Connect with us

Eveniment

Acțiunea „mafiei gunoaielor” de eliminare a unor agenti economici de pe piata autohtona a trecut la o adevarata „mascaradă”/Se situează la un nivel semnificativ mai ridicat decât cel la care ar trebui să fie si a intrat in „monitorizarea” mai multor servicii secrete – Ziarul Incisiv de Prahova

Published

on

Pentru a nu fi acuzati de partipriuri cu o formatiune politica sau alta, Incisiv de Prahova va prezinta modelul de sifonare a banului public si de actiuni cu relevenata in Codul Penal, pe perioada 2010-09.04.2021.

Nu stim si nu ne intereseaza domeniul politic care poate mentine in brate si la conducere o asemenea grupare de crima organizata, este apanajul, strict, al organelor de cercetare penala care sunt, inca, in adormire. Oare pentru cat timp mai pot face „joc de glezne”?

Noi prezentam doar faptele, pe baza de probe, cu documente si chiar constatari ale unor controale derulate de institutiile statului.

Atat, la final va vom prezenta si schema gruparii de crima organizata chiar daca duce la varful unor partide politice, fara alte comentarii.

Pana la prezentarea faptelor din prezent in toata splendoarea ilegalitatilor savarsite de Stoica Ion, va prezentam ce au constatat organele finaciare de control, imputari si sarcini care nu au fost duse la indeplinire de catre  eternul director Stoica Ion care se lauda ca are sprijin politic la nivelul unei formatiuni politice aflate la guvernare si ca va fi mentinut in functie.

Noi speram ca, la baza, nu sunt negocierile facute in campania electorala de la locale cand acelasi personaj a trecut in barca fiului primarului de la Filipestii de Padure cu toate ca el este denuntatorul pentru furturile din banul public al tatalui acestuia, fostul primar al aceleiasi localitati unde „STIMABILUL” Stoica a mai obtinut inca un mandat de consilier. Doar speranta ne ramane, chiar daca politica noastra „damboviteana” a trecut de bariera unei curve si a ajuns o tarfa jegoasa de pe DN1! Aviz amatorilor!

Ne ne vom referi in acest articol cum stimabilul Stoica face jocurile in mafia gunoaielor, nici cum aceste solicita imprumut de la diversi agenti economici pentru a isi achita salariile angajatilor si pe urma le „trage” o adevarata teapa acestora emitand niste chitante de primire a banilor pentru facturi din 2012-2013, achitate o data, la vremea respectiva, fiind un cumul de infractiuni….lasam organele de cercetare penala sa isi spuna punctul de vedere, noi o sa prezentam toate aceste aspecte/fapte/actiuni/documente doar pe baza de probe.

Ce va urma in dezvaluirile noastre si a documentelor ce le vom prezenta trece de domeniul SF-ului si chiar de domeniile tratate la Spitalul Voila, un exemplu ca este mai aproape si se poate interveni mai rapid pentru un tratament de specialitate.

In prima faza – prezentam doar dispoziitiile Curtii de Conturi Prahova care nu au fost puse in aplicare de catre acest individ, am precizat ca luam „pas cu pas” toate sursele de sifonat bani publici si de actiuni cu relevenata in Codul Penal din 2010 si pana in  prezent- cu precizarea ca „MUSIU’” se lauda ca acesta „cotizeaza” din aceste furturi la o personalitate din conducerea CJ Prahova care il va mentine in functie.

In aceste episoade va vom prezenta si cum Stoica ii fura pe toti agentii economici ce isi desfaoara activitatea in S.C. Brazi Industrial Parc S.A. Negoieşti Negoieşti prin umflarea ilegala a utilitatilor, etc, incalcand practic si legea de infiintare a parcurilor industriale.

Imunitate si protectie politica, pana cand?

S.C. Brazi Industrial Parc S.A. Negoieşti nu a reflectat în contul „Valori de încasat”, contravaloarea a 3 file de CEC emise pentru garantarea efectuării plaţilor în cadrul unui contract de vânzare, file care au fost restituite până la data de 04.11.2010, nefiind puse în plată, deşi la 31.12.2010 aferent acestui contract a existat un sold de 256.488,50 lei.

Au fost evidenţiate eronat, pe cheltuieli înregistrate în avans ale anului 2009 și ulterior în anul 2010, pe cheltuieli de exploatare, a unor sume (21.000 lei) plătite către un prestator în baza contractului încheiat și care în fapt reprezintă costul aferent unor lucrări de investiții derulate de S.C. Brazi Industrial Parc S.A. Negoieşti, care se recuperează în perioade viitoare prin amortizarea investiţiilor recepționate.

Atât la 31.12.2009, cât şi la 31.12.2010, S.C. Brazi Industrial Parc S.A. Negoieşti a menţinut în mod eronat în soldul contului 4118 “Clienţi incerţi” suma de 77.390,71 lei reprezentând creanţe neîncasate de la 4 clienţi, care conform comunicării Oficiului Registrului Comerţului, erau radiaţi din evidenţele acestuia.

În perioada 2004-2009, prin hotărâri ale Consiliului Judeţean Prahova unicul acţionar al S.C. Brazi Industrial Parc S.A. Negoieşti, s-a aprobat majorarea capitalului social al societăţii cu valoarea de 85.738.052,13 lei prin trecerea unor active din proprietatea privată a judeţului, ca aport în natură (active fixe corporale, piese de schimb, obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe şi materiale consumabile).

Valoarea bunurilor intrate în societate ca aport la capital, au fost evidenţiate doar în contul 1011 ”Capital subscris, neversat” la valoarea de preluare de 84.462.815 lei, fără aprobarea Adunării Generala a Acţionarilor. Ulterior, de asemenea fără aprobarea Adunării Generala a Acţionarilor, suma a fost diminuată cu 76.287.805 lei reprezentând pierderea înregistrată la vânzări sau cu reîncadrarea sumelor în rezerve, înregistrări contrare Ordinului MFP nr.1752/2005 pentru aprobarea reglementărilor contabile conforme cu directivele europene, în vigoare la data efectuării operaţiunilor economice.

Astfel, la 31.12.2008, capitalul subscris şi vărsat a fost de numai 8.875.010 lei (confirmat de către Oficiul Registrului Comerţului), contrar prevederilor art.215 din Legea nr.31/1990 privind societăţile comerciale, conform cărora bunurile reprezentând aport la capitalul social se evaluează de către experţi evaluatori.

Şi în anul 2010 capitalul social a fost diminuat cu 1.054.997 lei, reprezentând pierderea de valoare în urma evaluării bunurilor în vederea vânzării, de asemenea înregistrare contrară normelor de reglementare.

La nivelul S.C. Brazi Industrial Parc S.A. a fost încheiat în anul 2008 un contract de achiziție publică nr. 240/31.07.2008 pentru „asistență juridică în vederea recuperării sumei de 2.000.000 lei din scrisoarea de garanție bancară de bună execuție nr. 4160/13.07.2006” cu un cabinet de avocatură prin atribuirea directă de către directorul general, care a avut și calitatea de președinte al Consiliului de administrație, în totală lipsă de transparență, generând cheltuieli inutile, nejustificate și nelegale. La control s-a stabilit că prin încheierea în mod nelegal a acestui contract, societatea a fost prejudiciată cu suma de 80.255,06 lei (70.000 lei – creanță conform titlului executoriu și 10.255,06 lei – cheltuieli efectuate cu executarea silită).

Atribuirea contractelor de cesiune şi închiriere a fost făcută fără a se respecta prevederile legale privind concesionarea şi închirierea bunurilor prin licitaţie publică aşa cum se prevede la art. 123(2) din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale. Contractele au fost atribuite în mod direct pe baza solicitărilor agenţilor economici, prin negociere plecând de la preţul minim aprobat prin hotărâre a Adunării Generale a Acţionarilor. În contractele încheiate nu se prevăd clauze clare şi concrete privind politica de dezvoltare a societăţii. În concluzie, prin practicarea unui management de administrare a societăţii necorespunzător nu au fost realizate venituri estimate la nivelul de 192.287 lei în cazul a 3 contracte, societatea neîndeplinindu-şi în totalitate atributele pentru care a fost creată, în sensul dezvoltării zonei şi crearea de locuri de muncă prin atragerea de investitori care să realizeze investiţii în domeniile prevăzute de OG nr. 65/2001.

– referitor la vânzări de active şi alte bunuri, la control s-a constatat că gestionarea patrimoniului S.C. Brazi Industrial Parc S.A. nu s-a făcut în condiţii de bună gestiune financiară, care să asigure economicitatea, eficacitate şi eficienţă în utilizarea fondurilor publice şi administrarea patrimoniului, situaţie susţinută de aspectele constatate în operaţiunile de vânzare de materiale consumabile, deşeuri, obiecte de inventar, în care vânzările s-au realizat la preţuri inferioare valorilor celor stabilite prin rapoartele de evaluare, după cum urmează:

Prin contractul încheiat între S.C. Brazi Industrial Parc S.A., în calitate de vânzător şi un agent economic, în calitate de cumpărător, au fost vândute prin licitaţie deschisă cu strigare “ materiale consumabile, piese schimb, obiecte de inventar şi ambalaje din depozit” la preţul de 1.000.000 lei, în condiţiile în care valoarea contabilă a acestor bunuri era de 2.756.994,52 lei, iar cea stabilită de evaluator de 1.701.998,00 lei; în raport cu valoarea stabilită de evaluator s-a realizat o vânzare ineficientă pe fondul unor nereguli şi abateri care, în condiţiile unui control intern eficient, nu s-ar fi produs.

În anul 2009, între S.C. Brazi Industrial Parc S.A., în calitate de vânzător şi un agent economic, în calitate de cumpărător, a fost încheiat un contract de vânzare – cumpărare, având drept obiect „bunuri casate, aferente staţiei electrice de 35 Kv, în cantităţile din raportul de evaluare întocmit în vederea vânzării, cu obligativitatea efectuării lucrărilor de dezafectare/dezmembrare şi ecologizarea suprafeţei de teren aferente staţiei electrice (3102,00m.p.)”. Pe fondul unui control intern nefuncţional şi ineficient, documentele întocmite cu ocazia operaţiunilor de cântărire au fost întocmite necorespunzător, iar membrii comisiei pentru dezmembrare , verificare şi cântărire şi-au asumat unele operaţiuni la care nu au participat şi pe care nu le-au efectuat.

– acordarea de avansuri către furnizorii de servicii în cote peste baremurile prevăzute de legislaţie, astfel că la data controlului s-au înregistrat avansuri acordate necuvenit de 939.556,99 lei justificate ulterior prin contraprestaţii.

Plata nelegală a sumei de 2.400 lei reprezentând indemnizație netă acordată membrilor comisiei de analiză a contractelor încheiate de SC Brazi Industrial Parc SA, membrii desemnați din cadrul reprezentanților Adunării Generale a Acționarilor, pentru care s-au virat la buget contribuții angajat în sumă de 1.020 lei și contribuții angajator în sumă de 925 lei.

Decontarea prin situații de plată pentru 6 obiective de investiții de sume nelegale la nivel de 108.861,54 lei către 4 prestatori de lucrări prin plata nejustificată de cantitați de lucrări neexecutate, prețuri de materiale supraevaluate și elemente de cheltuieli sau operațiuni care nu au legătură cu lucrarea.

Prin “Regulamentul de achiziții de produse, lucrări și servicii” elaborat de SC Brazi Industrial Parc SA, aprobat prin hotărârile AGA nr. 20/11.10.2007 și nr. 20/25.03.2009, societatea nu și-a însușit respectarea prevederilor OUG nr. 34/2006 privind achizițiile publice și a Normelor de aplicare a acestea, aprobate prin H.G. 925/2006, bazându-se pe o opinie exprimată de ANRMAP prin adresa nr. 2844/22.05.2007 în care precizează că, întrucât SC Brazi Industrial Parc SA are calitatea de “întreprindere publică”, conform art. 8 lit. d din OUG 34/2006, în conformitate cu art. 229 alin.(2) și art. 235, “apreciem că SC Brazi Industrial Parc SA trebuie să aplice prevederile OUG 34/2006 doar pentru “energie”.

Inventarierea elementelor patrimoniale și înregistrarea în evidența contabilă a rezultatelor acesteia nu s-a efectuat cu respectarea în totalitate a prevederilor legii. Vom reveni cu dezvaluiri senzationale privind caracatita mafiei gunoaielor si metodele/mijloacele inovatoare (de domeniul Spitalului Volia) privind furtul banilor publici si de sifonare. (Cristina T.).

 

 

 

 

Facebook Comments

Eveniment

Microsoft răspunde apelului Europei: datele generate în UE vor fi stocate și prelucrate tot în UE

Published

on

Microsoft își asumă un nou angajament față de Uniunea Europeană – clienții comerciali sau cei din sectorul public din Uniunea Europeană vor putea să proceseze și să-și stocheze toate datele pe teritoriul Uniunii Europene, acesta fiind un demers adițional angajamentelor existente ale companiei, în ceea ce privește stocarea datelor. Cu alte cuvinte, aceste date nu vor mai fi transferate în afara UE, iar acest angajament se va aplica tuturor serviciilor esențiale Microsoft cloud – Azure, Microsoft 365 și Dynamics 365. Implementarea acestor măsuri este în desfășurare, iar toate acțiunile necesare vor fi finalizate până la sfârșitul anului viitor. Acest plan a fost denumit „EU Data Boundary for the Microsoft Cloud” (“Granița digitală UE pentru Microsoft Cloud”).

Acest nou proiect este construit pe portofoliul existent de soluții și angajamentele luate deja privind protecția datelor clienților companiei, iar noul proiect este un pas adițional prin care Microsoft le răspunde clienților săi europeni care își doresc să aibă mai multe garanții și facilități privind stocarea și procesarea datelor. În lunile următoare, Microsoft va continua consultările cu clienții și autoritățile de reglementare cu privire la acest plan, inclusiv în ceea ce privește schimbările necesare în cazul unor circumstanțe unice, precum securitatea cibernetică, și va continua aceste demersuri ținând cont de sugestiile acestora.

Serviciile Microsoft cloud existente respectă și chiar depășesc deja recomandările Uniunii Europene. Clienții comerciali sau cei din sectorul public aveau deja opțiunea de a-și stoca datele în UE, iar de asemenea multe servicii Azure cloud pot fi configurate pentru prelucrarea datelor în Uniunea Europeană. În plus, compania utilizează soluții robuste de criptare și de izolare a datelor, conforme cu actualele norme de reglementare. Multe dintre serviciile Microsoft le asigură clienților controlul în ceea ce privește criptarea datelor lor, prin utilizarea unor chei / soluții de securitate gestionate autonom, compania protejând aceste date împotriva accesului necorespunzător din partea oricărui guvern din lume.

Compania a început deja lucrările de proiectare, astfel încât să poată stoca și prelucra fără a părăsi teritoriul digital al UE toate datele cu caracter personal ale clienților comerciali și din sectorul public, dacă aceștia doresc asta, prin intermediul serviciilor sale cloud. Acest plan include orice date cu caracter personal din datele de diagnostic și datele generate de servicii, și date personale pe care compania le utilizează pentru a oferi asistență tehnică. În plus, compania va extinde posibilitățile de control autonom, precum Lockbox și procesul de criptare a datelor gestionat de client, la nivelul tuturor serviciilor Microsoft cloud. Mai exact, compania va integra aceste soluții, din cadrul proiectului “Granița digitală a UE”, cu serviciile sale cloud esențiale pentru a îmbunătăți ofertele sale actuale, iar în această toamnă va organiza “EU Cloud Customer Summit”, pentru a oferi mai multe informații despre acest proiect.

Planul anunțat ieri face parte din angajamentul pe care compania și l-a asumat în raport cu viziunea UE pentru o „Europă pregătită pentru era digitală” (“Europe Fit for the Digital Age,”) și, în același timp, este o recunoaștere a rolului pe care sectorul tehnologic trebuie să îl joace pentru a sprijini Europa să își atingă obiectivele digitale. Pe lângă prelucrarea datelor cu caracter personal ale clienților săi comerciali și a celor din sectorul public, din Europa, compania va înființa și un Centru de Excelență pentru Ingineria Soluțiilor de Confidențialitate (Privacy Engineering Center of Excellence) în Dublin, pentru a-și îndruma clienții europeni în alegerea soluțiilor potrivite de protecție a datelor, inclusiv în ceea ce privește respectarea cerințelor de reglementare. De asemenea, compania s-a angajat să contribuie la crearea „Tech Fit 4 Europe.”

Inițiativa “Granița digitală a UE pentru Microsoft Cloud” va fi susținută prin investiții substanțiale și continue (ale companiei) într-o infrastructură europeană extinsă de centre de date. În anul 2009, Microsoft a deschis primul său centru de date din Europa, iar inițiativa “Granița digitală a UE pentru Microsoft Cloud” va fi susținută de centrele de date pe care compania le-a anunțat sau pe care le operează, în prezent, în 13 țări: Austria, Danemarca, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Spania, Suedia și Elveția. Aceste centre de date alimentează serviciile cloud care ajută clienții europeni ai companiei, atât în procesul de transformare digitală, cât și să își sporească competitivitatea, având garanția că pot opera în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile. În plus, nu doar clienții din statele membre ale Uniunii Europene, vor avea acces la “Granița digitală a UE”, ci și cei din Norvegia și Elveția.

De-a lungul timpului, Microsoft și-a demonstrat angajamentul de a respecta, și chiar depăși, cerințele legislației UE privind protecția datelor, fiind prima mare companie din domeniul tehnologiei care a afirmat că respectă normele GDPR și a extins drepturile și protecția oferită prin GDPR la nivelul clienților săi la nivel global, și nu doar în Uniunea Europeană. În plus, în urma recomandărilor Comitetului European pentru Protecția Datelor (EDPB) cu privire la măsurile pe care companiile ar trebui să le implementeze ca urmare a deciziei Schrems II, compania a anunțat inițiativa Protejarea datelor, care depășeșete recomandările EDPB. Microsoft va contesta fiecare solicitare a oricărui guvern privind datele cu caracter personal ale clienților săi comerciali sau din sectorul public, din UE, dacă va exista o bază legală pentru a face acest lucru, și va oferi compensații materiale clienților săi dacă va cauza prejudicii prin dezvăluirea de date încălcând prevederile GDPR.

Microsoft va continua să facă tot posibilul pentru a încuraja guvernele de pe ambele țărmuri ale Atlanticului, și nu doar, să abordeze rapid problemele legate de accesul legal la date. Compania se arată încurajată de discuțiile care se desfășoară între Comisia Europeană și guvernul Statelor Unite pentru a construi un nou cadru privind datele cu caracter personal ale europenilor, transferate în Statele Unite, sperând că va fi luată o decizie în viitorul apropiat.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Anunț de începere a implementării proiectului societății SALMIR IMPEX SRL

Published

on

By

comunicat de presa

07.05.2021

Anunț de începere a implementării proiectului societății SALMIR IMPEX SRL

SALMIR IMPEX SRL anunță lansarea proiectului cu nr RUE 9139 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.

Proiectul se derulează pe o perioadă de maximum 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, respectiv 28.04.2021.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea SALMIR IMPEX SRL

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

-menținerea activității pe o perioada de minimum 6 luni,

-menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, de la data acordării granturilor.

Valoarea proiectului este de 554,100.1875 lei (valoarea totală) din care: 481,826.2500 lei grant si 72,273.9375 lei cofinanțare.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionalaprin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

SC SALMIR IMPEX SRL

Persoană de contact:
Hojda Samoilă,
salmir_impex@yahoo.com

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Huawei anunță Huawei Live Tech Talk: o serie de live streaming-uri inedite care aduc premii, discount-uri și invitați surpriză

Published

on

By

București, 6 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group lansează pe 7 mai seria de live streaming-uri dedicate tuturor consumatorilor, intitulată Huawei Live Tech Talk, care vine cu premii și discount-uri inedite pentru iubitorii de produse Huawei, dar și cu sesiuni interesante de tips & tricks, și  cu invitați surpriză.  Evenimentul online  se va desfășura pe pagina de Facebook HuaweiMobileRO, în fiecare vineri a lunii mai, continuând și în luna iunie, cu o recurență din două în două săptămâni.

Prima ediție din seria Huawei Live Tech Talk va avea loc vineri, 7 mai, de la ora 11:00, invitatul pentru această ediție fiind îndrăgita artistă Lidia Buble. Evenimentul va cuprinde sesiuni de tips & tricks și demonstrații inedite în legătură cu cele mai interesante specificații ale produselor Huawei, cum ar fi funcția Huawei Share, detalii despre ce este monitorizarea nivelului de oxigen în sânge (SpO2) sau un ghid pentru declanșarea foto de la distanță cu ajutorul unui smartwatch Huawei.

 

De asemenea, evenimentul online va pune la dispoziția consumatorilor oportunitatea de a achiziționa produse cu reduceri substanțiale, în stoc limitat, doar de pe https://www.huaweistore.ro/. În prima ediție Huawei Live Tech Talk, utilizatorii vor putea achiziționa un produs Huawei surpriză la prețul de 9.9 lei.

Transmisiunea live vine și cu diverse concursuri desfășurate în timp real care constau în trei momente inedite de Q&A. Așadar, participanții care răspund corect la întrebările adresate în timpul Huawei Live Tech Talk pot câștiga pe loc Mystery Box-uri. În plus, la finalul live-ului va exista și o tragere la sorți unde vor participa automat toate persoanele care au urmărit transmisiunea și au lăsat un comentariu în secțiunea dedicată a live-ului.

Pe lângă concursurile deja menționate, prima ediție din 7 mai a Huawei Live Tech Talk vine cu o serie de vouchere de reduceri de 800 lei pentru notebook-urile HUAWEI MateBook D14 2021, care va fi astfel disponibil la 3.099 lei, și HUAWEI MateBook D15 2021, care va fi disponibil la 2.999 lei. Aceste notebook-uri vor fi livrate împreună cu câte un rucsac. De asemenea, vor beneficia de vouchere de 1.000 lei și flagship-urile HUAWEI Mate 40 Pro, al cărui preț ajunge la 3.999 lei după aplicarea reducerii, și HUAWEI P40 Pro al cărui preț scade la 2.999 lei după aplicarea voucher-ului. Cei care comandă oricare dintre aceste patru produse vor primi și cadoul surpriză Mystery Box.

În plus,  Huawei Live Tech Talk aduce discount-uri de peste 45% disponibile doar în magazinul online huaweistore.ro, între orele 11:00 și 24:00, pe data de 7 mai, pentru produse din categoriile audio, smartphone sau wearebles.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania are 14 centre de cercetare și dezvoltare în țări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una dintre cele 3 filiale ale companiei și include smartphone-uri, computere și tablete, dispozitive portabile și servicii cloud etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare consumatorilor de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmați-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment4 zile ago

Microsoft răspunde apelului Europei: datele generate în UE vor fi stocate și prelucrate tot în UE

Microsoft își asumă un nou angajament față de Uniunea Europeană – clienții comerciali sau cei din sectorul public din Uniunea...

Eveniment4 zile ago

Anunț de începere a implementării proiectului societății SALMIR IMPEX SRL

07.05.2021 Anunț de începere a implementării proiectului societății SALMIR IMPEX SRL SALMIR IMPEX SRL anunță lansarea proiectului cu nr RUE...

Eveniment4 zile ago

Huawei anunță Huawei Live Tech Talk: o serie de live streaming-uri inedite care aduc premii, discount-uri și invitați surpriză

București, 6 mai 2021 – Huawei Consumer Business Group lansează pe 7 mai seria de live streaming-uri dedicate tuturor consumatorilor, intitulată...

Eveniment5 zile ago

Canalys: Xiaomi – locul 2 în România, locul 2 în Europa și locul 3 în lume la livrările de telefoane inteligente din T1 2021

Xiaomi a atins cea mai bună performanță trimestrială din istorie, potrivit Canalys [București, România, 06.05.2021] Canalys, IDC și Strategy Analytics au făcut publice datele financiare...

Eveniment5 zile ago

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii ,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO CIBINIUM SRL-D

Societatea DABO CIBINIUM SRL-D, a inceput la data de 05.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment5 zile ago

Creare-magazinonline.ro te ajuta sa pui bazele unei afaceri de succes

Sa pui bazele unei afaceri de succes este o misiune complicata. Pentru a reusi este necesara foarte multa munca, implicare,...

Eveniment6 zile ago

Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor Masura 2 – SC EMDO TRUCK SRL

05.05.2021 Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor Masura 2 – SC EMDO TRUCK SRL SC EMDO TRUCK SRL anunta...

Eveniment6 zile ago

Afla la ce iti poate folosi un generator de curent monofazic 7,5 kW!

Curentul electric este o utilitate foarte comoda pentru multi dintre noi, iar in proportie de 90% lumea functioneaza pe baza...

Eveniment6 zile ago

Noile anvelope Nokian Seasonproof C oferă siguranță deplină pe tot parcursul anului

Nokian Tyres, producătorul scandinav de anvelope premium, introduce anvelopele Seasonproof C, pentru uz profesional. Aceste anvelope all-seasons sunt concepute pentru...

Uncategorized6 zile ago

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ Se construiesc la fel ca orice...

Eveniment6 zile ago

Samsung dă start invitației la evenimentul virtual „Bespoke Home” pentru a dezvălui noua sa gamă de electrocasnice 2021

Cu ocazia evenimentului „Bespoke Home” 2021, Samsung sărbătorește extinderea globală a liniei de frigidere Bespoke împreună cu gama lărgită a...

Eveniment6 zile ago

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma BLACK SEA FRANCHISES SRL

Societatea BLACK SEA FRANCHISES SRL, a inceput la data de 04.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de...

Eveniment6 zile ago

ANUNT INCEPERE PROIECT Proiect finantat in cadrul masurii,,Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor” pentru firma DABO TM SRL

Societatea DABO TM SRL, a inceput la data de 04.05.2021 implementarea proiectului finantat prin masura ,,Granturi pentru capital de lucru...

Eveniment7 zile ago

Afla ce beneficii iti pot aduce o pereche de proiectoare led

Sigurnata casei este intotdeuna pe primul loc, chiar daca traim intr-o scoietate controlata nu poti fi niciodata prea sigur. De...

EvenimentO săptămână ago

Afla ce beneficii are un cos de fum din inox si tabla zincata pentru locuinta ta!

De obicei, persoanele care aleg casa sau vila in locul apartamentului, investesc si in seminee sau centrale pe lemn, deoarece...

TurismO săptămână ago

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele...

Știrile Săptămânii