Connect with us

Eveniment

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Published

on

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Facebook Comments

Eveniment

Rată de pozitivare de 20,6% în România. Cea mai mare vreodată?

Published

on

By

Dumneavoastra, cititorii mei, știți că am renunțat din luna mai să mai încerc vreo abordare științitică a evoluției cazurilor de COVID in România. Și asta pentru că zi de zi aveam dovada de ”garbage in” în privința datelor comunicate de grupul de comunicare strategică. Prin urmare, o cercetare serioasă nu putea evita rezultatul predictibil: garbage in – garbage out. Am păstrat însă datele pe care le-am colectat manual, până în prin zi de lockdown-16 mai 2020. Cifra cu infecțiile noi raportate la numărul de teste prelucrate comunicată astăzi este însă șocantă. Astăzi, 28 septembrie 2020, ”grupul” a comunicat cu siguranță cea mai mare rată de pozitivare a testelor (raportată la perioada lockdown-ului), și probabil cea mai mare rată de pozitivare, vreodată. La numai 6.126 de teste noi, au fost raportate 1261 de cazuri pozitive. Ceea ce înseamnă o rată de pozitivare de 20,6%. Nu îmi aduc aminte să fi fost vreodată mai mare de pozitivare post-lockdown, dar cifrele colectate de bine arată că:

  • până în 16 mai 2020 (începând cu 19 martie 2020), numărul noi de cazuri depistate zilnic era de 279, reprezentând 22% din numărul comunicat astăzi, 28 septembrie 2020.
  • Rata medie zilnică de pozitivare (pacienți depistați pozitiv raportată la numărul de teste) a fost în lockdown la o medie zilnică de 7,54% (de 3 ori mai mică decât rata de pozitivare comunicată astăzi).
  • Cea mai mare rată de pozitivare din lockdown a fost înregistrată în 3 aprilie 2020 (18,89%, dar raportată la numai 1551 de teste noi). Această rată de pozitivare RECORD, vine, pe de-o parte, în contextul în care fiecare dintre noi a putut observa imaginile cu îmbulzeala de la unele secții de votare iar pe de altă parte relevă cu exactitate modul în care autoritățile din România au gestionat pandemia, precizeaza analistul Radu Teodor Soviani. (Cerasela N.).

Articolul Rată de pozitivare de 20,6% în România. Cea mai mare vreodată? apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Editia print a ziarului Incisiv de Prahova blocata la distribuire in judetul Prahova/Cine este baronul de Calarasi Iulian Dumitrescu?/INFRACTIUNI PE BANDA RULANTA

Published

on

By

In conformitate cu TOATE prevederile legale in materie, redactia Incisiv de Prahova a editat si tiparit un numar de 150.000 de exemplare care sunt si/sau au fost distribuite in judetul Prahova.

In mai multe localitati (Floresti, Brebu, Aricestii Rahtivani, Brazi, Filipestii de Padure, Slanic, etc), consilierii locali ai PNL blocheaza distribuirea legala a ziarului, mergand in urma celor care le distribuie si „stragand” ziarele pentru ca informatiile sa nu ajunga la alegatori.
Posta Română a distribuit niște materiale de campanie, adica ziarul nostru, Incisiv de Prahova!
Dna Musat Mariana, actual consilier PNL Slanic si candidat la actualele alegeri le ” aduna”
Este infracțiune!

Vom intocmi o sesizare penala!

Avand in vedere cele de mai sus (disperarea este foarte mare), va invitam sa vizualizati ziarul de pe print si pe online. (Redactia Incisiv de Prahova)
Incisiv de Prahova

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Abuzurile PNL la Filipestii de Padure/Intimidari cu Politia Locala Filipestii de Padure pentru a stopa campania si distribuirea ziarului Incisiv de Prahova si/sau ale unor alte materiale de campanie

Published

on

By

APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN, VOTATI CANDIDATII PSD

„Apel catre comunitățile de romi din județul Prahova și către liderii Partidei Romilor Prahova. Va rog , ca in data de 27 septembrie 2020, să vă mobilizați și să ieșiți la vot, asa cum sunteti învățați. Stiu că sunteți responsabili și vreți ca noi sa o ducem mai bine. PSD a fost aproape de noi întotdeauna, de aceea noi considerăm că acest partid cu o doctrină de stânga, care ne-a aparat drepturile, merită votat.
De aceea vin cu rugămintea la dumneavoastră, pentru a ii ajuta pe acești oameni, pentru că eu fac echipă cu dânșii, fiind candidat la Consiliul Judetean Prahova pe listele Partidului Social Democrat.
Va promit ca voi fii alături de dumneavoastră ori de câte ori este nevoie, asa cu am demonstrat- o întotdeauna. Si, să nu uităm de Președintele nostru dnul Bogdan Toader, un om cu o mare valoare, cu un caracter mai rar întâlnit, un om popular și modest care a fost alături de oamenii necăjiți. Vă mulțumesc din suflet tuturor care ne-ati fost alături, mulțumesc colegilor mei care au fost alături de noi in această campanie electorală .
Votați PSD!
Votați BOGDAN TOADER! (Ionel Marghiolescu).

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment10 ore ago

Rată de pozitivare de 20,6% în România. Cea mai mare vreodată?

Dumneavoastra, cititorii mei, știți că am renunțat din luna mai să mai încerc vreo abordare științitică a evoluției cazurilor de...

EvenimentO zi ago

Editia print a ziarului Incisiv de Prahova blocata la distribuire in judetul Prahova/Cine este baronul de Calarasi Iulian Dumitrescu?/INFRACTIUNI PE BANDA RULANTA

In conformitate cu TOATE prevederile legale in materie, redactia Incisiv de Prahova a editat si tiparit un numar de 150.000...

Eveniment2 zile ago

Abuzurile PNL la Filipestii de Padure/Intimidari cu Politia Locala Filipestii de Padure pentru a stopa campania si distribuirea ziarului Incisiv de Prahova si/sau ale unor alte materiale de campanie

APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN, VOTATI CANDIDATII PSD „Apel catre comunitățile de...

Eveniment3 zile ago

COMUNICAT/APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, VOTATI CANDIDATII PSD

APEL AL PARTIDEI ROMILOR PRO-EUROPA SUCURSALA PRAHOVA: VOTATI BOGDAN TOADER LA CONSILIUL JUDETEAN, VOTATI CANDIDATII PSD „Apel catre comunitățile de...

Eveniment4 zile ago

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență (DSU), secretarul de stat Raed Arafat, a explicat vineri seară, la Digi 24, că...

Eveniment5 zile ago

Iulian Dumitrescu fuge de confruntarea cu Bogdan Toader

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine...

Eveniment6 zile ago

Seturi de dus promotionale: profita de oferte pentru a-ti renova baia

  Interesul romanilor pentru renovarea locuintelor a crescut in aceasta perioada, datorita timpului petrecut in izolare. In acelasi timp, ofertele...

Eveniment6 zile ago

Candidatul la Primaria Blejoi – Preşedintele Organizaţiei Blejoi a Partidului Prahova în Actiune, Stelian Aurel Grigore – cercetat penal in 3 dosare pentru savarsirea mai multor infractiuni dar si pentru fraudarea bugetului local al comunei Blejoi

Invitația la dezbaterea electorală dintre Bogdan Toader și Iulian Dumitrescu, lansată de jurnalistul Marius Visarion, a fost acceptată cu promptitudine...

Eveniment7 zile ago

Model de administratie liberala/Interesele absconse ale candidatului PNL- Mihai Viorica care vrea sa puna mana pe Primaria Aricestii Rahtivani/DOCUMENTE (IV)

Ne referim la procuroarea Mioara Laura Bucica, de la Parchetul de pe langa Judecatoria Campina, cea care a fost cercetata...

EvenimentO săptămână ago

Model de administratie liberala/GROAPA DE GUNOI DIN ARICESTII RAHTIVANI/(III)/Provocare publica privitor la acest subiect

Avand in vedere reactiile comentatorilor servili „Reginei PNL Prahova”, pe retelele de socializare, cu privire la serialul dezvaluirilor noastre „Model...

Știri din județO săptămână ago

MatHaus dă startul campaniei “Șantierul Ofertelor” cu reduceri consistente la materiale de construcții, acoperișuri sau finisaje

Magazinul de bricolaj MatHaus, parte din grupul Arabesque deschide sezonul reducerilor de toamnă la materiale de construcții, acoperișuri, finisaje și...

EvenimentO săptămână ago

Bogdan Novac, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac – OFERTA politica pentru brezeni

Stimati cititori, va prezentam, mai jos, oferta politica a candidatului avocat, fiul fostului demnitar comunist Aurel Novac, fost ministru al...

Eveniment2 săptămâni ago

Tragi-comedia din „statul Republica PLOIESTI”/Increngaturi periculoase: DNA, DIPI, Negulescu Mircea, Sergiu Lascu, Laura Codruta Kovesi, Adrian Dobre si Andrei Volosevici/Recompensa administratiei liberale fata de gasca penala (I)

Chiar daca PNL si Andrei Volosevici se comporta la Ploiesti de parca nu ar fi avut primar in functie, trebuie...

Eveniment2 săptămâni ago

Votează Bogdan Toader- Președintele Consiliului Județean Prahova! Poziția 4 pe buletinul de vot!Votează Alianța pentru Prahova!

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

pariuri sportive online pariuri sportive online
Social2 săptămâni ago

Urmaresti Tour de France? Iata cele mai populare pariuri sportive online pentru ciclism!

Cu toate ca exista foarte multe curse de ciclism care se desfasoara peste tot in lume de-a lungul anului, casele...

Eveniment2 săptămâni ago

Model de administratie liberala- Filipestii de Padure – Prahova/Falsuri, abuzuri, delapidari, distractii la mare si nu numai, totul pe banii publici/Clanul Sportivilor (I)

Cu toate ca”Regina” PNL Prahova „plange” si asta o face de obicei atunci cand eclozeaza mai multe si apare lupta...

Știrile Săptămânii