoiu aparțin unor vremuri demult apuse, care nu mai sunt compatibile cu statutul de stat membru NATO și al Uniunii Europene.
În niciun caz responsabilitatea lucrătorilor Autorității de Supraveghere Financiară nu trebuie decontată de Autoritate și nu poate fi împietată autoritatea publică a acestei instituții de actele abuzive ale unei persoane prinse și desprinse dintr-un organism defunct care încă nu vrea să își accepte condiția. A bon entendeur, salut.
Cu aleasă considerație,
Radu Soviani
Jurnalist independent

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment14 minute ago

Cum sa alegem corect blatul de mobilier

blaturi mobilier protege parol Mobilierul din casa noastra si mai ales din bucataria casei trebuie sa fie unul care sa...

Eveniment6 ore ago

Iresponsabili/In cele 2 luni de guvernare Orban-Iohannis, deficitul bugetar lunar s-a TRIPLAT, la 10 miliarde de lei pe luna

Pentru prima oara in istoria Romaniei, deficitul bugetar intr-un an depaseste 10 milarde de Euro! Datele comunicate noaptea aceasta de...

EvenimentO zi ago

Cel mai mare scandal din Politia Locala Ploiesti de la infiintare pana in prezent și o incercare disperata de mușamalizare pe măsură/Despre aceasta „impartialitate” oare stie Adrian Vaida? Adrian Dobre stie ce face?

Ministrul finantelor publice, Florin Citu, a refuzat sa dea curs invitatiei Comisiei Economice, Industrii si Servicii a Senatului Romaniei, motivand...

Eveniment2 zile ago

Cum sa alegem cele mai bune manusi de box Knockout

Precum orice echipament de box pe care il cumperi, trebuie sa stii care sunt caracteristicile acestuia, dupa ce elemente sa...

Eveniment2 zile ago

„Mongolii, ungurii, turcii, nemții, rusii nu au făcut românilor atât rău cât au făcut politicienii noștri în două decenii”- un adevăr dureros rostit de un academician român

Cine le-a deschis ușa rușilor în România. Emil Constantinescu, rol principal (Preluare Newsweek România):În 1998, rafinăria Teleajen a fost privatizată...

Social2 zile ago

Se anunţă vremuri bune pentru piteşteni: Cătălin Gherzan candidează la primăria Piteşti!

Sunt Cătălin Gherzan şi, înainte de toate, sunt un cetăţean al Municipiului Piteşti care doresc o schimbare în mai bine...

Eveniment3 zile ago

Gata, Vela a spart ”Frăția Căsuțelor”!

(Preluare National – Catalin Tache): După câțiva pași în spate, iată că Marcel Vela a făcut un mare salt înainte,...

Eveniment4 zile ago

Situaţia completurilor de 5 e total diferită de situaţia completurilor de 3

Pe scurt, problema e simplă dezvaluie Sorina Ruxandra Matei. La completurile de 5 există reglementare legală. Există lege. Ca atare,...

Eveniment5 zile ago

De ce vor Orban și Iohannis disoluția României și atacă magistratura. Strategia pământului pârjolit

Ca o confirmare de ce Orban si Iohannis nu vor o justitie independenta, ieri, Klaus Iohannis a decorat Grupul de...

Eveniment5 zile ago

Despre estetica mobilierului si importanta scaunelor

In ziua de astazi, birourile nu mai sunt proiectate pe baza numarului de scaune si mese care sunt necesare in...

Eveniment6 zile ago

Ce alegem – Pariuri online sau offline

Multi se intreaba care este cel mai sigur mod de a juca pariuri, nefiind siguri ce sa aleaga dintre pariurile...

Eveniment6 zile ago

Avantajele oferite de terminalele de pariuri sportive

Pariurile sportive reprezinta un hobby important pentru multe persoane, de aceea ele obisnuiesc sa se uite...

Eveniment6 zile ago

Prietenul fostului procuror Negulescu Mircea de la conducerea Politiei Locale Ploiesti prins ca a primit foloase necuvenite si a semnat in fals la cursurile de perfectionare din anul 2015/CSM PLoiesti a intrat in vizor pentru aceeasi inginerie si acelasi faptas

Ca o confirmare de ce Orban si Iohannis nu vor o justitie independenta, ieri, Klaus Iohannis a decorat Grupul de...

Eveniment7 zile ago

Senatorul PNL -Viorel Badea – a luat ilegal cateva milioane de euro de la Departamentul Romanilor de Pretutindeni (DRP) in urma cu aproape un deceniu/A furat inclusiv banii pentru construcţia unei biserici

Viorel Badea a fost şef la Departamentul pentru Românii de peste Hotare (DRRH) în timpul guvernării CDR. 147 de pagini...

EvenimentO săptămână ago

Seful Politiei Locale Ploiesti – prietenul procurorului Negulescu Mircea – sfidează legea, bunul simţ si inteligența functionarilor publici din subordine

Noroc cu Florin Citu, ministrul de finante liberal, care pe zi ce trece, devoaleaza din aceasta ticalosie: ,,In buget avem...

EvenimentO săptămână ago

ATEN colaboreaza cu Bosch pentru dezvoltarea unor noi tehnologii pentru sedinte

ATEN International, lider mondial in solutii de conectivitate AV/IT si sisteme complete de administrare, a anuntat ca produsele sale Pro...

Știrile Săptămânii