Connect with us

Uncategorized

Analiza NextUp: impactul modificarilor fiscale din primele trei luni din 2023 asupra antreprenorilor din Romania

Published

on

RoxanaEpure_ManagingPartner_ NextUpSolutions
  • Munca la statele de salarii lunare a crescut cu aproximativ 25%, în timp ce obligativitatea declarației SAF-T a generat eforturi financiare și logistice imense
  • Roxana Epure, Managing Partner NextUp: „Multe dintre modificări sunt neclare și bulversează mediul de business”

București, 25 aprilie 2023 – NextUp Solutions, una dintre cele mai mari companii de soluții software pentru business, a analizat impactul modificărilor fiscale din primele trei luni din 2023 asupra antreprenorilor din România. Dacă în primul trimestru, Codul Fiscal a suferit trei modificări legate de veniturile din salarii, abonamentele sportive și panourile solare, cele mai mari schimbari au fost aduse de OG 16/2022 și OUG 168/2022, care au trebuit aplicate de la începutul acestui an. Spre exemplu, antreprenorii din România și contabilii lor au fost nevoiți să regândească cu totul modul de calcul al deducerilor de bază, să adauge noi deduceri pentru părinții care au copii înscriși într-o formă de învățământ și altele pentru salariații sub 26 de ani, să limiteze la 33% scutirile din salariul de bază al angajatului și să integreze noile beneficii, precum abonamentele sportive și condițiile acordării acestora.

O altă modificare ce a bulversat mediul de business din România a fost publicarea la mijlocul lunii decembrie 2022 a listei contribuabililor mijlocii obligați să depună declarația SAF-T, din ianuarie 2023.

Statul nu arată că ar avea o strategie pentru modificările de legislație pe termen mediu și face schimbări în pași inutili, în loc să planifice și prin urmare să protejeze mediul de afaceri prin stabilitate și predictibilitate.

„Unele modificări, precum cele care țin de deduceri, se justifică, dat fiind faptul că modul lor de calcul n-a mai fost schimbat din 2018. Altele au fost neclare și i-au bulversat pe antreprenorii din România. S-au generat modificări ale declarațiilor, cea pentru veniturile din salarii fiind una dintre cele mai afectate. Ar fi fost bine pentru mediul privat ca acestea să vină cu informații complete de la început. Au fost introduse și noi informații declarative referitoare la beneficiile impozabile și neimpozabile, care până acum nu existau și al căror scop este pur statistic.

Per total, volumul de muncă al antreprenorilor și contabililor pentru adaptarea la noile modificări și condiții a crescut cu aproximativ 25%, iar aceste ore în plus nu se pot recupera din venituri. Dacă vorbim despre cei care s-au trezit pe lista contribuabililor mijlocii de la 1 ianuarie, lucrurile sunt și mai complicate. Efortul financiar și logistic de a te conforma la tot ce înseamnă SAF-T este foarte mare”, declară Roxana Epure, Managing Partner NextUp Solutions.

Cele mai multe modificări care au impactat aplicațiile NextUp Solutions au fost cele legate de SAF-T și salarizare. Spre exemplu, declarația unică (112) a suferit și câte trei modificări pe zi, cu versiuni pe ore, iar compania a intervenit rapid pentru a rescrie corect datele.  Cererea pentru soluții software de tip ERP și de salarizare sau raportarea SAF-T a fost în creștere și la începutul lui 2023.

„Nu sunt ușor de gestionat astfel de modificări și update-uri, mai ales când există multe informații neclare și incomplete, mai ales în normele de aplicare, ce lasă loc de interpretări și unde nu găsești mereu răspunsuri. Suntem la curent cu orice modificare legislativă și reacționam cu rapiditate atunci când sunt modificări, implementându-le chiar și în timp record în softurile noastre. Le suntem alături antreprenorilor care apelează la serviciile NextUp, pentru că știm ce greu este să susții și să crești un business, atunci când ai tot timpul de alocat resurse financiare și umane doar pentru a implementa modificările legislative. E greu, când în loc să te concentrezi cu tot ce ai tu pe a crește și a susține business-ul, trebuie să aloci resurse financiare și umane doar pentru a implementa multiplele modificări legsilative, pentru că de multe ori sunt decizii de luat, de către antreprenor împreună cu contabilul lui și nu doar contabilul consumă timp. Toate acestea îți fură efectiv din timpul și energia pe care altfel le-ai pune în business.

Știm că se dorește o rescriere a Codului Fiscal, așa cum s-a făcut și în 2015, și nu putem spera decât că se vor lămuri și părțile mai puțin coerente. Dacă schimbările vor veni clar, transparent, cu o perioadă decentă de implementare, atunci și reacția antreprenorilor locali va fi una pozitivă. Să nu mai spunem că mai multe business-uri de succes ar însemna și mai mulți bani la bugetul de stat”, adaugă Roxana Epure.

Până la finalul anului 2023, NextUp Solutions va investi în continuare în noi tehnologii și dezvoltarea de soluții software web-based, dar și integrări cu tehnologii externe care să scutească antreprenorii de birocrație, consum inutil de resurse și bani.

Despre NextUp

NextUp Solutions este dezvoltatorul unui sistem informatic integrat de tip ERP adaptat afacerilor locale. Softurile NextUp ii scutesc pe antreprenori de bani si timp neproductiv si sunt folosite cu precădere în retailul online, retailul tradiţional, producţie, distribuţie şi servicii, pentru a automatiza activităţi repetitive consumatoare de resurse şi a optimiza procesele şi previziunile de business. NextUp are peste 5.500 de clienți, cu o medie de 5 utilizatori per companie.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Avantajele unui Magazin Online pentru Afacerea Ta

Published

on

By

Un magazin online nu reprezintă doar o platformă de vânzări, ci un element fundamental care poate impulsiona dezvoltarea afacerii tale, atrăgând clienți noi, extinzând brandul și sporindu-ți veniturile. Într-o lume dominată de digitalizare, comerțul electronic a devenit o componentă indispensabilă pentru succesul oricărei afaceri, fie ea mică sau mare. La SecurMeNow, ne angajăm să creăm magazine online personalizate și securizate, care să aducă beneficii reale și rezultate vizibile pentru afacerea ta. Iată câteva dintre avantajele unui magazin online eficient:

1. Vânzări 24/7: Mai Multă Flexibilitate pentru Tine

Unul dintre cele mai mari avantaje ale unui magazin online este că funcționează fără pauză. În comparație cu un magazin fizic care are un program de lucru fix, un magazin online îți permite să vinzi non-stop. Clienții pot cumpăra în orice moment al zilei, indiferent de fus orar, oferindu-ți astfel o sursă de venituri constantă, fără să depinzi de orele de funcționare.

2. Extindere Globală: Clienți din Toate Colțurile Lumii

Cu un magazin online, nu mai ești limitat la o zonă geografică. Poți ajunge la clienți din întreaga lume, crescând astfel vizibilitatea afacerii tale. O prezență online bine optimizată atrage vizitatori din diverse regiuni, oferindu-le acces rapid și ușor la produsele sau serviciile tale, indiferent de distanță. Aceasta îți oferă oportunitatea de a pătrunde pe piețe noi și de a-ți extinde afacerea.

3. Automatizarea Proceselor: Fără Stres Administrativ

Un alt beneficiu esențial al unui magazin online este automatizarea proceselor, precum gestionarea comenzilor, a stocurilor sau a plăților. Acest lucru îți reduce semnificativ volumul de muncă și îți permite să te concentrezi pe strategii de dezvoltare, cum ar fi lansarea de noi produse sau îmbunătățirea serviciilor existente.

4. Flexibilitate în Expansiune: Un Magazin care Crește cu Afacerea Ta

Pe măsură ce afacerea ta evoluează, magazinul online poate fi adaptat rapid la nevoile tale în schimbare. Poți adăuga noi categorii de produse, funcționalități sau metode de plată cu ușurință, fără a necesita resurse suplimentare semnificative. Astfel, magazinul tău va rămâne întotdeauna relevant și competitiv.

5. Design Optimizat: Experiență de Navigare Impecabilă pe Orice Dispozitiv

Într-o eră în care majoritatea oamenilor navighează de pe dispozitive mobile, designul responsiv este esențial. Noi ne asigurăm că magazinul tău online funcționează perfect pe orice dispozitiv, fie el smartphone, tabletă sau computer. Această adaptabilitate îmbunătățește experiența de utilizare și crește probabilitatea ca vizitatorii să devină clienți fideli.

6. Securitate Maximă: Protecția Datelor și Tranzacțiilor

Protejarea magazinului tău online și a datelor clienților este esențială. Noi implementăm măsuri de securitate cibernetică avansate, precum criptarea datelor și monitorizarea constantă a platformei, pentru a preveni orice potențiale amenințări. Astfel, te asiguri că datele și tranzacțiile sunt întotdeauna protejate, ceea ce crește încrederea și loialitatea clienților.

7. Mentenanță și Suport: Ne Ocupăm de Tot ce este Tehnic

Lansarea unui magazin online este doar începutul. Noi îți oferim suport tehnic constant și servicii de mentenanță pentru a te asigura că magazinul funcționează optim în orice moment. Ne ocupăm de actualizări și rezolvăm rapid orice probleme tehnice, astfel încât tu să te poți concentra pe dezvoltarea afacerii tale.

Un magazin online bine structurat nu doar că îți aduce mai mult trafic și vânzări, dar transformă vizitatorii ocazionali în clienți fideli. Cu soluțiile oferite de SecurMeNow, vei avea un magazin online care să-ți ajute afacerea să prospere și să îți deschidă noi oportunități. Contactează-ne acum și află cum îți putem transforma afacerea în mediul digital!

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”

Published

on

By

  • Un sfert dintre români consideră dezvoltarea personală o prioritate și alocă zilnic timp pentru învățare.
  • Bugetul mediu anual pentru dezvoltare este de 1372 lei.
  • Peste 71% dintre respondenți preferă programele de învățare în domenii precum: IT, finanțe și marketing.
  • Participarea la evenimente de formare este metoda preferată de învățare, utilizată de 41% dintre angajați.

București, România, 15 October 2024 – Marco Polo CEE, lider în consultanță și dezvoltare de soluții de învățare, anunță principalele rezultate ale studiului intitulat ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”care examinează evoluția soluțiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc la celebrarea a 10 ani de excelență al companiei.

Rezultatele studiulului subliniază o tendință clară în rândul angajaților români:

  • 1 din 3 româniconsideră dezvoltarea personală o prioritate, alocând zilnic timp pentru învățare.
  • Bugetul mediu anual pentru dezvoltare personală este de 1372 lei.
  • Peste 71%dintre respondenți preferă să își dezvolte competențele în domenii precum IT, finance, legal, business tech și marketing, iar 64% consideră importantă dezvoltarea în zona artei și hobby-urilor.
  • În medie, fiecare român are 5 teme de interespentru dezvoltare.

Care sunt metodele de învățare preferate de români

  • Participarea la evenimente de formare, utilizată de 41%dintre angajați și 56% dintre manageri.
  • Activitățile care îi scot din zona de confort sunt preferate de 23%dintre angajați și 21% dintre manageri.

Comparativ cu accesul la soluțiile de dezvoltare profesională de la primul loc de muncă, unde doar 6 din 10 angajați aveau acces, la locul de muncă actual, 8 din 10 angajați beneficiază de soluții de dezvoltare profesională.

Beneficiarii câștigători ai acestor soluții sunt din generația Millenials (80% au acces) și managerii (85%), în special cei din companii cu peste 1000 de angajați. De asemenea, companiile se adaptează la nevoile moderne de învățare, oferind un mix echilibrat între experiența practică și tehnologie.

Tendințe emergente în învățare:

  • Webinarii:Accesul la soluții bazate pe webinarii a crescut de la 9% la 28%, reflectând cererea pentru conținut expert livrat în timp real.
  • Blended learning:Interesul pentru soluțiile de blended learning s-a dublat, de la 13% la 22%.
  • Social learning:Oportunitățile de social learning au crescut de la 9% la 17%, iar accesul la platforme de online learning a crescut de la 6% la 16%.

Schimbări profunde în paradigma învățării

Cei care au avut primul loc de muncă după 2014 au experimentat o creștere semnificativă în utilizarea soluțiilor de tip blended learning, cu o creștere de 67% în utilizarea microlearning-ului și 150% în utilizarea platformelor online. Aceștia au fost martorii unei schimbări profunde în paradigma învățării, cu o scădere a metodelor tradiționale de formare, cum ar fi trainingurile în clasă (14%).

Raymond Marin, Managing Partner al Marco Polo CEE, a declarat: „Suntem martorii unor transformări fără precedent în modul în care angajații își prioritizează dezvoltarea profesională. Rezultatele acestui survey confirmă angajamentul nostru de a oferi soluții inovatoare și adaptate nevoilor actuale ale pieței. Acum apar modificări structurale în societate, unde motivația și nivelul de implicare al oamenilor devine strâns legat de sentimentul de apartenență la un scop mai mare, dincolo de profit și eficiență”.

Rezultatul este faptul că organizațiile gândesc noi modele de upskilling si re-skilling pentru angajați în timp real, iar structurile de Human Capital dezvoltă și implementează structuri și metode de învățare care cresc adaptabilitatea și agilitatea forței de muncă, pentru a face față unor modele de business în schimbare continuă.

”În Marco Polo am adoptat aceasta direcție încă de acum 5 ani, oferind soluții de blended learning și structurând procesele de dezvoltare a competențelor și abilităților sub forma călătoriilor de învățare (HPLJ – high performance learning journey) pentru că am vrut să venim în întâmpinarea clienților și partenerilor cu modele durabile și agile, ce permit o abordare personalizată fiecărui angajat.

Rezultatele studiului ne întăresc convingerea că investiția în dezvoltarea competențelor este o prioritate pentru români, când 1 din 3 alocă timp pentru învâțare. Pentru Marco Polo CEE, aceste date confirmă alinierea noastră la tendințele moderne, atât în privința formării profesionale, cât și în metodele de livrare a conținutului. Flexibilitatea și agilitatea tehnologică sunt esențiale – vedem o creștere semnificativă a soluțiilor de blended learning și a accesului la webinarii și platforme online, a completat Raymond Marin.

În plus, numărul de soluții de învățare disponibile la locul de muncă a crescut, companiile oferind o combinație echilibrată între experiențe practice și metode tehnologice. Aceste transformări sunt în concordanță cu direcția strategică a companiei Marco Polo CEE de a furniza soluții inovatoare, care sprijină progresul constant al profesioniștilor.

Marco Polo CEE sărbătorește un deceniu pe piața din România, eveniment marcat pe 10 octombrie la Baroque Events&Garden. Cu această ocazie, compania a organizat un eveniment special intitulat „The Voyage Within” și a lansat un survey care examinează evoluția soluțiilor de dezvoltare personal-profesională în mediul corporate românesc. Principalii clienți ai Marco Polo CEE provin din industrii precum banking, telecom, servicii financiare, agricultură, servicii profesionale, retail ș.a., pentru care compania oferă programe de tipul: leadership academies, mini MBA’s, Commercial Academies, Assessment Centers, sau programe de tipul energy management, resilience, multiplier leadership, communication.

Despre Marco Polo CEE

Marco Polo CEE a fost fondat în România, în 2014, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de directori de top în afaceri, cu experiență în industrii ca FMCG, Servicii, Learning & Education. Echipa are peste 20 de ani de experiență pentru fiecare dintre consultanții săi, în Roluri Strategice și Senior Executive, direct implicați în procese masive de Business Transformation, Turnaround și New Business Setup.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați Website-ul Marco Polo CEE.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

„ENESCU, jupuit de viu”, regizat de Toma Enache, câștigător la categoria „Cea mai bună muzică originală de film” la ISFMF, Croația

Published

on

By

Echipa filmului „Enescu, jupuit de viu” se află în Croația, la International Sound & Film Music Festival – ISFMF, unde primul film artistic despre George Enescu a câștigat marele premiu la categoria „Cea mai bună muzică originală de film”, în frunte cu Sebastian Androne-Nakanishi, compozitorul muzicii originale din film.

Gala de decernare a premiilor a avut loc în data de 12 octombrie în Samobor și a reunit mai mulți specialiști în domeniu, nume mari care au inovat industria de sunet în cinematografie, printre care și Mark Ulano, renumit inginer de sunet american multiplu premiat de Academia Americană de Film (Premiile Oscar) pentru filme de referință, precum Titanic, Inglorious Basterds, Ad Astra și Once Upon a Time in Hollywood. La festivalul din Croația, acesta a obținut premiul Best sound mixer pentru filmul Oppenheimer.

Stuart Wilson, celebru inginer de sunet premiat Oscar și BAFTA pentru producția 1917 (regia Sam Mendes) a fost onorat cu Premiul pentru Întreaga Activitate. De-a lungul carierei, a lucrat pentru proiecte cinematografice majore, precum: Star Wars, James Bond, Harry Potter, Macbeth (Justin Kurzel), Marie Antoinette (Sofia Coppola) etc.

Wayne Pashley, editor și designer de sunet recunoscut pentru colaborările de top cu nume mari din industria cinematografică. Printre cele mai sonore proiecte la care a lucrat amintim: Mad Max: Fury Road; The Great Gatsby; Happy Feet; Australia și Elvis. Pentru acesta din urmă a obținut Premiul Crystal Pine la International Sound & Film Music Festival – ISFMF la categoria Cel mai bun design de sunet.

Premiul este o recunoaștere majoră, având în vedere competiția acerbă din cadrul festivalului.

La proiecția oficială din cadrul festivalului a participat și Excelența Sa, Doamna Mihaela Cămărășan, Ambasadorul României din Republica Croația.

International Sound & Film Music Festival – ISFMF este unul dintre cele mai mari și mai importante trei festivaluri de muzică de film din lume. Festivalul promovează conștientizarea importanței muzicii și a sunetului ca elemente indispensabile în cinematografie. Premiul primit în cadrul acestui festival este cu atât mai important cu cât filmul îl are drept protagonist pe cel mai mare compozitor român, George Enescu. Muzica din film reunește opere ale lui George Enescu și compoziții originale semnate de Sebastian Androne-Nakanishi, desemnat „Compozitorul Anului 2022” la International Classical Music Awards. Coloana sonoră este interpretată de Orchestra Națională a Franței, sub bagheta Maestrului Cristian Măcelaru, director artistic al Festivalului George Enescu și de Orchestra Națională Radio din România, condusă de Maestrul Horia Andreescu. De asemenea, violonistul Alexandru Tomescu adaugă o notă distinctă producției sonore, din ipostază solistică. Coloana sonoră include și un fragment muzical original, interpretat de George Enescu la vioară și Dinu Lipatti la pian.

Filmul beneficiază de o distribuție remarcabilă, cu Mircea Dragoman în rolul lui George Enescu și Theodora Sandu în rolul Prințesei Maruca, alături de actori cunoscuți precum Cezara Dafinescu, Manuela Hărăbor, Adrian Titieni, Cristian Sofron, Kira Hagi, Pavel Ulici, Filip Ristovski, Erica Moldovan, Codrin Dănilă și regretatul Constantin Codrescu. Costumele sunt create de italianul Stefano Nicolao, celebru pentru munca sa la producții premiate cu Oscar.

Pe 26 octombrie urmează premiera mondială în cadrul prestigiosului Festival Internațional de Film ARPA, la Harmony Gold Theatre pe Sunset Boulevard în Los Angeles. Filmul „Enescu, jupuit de viu” este singurul film românesc din selecția oficială ARPA, un festival cu tradiție de aproape 3 decenii, printre cele mai vechi și importante festivaluri internaționale pentru film independent.

Publicul românesc va avea ocazia să vizioneze în premieră acest film mult așteptat începând cu luna noiembrie, în prezența regizorului și a unor membri ai echipei, beneficiind astfel de o experiență cinematografică unică. „Enescu, jupuit de viu” va fi lansat în cadrul a peste 30 de proiecții de gală în toată țara, debutând pe 2 și 3 noiembrie la Iași, 4 noiembrie la Opera Națională din București, 5 noiembrie la Ploiești și 6 noiembrie la Constanța, aceste prime date fiind deja sold out!

Pe data de 30 noiembrie va avea loc o proiecție specială la Ateneul Român din București. Biletele sunt deja puse în vânzare și se epuizează rapid. Lista completă cu datele și locațiile premierelor poate fi găsită pe paginile de social media ale filmului, urmând să fie afișate și datele pentru luna decembrie.


„Acest film își propune să aducă în prim-plan nu doar genialitatea compozitorului George Enescu, ci și latura umană a acestuia. Sper ca prin această producție să aducem publicul mai aproape de sufletul lui Enescu și să-l facem iubit așa cum merită. Dincolo de compozitorul de geniu, este omul Enescu, pe care publicul poate să-l descopere în acest film. Sper ca filmul nostru să contribuie la îmblânzirea unora dintre semeni, lucru pe care Enescu dorea să-l facă, prin muzica lui. Poate nu doar să-i îmblânzească, ci și să-i facă să-l iubească așa cum merită.” subliniază regizorul Toma Enache, care a fost distins recent cu premiul „Premio Cultura” în cadrul evenimentului cultural „Leoni, Gattopardi di Sicilia”, organizat în Veneția.

Detalii complete despre proiecții și bilete se găsesc aici:

https://ticketstore.ro/ro/eticheta/101/film-enescu-jupuit-de-viu
https://www.iabilet.ro/bilete-jupuit-de-viu/
https://www.facebook.com/enescufilm
https://www.instagram.com/enescufilm?igsh=MTlrdDRubTJid3AzYg==

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized5 ore ago

Avantajele unui Magazin Online pentru Afacerea Ta

Un magazin online nu reprezintă doar o platformă de vânzări, ci un element fundamental care poate impulsiona dezvoltarea afacerii tale,...

iasi toamna iasi toamna
Viața în Iasi5 ore ago

Iasiul toamna: De la culori spectaculoase la experiențe autentice

Iasiul toamna: De la culori spectaculoase la experiențe autentice Toamna este perioada perfectă pentru a vizita Iasiul. Culoarea cafenie a...

Uncategorized6 ore ago

Marco Polo CEE prezintă rezultatele studiului ”Evoluția soluțiilor de dezvoltare profesională în România”

București, România, 15 October 2024 – Marco Polo CEE, lider în consultanță și dezvoltare de soluții de învățare, anunță principalele rezultate...

Uncategorized7 ore ago

„ENESCU, jupuit de viu”, regizat de Toma Enache, câștigător la categoria „Cea mai bună muzică originală de film” la ISFMF, Croația

Echipa filmului „Enescu, jupuit de viu” se află în Croația, la International Sound & Film Music Festival – ISFMF, unde...

Eveniment8 ore ago

Tendințe în amenajările interioare – utilizarea vopselelor lavabile și a lacurilor pentru lemn eco friendly

Tablourile metalice reprezintă o soluție esențială în orice sistem electric, oferind protecție și organizare optimă pentru cabluri și componente electrice....

Eveniment17 ore ago

preocupări pentru viața privată a polițiștilor din Neamț – Ziarul Incisiv de Prahova

Pe 19 februarie 2024, ziarul nostru, Incisiv de Prahova, a publicat articolul intitulat: „Caracatița WHITE TOWER (XIII) scoate la iveală...

Eveniment19 ore ago

Cum un Magazin Online Crește Vizibilitatea Afacerii Tale

Data de 31 octombrie este rezervată unei sărbători speciale, care a intrat în cultura modernă fără a avea legătură directă...

Uncategorizedo zi ago

Cum un Magazin Online Crește Vizibilitatea Afacerii Tale

Un magazin online nu este doar un canal de vânzare; este un pilon esențial în dezvoltarea afacerii tale și o...

Evenimento zi ago

ANUNT PRIMARIA Berevoeşti – Ziarul Nationalul

Data de 31 octombrie este rezervată unei sărbători speciale, care a intrat în cultura modernă fără a avea legătură directă...

Uncategorizedo zi ago

NATURE REPUBLIC: O oază de natură pentru îngrijirea delicată a pielii și a părului

Într-o lume în care îngrijirea personală devine din ce în ce mai sofisticată și complexă, brandurile care se remarcă sunt...

Uncategorizedo zi ago

PC Garage implineste 19 ani si ofera cadou peste 1.000 de periferice gaming Redragon

București, România – 14 octombrie 2024 – PC Garage, unul dintre cei mai importanți retaileri online de produse IT și electronice...

Uncategorized2 zile ago

Mihaela Nistor: Specialistul de top care dezvăluie secretele posturii corecte în România

Descoperă cum îți poți transforma sănătatea prin echilibru și mers! Mihaela Nistor este un om pasionat de ceea ce face,...

Eveniment4 zile ago

Tablouri Metalice pentru Siguranță și Eficiență în Instalațiile Electrice

Data de 31 octombrie este rezervată unei sărbători speciale, care a intrat în cultura modernă fără a avea legătură directă...

Uncategorized4 zile ago

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea...

Uncategorized4 zile ago

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei...

Eveniment5 zile ago

Cum poți organiza o noapte memorabilă de Halloween, alături de prietenii tăi

Data de 31 octombrie este rezervată unei sărbători speciale, care a intrat în cultura modernă fără a avea legătură directă...

Știrile Săptămânii