Connect with us

Uncategorized

Starbucks: motivul real pentru care Șorțurile Barista sunt verzi

Published

on

Te-ai întrebat vreodată de ce șorțurile barista Starbucks sunt verzi în loc de roz fierbinte sau poate un maro atrăgător, cum ar fi băutura pentru care sunt atât de cunoscuți?

Când ne gândim la companii de cafea iconice, Starbucks este, probabil, primul care îți vine în minte. Mega lanțul Starbucks Coffe Company s-a înființat în Seattle în anul 1971.

Inițial a apărut sub denumirea „Starbucks Coffee, Tea and Spice” și a fost înființat de Jerry Baldwin, Zev Siegel și Gordon Bowker. Un deceniu mai târziu, Starbucks și-a deschis cel de-al patrulea magazin în Seattle. În septembrie 1982, Howard Schultz a devenit managerul departamentului de marketing al Starbucks, pentru cele patru magazine din Seattle. Schultz a părăsit mai târziu Starbucks, pentru a-și deschide propriul lanț de magazine de specialități de cafea în Seattle, după modelul specific italian al espresso-barurilor. În  1987, la numai un an de la lansarea magazinelor, Schultz a cumpărat în franciză, compania Starbucks. Între anii 1987 și 1992, Starbucks, sub conducerea lui Schultz, a deschis 150 de magazine noi.

Potrivit site-ului oficial Starbucks, atunci când primul magazin a fost deschis în 1971 în Seattle, angajații purtau șorțuri maro pentru a se potrivi cu marca companiei și boabele de cafea pe care magazinul le vindea.

 Până în 1987 Starbucks a extins locațiile sale deschizând 17 cafenele. Deși aceste locații au fost menite să surprindă vibe-ul de cafenele italiene – angajații erau îmbracați cu uniforme, purtând astfel cămăși albe și papioane negre, dar în prezent, aceștia poartă celebrele șorțuri verzi.

Șorțurile lor nu erau întotdeauna verzo, potrivit unui comunicat de presă. La început angajații au purtat șorțuri de culoare maro similar cu logo-ul lor, o nuanță de maro-hued în 1971, la prima lor locație în Seattle Pike Place Market. Smock nu a schimbat culorile până în 1987, când Starbucks a trecut la un stil de magazin de cafea cu un vibe mai European, incluzând vânzarea de băuturi artizanale și degustări de specialitate espresso, muzică jazz și adoptarea unei vestimentații profesionale, care cuprindea purtarea de cămăși albe și papioane negre.

După câțiva ani această atmosferă italiană a facilitat cunoașterea acestui „gen de cafea” cunoscut și în zilele de astăzi.

Șorțurile au fost verzi, dar s-a adaugat pe ele prin broderie și logo-ul Starbucks. De asemenea compania a adoptat și purtarea șorțurilor negre-hued ca o modalitate de a desemna „partenerii certificați în cunoștințe de cafea”, alias maeștrii ale cafelei. Șorțurile de culori diferite pe care le-am văzut de-a lungul anilor (de exemplu, portocaliu, albastru pal, violet, roșu, negre etc.) au fost folosite pentru a „sărbători evenimentele și reperele și pentru a recunoaște contribuțiile partenerilor”.

          Deși au fost aruncate câteva nuanțe în amestec, nuanța clasică verde, de culoarea pădurii rămâne piatra de temelie a brandingului Starbucks. Ne-ar aventura o presupunere, deși este neconfirmată de către companie, că nuanța Starbucks verde reprezintă începuturile luminoase ale unui bob de cafea tânar, care este gata pentru prăjire și apoi preparare.

Când te gândești la un barista Starbucks, probabil că iți imaginezi că poartă un șorț verde.

Majoritatea angajaților poartă șorțul starbucks verde clasic, personalizat  cu logo-ul companiei pe piept, dar ocazional, s-ar putea întâlni ceva diferit la cafenele locale: de exemplu un barista care poartă un șorț Starbucks negru.

„Am purtat șorțul nostru verde cu alb, negru și kaki”, a declarat Michelle Dougherty, un fost angajat starbucks. „Îmi amintesc că parțile superioare ale corpului tău trebuiau să fie mereu de aceeași culoare și nu puteai purta o cămașă polo neagră cu un alt articol alb dedesubt.”

Câțiva ani mai târziu, în anii 1990, șorțul negru Starbucks și-a făcut apariția ca o modalitate de a oferi o anumită denumire purtătorului șorțului.  

Clienții pot vedea Baristas Starbucks purtând un șorț, care are o nuanță diferită față de verdele standard, deoarece Starbucks are un sistem de culori specifice pentru șorțurile sale. Fiecare culoare semnifică o caracteristică specială despre bariști sau magazin, o schimbare sezonieră sau un nivel de pregătire pe care barista l-a atins.

Deci, care este povestea din spatele șorțurilor colorate starbucks? O privire în urmă, în istoria companiei ne ajută să spargem codul de culoare.

Dacă vedeți pe cineva care vă servește cafeaua purtând un șorț negru Starbucks, să știți că băutura este pe mâini bune .

Un Starbucks Coffee Master poartă un șorț negru pentru a semnifica faptul că au finalizat un program de educație specializată în domeniu. Acești angajați au studiat diferite elemente ale producției și preparării cafelei, inclusiv metodele de creștere și profilurile de aromă ale diferitelor soiuri de cafea. Starbucks Coffee Masters poate răspunde la aproape orice întrebare pe care ați putea-o avea despre băutura preferată.

Vivian Fonseca este un Starbucks Coffee Master cu sediul în Brazilia și dragostea ei pentru studiul cafelei a început chiar atunci când s-a angajat să lucreze la lanțul de cafea.

„Pasiunea mea de cafea a început atunci când am gustat Etiopia Sidamo”, a declarant Fonseca Starbucks într-un interviu. „Din acel moment am devenit iubitor de cafea. Mi-am dorit să devin Maestru al Cafelei pentru că îmi doream să învăț, să împărtășesc și să inspir.”

În plus față de șorțul negru Starbucks, există multe alte culori de șorțuri pe care le-ați putea observa pe un barista, în funcție de locația unui magazin, de perioada din an, de realizările unei persoane și chiar de inițiativele magazinului.

Data viitoare când comandați un Caramel Macchiato, opriți-vă pentru a observa ce culoare are șorțul acelui barista care vă servește. Dacă ați presupus că va fi întotdeauna acea nuanță de verde, vă puteți înșela.

Se pare că există coduri ascunse în diferitele culori pe care le poartă barista. Deși majoritatea angajaților poartă șorțul verde, există, de asemenea, șorț negru, portocaliu, roșu, sau chiar șorț violet în spatele acestor aparate de cafea.

Potrivit unei postari pe site-ul official Starbucks, orice angajat poate purta șorț starbucks verde, dar angajații care au servit în armată, de asemenea, au opțiunea de a obține șorțurile lor brodate cu un steag american. În plus, acei bariști care au absolvit Cursurile de realizare Starbucks College, primesc un șorț brodat cu un mortarboard. Dacă sunteți un barista surd, compania va broda cuvântul „Starbucks” în limbajul semnelor.

Exista șorțuri din gama Starbucks cu culori mai puțin cunoscute:

Unele culori de șorț Starbucks sunt purtate pentru zile speciale, cum ar fi șorțurile portocalii din Olanda pentru a sărbători Ziua Regelui sau șorțurile albastru pal pentru lansarea Frappuccino Happy Hour și un șorț violet rar pentru Campionii barista. Șorț negru este mai frecvent întâlnit decât culorile rare și este rezervat pentru Cafea Masters, alias cei care sunt „certificați în cunoștințe de cafea de experți.”

În 1997, când au fost create paharele de vacanță acum infame, au fost date două șorțuri roșii fiecărui magazin, ceea ce le-a făcut aproape la fel de rare ca un design de ceașcă roșie.

Iată câteva culori starbucks a unui șorț pe care le puteți întâlni în călătoriile dumneavoastră la diferite cafenele:

  • În Olanda, bariștii Starbucks au șorțuri portocalii pentru a sărbători Ziua Regelui, o sărbătoare națională.
  • În timpul sezonului de vacanță de iarnă la multe locații Starbucks din întreaga lume, clienții vor vedea probabil bariști care poartă șorțuri festive roșu Starbucks.
  • Câștigătorii competițiilor Starbucks barista de-a lungul anilor au câștigat un șorț special, care a fost violet sau maro pentru a desemna statutul lor de campion.
  • Chiar și șorțul clasic verde Starbucks poate fi de o nuanță mai intensă pentru a marca realizări speciale.
  • Un steag american este brodat pe șorțurile standard verzi Starbucks de veteranii militari și soțiile militarilor care lucrează pentru companie.
  • Barista care va absolvi facultatea folosind Starbucks College Achievement Plan poate avea toca de absolvire brodată pe șorțul său.
  • Angajații surzi pot purta șorțurile cu cuvântul „Starbucks” scris în limbajul semnelor specifice.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung și Universitatea Michigan îmbunătățesc tehnologia ceasurilor inteligente pentru alergători

Published

on

By

Picture1 (1)

Studiul explorează cum tehnologia ceasului Galaxy poate îmbunătăți sănătatea și performanța alergătorilor prin evaluarea pierderii de transpirație și a VO2 max*

București, România – 22 septembrie 2023 – Samsung Electronics Co., Ltd. și Universitatea Michigan, prin Inițiativa ESSI (University of Michigan Exercise & Sport Science Initiative) cercetează tehnologia smartwatch pentru a ajuta alergătorii să-și monitorizeze sănătatea și activitatea fizică cu date precise și de încredere.

Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan (MiPR), centrul de bază de cercetare al Inițiativei de Știință a Exercițiilor și Sportului (ESSI), va coordona un studiu de opt luni care utilizează seria de ceasuri Galaxy Watch pentru a estima VO2 max și pierderea de transpirație a participanților în timpul alergării. Acest studiu va compara datele de referință cu datele colectate de smartwatch-uri în cadrul testelor de alergare, atât pe bandă (în interior), cât și în aer liber, la distanțe cuprinse între 2,5 km și 20 km.

Drepturi de autor pentru fotografie: Regents of the University of Michigan. Eric Bronson/Michigan Photography.

* VO2 max, cunoscut și sub numele de consum maxim de oxigen, este o măsură a capacității unei persoane de a utiliza oxigenul în timpul efortului fizic intens. Această măsură reflectă capacitatea sistemului cardiovascular și a sistemului respirator de a furniza oxigen la nivel celular, unde este utilizat pentru a produce energie. VO2 max este adesea utilizat pentru a evalua nivelul de fitness cardiovascular și capacitatea aerobă a unei persoane, fiind o măsură importantă în antrenamentul sportiv și în evaluarea stării de sănătate. Cu cât este mai mare VO2 max, cu atât o persoană poate susține un efort fizic mai intens și poate avea o capacitate aerobă mai bună.

Alergătorii de toate nivelele se confruntă cu probleme precum pierderile de transpirație, deshidratarea și gestionarea căldurii, în special în lunile de vară. Echipele Samsung și Universitatea Michigan speră că descoperirile din acest studiu vor contribui la îmbunătățirea tehnologiei ceasurilor inteligente, oferind alergătorilor măsurători mai precise ale sănătății lor pentru a ajuta la soluționarea acestor probleme.

Samsung a ales laboratorul MiPR pentru acest studiu datorită relațiilor solide din industria tehnologiei dispozitivelor wearables și cu comunitatea alergătorilor, precum și datorită experienței unice a cercetătorilor săi. Echipa de cercetare include experți în domenii precum medicina sportivă, leziunile legate de alergare, performanța sportivă și tehnologia dispozitivelor purtabile.

Samsung își asumă angajamentul de a oferi perspective mai profunde asupra sănătății prin colaborarea cu lideri din industrie și instituții academice. Suntem entuziasmați să colaborăm cu Inițiativa de Știință a Exercițiilor și Sportului a Universității Michigan, experți în domeniul fitnessului și sănătății sportive, într-un efort de a aduce noi înțelegeri alergătorilor care se bazează pe seria Galaxy Watch pentru precizie și motivație personalizată„, declară Hon Pak, Vicepreședinte și Șef al Echipei de Sănătate Digitală, Divizia MX Business la Samsung Electronics.

Pentru Laboratorul de Cercetare a Performanței Michigan, oportunitatea de a colabora cu Samsung și de a utiliza tehnologia avansată și dispozitivele de monitorizare a sănătății și bunăstării de pe unul dintre cele mai populare ceasuri inteligente adaugă valoare cercetării noastre. Este cu adevărat motivant să facem parte din acest studiu care aduce beneficii semnificative comunității noastre. Am primit un feedback extrem de pozitiv din partea participanților care doresc să-și îmbunătățească performanța și să aplice aceste cunoștințe în antrenamentele lor,” afirmă Ken Kozloff, Co-Director al ESSI și membru al echipei de cercetare.

Samsung Galaxy Watch6 și Galaxy Watch6 Classic, lansate recent, oferă antrenament personalizat pentru fitness, gestionare avansată a somnului și monitorizare a sănătății pentru a menține utilizatorii motivați și concentrați asupra obiectivelor lor. Pentru alergători, noul feature Personalized Heart Rate Zone furnizează cinci niveluri optime de intensitate a alergării, bazate pe capacitățile fizice individuale, permițându-le utilizatorilor să-și stabilească obiective în funcție de propriile abilități. În plus, funcția Track Run ajută alergătorii să înregistreze alergările lor pe pistă. În timpul alergării, Galaxy Watch furnizează o analiză detaliată, inclusiv asimetrie, regularitate și timp de contact cu solul, pentru a contribui la îmbunătățirea performanței și reducerea riscului de accidentare.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Published

on

By

  • Primele magazine online care beneficiază de integrarea nativă cu Teamshare sunt eOrion.ro și eacum.ro
  • Teamshare are peste 500 de magazine online în portofoliu și înregistrează comenzi ce depășesc 600 milioane Euro anual

Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse în prima jumătate a anului și anunță integrarea cu Teamshare.??????????????????????

„Pas cu pas avansăm, iar dacă în primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales soluția, două luni mai târziu, la jumătatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat și de o extindere a prezenței noastre și adăugăm un partener valoros, Teamshare, în lista integrărilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirmă Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.

În prezent, prin parteneriatul dintre cele două companii, utilizatorii Teamshare beneficiază de un discount de 10% pentru primele șase luni de utilizare a soluției Aqurate Personalize, dar și de o perioadă de 30 de zile în care pot testa gratuit platforma Aqurate.

„Anunțăm cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate și tool-ul Aqurate Personalize în platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite să aducem tehnologia AI în avantajul clienților noștri, oferindu-le recomandări de produse personalizate în timp real pentru a crește rata de conversie, valoarea medie a coșului și retenția clienților. Cu ajutorul Aqurate, îi ajutăm pe clienții noștri să automatizeze și să optimizeze experiența de cumpărare pentru clienții lor, generând vânzări mai mari.”, adaugă Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.

Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plăți, curierat și marketplace-uri, are în prezent peste 500 de magazine online în lista clienților, depășește 1.000 de proiecte implementate și înregistrează comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.

Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților – produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.

Despre Aqurate

Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligenţă artificială care ajută companiile din eCommerce să îşi folosească datele pentru a creşte, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaş, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de Euro. Mai multe informații sunt disponibile pe www.aqurate.ai.

Despre Teamshare

Teamshare este un furnizor de soluții eCommerce complete ce integrează sistemele utilizate de clienți în activitatea operațională curentă –programe pentru gestiune, facturare si stoc management (ERP), interfețe de plati online, servicii de curierat și marketplace-uri, precum și platformele de online marketing. Teamshare aduce o experiență de peste 20 de ani pe piața de eCommerce. Mai multe informații sunt disponibile pe www.teamshare.ro.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

Published

on

By

București, 20 septembrie 2023  În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, desfășoară un program unic în România, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara – Liga Punctelor PENNY.

Programul este dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.

Participanții în program pot strânge puncte la fiecare sesiune de cumpărături în magazinele PENNY, pe care le pot folosi ulterior pentru a-și susține clubul sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din comunitate.

Cum se desfășoară programul:

  1. Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori si tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului: Liga punctelor PENNY.
  2. Clienții care fac cumpărăturile în orice magazin PENNY vor primi un număr de puncte în funcție de valoarea coșului (10 lei = 1 punct). Punctele acumulate la cumpărături pot fi redirecționate către oricare dintre cluburile fotbalistice înscrise pe platformă, prin introducerea numărului bonului sau scanarea bonului direct în platformă.
  3. Clienții accesează ligapunctelorpenny.ro, unde au opțiunea de a introduce numărul bonului sau de a scana bonul pentru ca punctele să poată fi redirecționate către unul dintre cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret înscrise în platformă. Aleg clubul către care vor să redirecționeze punctele, iar acestea vor fi transferate în contul clubului respectiv direct pe platformă.
  4. În funcție de numărul de puncte adunate în numele lor, cluburile pot achiziționa echipament sportiv din catalogul programului.

Ne bucurăm să lansăm Liga Punctelor PENNY, fiind un proiect pe care îl pregătim încă de anul trecut. Încă o dată, dorim să demonstrăm că obiectivul nostru este să susținem fotbalul românesc pe termen lung. Avem și de data aceasta Federația Română de Fotbal alături de noi, membri afiliați ai federației – toate cluburile sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din țară fiind principalii beneficiari ai Ligii Punctelor PENNY. Ne încurajăm clienții să fie alături de noi și de viitoarele generații ale fotbalului românesc.”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România

Lansăm astăzi Liga Punctelor PENNY printr-o campanie 360 în care îl avem încă o dată alături de noi pe Cabral, susținător al tinerilor și fotbalului din România. Fiecare dintre clienții PENNY se pot implica în campanie și își pot susține clubul de fotbal pentru copii sau tineret din comunitate, redirecționând punctele obținute la orice sesiune de cumpărături de minimum 10 de lei. Am încercat să gândim un mecanism cât mai simplu, astfel încât oricine să poată contribui câte puțin la susținerea și creșterea viitoarelor generații de fotbaliști români. Vă așteptăm pe www.ligapunctelorpenny.ro cu toate detaliile despre campanie și cluburile sportive care ni s-au alăturat”, a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România

„Parteneriatul FRF cu PENNY este o manifestare a angajamentului nostru comun față de comunitatea fotbalistică din România. PENNY este un partener care împărtășește valorile noastre, și anume pasiunea pentru sport și dorința de a sprijini tinerii să joace fotbal, și care își propune alături de noi să contribuie la dezvoltarea unui cadru în care fiecare jucător sau jucătoare să-și poată atinge potențialul maxim. Liga Punctelor va susține cluburile de fotbal din întreaga țară prin furnizarea de echipamente sportive și resurse pentru a oferi copiilor și tinerilor, băieți și fete, mai multe șanse de a-și pune în valoare abilitățile și de a-și atinge visurile în fotbal. Astfel, dorim să creăm un mediu optim formării și dezvoltării, un mediu în care talentul și dedicarea să fie răsplătite așa cum merită.”, a declaratRăzvan Burleanu, președinte FRF.

Programul se desfășoară în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023. Un club de juniori poate beneficia de puncte din partea clienților PENNY doar dacă este înscris în platformă, iar produsele disponibile pe platformă pot fi comandate în limita stocului disponibil.

Doar bonurile de cumpărături obținute în perioada de desfășurare a programului, 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 pot fi înscrise în platformă – nu se acceptă bonuri de cumpărături cu o dată anterioară startului programului.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Viața în Iasi6 ore ago

Ochii pe tine: machiaje rapide pentru evenimente de neuitat

Îngrijirea pielii nu este doar o practică de frumusețe, ci și un aspect important al sănătății generale. O piele sănătoasă...

Viața în Iasi6 ore ago

Eșecuri obișnuite în îngrijirea grădinii și soluții salvatoare

Grădinăritul este o artă, dar și o știință. Chiar și grădinarii experimentați pot să greșească din când în când, iar...

Viața în Iasi6 ore ago

Amenajarea livingului: 5 erori frecvente pe care trebuie să le ocolești

Una dintre cele mai mari greșeli în amenajări interioare pe care le poți face atunci când amenajezi livingul este să...

Afaceri7 ore ago

Ghidul tău despre cum un designer de interior poate face diferența

Un designer de interior nu este doar o persoană care îți alege mobilier sau culori frumoase. El este un profesionist...

Afaceri7 ore ago

De la concept la companie: strategii pentru a-ți dezvolta afacerea

Într-o lume în care inovația și antreprenoriatul sunt la ordinea zilei, poate fi foarte tentant să îți începi propriul drum...

Afaceri11 ore ago

Navighează cu succes în lumea start-up-urilor tech: Ghidul complet pentru lansare

Un antreprenor este o persoană care inițiază și conduce o afacere, asumându-și riscurile și responsabilitățile asociate, cu scopul de a...

Uncategorized16 ore ago

Samsung și Universitatea Michigan îmbunătățesc tehnologia ceasurilor inteligente pentru alergători

Studiul explorează cum tehnologia ceasului Galaxy poate îmbunătăți sănătatea și performanța alergătorilor prin evaluarea pierderii de transpirație și a VO2...

Eveniment18 ore ago

Pentru remedierea defecțiunilor la laptop, te rugăm să consulți specialiștii în reparații laptopuri

Ca oricare alt dispozitiv, un laptop nou trebuie să funcționeze perfect și în parametrii stabiliți de producător. În timpul utilizării...

Viața în Iasio zi ago

De la simplu la spectaculos: transformă-te în diva serii cu aceste machiaje rapide

Frumusețea nu este doar un concept superficial, ci și o expresie a sănătății și a încrederii în sine. În lumea...

Afacerio zi ago

Pașii esențiali pentru a lansa afacerea ta de succes într-un an sau mai puțin

Una dintre cele mai mari avantaje ale deținerii unei afaceri proprii este libertatea de a lua decizii. Nu mai trebuie...

Afaceri2 zile ago

Cum să îți monetizezi pasiunea: un ghid pentru aspiranții la antreprenoriat

Un antreprenor este o persoană care inițiază și gestionează o afacere sau un proiect cu scopul de a obține profit....

Viața în Iasi2 zile ago

Diabetul de la A la Z: simptome, factori declanșatori și tratament

Diabetul este o afecțiune cronică care afectează modul în care corpul tău convertește alimentele în energie. Majoritatea alimentelor pe care...

Afaceri2 zile ago

7 pași esențiali pentru a-ți găsi ideea de afaceri potrivită

Mulți oameni intră în lumea antreprenoriatului cu speranța de a găsi succes și împlinire. Cu toate acestea, nu toate ideile...

Uncategorized2 zile ago

Aqurate depășește 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI și anunță integrarea cu Teamshare

Timișoara, 20 septembrie 2023 – Aqurate, platformă SaaS bazată pe Inteligenţă Artificială (AI) care crește conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depășește 1.600.000 de...

Uncategorized2 zile ago

PENNY România lansează Liga Punctelor PENNY pentru susținerea cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara

București, 20 septembrie 2023 – În perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023, PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal,...

Uncategorized2 zile ago

Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra societății

București, 20 septembrie – Johnnie Walker dă drumul campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra...

Știrile Săptămânii