București, 12 aprilie 2022. TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial își consolidează poziția de lider în asigurarea confortului consumatorilor și își extinde ecosistemul AI x IoT pentru a oferi o viață complet conectată și ușoară. În această primăvară, TCL își extinde gama, odată cu lansarea unui nou aparat de aer condiționat premium de tip split, a unei noi mașini de spălat P2 cu programe de abur și funcție de dozare automată, dar și a noilor modele de aspiratoare robot Sweeva și purificatoare de aer Breeva Air.
FreshIN, noul aparat de aer condiționat premiul de tip split
După lansarea primelor aparate de aer condiționat în 2021 în Europa, TCL demonstrează, încă o dată, dedicarea față de asigurarea unui design unic și a unui grad de inovare ridicat, prin lansarea noului său aparat de aer condiționat premium de tip split: FreshIN. Având caracteristici premium cheie, acest produs elegant (disponibil în modelele de 9K și 12K BTU) va completa orice spațiu și va preveni fluctuațiile incomode ale temperaturii dintr-o cameră. Aparatul de aer condiționat este dotat cu funcția „FreshIN+” care va informa utilizatorul atunci când aerul proaspăt pătrunde în cameră și apoi îl va direcționa prin partea superioară.
Funcția de echilibrare a temperaturii va preveni fluctuațiile inconfortabile de temperatură: după ce aerul proaspăt intră în încăpere, acesta va fi fie răcit, fie încălzit, pentru a se potrivi cu preferințele utilizatorului și a asigura un control sigur asupra temperaturii cu o precizie de 0,5°C.
Datorită motorului de aer de mare putere, aparatul de aer condiționat FreshIN este capabil să livreze până la 60 de metri cubi de aer proaspăt pe oră, ceea ce va satisface cu ușurință toate preferințele utilizatorului și necesitățile acestuia în interiorul casei. TCL a creat, de asemenea, un sistem sigur și eficient, folosind filtre QuadriPuri: aerul proaspăt va trece prin straturi cvadruple (un filtru preliminar, un strat antibacterian cu ioni de argint, un filtru HEPA de înaltă eficiență și un filtru cu densitate mare) pentru a asigura o purificare corectă a aerului.
În ceea ce privește designul, fanta sa inovatoare cu o rază de mișcare de 360° (flux de aer tip 360°) asigură un flux de aer cu un unghi foarte larg, în orice colț al încăperii, dar uniform pentru întreg spațiul interior.
Noua serie P2 de mașini de spălat cu dozare automată și programe de abur
TCL prezintă noile mașini de spălat din seria P2 cu programe de abur pentru a elimina cele mai comune bacterii și a asigura igienizarea hainelor și protecția utilizatorilor. Sistemul deauto-dozare calculează în mod inteligent cantitățile de detergent, balsam și apă necesare pentru fiecare ciclu de spălare, pentru a evita supra- sau subdozarea, dar și pentru a economisi produsele de curățare. Tehnologia Brushless Digital Inverter permite motorului mașinii de spălat să identifice și să se rotească la viteza optimă pentru încărcătură. Acest lucru rezultă în niveluri mai scăzute de vibrații, ceea ce înseamnă o mașină de spălat mai silențioasă, mai durabilă și mai fiabilă, care utilizează mai puțină energie decât mașinile de spălat convenționale.
Cu funcția de cântărire automată (Auto Weight), noile mașini de spălat TCL pot detecta greutatea hainelor, ca apoi să ajusteze automat consumul de apă și durata ciclului de spălare în funcție de aceasta. Pentru a veni în sprijinul utilizatorilor și a îi sprijini în economisirea timpului în viața de zi cu zi, mașinile de spălat din seria P2 dispun de funcția Quick Wash, un program ușor de accesat, care permite terminarea unui ciclu de spălare în doar 15 minute. Datorită funcției Spray Wash, la finalul fiecărui ciclu de spălare este activat un sistem de curățare automată care spală garnitura ușii. Jeturile puternice de apă direcționate clătesc detergentul și spuma rămase, pentru a asigura o spălare mai igienică a rufelor. Astfel, te bucuri de o mașină de spălat mai curată, pentru haine mai curate!
În plus, noua mașină de spălat cu uscător TCL P2 dispune și de Programul Air Refresh care elimină mirosurile și bacteriile obișnuite în doar 25 de minute, fără a fi nevoie de detergent, prin generarea de micro vapori care pătrund în fibre. Prin urmare, dispozitivul nu doar că economisește detergent și apă, dar va prelungi și durata de viață a hainelor.
Seria de mașini de spălat TCL P2 este disponibilă în variante de 8kg, 9kg și 10kg.
Seria de mașini de spălat cu uscător TCL P2 este disponibilă în variante de 8kg și 5kg (capacitatea de uscare).
Noile aspiratoare robot Sweeva 3000M și 3500M
Ca urmare a succesului aspiratorului robot Sweeva 6500, premiat cu Innovation Award în cadrul CES 2022, TCL lansează aspiratoarele Sweeva 3000M și 3500M.
Cu 4 niveluri de putere de aspirare de până la maximum 2.700 de pascali, aceste noi aspiratoare robot mătură și curăță podelele pentru o casă cu adevărat curată și fără praf. Peria laterală, împreună cu peria de rulare, trage rapid și eficient murdăria, praful și firele de păr de pe diferite tipuri de suprafețe, precum covoare și podele dure, aspiratorul fiind dotat cu un sistem de ventilație eficient. FuncțiaAuto Carpet Boost va fi, de asemenea, activată automat atunci când dispozitivul trece de pe o podea tare pe covor, pentru a optimiza performanța de curățare. Cu noul sistem de curățare umedă, apa este absorbită în mop, din rezervorul mare de apă de 300 ml, pe care o distribuie apoi în mod uniform în timpul procesului de curățare. Debitul de apă poate fi, de asemenea, controlat și reglat prin aplicația TCL Home.
Atunci când utilizatorii programează curățarea, sistemul de navigație îmbunătățit cu giroscop asigură acoperirea întregului spațiu al podelei, prin detectarea obstacolelor, fără a fi nevoie de controlarea dispozitivului de la distanță. Noul Sweeva nu se va împiedica în denivelări mici sau în covoare groase, având o capacitate de depășire a obstacolelor de până la 20 mm înălțime. Mai mult, datorită senzorilor de proximitate și adâncime, nu va cădea de pe scări și nici nu se va ciocni de pereți.
Cu lumina UV-C, Sweeva va asigura atât curățarea, cât și sterilizarea podelelor, pentru a o proteja de bacteriile dăunătoare. Tubul de evacuare a aerului din cutia de praf este, de asemenea, echipat cu un filtru lavabil HEPA eficient care poate filtra chiar și părul animalelor de companie, PM2.5, polenul și microbii dăunători cu o dimensiune de peste 0,3 microni, contribuind astfel la păstrarea aerului curat și proaspăt.
În plus, Sweeva se va întoarce automat la coșul de gunoi atunci când detectează cutia de praf plină. Apoi, coșul de gunoi extra-large, cu o capacitate de 4 litri, cu golire automată, va colecta de până la 8 ori tot gunoiul din cutia de praf, permițând câteva săptămâni de utilizare fără a fi nevoie de golirea acestuia.
Datorită aplicației TCL Home, utilizatorii pot prelua controlul deplin asupra aspiratorului robot de la distanță, inclusiv pentru a programa curățarea, a muta lumina UV-C sau a regla debitul de apă. De asemenea, dispozitivul acceptă control vocal prin Amazon Alexa și Google Assistant. Sweeva 3000M și 3500M continuă să funcționeze timp de 180 de minute, fiind potrivite pentru suprafețe de până la 200 m2.
Noi purificatoare de aer Breeva Pro Series 700 și 400 cu un sistem de filtrare de înaltă performanță
Pornind de la succesul gamei de electrocasnice IoT inteligente mici, TCL aduce pe piață noi modele de purificatoare de aer Breeva: seria Breeva Pro 700 și 400. Proiectate pentru spații de până la 84 m2 și 42 m2, cele mai recente purificatoare de aer TCL prezintă un design inovator, cu o Rată de Livrare a Aerului Curat (Clear Air Delivery Rate – CADR) înaltă și foarte eficientă.
Dispozitivele includ, de asemenea, un sistem de filtrare puternic, în 5 etape, breevaShieldTM, precum și un filtru TRUE HEPA H13 de înaltă performanță. Eficiența de filtrare a acestuia este mai mare de 99,97% pentru particule de 0,3 μm, precum praful, polenul, acarienii, bacteriile sau PM2.5 (particule fine 2.5). În plus, numeroși anioni negativi sunt generați prin ionizarea de înaltă tensiune pentru a acumula și a elimina particulele minuscule din aer, cu scopul de a proteja consumatorul de toxine și praf, iar razele UV distrug ADN-ul și ARN-ul bacteriilor și microorganismelor pentru a obține o sterilizare eficientă.
Datorită unui senzor dublu de înaltă precizie (cu senzor de praf laser – pentru a detecta în timp real concentrația de particule în aerul înconjurător, și unui senzor VOC – pentru a detecta concentrația de compuși organici volatili în aer, precum formaldehida, fum sau mirosuri provenite de la animale de companie), seria Breeva Pro măsoară continuu calitatea aerului din interior și reglează automat nivelul de purificare. Pentru un control rapid și ușor, pe panoul de control este afișat un indicator al calității aerului în trei culori, în funcție de nivelul acesteia în timp real.
Mai mult, prin intermediul aplicației TCL Home, utilizatorul poate prelua controlul total asupra purificatorului de aer Breeva de la distanță, ceea ce îi permite să programeze curățarea și să verifice istoricul datelor privind calitatea aerului și durata de viață a filtrului, totul direct de pe smartphone-ul său. De asemenea, dispozitivul funcționează perfect cu funcțiile de control vocal Amazon Alexa și Google Assistant.
Ultra-silențios, nivelul de zgomot din seria Breeva Pro în modul de repaus este de până la 26 dB, mai mic decât sunetul unei șoapte. În același timp, funcționează cu un consum redus de energie și acceptă stingerea luminii panoului de control pentru a minimiza efectul luminii în timpul perioadelor de repaus.
Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.
Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.
Performanță wireless fără compromisuri
Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.
Durabilitate și sustenabilitate
GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.
Iluminare RGB personalizabilă
Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.
București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.
„Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim. Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”,a declaratCarmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.
Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.
Despre Metropolitan Life
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.