Samsung Electronics România, în parteneriat cu pentruanimale.ro, primul petshop online din România, aduce tehnologia prietenoasă cu animalele de companie mai aproape de proprietari
București, România – 17 martie 2023 – În contextul în care cererea pentru tehnologia prietenoasă cu animelele de companie este în continuă creștere, Samsung Electronics își propune să aducă o parte dintre soluțiile sale inovatoare mai aproape de proprietarii de animale de companie din România. Aproape două treimi (63%) dintre respondenții studiului PetLiving 2022 consideră că animalele lor de companie le influențează deciziile priviind stilul de viață și achizițiile pe care le fac. Astfel, 52% consideră că a lua în considerare nevoile proprietarilor de animale ar trebui să fie un standard atunci când vine vorba de dispozitive sau aparate în casele inteligente.
În acest sens, Samsung Electronics România, împreună cu pentruanimale.ro, primul petshop online din România cu o vechime de 16 ani în piața de pet care, își propun să aducă în prim-plan poveștile oamenilor alături de prietenii lor patrupezi, dar și unele dintre cele mai prietenoase produse și servicii Samsung pentru animale.
Un trai fericit și sănătos pentru animale și oameni deopotrivă
Colaborarea deschisă cu parteneri din diferite industrii este esențială atunci când vine vorba despre inovație tehnologică, iar Samsung demonstrează cu fiecare ocazie importanța pe care o au parteneriate puternice în a contribui la îmbunătățirea vieții consumatorilor. Pentru a crea cele mai bune experiențe pentru clienții săi, compania și-a unit forțele cu pentruanimale.ro, o companie românească fondată din dorința unui medic veterinar, Ana-Maria Morar (Amia), de a combina iubirea pentru animale cu pasiunea pentru programare.
Samsung și pentruanimale.ro au în comun dorința de a schimba viața animalelor de companie și a proprietarilor lor deopotrivă, prin creșterea gradului de conștientizare cu privire la nevoile individuale ale fiecărui animal (și implicit, ale fiecărei gospodării) și oferirea resurselor de care proprietarii au nevoie pentru a adresa aceste nevoi.
Mai mult de jumătate dintre persoanele intervievate în studiul PetLiving 2022 consideră că tehnologia poate contribui la bunăstarea animalelor de companie (56%), la menținerea lor active (56%), la îmbunătățirea sănătății (52%) și la reducerea anxietății de separare (52%).
“Rezultatele studiului Pet Living 2022 confirmă importanța sporită pe care o are tehnologia în viața noastră și cum reușește ea să vină în întâmpinarea stilului nostru de viață. Pentru că urmărim să adresăm nevoile specifice ale proprietarilor de animale de companie în ziua de astăzi, am căutat un partener cu expertiză în zona de Pet Care. Prin această colaborare, am urmărit să atingem două aspecte importante. Primul pas a fost transpunerea tehnologiei pet-friendly în beneficii concrete pentru iubitorii de animale. Continuăm cu dezvoltarea unei ocazii de interacțiune cu proprietarii de animale de companie, prin care să asigurăm o comunicare directă între ei și brand. Astfel, am deschis un dialog cu posesorii de animale și i-am provocat să interacționeze direct cu noi pe Social Media.”, declară Simona Panait, Director de Marketing Samsung România & Bulgaria.
,,Colaborarea cu Samsung ne onorează. Valorile comune legate de asigurarea unei vieți mai bune pentru animalele de companie, care au devenit membrii activi ai familiei, ne determină să considerăm acest parteneriat un pas înainte în atingerea obiectivului de a crea o societate mai bună.”, menționează Ana-Maria Morar, fondatoarea pentruanimale.ro.
Curățenie impecabilă, până la ultimul fir de păr
Produsul vedetă al parteneriatului este aspiratorul vertical Samsung Bespoke Jet™, cu 10 ani garanție la motorul Digital Inverter. Aspiratorul este gândit în mod special în jurul nevoilor reale pe care le au proprietarii de animale în fiecare zi. El are o putere de 580W, care este pusă și mai mult în valoare prin intermediul periilor speciale pentru curățarea părului de animale de care dispune. Acestea curăță eficient până la ultimul fir:
peria Jet Dual, pentru suprafețe moi (covoare și mochete), cu un tambur din fibre țesute și unul din cauciuc;
peria Slim, din fibre țesute care protejează de zgârieturi suprafețele dure (parchet și gresie);
peria Pet motorizată cu peri de cauciuc și sistem anti-încurcare, eficientă în curățarea părului de animale de pe suprafețe mai mici, canapea, mobilier sau din mașină.
Toate modelele Bespoke Jet™ dispun de stația unică de colectare All-in-one Clean Station™ care, în timp ce aspiratorul se încarcă, colectează eficient până la 99,999% din praful fin. În plus, sacul de praf anti-bacterian inhibă dezvoltarea bacteriilor în procent de 99,9%, fără ca utilizatorul să fie nevoit să atingă părul sau murdăria aspirată.
,,Pentru noi, o casă inteligentă, conectată, este gândită în jurul vieții de zi cu zi a consumatorilor noștri, viață care implică și animalele lor de companie. Tocmai de aceea, investim în dezvoltarea de tehnologii care aduc, cu adevărat, plus valoare și care permit produselor noastre să îndeplinească mai multe roluri în același timp, în beneficiul oamenilor, dar și animalelor pe care le dețin”, precizează Oana Dănilă, Head of Product Management Digital Appliances Samsung Electronics România & Bulgaria.
Tehnologia Samsung gândită pentru animalele de companie se regăsește și în alte produse, cum ar fi aspiratorul robot Jet Bot AI+ care poate reda, într-un mod securizat, imagini video din interiorul casei atunci când prietenul patruped rămâne acasă, folosind camera frontală și funcția Remote Monitoring.
În același timp, siguranța animalelor de companie este prioritară pentru proprietari, iar cu ajutorul Galaxy SmartTags, care pot fi prinse de zgarda animalului de companie, proprietarii își pot localiza cu ușurință patrupedele, folosindu-se de smartphone și de platforma SmartThings.
two naughty puppies looking sorry for themselves
Undă verde la năzdrăvănii pentru blănoșii casei, cu Samsung și pentruanimale.ro
Samsung și pentruanimale.ro vor să descopere cine sunt cele mai năzdrăvane animale de companie: câinii sau pisicile? Posesorii de câini sau pisici sunt, astfel, încurajați să posteze pe contul lor de Instagram o imagine sau un video care relevă cea mai mare năzdrăvănie făcută de animalele lor de companie.
kitten playing with toilet paper
Pentru a intra în concurs, participanții trebuie să posteze imaginea sau video, să dea tag @Samsung România și @pentruanimale.ro și să folosească #SamsungxPentruanimale și #BespokeCat sau #BespokeDog, în funcție de prietenul patruped.
În cadrul concursului, prin tragere la sorți, vor fi acordate:
Premii săptămânale: 6 vouchere oferite de pentruanimale.ro: 1x 150 lei | 2x 100 lei | 3x 50 lei
Premiul cel mare: un aspirator din gama Bespoke Jet™
Concursul se derulează în perioada 13 martie – 14 aprilie. Pentru mai multe detalii, accesați pagina de concurs.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom România la http://news.samsung.com/ro.
Despre pentruanimale.ro
pentruanimale.ro este primul petshop online din România, cu o vechime de 16 ani, apărut din dorința unui medic veterinar, Ana-Maria Morar (Amia), de a combina iubirea pentru animale cu pasiunea pentru programare. În cei 16 ani de activitate, pentruanimale.ro a livrat peste 1 milion de comenzi direct la ușa posesorilor de animale. Filozofia pentruanimale.ro este schimbarea vieții animalelor de companie prin creșterea gradului de conștientizare în rândul proprietarilor cu privire la nevoile individuale ale fiecărui animal. În acest sens, fiecare departament al companiei exista cel puțin un medic veterinar pentru a asigura că pentruanimale.ro răspunde complet nevoilor animalelor de companie.
Daca sunteti proprietar de garsoniera si va ganditi sa o vindeti, exista cateva aspecte importante pe care ar trebui sa le luati in considerare. Vanzarea unei garsoniere poate fi o sarcina dificila si complexa, insa cu pregatirea potrivita puteti obtine rezultate bune. Cu ajutorul celor de la SudRezidential va vom oferi sfaturi valoroase pentru a va asigura ca procesul de vanzare a garsonierei dumneavoastra decurge fara probleme.
Stabilirea pretului corect Unul dintre primii pasi importanti in vanzarea unei garsoniere este determinarea pretului corect. Luati in considerare factori precum locatia, dimensiunea, conditia si facilitatile oferite de garsoniera. De asemenea, efectuati o cercetare de piata pentru a obtine o idee despre preturile garsonierelor similare din zona. Consultati un evaluator imobiliar sau un agent imobiliar pentru a va ajuta sa stabiliti un pret realist si competitiv.
Curatenie si amenajare Inainte de a prezenta garsoniera potentialilor cumparatori, asigurati-va ca aceasta arata cat mai bine posibil. Efectuati o curatenie profunda si indepartati dezordinea. Daca este necesar, reparati sau inlocuiti elementele defecte, precum robinetele sau prizele. Puteti considera si o mica renovare sau reamenajare, daca bugetul va permite, pentru a face garsoniera mai atractiva si functionala.
Fotografii de calitate si descriere precisa Atunci cand va promovati garsoniera, fotografiile de calitate sunt esentiale. Asigurati-va ca fotografiile surprind fiecare incapere intr-o lumina favorabila si evidentiaza aspectele cheie ale garsonierei. De asemenea, furnizati o descriere detaliata si precisa a proprietatii, evidentiind beneficiile si caracteristicile importante.
Colaborati cu un agent imobiliar Luarea in considerare a colaborarii cu un agent imobiliar poate fi o decizie inteleapta. Un agent imobiliar profesionist are experienta si cunostinte in domeniul vanzarilor imobiliare si va poate ajuta sa navigati prin intregul proces. Ei pot atrage cumparatori potentiali, negocia pretul si va ofera sfaturi specializate.
Promovare eficienta Asigurati-va ca garsoniera dumneavoastra este promovata in mod eficient. In afara de a o lista pe site-uri de anunturi imobiliare, utilizati si retelele sociale pentru a ajunge la un numar mai mare de potentiali cumparatori. De asemenea, puneti anunturi in ziarele locale sau distribuiti pliante in zona respectiva. O promovare adecvata va creste sansele de a gasi un cumparator interesat.
Există fel și fel de soluții prin care se poate amenaja un spațiu de birouri, însă ideal este să te bazezi pe experții în domeniu, motiv pentru care MMConstruct este pentru tine. Echipa dispune de suficientă experiență pentru că de-a lungul anilor a trecut prin numeroase proiecte și a venit mereu cu rezultate excelente. Așadar, daca ai nevoie de o firma care se ocupa cu amenajarea birourilor, știi pe cine te poți baza!
Pune în valoare spațiul pe care îl ai la dispoziție
Prin amenajarea adecvată, poți profita la maximum de suprafața disponibilă, iar acesta reprezintă unul dintre obiectivele principale ale serviciilor oferite de MMConstruct. Astfel, merită să te bazezi pe o echipă pregătită care știe să se adapteze la orice context și să vină cu soluții eficiente pe care merită să le pună în practică.
Soluția ideală pentru tine
Cu toții știm că fiecare proiect este diferit și că nevoile diferă, dar specialiștii MMConstruct se pot adapta la orice context și ajung să satisfacă chiar și cei mai exigenți clienți. Îți dorești un plus de lumină sau să evidențiezi anumite calități ale spațiului tău? Nu îți face nicio grijă, ideea ta va prinde viață!
Angajații beneficiază de condiții excelente de lucru
Mediul în care angajații își desfășoară activitatea are un impact major asupra lor. Este important ca ei să se simtă bine și să își gestioneze eficient task-urile, iar cu cât se simt mai bine, cu atât vor fi mai motivați și vor putea atinge cele mai mari performanțe. La MMConstruct știm că ai ales locul potrivit pentru a crea un mediu favorabil angajaților tăi.
Vezi care sunt costurile
Este important de menționat că atunci când lucrezi cu echipa MMConstruct nu trebuie să te pregătești cu bugete foarte mari întrucât prețurile s-au păstrat mereu accesibile. Desigur, costurile sunt calculate în funcție de fiecare proiect în parte, dar rămân la niveluri minime și te vei bucura de un raport calitate – preț excelent.
De la A la Z
La MMConstruct, știi că vei beneficia de servicii complete, iar specialiștii se ocupă de tot ce contează, chiar și de curățenie. Astfel, vei avea ocazia de a reveni rapid la activitatea ta obișnuită de zi cu zi, fără a te îngrijora cu privire la urmele lăsate de lucrători. Prin urmare, MMConstruct este firma potrivită către care să te îndrepți.
Alege profesionalismul
Echipa se remarcă prin profesionalism, astfel că poți avea încredere că vei fi complet mulțumit de colaborare. Datorită numărului ridicat de proiecte derulate de-a lungul timpului, MMConstruct are abilitățile și cunoștințele necesare pentru a duce la bun sfârșit fiecare dintre acestea, astfel că următorul poate fi chiar al tău! Sună-ne și haide să discutăm!
Pikito, proiectul care reunește cumpărăturile online și cele offline prin intermediul unor spații comerciale fizice comune, este acum operațional în România. Compania cehă a făcut inaugurarea locației din Lemon Retail Park, București.
Ce este Pikito
Pikito simplifică procesul prin care magazinele online pot obține facilitățile magazinelor fizice, punându-le la dispoziție, în mod accesibil, un spațiu unde își pot vinde produsele. Acest loc este împărțit cu alți retaileri de pe piață, care nu intră însă în sfera concurenților direcți.
Printre principalele avantaje oferite de Pikito e-tailerilor parteneri se numără:
Notorietate și încredere crescute, datorate magazinului fizic local
Un spațiu care funcționează ca un showroom al celor mai bine vândute articole
Customer service de primă clasă, prin personal instruit și asistență profesională pentru clienți în magazin
Rată de conversie mai mare, creștere rapidă a vânzărilor în magazin
Puncte de ridicare și returnare ale produselor în magazin
Investiții financiare zero în magazinul fizic, doar o taxă lunară fixă pentru servicii complete (acoperită cu ușurință prin economisirea resurselor dedicate costurilor poștale, retururilor și reclamațiilor)
Un nou canal de marketing (metode de comunicare BTL cu publicul vizat)
Promovare omnichannel (vouchere în magazin, stimulente pentru cumpărare, vânzare POS)
Retailul tradițional întâmpină obstacole uriașe pentru a ajunge în medii precum centre sau parcuri de vânzare, însă Pikito reprezintă o soluție când vine vorba despre deschiderea magazinului propriu într-o locație cu potențial. Pikito oferă tehnologie de ultimă generație într-un singur loc – puncte de preluare, client service performant – personalul Pikito este instructat de e-shop-uri și branduri, alături de spații publicitare dedicate, cu un design modern și informații relevante despre acel comerciant.
Primul astfel de magazin comun a fost deschis la Praga, în august 2022, având un trafic lunar în creștere semnificativă. Mai precis, în doar 6 luni, datorită sortimentațiilor și segmentelor diverse de cumpărători din magazin, rata de conversie a achizițiilor din spațiul Pikito se situa între 5-10%. Mai mult decât atât, în prezent, toate unitățile Pikito sunt complet ocupate în Cehia și Slovacia.
Marcel Vargaestok, proprietarul Pikito, punctează: „România este o piață cheie pentru magazinele virtuale care se extind în Europa Centrală și de Est, unde potențialul este dat nu doar de dimensiune, ci și de concurența relativ mică. Localizarea este, de asemenea, importantă pentru succesul pe piața din România, prin adrese locale, numere de telefon sau asistență pentru clienți. În mod ideal, e-shop-ul ar trebui să aibă și o formă de prezență concretă în țară – conform sondajelor, până la 40% dintre utilizatorii online din România nu au încredere într-un magazin virtual dacă nu există concomitent și un magazin fizic sau o sucursală. Așadar, Pikito oferă servicii transfrontaliere prin spații comerciale fizice, pentru a stimula încrederea și creșterea conversiilor pe piețele Europei Centrale și de Est. În plus, simplifică deschiderea unui magazin în câteva săptămâni, fără investiții sau procese legislative dificile, oferind un avantaj pe piață”.
În urma lansării în România, fondatorii Pikito au deschis un magazin în Bratislava (și acesta ocupat total la momentul actual), în Slovacia, dar au în plan și alte potențiale lansări în Europa Centrală și de Sud-Est.
Pikito, soluția omnichannel accesibilă pentru e-taileri
Pikito este o reală oportunitate pentru afacerile desfășurate actualmente exclusiv online, mai ales din punct de vedere financiar. Esența este reprezentată de împărțirea costurilor între e-shop-urile neconcurente. O unitate de vânzare între 500-1.000 m2 poate conține până la 12 magazine. Acestea ar avea fundal comun, zonă de serviciu, cabine de probă și, mai ales, personal bine pregătit. Prin Pikito se poate ajunge la clienți din locații în care nu ar fi profitabilă deschiderea unui magazin fizic pe cont propriu.
În plus, oferă un suport sporit vânzătorilor online, care de multe ori nu sunt familiarizați cu retailul offline, mai ales având în vedere că există multe decizii ce ar putea afecta buna funcționare a magazinului.
Pikito în România
Spațiul comercial comun din România poate găzdui până la 14 e-taileri; în prezent, s-au încheiat deja colaborări cu retaileri precum Made In Japan, Kulina, Nedeto, Parfimo – iar altele sunt în curs de realizare.
Datele interne ale Pikito arată că până la 40% dintre clienți aleg să li se livreze comenzile în magazin, în cazul în care acel magazin este situat într-o zonă din proximitatea lor – iar fondatorii pariază pe cifre similare în ceea ce privește piața locală.
În România, Pikito își propune să devină soluția de bază, în special pentru magazinele online medii și mari care doresc să valorifice experiența fizică, fără implicații financiare extreme. Pentru astfel de e-taileri, un spațiu comercial comun este cea mai bună soluție din punctul de vedere al profitabilității. În acest fel, fiecare dintre magazinele partenere va obține un outlet sau un showroom modern și de înaltă calitate, la costuri accesibile.
Agatinsvet.cz, cel mai mare vânzător de jucării creative din Cehia și partener Pikito afirmă: „Știm de câtă muncă este nevoie pentru a deschide și a conduce un magazin. Prin urmare, apreciem foarte mult atunci când un partener preia aceste griji pe umerii lui și ne permite să ne prezentăm produsele într-un mediu plăcut, profesionist și să oferim clienților un alt punct de vânzare. Apreciem selecția variată de e-shop-uri care nu concurează între ele, ci dimpotrivă, se completează bine prin ofertele lor în spațiul Pikito. În plus, le aseamănă o trăsătură importantă: sunt magazine online dinamice, care lucrează unele pentru altele, iar cross-selling-ul reciproc are sens pentru noi toți. Și să nu uităm un alt fapt important: magazinele fizice constituie locul în care se fructifică relația cu clientul. Reprezintă o sursă de informare extrem de valoroasă cu privire la consumatori: ce preferințe și obiceiuri de achiziție au, care sunt nevoile sau așteptările lor și așa mai departe”.
Despre Pikito
Pikito este un proiect care are la bază un concept unic în Europa, ce presupune ca e-shop-urile să-și deschidă în mod facil un magazin fizic, prin împărțirea spațiului comercial cu alte e-shop-uri de succes de pe piață, care nu intră însă în sfera concurențială. Investițiile financiare sunt minime și iau forma unei taxe lunare pentru servicii complete oferite.
Pikito este deținut de Kulina Group, companie specializată în comercializarea produselor pentru casă și lifestyle. Kulina Group a fost înființat în 2009, este activ în 5 țări europene (Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, România), are o valoare de piață de ~15 miliarde EUR, reunește 70 de branduri, peste 8.000 de produse și a avut 80.000 de clienți unici din 2020.
Antonín Štětina este CEO al Pikito, avându-i alături pe Vladimír Komár (investitor cu experiență, CEO și proprietar al brandului ceh de cosmetice Dermacol, care operează în Europa și în peste 60 de țări din întreaga lume) și pe Marcel Vargaeštók (coproprietar al Kulina Group, care operează în Europa Centrală și de Est) din postura de investitori.