Eveniment
Markprint.ro este o tipografie Bucuresti ce ce ofera servicii complete!
Published
2 ani agoon
Business-urile care doresc sa isi promoveze produsele sau serviciile pot apela la o tipografie pentru a imprima pliante, carti de vizita, brosuri sau mape de prezentare. Markprint.ro este o tipografie Bucuresti ce ofera servicii complete la preturi avantajoase, iar calitatea imprimarilor este intotdeuna mare.
Agentia Markprint.ro foloseste tehnologia tiparului digital pentru a asigura claritate fiecarui print si o paleta diversificata de culori. Imprimarea digitala este o metoda moderna de productie care realizeaza tipariri din fisiere electronice. Implicati opera de arta creata pe computer si apoi imprimata direct pe materialul ales de voi. Imprimarea digitala este o alternativa la metodele traditionale, cum ar fi litografia, flexografia, gravura, presa cu litere si altele – elimina multi dintre pasii mecanici necesari pentru tiparirea conventionala, cum ar fi realizarea de filme si dovezi color, dezlipirea manuala a pieselor si realizarea farfurii.
Cu metoda de imprimare digitala, o imagine este trimisa direct la imprimanta utilizand fisiere digitale in PDF, TIFF, PSD sau alte formate. Tiparirea digitala este cel mai bine utilizata pentru articolele care necesita cantitati mari de detalii si comenzi cu cantitati mai mici. Spre deosebire de tiparirea conventionala, nu exista etape de presare intre fisierele de documente digitale si produsul final. De asemenea, nu este nevoie de echipamente de formatare dezordonate, cum ar fi placile de film sau produsele chimice foto.
Imprimarile digitale ar trebui sa iasa perfect atunci cand urmatoarele etape de productie sunt realizate cu precizie.
Fisierul este pregatit cu o imagine curata si clara, la o rezolutie suficient de mare pentru cerintele de dimensiune ale tiparirii. Semnele de recolta si sangerarea sunt adaugate dupa cum este necesar. Semnele de decupare sunt linii in coltul lucrarii de imprimare. Dupa taierea sangerarii, semnele de decupare asigura ca nu apar margini neimprimate in documentul final taiat.
Urmatoarea etapa este impunerea, adica asigurarea faptului ca cat mai multa suprafata a hartiei este utilizata pentru imprimare, pentru a face lucrarea eficienta si pentru a reduce risipa de hartie.
Inainte de a fi trimis la imprimanta, fisierul in forma de document electronic (imaginea sau textul pe care il imprimati) va trebui convertit intr-un format de fisier BMP, TIFF, GIF sau JPEG. Acestea sunt cunoscute sub numele de fisiere imagine raster sau bitmap-uri. In functie de software-ul utilizat, fisierele PDF pot fi, de asemenea, utilizate ca surse de unde se poate imprima.
Tiparirea digitala este o noua paradigma pentru industrie. Ofera mai multe optiuni, caracteristici si flexibilitate decat metodele mai vechi, cum ar fi imprimarea offset sau flexografica. Astazi, ne asteptam ca materialele tiparite sa fie corecte si actualizate – clientii au nevoie de imprimante pentru a putea produce imprimare color rentabila, de inalta calitate, pe termen scurt, in cel mai scurt timp posibil. Cu toate acestea, nu este intotdeauna usor sa decideti ce proces se potriveste cel mai bine slujbei, asa ca, inainte de a alege cum sa imprimati designul, exista cateva lucruri pe care ar trebui sa le luati in considerare. Mai jos este un ghid pentru a va ajuta sa intelegeti avantajele imprimarii digitale.
Beneficiile principale oferite de tiparele digitale:
Calitate inalta: aceasta ofera o calitate si o consistenta impresionante fata de celelalte optiuni. Culorile apar perfect pe imprimeuri si nu exista probleme cu liniile dure. Cu imprimarea digitala, calitatea ultimului card, brosura sau fluturas dintr-un lot este aceeasi cu cea a primului.
Actualitate: Exista mai putini pasi in procesul de imprimare si, ca rezultat, produsul final poate fi livrat mai repede.
Eficient din punct de vedere al costurilor: Deoarece nu este necesara imprimarea placilor, sunt necesare mai putine investitii pentru a configura o singura lucrare.
Rulari scurte: imprimarea digitala este metoda ideala de a produce tiraje scurte pana la medii, comparativ cu metodele traditionale.
Personalizare: tiparirea digitala ofera cea mai accesibila solutie pentru personalizarea materialelor de marketing, a trimiterilor si a scrisorilor prin posta directa, a cartilor de vizita si multe altele.
Pliantele sunt folosite pentru promovare: prin urmare, informatiile continute in acestea sunt destinate sa aduca un anumit impact asupra comportamentului consumatorului fata de produsul sau serviciul promovat.
Poate fi tiparit in mai multe culori sau poate fi produs in alb si negru: aceasta variaza de la o companie la alta. Promotiile implica intotdeauna procesul de sensibilizare a consumatorilor cu privire la un nou produs sau serviciu oferit de o companie sau de o persoana.
Cand vine vorba de comercializarea pliantelor, acestea pot fi pregatite si lansate intr-o zi. Nu este necesar un designer profesionist pentru ca asta sa functioneze, desi este inca recomandabil intr-un fel sau altul.
Computerul poate fi folosit pentru a proiecta un pliant si, de acolo, se pot produce multe copii printr-o masina de fotocopiat. O companie poate lua in considerare posibilitatea de a avea pliante de inalta calitate. Prin urmare, vor folosi imprimarea digitala sau offset, care nu este mult costisitoare atunci cand produc multe loturi de copii. Acesta este un alt avantaj al marketingului pliantelor: nu necesita o multime de bani pentru a fi tiparite.
La distribuirea de pliante, exista o interactiune fata in fata intre comerciant si consumator, ceea ce face mai usor pentru o companie sa stie cum reactioneaza consumatorii fata de produsul sau serviciul sau. Acest lucru ajuta, de asemenea, intreprinderile sa isi imbunatateasca furnizarea de servicii, astfel incat sa satisfaca nevoile consumatorilor. Metodele traditionale de a prezenta o oferta sau produsele unui business functioneaza la fel de bine astazi ca acum 20 de ani.
La markprint.ro clientii beneficiaza de flyere de calitate superioara la preturi avantajoase!
You may like
Eveniment
Sfaturi importante pentru proprietarii de garsoniere care doresc sa le vanda
Published
o săptămână agoon
mai 30, 2023
Daca sunteti proprietar de garsoniera si va ganditi sa o vindeti, exista cateva aspecte importante pe care ar trebui sa le luati in considerare. Vanzarea unei garsoniere poate fi o sarcina dificila si complexa, insa cu pregatirea potrivita puteti obtine rezultate bune. Cu ajutorul celor de la SudRezidential va vom oferi sfaturi valoroase pentru a va asigura ca procesul de vanzare a garsonierei dumneavoastra decurge fara probleme.
Stabilirea pretului corect
Unul dintre primii pasi importanti in vanzarea unei garsoniere este determinarea pretului corect. Luati in considerare factori precum locatia, dimensiunea, conditia si facilitatile oferite de garsoniera. De asemenea, efectuati o cercetare de piata pentru a obtine o idee despre preturile garsonierelor similare din zona. Consultati un evaluator imobiliar sau un agent imobiliar pentru a va ajuta sa stabiliti un pret realist si competitiv.
Curatenie si amenajare
Inainte de a prezenta garsoniera potentialilor cumparatori, asigurati-va ca aceasta arata cat mai bine posibil. Efectuati o curatenie profunda si indepartati dezordinea. Daca este necesar, reparati sau inlocuiti elementele defecte, precum robinetele sau prizele. Puteti considera si o mica renovare sau reamenajare, daca bugetul va permite, pentru a face garsoniera mai atractiva si functionala.
Fotografii de calitate si descriere precisa
Atunci cand va promovati garsoniera, fotografiile de calitate sunt esentiale. Asigurati-va ca fotografiile surprind fiecare incapere intr-o lumina favorabila si evidentiaza aspectele cheie ale garsonierei. De asemenea, furnizati o descriere detaliata si precisa a proprietatii, evidentiind beneficiile si caracteristicile importante.
Colaborati cu un agent imobiliar
Luarea in considerare a colaborarii cu un agent imobiliar poate fi o decizie inteleapta. Un agent imobiliar profesionist are experienta si cunostinte in domeniul vanzarilor imobiliare si va poate ajuta sa navigati prin intregul proces. Ei pot atrage cumparatori potentiali, negocia pretul si va ofera sfaturi specializate.
Promovare eficienta
Asigurati-va ca garsoniera dumneavoastra este promovata in mod eficient. In afara de a o lista pe site-uri de anunturi imobiliare, utilizati si retelele sociale pentru a ajunge la un numar mai mare de potentiali cumparatori. De asemenea, puneti anunturi in ziarele locale sau distribuiti pliante in zona respectiva. O promovare adecvata va creste sansele de a gasi un cumparator interesat.
Mai multe informatii despre modul in care poate fi vanduta mai repede o garsoniera pot fi gasite pe https://business24.ro/casa/stiri-casa/ce-trebuie-sa-stie-cei-care-au-garsoniere-de-vanzare-1621527
Există fel și fel de soluții prin care se poate amenaja un spațiu de birouri, însă ideal este să te bazezi pe experții în domeniu, motiv pentru care MMConstruct este pentru tine. Echipa dispune de suficientă experiență pentru că de-a lungul anilor a trecut prin numeroase proiecte și a venit mereu cu rezultate excelente. Așadar, daca ai nevoie de o firma care se ocupa cu amenajarea birourilor, știi pe cine te poți baza!
Pune în valoare spațiul pe care îl ai la dispoziție
Prin amenajarea adecvată, poți profita la maximum de suprafața disponibilă, iar acesta reprezintă unul dintre obiectivele principale ale serviciilor oferite de MMConstruct. Astfel, merită să te bazezi pe o echipă pregătită care știe să se adapteze la orice context și să vină cu soluții eficiente pe care merită să le pună în practică.
Soluția ideală pentru tine
Cu toții știm că fiecare proiect este diferit și că nevoile diferă, dar specialiștii MMConstruct se pot adapta la orice context și ajung să satisfacă chiar și cei mai exigenți clienți. Îți dorești un plus de lumină sau să evidențiezi anumite calități ale spațiului tău? Nu îți face nicio grijă, ideea ta va prinde viață!
Angajații beneficiază de condiții excelente de lucru
Mediul în care angajații își desfășoară activitatea are un impact major asupra lor. Este important ca ei să se simtă bine și să își gestioneze eficient task-urile, iar cu cât se simt mai bine, cu atât vor fi mai motivați și vor putea atinge cele mai mari performanțe. La MMConstruct știm că ai ales locul potrivit pentru a crea un mediu favorabil angajaților tăi.
Vezi care sunt costurile
Este important de menționat că atunci când lucrezi cu echipa MMConstruct nu trebuie să te pregătești cu bugete foarte mari întrucât prețurile s-au păstrat mereu accesibile. Desigur, costurile sunt calculate în funcție de fiecare proiect în parte, dar rămân la niveluri minime și te vei bucura de un raport calitate – preț excelent.
De la A la Z
La MMConstruct, știi că vei beneficia de servicii complete, iar specialiștii se ocupă de tot ce contează, chiar și de curățenie. Astfel, vei avea ocazia de a reveni rapid la activitatea ta obișnuită de zi cu zi, fără a te îngrijora cu privire la urmele lăsate de lucrători. Prin urmare, MMConstruct este firma potrivită către care să te îndrepți.
Alege profesionalismul
Echipa se remarcă prin profesionalism, astfel că poți avea încredere că vei fi complet mulțumit de colaborare. Datorită numărului ridicat de proiecte derulate de-a lungul timpului, MMConstruct are abilitățile și cunoștințele necesare pentru a duce la bun sfârșit fiecare dintre acestea, astfel că următorul poate fi chiar al tău! Sună-ne și haide să discutăm!
Eveniment
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Published
2 săptămâni agoon
mai 26, 2023
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.
Ce este Pikito
Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.
Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:
- Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
- Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
- Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
- Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
- Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
- Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
- Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
- Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)
Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.
Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.
Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.
În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.
Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri
Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.
În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.
Pikito în România
Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.
Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.
În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.
Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți.
Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.
Despre Pikito
Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.
Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.
Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.
Parteneri
Ultimile stiri locale


Luk Customs – Experți în Personalizarea Mașinii Tale
Luk Customs este destinația ideală pentru pasionații de mașini care doresc să-și personalizeze și să-și protejeze vehiculul în București. Fiecare...


Cum ajungi in prima pagina in căutările Google – Descoperă secretul
Ești proprietar de afacere sau deții un site web și vrei să crești vizibilitatea și traficul online? Atunci, ai ajuns...


Top 5 mituri despre filtrele pentru purificarea apei din locuința ta
În zilele noastre, tot mai mulți oameni sunt interesați de calitatea apei pe care o consumă și caută soluții eficiente...


Vestiare Metalice: Soluția ideală pentru spațiile publice și de agrement
În spațiile publice și de agrement, organizarea eficientă și siguranța sunt principalele priorități. Elemente esențiale în această privință sunt reprezentate...


Cum alegi cele mai bune ferestre termopan
Daca te gandesti sa inlocuiesti ferestrele vechi cu ferestre noi din uPVC, dar vrei sa afli mai multe detalii inainte...
Soluțiile de răcire pentru SSD de la ADATA debutează la Computex
Design de disipare a căldurii brevetat și premiat ADATA Technology Co., Ltd., lider mondial în domeniul memoriilor, se angajează să...
Sfaturi importante pentru proprietarii de garsoniere care doresc sa le vanda
Daca sunteti proprietar de garsoniera si va ganditi sa o vindeti, exista cateva aspecte importante pe care ar trebui sa...
Consultech Industrial Supplies premiaza performanta tinerilor cercetatori din Romania
Iasi, 29 May 2023 – Studentii Cosman Gabriel si Enaru Iulian, au fost premiati de compania Consultech Industrial Supplies in cadrul unui concurs de solutii...
Primele date privind consumul de audiobookuri din diaspora: 50.000 de români din străinătate ascultă cărți în limba română
București, 30 mai 2023: Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobookuri în limba română, arată...
Adu mai multă valoare spațiului în care lucrezi
Există fel și fel de soluții prin care se poate amenaja un spațiu de birouri, însă ideal este să te...


Sfaturi pentru alegerea hainelor potrivite în funcție de tipul de antrenament
În lumea sportului, alegerea hainelor potrivite poate juca un rol crucial în performanțele tale și în confortul pe care îl...


Importanța utilizării soluțiilor multifuncționale pentru curățarea lentilelor de contact
Curățarea corectă a lentilelor de contact este esențială pentru menținerea sănătății oculare și pentru a preveni infecțiile și alte complicații....


Rochiile de petrecere – Cum le alegi?
Ne indreptam cu pasi repezi catre sezonul evenimentelor festive, ceea ce inseamna ca ai primit deja invitatii la nunti, botezuri...


Usa de exterior – importanta alegerii culorii potrivite
De obicei, primul lucru care sare in ochi atunci cand vizitezi prima oara pe cineva este usa de exterior deoarece...
Pikito, un concept omnichannel de creștere vânzări și clienți pentru magazinele online mici și medii, acum în România
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în...


Ghidul călătorului: cum să îți faci un plan de călătorie perfect?
Călătoriile sunt o modalitate excelentă de a experimenta lucruri noi, de a cunoaște oameni noi și de a crea amintiri...
Știrile Săptămânii
-
Social5 zile ago
Top 5 mituri despre filtrele pentru purificarea apei din locuința ta
-
Cultură4 zile ago
Cum ajungi in prima pagina in căutările Google – Descoperă secretul
-
Social6 zile ago
Vestiare Metalice: Soluția ideală pentru spațiile publice și de agrement
-
Cultură5 ore ago
Luk Customs – Experți în Personalizarea Mașinii Tale