Sa ai propriul tau magazin online este o oportunitate imensa pentru a-ti dezvolta afacerea. Cu toate acestea, calitatea site-ului si modul in care acesta este construit joaca un rol critic pentru succesul sau esecul afacerii.
Am stat de vorba cu specialistii in creare site-uri web de la PMV Media si am aflat cateva trucuri excelente pentru a spori valoarea unui site si pentru a vinde cat mai bine online.
1. O pagina foarte buna „Despre noi”
Daca un vizitator acceseaza pagina „Despre noi” inseamna ca este interesat sa faca un pas inainte spre cumparare. Ai sansa sa-i demonstrezi ca merita sa cumpere de la tine. Prin urmare, trebuie sa explici clar ceea ce faci si ceea ce oferi clientilor. Poti include aici testimoniale, realizari , povestea afacerii si orice alte lucruri ce confera valoare site-ului si afacerii. Datele de contact trebuie sa fie clare si usor de gasit, motiv pentru care design-ul minimalist tinde sa fie preferat.
2. Ofera suport online excelent
Utilizatorii trebuie sa stie ca pot primi suport daca au nevoie de asta pentru a finaliza o comanda. De exemplu, detaliile despre garantie sau o lista cu intrebari si raspunsuri frecvente pot impulsiona utilizatorul sa finalizeze o comanda. Chat-urile live sunt o idee foarte buna de acordare suport online, iar statisticile arata ca acestea pot creste conversia la nivelul intregului site cu 10% sau chiar mai mult.
3. Web design atragator
Poti sa ai cel mai bun serviciu de pe piata sau cel mai pun produs de pe un anumit segment, dar daca designul web al magazinului este de slaba calitate, prezenta afaceri online va fi compromisa. Conform statisticilor, 93% dintre cumparatori considera ca aspectul vizual este cel mai important factor atunci cand cumpara ceva online.
Pentru a crea un magazin online profitabil, cea mai buna cale este sa lucrezi cu o firma experimentata in creare de site-uri. Alternativ, poti gasi un template pe care sa-l personalizezi in functie de preferintele tale. Elementele de design ar trebui sa atraga vizitatorii prin imagini cu latime completa si text minim.
4. Ofera optiuni de plata variabile
Un magazin online nu poate exista fara plata si din acest punct de vedere ar trebui sa poti oferi optiuni variate de plata pentru clienti. Astfel, ei vor percepe achizitia ca fiind una usoara. De exemplu, poti oferi optiunea de plata ramburs, plata prin card online, prin OP sau la ridicarea produsului din depozit. Permite utilizatorilor sa-si poate crea un cont in magazin si sa-si salveze informatiile de plata pentru a face usor achizitii viitoare.
5. Pareri despre produse
Recenziile si evaluarile de produse pot spori increderea utilizatorilor si ii pot determina sa faca un pas in plus spre achizitie. Cumparatorii online nu pot intalni vanzatorul in persoana, motiv pentru care se vor baza pe feedback-ul oferit de alti clienti. Review-urile de produse sunt convingatoare mai ales atunci cand sunt mai multe. Pentru a incuraja feedback-ul din partea clientilor, poti pune la punct un sistem prin care sa le ceri sa lase o parere cu privire la un produs, dupa ce au facut o achizitie.
Acestea si multe alte lucruri sunt esentiale pentru a stabili si a creste valoarea unui site.
Studiul explorează cum tehnologia ceasului Galaxy poate îmbunătăți sănătatea și performanța alergătorilor prin evaluarea pierderii de transpirație și a VO2 max*
București, România – 22 septembrie 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. și Universitatea Michigan, prin Inițiativa ESSI (University of Michigan Exercise & Sport Science Initiative) cercetează tehnologia smartwatch pentru a ajuta alergătorii să-și monitorizeze sănătatea și activitatea fizică cu date precise și de încredere.
Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan (MiPR), centrul de bază de cercetare al Inițiativei de Știință a Exercițiilor și Sportului (ESSI), va coordona un studiu de opt luni care utilizează seria de ceasuri Galaxy Watch pentru a estima VO2 max și pierderea de transpirație a participanților în timpul alergării. Acest studiu va compara datele de referință cu datele colectate de smartwatch-uri în cadrul testelor de alergare, atât pe bandă (în interior), cât și în aer liber, la distanțe cuprinse între 2,5 km și 20 km.
Drepturi de autor pentru fotografie: Regents of the University of Michigan. Eric Bronson/Michigan Photography.
* VO2 max, cunoscut și sub numele de consum maxim de oxigen, este o măsură a capacității unei persoane de a utiliza oxigenul în timpul efortului fizic intens. Această măsură reflectă capacitatea sistemului cardiovascular și a sistemului respirator de a furniza oxigen la nivel celular, unde este utilizat pentru a produce energie. VO2 max este adesea utilizat pentru a evalua nivelul de fitness cardiovascular și capacitatea aerobă a unei persoane, fiind o măsură importantă în antrenamentul sportiv și în evaluarea stării de sănătate. Cu cât este mai mare VO2 max, cu atât o persoană poate susține un efort fizic mai intens și poate avea o capacitate aerobă mai bună.
Alergătorii de toate nivelele se confruntă cu probleme precum pierderile de transpirație, deshidratarea și gestionarea căldurii, în special în lunile de vară. Echipele Samsung și Universitatea Michigan speră că descoperirile din acest studiu vor contribui la îmbunătățirea tehnologiei ceasurilor inteligente, oferind alergătorilor măsurători mai precise ale sănătății lor pentru a ajuta la soluționarea acestor probleme.
Samsung a ales laboratorul MiPR pentru acest studiu datorită relațiilor solide din industria tehnologiei dispozitivelor wearables și cu comunitatea alergătorilor, precum și datorită experienței unice a cercetătorilor săi. Echipa de cercetare include experți în domenii precum medicina sportivă, leziunile legate de alergare, performanța sportivă și tehnologia dispozitivelor purtabile.
„Samsung își asumă angajamentul de a oferi perspective mai profunde asupra sănătății prin colaborarea cu lideri din industrie și instituții academice. Suntem entuziasmați să colaborăm cu Inițiativa de Știință a Exercițiilor și Sportului a Universității Michigan, experți în domeniul fitnessului și sănătății sportive, într-un efort de a aduce noi înțelegeri alergătorilor care se bazează pe seria Galaxy Watch pentru precizie și motivație personalizată„, declară Hon Pak, Vicepreședinte și Șef al Echipei de Sănătate Digitală, Divizia MX Business la Samsung Electronics.
„Pentru Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan, oportunitatea de a colabora cu Samsung și de a utiliza tehnologia avansată și dispozitivele de monitorizare a sănătății și bunăstării de pe unul dintre cele mai populare ceasuri inteligente adaugă valoare cercetării noastre. Este cu adevărat motivant să facem parte din acest studiu care aduce beneficii semnificative comunității noastre. Am primit un feedback extrem de pozitiv din partea participanților care doresc să-și îmbunătățească performanța și să aplice aceste cunoștințe în antrenamentele lor,” afirmă Ken Kozloff, Co-Director al ESSI și membru al echipei de cercetare.
Samsung Galaxy Watch6 și Galaxy Watch6 Classic, lansate recent, oferă antrenament personalizat pentru fitness, gestionare avansată a somnului și monitorizare a sănătății pentru a menține utilizatorii motivați și concentrați asupra obiectivelor lor. Pentru alergători, noul feature Personalized Heart Rate Zone furnizează cinci niveluri optime de intensitate a alergării, bazate pe capacitățile fizice individuale, permițându-le utilizatorilor să-și stabilească obiective în funcție de propriile abilități. În plus, funcția Track Run ajută alergătorii să înregistreze alergările lor pe pistă. În timpul alergării, Galaxy Watch furnizează o analiză detaliată, inclusiv asimetrie, regularitate și timp de contact cu solul, pentru a contribui la îmbunătățirea performanței și reducerea riscului de accidentare.
Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro
Teamshare are peste 500 de magazine online în portofoliu și înregistrează comenzi ce depășesc 600 milioane Euro anual
Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.??????????????????????
„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.
„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.
Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.
Despre Aqurate
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.
Despre Teamshare
Teamshare este un furnizor de soluții eCommerce complete ce integrează sistemele utilizate de clienți în activitatea operațională curentă –programe pentru gestiune, facturare si stoc management (ERP), interfețe de plati online, servicii de curierat și marketplace-uri, precum și platformele de online marketing. Teamshare aduce o experiență de peste 20 de ani pe piața de eCommerce. Mai multe informații sunt disponibile pe www.teamshare.ro.
București, 20 septembrie 2023– În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.
Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.
Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.
Cum se desfășoară programul:
Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.
„Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România
„Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România
„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declaratRăzvan Burleanu, președinte FRF.
Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.
Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.