Connect with us

Uncategorized

Dă „flip” la reguli cu noua colecție capsulă Samsung | Musette inspirată de Galaxy Z Flip4

Published

on

Noua colecție de mini-genți de piele „Flip The Rules” inspirate de Galaxy Z Flip4 este acum disponibilă în magazinele Samsung și Musette sau online

București, România – 12 decembrie 2022 – Samsung, împreună cu Musette, lansează Flip The Rules, o colecție capsulă de genți de piele, inspirate de Galaxy Z Flip4. Colecția este disponibilă în România și este rezultatul unei colaborări ce aduce laolaltă ingeniozitatea, autenticitatea și creativitatea celor două companii.

Prin această colaborare, Samsung și Musette, lideri de piață în domeniile în care activează, reușesc să îmbine în mod armonios inovația și funcționalitatea cu un design ieșit din tipare. Cele două companii își propun să schimbe perspectiva utilizatorilor asupra modei și a tehnologiei deopotrivă, într-un mod care să răspundă totodată nevoilor lor de astăzi.

Flip The Rules – colecția celor care sfidează regulile

Prin „flip the rules” înțelegem „a da flip la reguli”, a ne permite să schimbam regulile, norma, a răsturna o situație. De la gesturi mărunte precum a renunța la manualul de utilizare atunci când asamblăm un corp de mobilier sau a ignora imaginea atunci când rezolvăm un puzzle, nevoia de a sfida regulile se regăsește în fiecare dintre noi. Iar în tehnologie și modă, două domenii extrem de competitive și în cadrul cărora companiile trebuie să inoveze constant pentru a ține pasul, depășirea normelor este esențială.

Asemeni Galaxy Z Flip4, conceptul a urmărit să sfideze normele a ceea ce utilizatorii obișnuiau să considere „firesc” în materie de utilizare și să îi încurajeze să adopte o nouă perspectivă – atât când vine vorba de smartphone-uri, cât și de accesorii. Astfel, au luat naștere o serie mini-genți gândite special pentru Galaxy Z Flip4 și Galaxy Buds2 Pro.

Elementele care au stat la baza realizării lor sunt:

  1. Inovația – un design revoluționar, care să reprezinte în sine o declarație și un mod de auto-exprimare pentru cei care le poartă, și totodată, care să atingă standarde înalte de calitate
  2. Eficiența – pe care o regăsim în mărimea și forma aleasă pentru produse, în faptul că sunt niște produse nu doar atrăgătoare și estetice, ci și funcționale, practice
  3. Sustenabilitatea – produse care să reziste în timp, să fie dezirabile pe o perioadă îndelungată, dar mai presus de orice, să fie prietenoase cu mediul și realizate în mod responsabil, la nivel local
  4. Progresul – asocierea a două branduri puternice, din două industrii complet diferite, care realizează împreună ceva inedit și autentic

O revoluție în fashion – statement-ul perfect

Lansarea telefoanelor pliabile a schimbat industria de mobile și a arătat utilizatorilor din întreaga lume ca pot avea parte de tot ceea ce au nevoie de la telefonul lor mobil într-o formă diferită de ceea ce cunoșteau până la acest moment. Galaxy Z Flip4, prin design-ul său compact, deschide noi posibilități pentru utilizatori și oferă o experiență de utilizare completă.

Colecția de genți realizată în colaborare cu Musette este inspirată de design-ul unic al lui Galaxy Z Flip4 și se adresează celor care se exprimă prin piesele pe care le poartă, care sunt constant în căutare de noi moduri de a-și arăta personalitatea și își doresc în garderobă o piesă statement, un accesoriu perfect care să le întregească ținuta. Prin colecția Samsung | Musette gențile devin mai mult decât un simplu accesoriu, un element decorativ, cât și un must-have pentru utilizatorii de telefoane pliabile.

Suntem foarte entuziasmați de lansarea acestei colecții de accesorii, care inovează nu doar la nivel de concept, dar și la nivel de execuție și prezentare. Credem că aceste accesorii sunt o continuare firească în evoluția telefoanelor pliabile, întrucât au devenit un must-have pentru fanii Z Flip, nu doar la nivel practic – prin faptul că, având un telefon de dimensiuni mai mici decât unul obișnuit, devine important să ai o geantă care îți oferă acces rapid la el pe parcursul zilei, dar și la nivel de design și auto-exprimare, în contextul în care smartphone-urile reprezintă acum niște accesorii în sine, care spun lucruri despre noi și ne reflectă personalitatea – ele sunt un fashion statement în sine.”, declară Simona Panait, Director de Marketing Samsung Electronics România și Bulgaria.

Un plus de funcționalitate pentru cei care sunt mereu pe fugă

Factorul de coolness al acestei colecții se regăsește atât în concept, cât și în execuție și prezentare. Gențile sunt de dimensiuni mici, în ton cu trendul de microgenți care a luat lumea modei cu asalt în ultimii ani și vin în cinci variante de culori: negru, alb, bej, mov și piersică. În plus, ele sunt și extrem de practice, putând fi alăturate mai multor tipuri de ținute, atât de zi, cât și de noapte. Accesoriile pot fi purtate pe umăr sau chiar direct în mână – cordoanele acestora putând fi detașate dacă este nevoie.

În plus, au fost create special pentru a fi un obiect funcțional – telefonul poate fi încărcat direct prin geantă, fără a mai fi nevoie să fie scos, lucru care le oferă utilizatorilor un plus de confort.

Mobilitatea pe care o oferă telefonul utilizatorilor se transferă astfel genții, care devine accesoriul ideal pentru cel mai important obiect pe care oamenii îl folosesc cel mai mult pe parcursul unei zile și la care au nevoie de acces rapid.

Produse din materiale naturale, 100% local

Materialele din care sunt realizate gențile sunt naturale, moderne și de cea mai înaltă calitate. Pielea folosită este una biodegradabilă și sustenabilă, un aspect prioritar pentru Samsung și Musette, pentru care grija față de mediul înconjurător este extrem de importantă.

În plus, colecția reprezintă o investiție în comunitatea locală, lucru demonstrat de faptul că producția genților este realizată exclusiv în România, la fabricile Musette, dar și de faptul că procesul de fabricație respectă cele mai înalte standarde de la nivel european.

Cred cu tărie că atunci când două branduri puternice colaborează rezultatul nu are cum să nu fie unul excepțional. Mă bucur foarte mult că Samsung ne-a ales pentru crearea acestei colecții de genți, special create pentru noul telefon pliabil. Aceasta colecție este despre gențile miniatură, un trend foarte popular în prezent. Ce am reușit noi să facem este să creăm accesorii care nu sunt doar frumoase ca elemente decorative, dar și utile și extrem de practice, care oferă un plus de valoare unei ținute”, afirmă Cristina Batlan, CEO Musette.

Un pas înainte în modă și tehnologie

Moda este modalitatea prin care majoritatea oamenilor se exprimă, motiv pentru care aceștia optează întocmai pentru acele elemente de îmbrăcăminte și accesorii care vorbesc despre ei, despre personalitatea lor.

Colecția capsulă Samsung | Musette depășește barierele și setează un nou trend în modă, cel al genților bijuterie, care sunt nu doar un element de decor, dar și unul extrem de funcțional.

Parteneriatul dintre Samsung și Musette aduce un suflu nou pe piața din România și demonstrează că viitorul este despre activități colaborative, despre diversitate și despre regândirea conceptelor pe care le consideram de neschimbat.

Colecția capsulă „Flip The Rules”, împreună cu Galaxy Z Flip4 și Galaxy Buds, vor putea fi achiziționată fizic, din 14 magazine Musette din toată țara sau din cele 6 magazine Samsung Experience Store, precum și online, de pe musette.ro sau aplicația Musette (disponibilă pe Android), începând cu data de 8 decembrie 2022.

Mai multe informații despre colecție găsiți aici: https://www.samsung.com/ro/explore/brand/flip-the-rules-collection/.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony  

Published

on

By

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

https://youtube.com/watch?v=fdF6Ur_bluk%3Fsi%3D8cGo7wSMWKaL-VjV

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

Published

on

By

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.

Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.

Performanță wireless fără compromisuri

Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.

Durabilitate și sustenabilitate

GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.

Iluminare RGB personalizabilă

Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.

GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

Published

on

By

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.

Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim. Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”, a declarat Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.

Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.

Despre Metropolitan Life

MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afaceri15 ore ago

Servicii de rent a car in conditii avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Exclusivo zi ago

De ce cafeaua boabe Ethiopia ar trebui să fie favorita ta

Cafeaua boabe Ethiopia este mai mult decât o simplă băutură; este o experiență bogată, plină de arome și beneficii pentru...

Eveniment2 zile ago

„Legea e bună!” Campanie anticontrabandă în România și Republica Moldova

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Uncategorized2 zile ago

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony  

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Eveniment2 zile ago

Cum să organizezi un botez de neuitat – primele lucruri de care trebuie să te ocupi

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Eveniment2 zile ago

Formație nuntă LIVE – pentru orice gust muzical

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Uncategorized3 zile ago

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized3 zile ago

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized3 zile ago

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Afaceri3 zile ago

Ghid pentru crearea unei pagini web de servicii detaliate

Pe o piață competitivă, o pagină de servicii detaliată poate face diferența. Informațiile clare și concise sunt apreciate de clienți....

Eveniment3 zile ago

Află acum secretele pentru a forma și gestiona o echipă multiculturală de top!

Jurnalist Motor Expert: Bună ziua, Cristian! Mulțumesc pentru că ai acceptat acest interviu. Pentru început, te rog să ne spui...

Social4 zile ago

Descoperiti Magia Baloanelor Ocean Party pentru Petreceri Unice

Petrecerile sunt momente speciale in viata noastra, iar fiecare detaliu conteaza pentru a face aceste evenimente memorabile. Unul dintre cele...

Uncategorized4 zile ago

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

București, 2 octombrie 2024 – Fundația BricoDépôt aniversează cinci ani de fapte bune și de implicare activă în sprijinul comunităților din...

Uncategorized4 zile ago

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

București, 2 octombrie 2024 – Fundația BricoDépôt aniversează cinci ani de fapte bune și de implicare activă în sprijinul comunităților din...

Uncategorized4 zile ago

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. București, 1 octombrie 2024 – Cargus, una dintre...

Uncategorized5 zile ago

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Știrile Săptămânii