Connect with us

Uncategorized

Dr. Oetker publică Obiectivele de Sustenabilitate

Published

on

Proiectele Cartei Sustenabilității Dr. Oetker rulează deja la viteză maximă

Dr. Oetker și-a asumat întotdeauna responsabilitatea și caută să mențină o activitate sustenabilă ca parte integrantă a ADN – ului său corporativ. Compania și-a unit acum obiectivele ambițioase de sustenabilitate în Carta Sustenabilității Dr. Oetker. Printre alte lucruri, Dr.Oetker dorește să obțină neutralitate climatică, să reducă consumul de plastic și să își creeze ambalaje complet reciclabile. În plus, compania investește foarte mult în profilurile nutriționale ale propriilor produse.

“Fiind o afacere de familie ce activează în producția de alimente și având companii de producție și distribuție pe fiecare continent în jurul lumii, suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de oameni și natură. Odată cu implementarea Cartei Sustenabilității Dr. Oetker, promovăm stilul de viață responsabil al consumatorilor noștri, asigurăm condiții corecte și sustenabile de-a lungul întregului lanț de aprovizionare reducând în același timp amprenta noastră asupra mediului. Dr. Oetker rămâne astfel fidel propriilor competențe esențiale, producând alimente de o înaltă calitate pentru momente de bucurie și oferind consumatorilor săi soluții din ce în ce mai relevante printr-un portofoliu de produse variat,” declară Dr. Albert Christmann, Președinte al Consiliului Executiv al Dr. Oetker.

Trei dimensiuni ale Cartei Sustenabilității

Carta Sustenabilității, care a fost lansată intern în anul 2020, cuprinde un total de 27 de proiecte, sub egida căreia echipe interdisciplinare lucrează pentru a atinge obiective ambițioase de sustenabilitate. Obiectivele specifice sunt atribuite celor trei dimensiuni Alimentația Noastră, Lumea Noastră și Compania Noastră.

Alimentația Noastră urmărește o abordare care să permită consumatorilor să ducă un stil de viață echilibrat, orientat pe sănătate și sustenabilitate. Printre alte lucruri, Dr. Oetker își propune, ca până în anul 2025, să optimizeze profilurile nutriționale ale produselor sale și, de exemplu, să reducă utilizarea sării, zahărului și grăsimilor cu până la 20 de procente.

Lumea Noastră reunește toate activitățile cu care Dr. Oetker modelează în mod pozitiv impactul social și de mediu al activităților sale corporative. Compania va obține neutralitatea climatică în toate locațiile până în anul 2022. Cantitatea de deșeuri alimentare pe care Dr. Oetker o poate influența direct va fi redusă cu 25 de procente până în anul 2025. Compania se va asigura că toate materialele de ambalare pot fi reciclabile până în anul 2025, aducând astfel o contribuție importantă la reducerea deșeurilor din plastic. În plus, Dr. Oetker intenționează să facă lanțurile sale de aprovizionare sustenabile – atât social cât și ecologic.

Compania Noastră se referă la angajații Dr. Oetker: Compania rămâne un angajator responsabil, asigură egalitate și promovează diversitatea. Cu scopul de a preveni complet accidentele ocupaționale, Dr. Oetker va implementa de asemenea un sistem de management care respectă certificarea standard recunoscută internațional ISO 45001 în toate locațiile de producție până în anul 2025.

Toate obiectivele și informațiile de bază pot fi găsite la: www.oetker.de/nachhaltigkeit (Germană și www.oetker.com/sustainability (Engleză)

Accent pe nevoile consumatorilor

La proiectarea obiectivelor, Dr. Oetker și-a inclus în mod firesc opiniile consumatorilor, astfel cum Dr. Judith Güthoff, Șef al Departamentului de Sustenabilitate & Conformitate în cadrul Dr. Oetker, explică: “Rezultatele sondajelor în rândul părților interesate și ale consumatorilor noștri sunt, pe langă propriile noastre convingeri, o bază importantă pentru obiectivele pe care ni le-am propus în Carta Sustenabilității.

Dr. Oetker s-a concentrat întotdeauna asupra consumatorilor și este absolut logic să le ascultam părerea și să integrăm dorințele lor în planurile noastre. Pe acest fond, Carta Sustenabilității Dr. Oetker este o reflecție a evoluțiilor sociale care au ca scop punerea în centrul activităților noastre a unor probleme precum protecția mediului, tratamentul corect al animalelor și diversitatea. În același timp, acțiunile noastre reflectă creșterea gradului de conștientizare a sănătății consumatorului, pentru care alimentația conștientă și sustenabilă devine din ce în ce mai importantă. Luăm în considerare acest lucru cu obiectivele noastre de sustenabilitate.”

Despre Dr. Oetker

În cadrul Dr. Oetker Group, Dr. Oetker reprezintă umbrela pentru numeroase companii de producție și vânzări care sunt active în mai bine de 40 de țări și, pe langă piețele de bază din Europa, operează de asemenea în Nordul și Sudul Americii precum și în Africa, Asia și Australia. În anul financiar 2019, Dr. Oetker și Conditorei Coppenrath & Wiesse au realizat venituri din vânzări de 3.390 milioane EU, având mai mult de 16.200 angajați în toată lumea – din care 7.000 lucrează în Germania. Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană. Portofoliul divers de produse cu aproximativ 1.000 de produse în Germania și mai mult de 4.000 de produse în lumea întreagă include, printre altele, ingrediente, mixuri și decoruri pentru prăjituri, deserturi, prăjituri, conservanți, Musli Vitalis, pizza congelată și snacks, o ofertă variată pentru industria ospitalității și multe altele.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

Published

on

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

Se construiesc la fel ca orice haină, dar se poartă cu alt tip de responsabilitate. Iar celor ce poartă uniformele acestea, care fac pe om, în aceste zile, în HORECA, în spitale și clinici, pe străzi, le mulțumim.

E o perioadă grea și în toate momentele de incertitudine mergem cu ochii și întrebările după cei care par că au răspunsurile. Uniforma face această distincție uneori, între cei ca noi și cei care sunt acolo pentru noi, cu meseriile lor în care își pun în slujba noastră calitățile.

De ce contează uniforma, de ce liniștește?

A știi cine e cel din fața ta a contat atât de mult în istorie încât ne-am creat propriile reguli de urmat. De la culori dedicate doar regilor, la simboluri pe care militarii pe purtau ca să se recunoască rangul sau inamicul de prieten sau polițiști care erau acolo să audă strigăte, așa cum au fost primii polițiști din lume care au purtat uniforme, cei din Londra, în 1829.

De la a simți că știi pe cineva, la a avea încredere că are răspuns la întrebările tale, că este asemănător ție sau diferit de tine, uniforma a fost un mod să deosebim autoritatea de lipsă de cunoaștere, rangul de civil, încrederea de străini.

Acum suntem în situația în care tot suportul nostru, mulțumirea și încrederea se îndreaptă spre specialiștii pe care ți-i imaginezi îmbrăcați așa. Uniformele medicale nu fac medici, dar îi diferențiază ca oameni care, deși necunoscuți, au încrederea noastră.

CARE SUNT MESERIILE UNDE NU HAINA, CI UNIFORMA FACE PE OM

Spunem că meseriile le recunoaștem după uniforme și nu după haine pentru că există o diferență între cele două categorii. Diferențele dintre haine și uniforme sunt de 3 tipuri:

Nu toate uniformele sunt gândite cu comoditate în minte, ci cu principalul lor scop, anume să fie utile și să ușureze munca. Mai jos vezi o uniformă de tâmplar, gândită cu buzunare solide și piele acolo unde e necesară protecție. Și deși aceasta încă arată că poate fi și confortabilă, gândește-te la uniformele pompierilor de exemplu. Așadar, oamenii în uniformă trebuie apreciați nu numai pentru specializarea lor, ci și pentru că poartă uneori ceva necesar, ca să realizeze o muncă de care avem nevoie noi toți.

Oricine poartă haine, dar uniformele sunt rezervate profesioniștilor. Și chiar dacă uneori vedem persoane care se ”costumează” în aceste uniforme, și în unele țări este chiar ilegal să îmbraci o uniformă fără să ai dovada că ești ceea ce reprezintă ea, credem în respectul datorat unor uniforme. Cum este cea de mai jos, care ne prezintă imaginea unei țări întregi de asistente în uniforme medicale ce zilele acesteau au grijă să fie acolo, la datorie și să aibă grijă, de noi ceilalți. De aceea, uniformele Horeca și medicale au fost pentru noi mereu puncte de referință și ne-am concentrat să ușureze munca celor ce au și ei nevoie de fiecare ajutor, ca și acela pornit prin inițiativa de #stamacasa, datorata coronavirusului din primăvara lui 2020.

Hainele ne dau încredere în noi, uniformele ne dau încredere și în alții. Adică bifează ambele căsuțe. Cei care poartă uniformă nu doar că pot fi mândri de meseria lor, dar cu adevărat pot susține că uniforma face pe om. Și mai mult decât atât și scopul lor de a defini o imagine, așa cum vezi mai jos la barberul care se transformă într-o imagine a profesionalismului și deja crește în ochii potențialilor clienți, fără să te temi că îți va fi tăiată urechea, uniforma dintr-o echipă de exemplu dă și sentimentul de apartenență.

Hainele arată grija pentru tine, uniforma arată grija pentru alții – mai ales în Horeca, unde uniformele nu sunt acolo doar pentru identificare, ci pentru igienă și protecție. Toate aceste domenii de fapt, de la tâmplărie și industrie, la medicină și sănătate, la prestări de servicii unul la unul, ca bărbierit, la domeniile care ajută la relaxare, ca Horeca, uniforma are mai multe scopuri. Este ca o mantie pentru supererou, ca o armură pentru un soldat, ca un blazon pentru un cavaler.

 

Motivele pentru care societatea alege uniforme, de la sporturi la meseriile din Horeca

Sunt câteva motive pentru care, peste vreme, am trecut la această diferențiere a profesioniștilor prin uniforme. Despre câteva, cum este sentimentul de apartenență la un grup, așa cum e în sport, sau în război sau la o forță de ordine, am discutat.

Dar zi de zi, avem întrebări la care vrem răspunsuri avizate.

Da, un costum business poate să fie imaginea sau uniforma unui președinte de țară sau a unui om de afaceri care să ne ghideze. Dar și un bucătar în uniforma sa poate inspira la fel de multă încredere.

Uniformă bucătar

Ne întoarcem așadar la personajul principal despre care vorbim în blogul acesta și care merită atâta recunoaștere mai ales în aceste zile: omul din medicină și cel din HORECA, cei care sunt acolo pentru alții. 

Ca să îi recunoști și să le pui întrebări, ca să fii sigur că au grijă, ca să fii convins că au ceea ce îți lipsește.

Și de la grija pentru ceea ce ne oferă ca hrană, la grija pentru întregul nostru bine, au o slujbă care vine odată cu uniforma.

Uniformă medicală

Se construiesc la fel ca orice haină, dar se poartă cu alt tip de responsabilitate. 

 

Iar celor ce poartă uniformele acestea, care fac pe om, în aceste zile, în HORECA, în spitale și clinici, pe străzi, le mulțumim. 

 

 

 

 

Facebook Comments
Continue Reading

Turism

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Published

on

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele dintre cele mai stricte reglementări de igienă din întreaga industrie. În gastronomie, nerespectarea regulilor aparent mai puțin importante, poate duce la consecințe grave și amenințări atât pentru angajați, cât și pentru consumatori. Printre cele mai importante cerințe de sănătate și siguranță pentru gastronomie, este desigur, necesitatea de a folosi șorțuri bucătari, barman, barista etc.

Cele mai importante elemente de îmbrăcăminte de protecție pentru un lucrător în bucătărie sau pentru o altă persoană care operează în industria de catering, includ diverse tipuri de șorțuri, încălțăminte adecvată cu tălpi antiderapante, mănuși de unică folosință și elemente suplimentare de protecție împotriva riscurilor de igienă alimentară. În cazul șorțurilor și jachetelor de bucătar, merită luată în considerare nu numai problema rezistenței la pete, ci și rezistența la apă, ulei sau lichide fierbinți. Doar un șorț de bucătărie din piele  bine montat va putea asigura protecția în astfel de condiții.

Șorțuri pentru fabrici de procesare alimente

De asemenea, îmbrăcămintea dedicată muncii în fabricile de procesare a alimentelor va arăta complet diferită de cea destinată bucătăriilor sau chelnerilor care lucrează în condiții complet diferite și care au adesea contact direct cu clientul. Șorțurile sunt folosite în gastronomie atât de bucătari, cât și de ospătari, așa că nu este dificil de observat varietatea mare de modele de șorțuri disponibile pe piață. Cele dedicate chelnerilor sunt de obicei rezistente la pete, echipate cu un buzunar la îndemână și concepute pentru a arăta reprezentativ, chiar și într-un restaurant de lux. Șorțurile dedicate în mod obișnuit bucătăriilor și diferitelor fabrici de prelucrare, sunt cel mai ades din piele, impermeabile, pentru a proteja împotriva stropilor sau arsurilor în contact cu elementele fierbinți din bucătărie.

Șorțuri chelneri

Un șorț pentru chelneri realizat din piele naturală este o propunere interesantă pentru unitățile gastronomice. Șorțurile bucătari, barista, barberi, sunt șorțuri personalizate, cusute din piele de cea mai bună calitate și oferă oportunitatea de a ștanța sigla restaurantului sau a firmei de catering. Sunt realizate cu buzunare, bretele ajustabile, cordon de prindere în talie. Un șorț pentru chelneri este o parte esențială a ținutei generale. Protejează ținuta de sub șorț, deoarece contactul constant cu mâncarea poate provoca pete și murdărie. În plus, are și o funcție reprezentativă, oferind personalului restaurantului un aspect mai profesional.

Șorț chelner reglabil

Șorțul din piele pentru chelneri este creat  având în vedere atât sexul masculin, cât și sexul feminin. Croiala universală și capacitatea de a regla dimensiunea, le permit să se potrivească oricărei siluete. De asemenea, este posibil să se realizeze șorțuri din piele la comandă. Croit perfect, se potrivește bine și aderă la îmbrăcămintea de sub șorț. În același timp, șorțul chelnerului nu restricționează în niciun fel mișcările angajatului, și datorită acestui lucru, munca zilnică se desfășoară în deplină libertate. Are un buzunar frontal în care pot fi depozitate un notebook și un pix – articole necesare pentru a primi comenzi de la clienți. Șorțul chelnerilor este utilizat în multe locuri în care chelnerul are un contact constant cu clientul. Ca unul dintre elementele ținutei, șorțul poate fi utilizat de personalul din hoteluri, restaurante, pizzerii, baruri sau alte tipuri de unități de luat masa.

Șorțuri chelneri – Calitate înaltă și eleganță

Șorțul din piele pentru chelneri este cusut în ateliere de croitorie profesională. Este fabricat din materiale și țesături de cea mai înaltă calitate, și datorită acestui lucru, este rezistent la condițiile speciale care prevalează în unitățile de gastronomie. Contactul constant cu alimentele, poate provoca multe pete și murdărie, ceea ce este asociat în consecință cu spălarea frecventă. De aceea este atât de important ca șorțul chelnerului să nu-și piardă forma în timpul acestei spălări. Pe lângă motivele de protecție evidente – și prin urmare, un șorț de bună calitate – aspectul său este, de asemenea, foarte important. O croială elegantă și clasică va completa întreaga ținută a chelnerilor și a chelnerițelor.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Casa Pariurilor, 300.000 de euro cheltuiți pentru un spot tv pentru bonus, considerat illegal. Amendă de la ONJN!

Published

on

Statul a pus tunurile pe sponsorul Ligii 1, operatorul de pariuri cu cele mai multe matrapazlâcuri realizate pe metru pătrat, informează sportpesurse.ro.

Unul dintre cei mai puternici operatori de pariuri din România, este vorba despre Casa Pariurilor, nimeni altul decât partenerul oficial al Ligii 1, a preferat să se descopere din punct de vedere legal de dragul maximizării afacerii. Altfel, un business care începe să pârâie din toate încheieturile în urma unor decizii manageriale pe alocuri scandaloase.

Parte a Fortuna Entertainment Group (FEG), colosul aflat sub umbrela fondului de investiții cehesc Penta Investments, gigant care administrează pe teritoriul României atât operatorii de pariuri FORTUNA și CASA PARIURILOR, cât și lanțul de farmacii Sensiblu și Dr.Max, CASA PARIURILOR tocmai a fost amendată de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc pentru că a produs și distribuit mai multe variante de spoturi publicitare pentru oferte bonus care nu fac obiectul licenței deținute. În urmă cu câteva zile, ONJN a sancționat firma HATTRICK PSK, deținătoarea platformei de jocuri de noroc online www.casapariurilor.ro cu suma de 25.000 RON, decizia venind în baza unui raport de monitorizare al Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) realizat în perioada 01.12.2020 – 31.12.2020.

Concret, în intervalul mai sus menționat, mai multe posturi importante de televiziune din România, începând cu PRO TV și terminând cu canalele sportive Digi Sport și Look Sport, au difuzat două variante ale unui spot publicitar pentru platforma online www.casapariurilor.ro, ambele variante conținând informații referitoare la acordarea de bonusuri de către platforma respectivă, lucru care nu face obiectul Licenței de clasa a II-a deținute de HATTRICK PSK.  O încălcare flagrantă a normativelor legale, un demers în afara cadrului legal pe care CASA PARIURILOR – ditamai sponsorul Ligii 1, partener oficial al Ligii Profesioniste de Fotbal – și l-a asumat cu nonșalanță, în condițiile în care operatorul de pariuri tocmai își lansa noua platformă online, iar nevoia de mediatizare era necesară. Dacă privim cifrele companiei din ultima vreme, putem spune că era chiar vitală.

Cert este că toată această afacere urât mirositoare demonstrează respectul pe care îl are FEG România față de partenerii ei din țară.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment3 zile ago

Microsoft răspunde apelului Europei: datele generate în UE vor fi stocate și prelucrate tot în UE

Microsoft își asumă un nou angajament față de Uniunea Europeană – clienții comerciali sau cei din sectorul public din Uniunea...

Eveniment4 zile ago

Anunț de începere a implementării proiectului societății SALMIR IMPEX SRL

07.05.2021 Anunț de începere a implementării proiectului societății SALMIR IMPEX SRL SALMIR IMPEX SRL anunță lansarea proiectului cu nr RUE...

Eveniment4 zile ago

Huawei anunță Huawei Live Tech Talk: o serie de live streaming-uri inedite care aduc premii, discount-uri și invitați surpriză

București, 6 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group lansează pe 7 mai seria de live streaming-uri dedicate tuturor consumatorilor, intitulată...

Eveniment5 zile ago

Canalys: Xiaomi – locul 2 în România, locul 2 în Europa și locul 3 în lume la livrările de telefoane inteligente din T1 2021

Xiaomi a atins cea mai bună performanță trimestrială din istorie, potrivit Canalys [București, România, 06.05.2021] Canalys, IDC și Strategy Analytics au făcut publice datele financiare...

Eveniment5 zile ago

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO CIBINIUM SRL-D

Societatea DABO CIBINIUM SRL-D, a inceput la data de 05.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment5 zile ago

Creare-magazinonline.ro te ajuta sa pui bazele unei afaceri de succes

Sa pui bazele unei afaceri de succes este o misiune complicata. Pentru a reusi este necesara foarte multa munca, implicare,...

Eveniment5 zile ago

Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor Masura 2 – SC EMDO TRUCK SRL

05.05.2021 Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor Masura 2 – SC EMDO TRUCK SRL SC EMDO TRUCK SRL anunta...

Eveniment6 zile ago

Afla la ce iti poate folosi un generator de curent monofazic 7,5 kW!

Curentul electric este o utilitate foarte comoda pentru multi dintre noi, iar in proportie de 90% lumea functioneaza pe baza...

Eveniment6 zile ago

Noile anvelope Nokian Seasonproof C oferă siguranță deplină pe tot parcursul anului

Nokian Tyres, producătorul scandinav de anvelope premium, introduce anvelopele Seasonproof C, pentru uz profesional. Aceste anvelope all-seasons sunt concepute pentru...

Uncategorized6 zile ago

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ Se construiesc la fel ca orice...

Eveniment6 zile ago

Samsung dă start invitației la evenimentul virtual „Bespoke Home” pentru a dezvălui noua sa gamă de electrocasnice 2021

Cu ocazia evenimentului „Bespoke Home” 2021, Samsung sărbătorește extinderea globală a liniei de frigidere Bespoke împreună cu gama lărgită a...

Eveniment6 zile ago

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma BLACK SEA FRANCHISES SRL

Societatea BLACK SEA FRANCHISES SRL, a inceput la data de 04.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de...

Eveniment6 zile ago

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO TM SRL

Societatea DABO TM SRL, a inceput la data de 04.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment7 zile ago

Afla ce beneficii iti pot aduce o pereche de proiectoare led

Sigurnata casei este intotdeuna pe primul loc, chiar daca traim intr-o scoietate controlata nu poti fi niciodata prea sigur. De...

EvenimentO săptămână ago

Afla ce beneficii are un cos de fum din inox si tabla zincata pentru locuinta ta!

De obicei, persoanele care aleg casa sau vila in locul apartamentului, investesc si in seminee sau centrale pe lemn, deoarece...

TurismO săptămână ago

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele...

Știrile Săptămânii