Indiferent de cât de bine este organizat un loc, indiferent de suma de bani investită și de mobilierul interior, imaginea adevărată a acelui loc este oferită de personal.
Un azil pentru persoane cu handicap: https://batranetifericite.ro/ necesită o foarte mare grijă și cere personalului să fie cu ochii în patru în orice clipă pentru a evita orice fel de criză și accident.Handicapul, indiferent de forma acestuia, împiedică o persoană din a duce o viață complet normală. Ce este important la un azil dedicat este cunoașterea oamenilor care-i calcă pragul, înțelegerea acestora și adaptarea condițiilor pentru a le crea tuturor un mediu confortabil. Uneori această misiune poate părea imposibilă, însă, cu dedicare și răbdarea necesară, totul este posibil.
Teme acasă și la locul de muncă
Un azil pentru persoane cu handicap este un loc de muncă în care se învață ceva nou în fiecare zi. Acest mediu este unul plin de provocări, provocări peste care se trece în echipă, dar provocări ce pot duce la a avea teme acasă. Temele acasă, de cele mai multe ori, presupun studiul afecțiunii unui client. Înțelegerea teoretică a condiției acestuia poate aduce multe plusuri în interacțiunea cu el și ne poate pregăti pentru posibile probleme. Desigur, fiecare persoană este diferită, iar socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, însă, o bază de informații nu strică niciodată.
Ascultare și înțelegere – Azil pentru persoane cu handicap
Secretul din spatele muncii într-un astfel de cadru este răbdarea. Fiecare asistent, medical sau non-medical dintr-un azil pentru persoane cu handicap trebuie să aibă puterea de a asculta și a înțelege o persoană, chiar dacă acest lucru presupune un dialog verbal sau non-verbal de câteva ore. De multe ori, persoanele dintr-un astfel de azil nu se descurcă foarte bine în procesul de comunicare cu ceilalți. Cu toate acestea, secretul prin care îi putem noi ajuta este chiar comunicarea. Astfel, trebuie să găsim o cale de mijloc, fie ea un joc, o invitație la discuție sau o serie de întrebări la care se poate răspunde cu da sau nu, astfel încât să putem înțelege cât mai mult din ceea ce se petrece în mintea persoanelor din cămin.
De asemenea, trebuie să încercăm să rezonăm cu cele prin care trec; trebuie să fim empatici, să le alinăm orice suferință și să încercăm, pe cât posibil, să le punem zâmbetul pe buze. Deși un lucru dificil pentru început, odată ce se vor obișnui cu personalul și vor prinde încredere în acesta, toate lucrurile se vor așeza, iar interacțiunea va deveni din ce în ce mai ușoară și mai plăcută pentru toată lumea.
Bătrâneți fericite – căminul cu ușa deschisa pentru toată lumea
Din păcate, nu multe aziluri de bătrâni au ușa deschisă pentru toată lumea. Cu toate acestea, știm cu siguranță că la Bătrâneți Fericite poate fi primită orice persoană care își caută un nou cămin. Aici veți găsi azile de batrani preturi pe măsura serviciilor oferite, de înaltă calitate, cu un personal pregătit pentru orice provocare. Avantajele oferite de acest loc vin pe partea de activități sociale și servicii medicale, lucruri pe care se pune un foarte mare accent. Mai multe despre aceste servicii puteți citi pe site-ul căminului, batranetifericite.ro, site pe care puteți afla și cum să luați legătura cu personalul și să rezervați un loc pentru o persoană dragă.
Dacă sunteți în căutarea unor azile de batrani preturi Batraneti Fericite este alegerea potrivitră, deoarece nu doar că are preturi bune, ci oferă și servicii de cea mai buna calitate.
Date de contact:
Telefon: 0722 624 264
E-mail: contact@batranetifericite.ro
Adresa: Str. Aviator Popisteanu, nr. 65, Sector 1, Bucuresti
Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.
Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.
Performanță wireless fără compromisuri
Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.
Durabilitate și sustenabilitate
GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.
Iluminare RGB personalizabilă
Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.
București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.
„Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim. Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”,a declaratCarmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.
Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.
Despre Metropolitan Life
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.