O strategie de marketing bine gândită pentru o afacere mică sau mare, este vitală pentru succesul ei. De obicei, oamenii când încep un business creează un plan de afaceri pe termen lung, inclusiv o strategie de marketing care să îi ajute se dezvolte compania în timp. Alţii se gândesc la o strategie de marketing de dimensiuni mici, privind-o că pe o singură campanie destinată să vândă mai bine produsul său serviciu pe care îl oferă.
Pentru a asigura o strategie de marketing eficientă pentru vânzarea anvelopelor din 2019-2026, trebuie să aveţi în vedere trei lucruri.
Folosiţi instrumente de marketing cât mai variate
Viitorii dumneavoastră clienţi au capacitatea de atenţie şi de percepere a informaţiei diferită. Astfel, pentru a fi siguri că informaţia ajunge la cât mai mulţi dintre ei, este important să folosiţi mai multe instrumente de marketing şi să nu vă limitaţi doar la unul singur.
Cumpărătorii produsului dumneavoastră cauta diverse produse în momente diferite, dar şi în locuri diferite. De aceea, o strategie bună de marketing pentru vânzarea anvelopelor, pe lângă faptul că trebuie să se desfăşoare pe o perioadă mai lungă, ea trebuie să să folosească mai multe instrumente pentru a capta atenţia oamenilor.
Aflaţi unde sunt clienţii ideali pentru dumneavoastră
Cheia unei campanii de marketing reuşita este să ştiţi unde sunt clienţii dumneavoastră ideali. Cu cât ştiţi mai multe despre ei, cu atât veţi putea ajunge la ei într-o manieră mai adecvată.
În acest sens, pentru a găsi clienţii pentru pneurile dumneavoastră, urmăriţi toate târgurile, expoziţiile, competiţiile, prezentările de produse deschise, cursele de maşini sau de biciclete şi orice altă manifestare la ar putea veni persoane interesate.
Idei de instrumente de marketing
Instrumentele de marketing cele mai bune sunt corespondenta prin poştă, reclamele în reviste şi ziare, flayere publicitare pentru clata uşilor, flayere publicitare pentru diverse evenimente, borşuri, produse promoţionale, târguri, panourile publicitare, staţiile de autobuz, autobuzele şcolare, sistemul regional de transport, sponsorizările, un site bine optimizat SEO, etc.
O strategie de marketing bine gândită pentru vânzarea de anvelope va cuprinde cât mai multe dintre aceste tipuri de instrumente şi va avea campanii în diferite momente şi pe tot parcursul anului. Desigur, nu se va rata nici un eveniment care are legătură cu domeniul dumneavoastră de activitate!
Utilizaţi instrumentele de marketing pe perioade cât mai lungi de timp
Odată ce aţi dezvoltat şi instalat instrumentele de marketing, folosiţi-le cât mai des! Ar fi inutil să le ţineţi în sertar! Important este că ele să ajungă la posibilii dumneavoastră clienţi. Este recomandat să le promovaţi şi să le folosiţi, ori de câte ori aveţi ocazia – altfel, investiţia nu îşi va atinge scopul propus.
Se spune că o persoană are nevoie în medie de cel puţin 10 vizualizări a aceluiaşi material pentru a recunoaşte informaţiile şi a le lua în considerare. Dacă renunţaţi la difuzarea unei campanii înainte de a atinge această medie, nu aveţi cum să obţineţi rezultatele dorite.