Connect with us

Eveniment

Patru probleme usor de rezolvat cu ajutorul unui soft de gestiune pentru restaurante

Published

on





Restaurantele sunt afaceri de succes in Romania, multi dintre locuitorii tarii preferand sa manance alaturi de familie si de prieteni intr-un loc placut, unde sunt servite feluri de mancare diverse. Antreprenorii care aleg sa dezvolte astfel de business-uri se lovesc de unele probleme care, nerezolvate in timp util si intr-un mod favorabil, pot afecta profitul sau chiar pot duce la inchiderea definitiva a restaurantului. Din fericire, exista o metoda usor de implementat, ce rezolva cu succes o parte dintre aceste situatii problematice si anume utilizarea unui soft de gestiune special conceput pentru activitatea restaurantului.

 

Softurile de gestiune sunt programe specializate, destinate ajutorarii antreprenorilor in diferitele activitati pe care le desfasoara. In ultima vreme se observa o specializare a acestor softuri pe diverse industrii, HoReCa fiind din acest punct de vedere una in care un astfel de program poate ajuta foarte mult. Pe site-ul freyapos.ro este disponibil un soft de gestiune pentru restaurant dezvoltat pentru a ajuta proprietarii si angajatii, oferindu-le posibilitatea gestionarii comenzilor si a stocurilor si un control cat mai complet asupra tuturor activitatilor. 

 

Iata care sunt cele patru probleme simplu de rezolvat cu softul de gestiune pentru restaurante!

  1. O problema extrem de actuala, in conditiile in care inflatia este tot mai mare, asteptandu-se ca pe viitor sa nu se intrevada vreo ameliorare, este reprezentata de mentinerea costurilor sub control. Materia prima este procurata la preturi record si, din acest motiv, singura solutie este reducerea pierderilor prin intermediul unui astfel de program de gestiune. Cu ajutorul lui se pot optimiza stocurile in asa fel incat sa nu apara situatii in care unele produse ies din perioada de garantie si trebuie sa fie aruncate. Un alt element pozitiv este legat de eliminarea pierderilor cauzate de furturi ale angajatilor, programul permitand o gestionare a bucatariei, de la emiterea comenzii si pana la livrarea ei de catre consumator;
  2. O alta problema este cea legata de cunoasterea cu exactitate a produselor disponibile in depozitele restaurantului. Situatia este cu atat mai presanta cu cat se utilizeaza materie prima perisabila, care, daca nu este consumata la timp, isi pierde calitatile nutritive sau, mai rau, nu mai este potrivita consumului uman. Softul de gestiune permite catalogarea cu precizie a materiei prime disponibile pe categorii customizabile, dupa bunul plac al proprietarului;
  3. O problema des intalnita este legata de livrarea felurilor de mancare la domiciliul clientilor intr-un mod satisfacator pentru toate partile implicate in aceasta activitate. Softul de gestiune poate fi integrat cu usurinta in platformele livratorilor care sunt deja disponibile in toate orasele din Romania, ceea ce permite ca preluarea comenzilor sa se faca fara nicio greseala, iar acestea sa ajunga direct la bucatarie, acolo unde felurile de mancare comandate pot fi preparate imediat pentru satisfacerea clientului;
  4. Softul permite automatizarea sistemului de rezervari. Acestea sunt inregistrate direct pe POS-ul restaurantului, ceea ce garanteaza ca toate rezervarile vor fi onorate intocmai, fara a se inregistra erori umane.

 

In concluzie, restaurantele din Romania pot beneficia in mod real de pe urma utilizarii unui soft de gestiune specializat, reusind in acest mod sa rezolve cu succes o serie de probleme reale, care ar putea periclita sansele de profit. 

 

Sursă foto: unsplash.com




Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

3 servicii utile pentru firmele care cumpără rovinieta online

Published

on

By

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare. Fie că ai nevoie de un container modular pentru locuință, spațiu comercial sau alt scop, ZHouseContainere oferă soluții personalizate, rezistente și economice. În acest articol, vom explora avantajele folosirii containerelor modulare și cum acestea pot fi soluția ideală pentru locuințe, birouri sau spații comerciale.

Ce este un Container Modular?

Un container modular este o unitate prefabricată, proiectată pentru a fi ușor de transportat și montat în diverse configurații. Aceste containere pot fi folosite individual sau pot fi combinate pentru a crea spații mai mari, în funcție de nevoile tale. Datorită flexibilității lor, acestea sunt o soluție rapidă și eficientă pentru diverse proiecte, de la construcții comerciale, până la locuințe temporare sau permanente.

Containere Comerciale – Spații Flexibile pentru Afacerea Ta

Pentru antreprenorii care doresc să deschidă un magazin sau să își extindă afacerea, containerele comerciale sunt o alegere populară. Acestea oferă o soluție rapidă, accesibilă și personalizabilă pentru crearea unui spațiu de vânzare sau birou.

Cu ZHouseContainere, poți transforma un container modular într-un spațiu comercial modern și funcțional, dotat cu toate utilitățile necesare: electricitate, apă și ventilație. De asemenea, aceste containere sunt ușor de relocat, ceea ce le face ideale pentru afacerile care au nevoie de flexibilitate sau de mobilitate.

Avantajele Containerelor Comerciale:

  1. Instalare rapidă – Nu necesită un proces lung de construcție.
  2. Costuri reduse – Comparativ cu construcțiile tradiționale.
  3. Mobilitate – Pot fi mutate în funcție de locația afacerii tale.
  4. Personalizare – Adaptate la nevoile afacerii tale, cu opțiuni variate de design.

Containere de Locuit – O Soluție Modernă pentru Locuințele Temporare sau Permanente

Cererea pentru containere de locuit a crescut exponențial în ultimii ani, datorită costurilor mai mici și a timpului rapid de construcție. ZHouseContainere oferă soluții complete pentru cei care caută o locuință temporară sau chiar permanentă, cu toate dotările necesare.

Fie că îți dorești o casă de vacanță, o extensie a locuinței actuale sau o soluție de locuire rapidă în zone urbane, un container modular poate fi configurat pentru a satisface toate cerințele tale de confort și funcționalitate. Aceste locuințe pot fi izolate termic, dotate cu instalații sanitare moderne și adaptate pentru a corespunde standardelor de siguranță și eficiență energetică.

De ce să alegi containerele de locuit?

  1. Construcție rapidă – Pot fi instalate în doar câteva zile.
  2. Costuri accesibile – O opțiune mai ieftină decât casele tradiționale.
  3. Flexibilitate de design – Posibilitatea de a personaliza interioarele după gustul tău.
  4. Mobilitate – Pot fi relocate dacă este nevoie de schimbarea locației.

De ce să alegi ZHouseContainere?

ZHouseContainere se remarcă prin calitatea și diversitatea produselor oferite, asigurându-se că fiecare container modular este construit la cele mai înalte standarde. Fie că ai nevoie de containere comerciale sau de containere de locuit, echipa ZHouseContainere colaborează îndeaproape cu clienții pentru a oferi soluții personalizate și durabile.

Beneficii oferite de ZHouseContainere:

  • Consultanță personalizată – Ghidare în alegerea soluției optime.
  • Calitate și durabilitate – Containere rezistente, construite din materiale de top.
  • Servicii complete – De la proiectare la montaj și întreținere.
  • Prețuri competitive – Soluții accesibile, fără a compromite calitatea.

ZHouseContainere oferă soluții inovatoare și flexibile prin gama sa de containere modulare, ideale atât pentru locuințe cât și pentru afaceri. Dacă ești în căutarea unei soluții rapide, accesibile și durabile pentru proiectul tău, fie că este vorba de containere comerciale sau containere de locuit, ZHouseContainere este partenerul tău de încredere.

Descoperă cum un container modular poate schimba modul în care îți construiești viitorul, fie că este vorba de un spațiu comercial modern sau o locuință confortabilă. Alege ZHouseContainere pentru proiecte eficiente, personalizate și durabile!

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

„Legea e bună!” Campanie anticontrabandă în România și Republica Moldova

Published

on

By

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu Autoritatea Vamală Română, Serviciul Vamal al Republicii Moldova, Poliția de Frontieră a Republicii Moldova, cu sprijinul JTI. Campania se va desfășura pe ambele maluri ale Prutului, în România și Republica Moldova, mesajul fiind promovat pe panotaj stradal în București și în toate regiunile de frontieră, în Chișinău și în raioanele cele mai afectate de comerțul ilicit, precum și pe TVR, TVR 2, posturile regionale TVR (Iași, Cluj, Timișoara, Craiova, Târgu-Mureș), TVR Moldova și online pe www.faracontrabanda.ro, www.facebook.com/faracontrabanda.ro, în perioada octombrie-decembrie.

Legea e bună! urmărește creșterea gradului de conștientizare a efectelor negative ale comerțului ilegal cu țigarete: alimentarea crimei organizate, prejudicierea bugetului statului, stoparea dezvoltării economice a localităților de frontieră, printr-o abordare creativă neconvențională, dar memorabilă, cu situații inedite, umor și inteligență”, a declarat Alexandru Lupu, Director General Comunicator Media, realizatorul campaniei.

Potrivit ultimelor date Novel Research, piața neagră a țigaretelor se situa în iulie la 8,4% din totalul consumului, după un nivel record în luna mai, de 10,4%, cel mai ridicat din ultimii patru ani.

„Campania publică lansată astăzi face parte din programele pe care le desfășurăm în parteneriat cu JTI de aproape 15 ani. Astfel, în afara acestui tip de demers de creștere a gradului de conștientizare cu privire la efectele comerțului ilegal cu țigarete, din 2010 JTI sprijină echipele canine mobile și, de asemenea, a contribuit la înființarea unui nou Centru de formare a echipelor canine în Pantelimon. Peste 60 de câini sunt activi în punctele vamale din toată țara, fiind instruiți pentru depistarea țigaretelor, numerarului, drogurilor și, mai nou, a muniției. Autoritatea Vamală Română va continua ca și până acum eforturile de sporire a capacităților logistice, de perfecționare profesională și de cooperare cu toate instituțiile interne abilitate, precum și cu organizațiile specifice internaționale și cu mediul privat onest”, a declarat Marcel Simion Mutescu, președintele Autorității Vamale Române.

„Orice punct procentual de scădere a contrabandei înseamnă zeci de milioane de euro recuperați de buget. Doar JTI România a virat statului anul trecut circa 1,3 miliarde de euro din accize, TVA, și alte taxe și contribuții, reprezentând peste 75% din cifra de afaceri. Ne numărăm, de asemenea, printre cele mai profitabile companii din România, exportăm circa 75% din producția fabricii de pe Platforma Pipera, care anul acesta a aniversat 30 de ani de la inaugurare și investim substanțial în comunitate și cultură. De obicei, toamna și iarna crește contrabanda, odată cu costurile traiului de zi cu zi. Anul în curs e și mai complicat, pentru că este unul electoral, cu deficit bugetar semnificativ. Piața neagră poate strica planurile de creștere a veniturilor bugetare, în cazul în care calendarul de majorare a accizelor, modificat chiar la începutul acestui an, nu va fi respectat”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI România, Moldova și Bulgaria.

„Serviciul Vamal al Republicii Moldova este puternic angajat în unificarea eforturilor comune și intensificarea cooperării internaționale pentru a lupta eficient contra comerțului ilicit cu mărfuri, în special o atenție sporită este îndreptată spre combaterea traficului ilicit cu produse din tutungerie, care reprezintă o problemă globală și are o legătură directă cu criminalitatea transfrontalieră. Or, contrabanda cu țigări, inclusiv cu produse contrafăcute, în prezent este evaluată ca fiind unul dintre cele mai serioase riscuri la adresa securității pe segmentul de frontieră moldo-român afectând considerabil atât bugetele naționale, cât și ale statelor-membre UE. În acest sens, Serviciul Vamal al Republicii Moldova susține această inițiativă și se alătură campaniei publice anti-contrabandă, pentru a transmite un mesaj puternic de descurajare a comerțul ilegal și de promovare a respectării legislației, fiind reafirmat astfel angajamentul ferm față de protejarea economiei naționale și a societății în ansamblu”, a adăugat Alexandru Iacub, director al Serviciului Vamal al Republicii Moldova.

„Poliția de Frontieră a Republicii Moldova își reafirmă angajamentul față de prevenirea și combaterea contrabandei cu produse din tutun, sprijinind lansarea acestei campanii de conștientizare publică. Contrabanda nu este doar o încălcare a legii, ci și o amenințare la adresa sănătății publice, a economiei și a siguranței cetățenilor. Deși combaterea acestui fenomen rămâne o provocare, eforturile noastre se concentrează în permanență pe prevenirea și descurajarea activităților ilegale la frontieră. Colaborarea cu alte instituții și implicarea activă a cetățenilor sunt elemente esențiale în această luptă. Campaniile de conștientizare, precum cea lansată astăzi, joacă un rol important în educarea publicului cu privire la riscurile asociate produselor de contrabandă și la necesitatea respectării legislației. Ne bazăm pe sprijinul populației pentru a semnala comportamentele suspecte și pentru a evita implicarea în astfel de activități ilegale. Poliția de Frontieră va continua să acționeze cu responsabilitate, dedicare și vigilență, pentru a asigura protecția frontierelor și a contribui la menținerea unui climat de legalitate și siguranță”, a declarat șeful Poliției de Frontieră a Republicii Moldova, Ruslan Galușca, comisar-șef.

JTI Romania a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Națională a Vămilor. Peste 60 de câini special instruiți pentru depistarea drogurilor, produselor din tutun și a numerarului , donați de companie în ultimii 13 ani Autorității Vamale, acționează în punctele de frontieră. O donație pentru 22 de câini a fost semnată în noiembrie 2023, iar o alta, pentru  cinci câini și echipamente necesare întreținerii și dresajului, se află în pregătire. În prezent, opt echipe canine din Odessa, Ucraina, se află în antrenament la Centrul de formare al ANV, cu sprijinul EUAM și JTI.

În 2013, compania a semnat un Protocol de Cooperare cu Poliția de Frontieră, reînnoit în anul 2018 și a donat de-a lungul timpului echipamente de ultimă generație necesare monitorizării frontierelor. Anul trecut, JTI a donat Gărzii de Coastă o dronă și alte echipamente. De asemenea, JTI România derulează campanii publice anti-contrabandă în parteneriat cu autoritățile din anul 2010. Campaniile au fost extinse în ultimii trei ani și în Republica Moldova.

JTI este prezentă în Republica Moldova începând cu anul 2005. JTI Moldova a semnat acorduri cu autoritățile de aplicare a legii în scopul combaterii comerțului ilicit cu produse din tutun. Astfel, în 2008, a fost încheiat un Protocol de colaborare cu Serviciul Vamal, iar în 2011 și 2013 cu Poliția de Frontieră și Inspectoratul General al Poliției. În 2018-2020, JTI a semnat din nou Protocoale de colaborare cu instituțiile de aplicare a legii din Republica Moldova menționate mai sus pentru a consolida lupta împotriva comerțului ilegal cu produse din tutun.

JTI Moldova a contribuit pe parcursul anilor la achiziționarea de echipamente tehnice destinate Serviciului Vamal și Poliției de Frontieră, a susținut instruirea ofițerilor și a donat mijloace de transport dotate cu echipament special de control antifraudă, precum și echipe canine pentru combaterea traficului ilegal cu produse din tutun. În 2024, Serviciul Vamal a primit o donație ce include trei câini de serviciu și o căsuță modulară, iar Poliția de Frontieră a fost susținută prin donarea unui mijloc de transport destinat echipelor canine, precum și echipamentele de calcul și pentru supravegherea aeriană.

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are circa 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Cum să organizezi un botez de neuitat – primele lucruri de care trebuie să te ocupi

Published

on

By

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu Autoritatea Vamală Română, Serviciul Vamal al Republicii Moldova, Poliția de Frontieră a Republicii Moldova, cu sprijinul JTI. Campania se va desfășura pe ambele maluri ale Prutului, în România și Republica Moldova, mesajul fiind promovat pe panotaj stradal în București și în toate regiunile de frontieră, în Chișinău și în raioanele cele mai afectate de comerțul ilicit, precum și pe TVR, TVR 2, posturile regionale TVR (Iași, Cluj, Timișoara, Craiova, Târgu-Mureș), TVR Moldova și online pe www.faracontrabanda.ro, www.facebook.com/faracontrabanda.ro, în perioada octombrie-decembrie.

Legea e bună! urmărește creșterea gradului de conștientizare a efectelor negative ale comerțului ilegal cu țigarete: alimentarea crimei organizate, prejudicierea bugetului statului, stoparea dezvoltării economice a localităților de frontieră, printr-o abordare creativă neconvențională, dar memorabilă, cu situații inedite, umor și inteligență”, a declarat Alexandru Lupu, Director General Comunicator Media, realizatorul campaniei.

Potrivit ultimelor date Novel Research, piața neagră a țigaretelor se situa în iulie la 8,4% din totalul consumului, după un nivel record în luna mai, de 10,4%, cel mai ridicat din ultimii patru ani.

„Campania publică lansată astăzi face parte din programele pe care le desfășurăm în parteneriat cu JTI de aproape 15 ani. Astfel, în afara acestui tip de demers de creștere a gradului de conștientizare cu privire la efectele comerțului ilegal cu țigarete, din 2010 JTI sprijină echipele canine mobile și, de asemenea, a contribuit la înființarea unui nou Centru de formare a echipelor canine în Pantelimon. Peste 60 de câini sunt activi în punctele vamale din toată țara, fiind instruiți pentru depistarea țigaretelor, numerarului, drogurilor și, mai nou, a muniției. Autoritatea Vamală Română va continua ca și până acum eforturile de sporire a capacităților logistice, de perfecționare profesională și de cooperare cu toate instituțiile interne abilitate, precum și cu organizațiile specifice internaționale și cu mediul privat onest”, a declarat Marcel Simion Mutescu, președintele Autorității Vamale Române.

„Orice punct procentual de scădere a contrabandei înseamnă zeci de milioane de euro recuperați de buget. Doar JTI România a virat statului anul trecut circa 1,3 miliarde de euro din accize, TVA, și alte taxe și contribuții, reprezentând peste 75% din cifra de afaceri. Ne numărăm, de asemenea, printre cele mai profitabile companii din România, exportăm circa 75% din producția fabricii de pe Platforma Pipera, care anul acesta a aniversat 30 de ani de la inaugurare și investim substanțial în comunitate și cultură. De obicei, toamna și iarna crește contrabanda, odată cu costurile traiului de zi cu zi. Anul în curs e și mai complicat, pentru că este unul electoral, cu deficit bugetar semnificativ. Piața neagră poate strica planurile de creștere a veniturilor bugetare, în cazul în care calendarul de majorare a accizelor, modificat chiar la începutul acestui an, nu va fi respectat”, a precizat Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI România, Moldova și Bulgaria.

„Serviciul Vamal al Republicii Moldova este puternic angajat în unificarea eforturilor comune și intensificarea cooperării internaționale pentru a lupta eficient contra comerțului ilicit cu mărfuri, în special o atenție sporită este îndreptată spre combaterea traficului ilicit cu produse din tutungerie, care reprezintă o problemă globală și are o legătură directă cu criminalitatea transfrontalieră. Or, contrabanda cu țigări, inclusiv cu produse contrafăcute, în prezent este evaluată ca fiind unul dintre cele mai serioase riscuri la adresa securității pe segmentul de frontieră moldo-român afectând considerabil atât bugetele naționale, cât și ale statelor-membre UE. În acest sens, Serviciul Vamal al Republicii Moldova susține această inițiativă și se alătură campaniei publice anti-contrabandă, pentru a transmite un mesaj puternic de descurajare a comerțul ilegal și de promovare a respectării legislației, fiind reafirmat astfel angajamentul ferm față de protejarea economiei naționale și a societății în ansamblu”, a adăugat Alexandru Iacub, director al Serviciului Vamal al Republicii Moldova.

„Poliția de Frontieră a Republicii Moldova își reafirmă angajamentul față de prevenirea și combaterea contrabandei cu produse din tutun, sprijinind lansarea acestei campanii de conștientizare publică. Contrabanda nu este doar o încălcare a legii, ci și o amenințare la adresa sănătății publice, a economiei și a siguranței cetățenilor. Deși combaterea acestui fenomen rămâne o provocare, eforturile noastre se concentrează în permanență pe prevenirea și descurajarea activităților ilegale la frontieră. Colaborarea cu alte instituții și implicarea activă a cetățenilor sunt elemente esențiale în această luptă. Campaniile de conștientizare, precum cea lansată astăzi, joacă un rol important în educarea publicului cu privire la riscurile asociate produselor de contrabandă și la necesitatea respectării legislației. Ne bazăm pe sprijinul populației pentru a semnala comportamentele suspecte și pentru a evita implicarea în astfel de activități ilegale. Poliția de Frontieră va continua să acționeze cu responsabilitate, dedicare și vigilență, pentru a asigura protecția frontierelor și a contribui la menținerea unui climat de legalitate și siguranță”, a declarat șeful Poliției de Frontieră a Republicii Moldova, Ruslan Galușca, comisar-șef.

JTI Romania a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenția Națională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Națională a Vămilor. Peste 60 de câini special instruiți pentru depistarea drogurilor, produselor din tutun și a numerarului , donați de companie în ultimii 13 ani Autorității Vamale, acționează în punctele de frontieră. O donație pentru 22 de câini a fost semnată în noiembrie 2023, iar o alta, pentru  cinci câini și echipamente necesare întreținerii și dresajului, se află în pregătire. În prezent, opt echipe canine din Odessa, Ucraina, se află în antrenament la Centrul de formare al ANV, cu sprijinul EUAM și JTI.

În 2013, compania a semnat un Protocol de Cooperare cu Poliția de Frontieră, reînnoit în anul 2018 și a donat de-a lungul timpului echipamente de ultimă generație necesare monitorizării frontierelor. Anul trecut, JTI a donat Gărzii de Coastă o dronă și alte echipamente. De asemenea, JTI România derulează campanii publice anti-contrabandă în parteneriat cu autoritățile din anul 2010. Campaniile au fost extinse în ultimii trei ani și în Republica Moldova.

JTI este prezentă în Republica Moldova începând cu anul 2005. JTI Moldova a semnat acorduri cu autoritățile de aplicare a legii în scopul combaterii comerțului ilicit cu produse din tutun. Astfel, în 2008, a fost încheiat un Protocol de colaborare cu Serviciul Vamal, iar în 2011 și 2013 cu Poliția de Frontieră și Inspectoratul General al Poliției. În 2018-2020, JTI a semnat din nou Protocoale de colaborare cu instituțiile de aplicare a legii din Republica Moldova menționate mai sus pentru a consolida lupta împotriva comerțului ilegal cu produse din tutun.

JTI Moldova a contribuit pe parcursul anilor la achiziționarea de echipamente tehnice destinate Serviciului Vamal și Poliției de Frontieră, a susținut instruirea ofițerilor și a donat mijloace de transport dotate cu echipament special de control antifraudă, precum și echipe canine pentru combaterea traficului ilegal cu produse din tutun. În 2024, Serviciul Vamal a primit o donație ce include trei câini de serviciu și o căsuță modulară, iar Poliția de Frontieră a fost susținută prin donarea unui mijloc de transport destinat echipelor canine, precum și echipamentele de calcul și pentru supravegherea aeriană.

JTI este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun și produse pentru vapat, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are circa 46.000 de angajați, fiind membră a grupului Japan Tobacco. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized18 minute ago

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Afaceri20 de minute ago

Inchirierile de masini sunt solutii practice de mobilitate

In contextul mobilitatii moderne, serviciile de inchirieri auto au devenit o parte indispensabila a vietii cotidiene. Fie ca ai masina...

Uncategorizedo oră ago

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorizedo oră ago

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

PAPILA, una dintre cele mai apreciate destinații gastronomice din inima Bucureștiului, anunță finalizarea unui amplu proces de modernizare, investind 65.000...

Uncategorized2 ore ago

Premisa autenticității în gastronomia urbană a Capitalei: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Într-o lume în care gusturile sunt în transformare, iar ospitalitatea prietenoasă devine un concept din ce în ce mai căutat,...

Uncategorized3 ore ago

Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara-Eleganța și Funcționalitatea în Sufrageria Ta

Sufrageria este centrul de atracție al oricărei locuințe – locul unde te relaxezi, primești oaspeți și îți petreci timp de...

Afaceri4 ore ago

Optimizarea SEO pentru site-ul căminului de bătrâni: Creșteți vizibilitatea online

Optimizarea SEO este esențială pentru căminele de bătrâni care doresc să-și îmbunătățească vizibilitatea și să atragă mai multe familii interesate....

Eveniment9 ore ago

3 servicii utile pentru firmele care cumpără rovinieta online

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Afaceri14 ore ago

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

Uncategorized14 ore ago

Tu Știi Cum Poți Rezolva Rapid Problemele De PC

Dacă ai un calculator care nu mai funcționează așa cum te așteptai sau ai nevoie de o intervenție rapidă pentru...

Afaceri14 ore ago

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Uncategorized21 de ore ago

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

dozator de apa dozator de apa
Uncategorizedo zi ago

3 moduri inedite de a folosi un dozator de apa la birou!

Un dozator de apa este adesea considerat o simpla necesitate la birou, dar, cu putina imaginatie, poate deveni un element...

Afaceri3 zile ago

Servicii de rent a car in conditii avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Exclusiv4 zile ago

De ce cafeaua boabe Ethiopia ar trebui să fie favorita ta

Cafeaua boabe Ethiopia este mai mult decât o simplă băutură; este o experiență bogată, plină de arome și beneficii pentru...

Eveniment4 zile ago

„Legea e bună!” Campanie anticontrabandă în România și Republica Moldova

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Știrile Săptămânii