Connect with us

Eveniment

B2B Academy oferă un nou tip de serviciu în industria de marketing: Fractional AI CMO

Published

on

București, 23 May 2023 – B2B Academy, divizia de coaching a NNC Services, anunță lansarea serviciului său Fractional AI CMO. Cu acest serviciu, antreprenorii au o oportunitate unică de a accesa expertiza unui Chief Marketing Officer (CMO) specializat în tehnologii AI și marketing automatizat, fără a avea nevoie de angajarea acestuia în regim full-time. Acum, companiile SaaS și B2B pot beneficia de avantajul unei strategii de marketing dezvoltate cu ajutorul inteligenței artificiale, la un cost mult mai redus și cu o eficiență superioară. Astfel, obiectivul este de a ajuta afacerile să își crească veniturile și să își consolideze poziția pe o piață extrem de competitivă, prin optimizarea eforturilor de marketing și generarea de lead-uri de înaltă calitate.

Acest nou serviciu are scopul de a ajuta companiile SaaS și B2B să-și dezvolte afacerea prin tehnici și instrumente de AI (inteligență artificială) și servicii de marketing automatizate.

Schimbările din tehnologie aduc provocări greu de gestionat pentru companiile SaaS și B2B în piața extrem de competitivă de astăzi. Consultanții B2B Academy înțeleg aceste provocări și au introdus serviciul Fractional AI CMO (Chief Marketing Officer) pentru a ajuta afacerile să-și optimizeze eforturile de marketing, să genereze lead-uri de cea mai bună calitate, pentru creșterea oportunităților și veniturilor acestor afaceri.

Serviciul Fractional AI CMO îmbină puterea tehnologiei AI cu experiența vastă, acumulată de-a lungul anilor, a unui Chief Marketing Officer (CMO). Prin colaborarea cu acești experți, afacerile au acces la recomandări personalizate și strategii care se aliniază cu nevoile și obiectivele lor unice.

Potrivit rapoartelor din industrie, adoptarea AI de către companiile din întreaga lume a înregistrat o creștere semnificativă. Până în 2025, 80% dintre interacțiunile cu clienții vor fi gestionate de AI conform datelor Gartner. Fractional AI CMO al B2B Academy mizează pe această tendință în creștere, depunând toate eforturile pentru ca afacerile să creeze tranziția în funcție de date concrete, asigurând astfel o stabilitate a operațiunilor pe termen lung.

Caracteristicile cheie ale serviciului Fractional AI CMO includ:

  • Acces la experți de top: B2B Academy oferă managerilor oportunitatea de a colabora cu un Chief Marketing Officer (CMO) cu experiență bogată în folosirea de programe și tehnologii de marketing și AI fără a fi nevoie să-l angajeze full-time. Profesioniștii de top oferă accesul la informații vaste, punctuale și experiență în industrie pentru a îmbunătăți strategiile de marketing și a atinge succesul.
  • Adoptarea timpurie a marketingului AI: Cu serviciul Fractional AI CMO, afacerile vor dobândi un avantaj în fața competitorilor prin exploatarea tehnologiei AI pentru inițiativele de marketing. Prin abordarea timpurie a metodologiilor bazate pe AI se poate ajunge la publicul țintă mai eficient și se pot optimiza eforturile de marketing pentru un impact maxim.
  • Resurse fragmentate eficiente din punct de vedere al costurilor:Serviciul Fractional AI CMO oferă o soluție eficientă din punct de vedere al costurilor pentru afaceri, deoarece se poate beneficia de expertiză într-un mod punctual, în funcție de nevoile specifice ale fiecărei companii. Acest lucru permite companiilor să-și optimizeze bugetele de marketing, să aloce eficient resursele și să obțină rezultate semnificative fără să își ia angajamentul unui CMO pe termen lung.
  • Soluții flexibile și măsurabile: Serviciul oferă flexibilitatea pentru a se adapta la schimbările nevoilor afacerii. Indiferent dacă o companie are nevoie de asistență pentru un proiect specific sau pentru o campanie de marketing în desfășurare, serviciul Fractional AI CMO poate fi adaptat pentru a se potrivi cerințelor variate, oferind o soluție versatilă pentru afaceri de orice dimensiune.

Cu o creștere de peste 50% a adoptării AI în întreprinderi la nivel mondial în 2023, conform McKinsey, acest serviciu valorifică tendința crescătoare a AI, folosind capacitățile pentru decizii eficiente de marketing bazate pe date. Serviciul Fractional AI CMO al B2B Academy reprezintă o investiție strategică pentru afacerile care doresc să-și asigure viitorul pe piață și să domine competiția.

Leadershipul B2B Academy înțelege constrângerile financiare cu care se confruntă afacerile în acest moment. Prin urmare, serviciul Fractional AI CMO oferă opțiuni de preț flexibile pentru a se adapta la diverse bugete, asigurând că organizațiile de orice dimensiune pot beneficia de îndrumarea unui expert fără nevoia unui CMO în regim full-time.

“Mediul de afaceri de azi vine cu o multitudine de provocări. Această soluție unică îmbină eficiența inteligenței artificiale cu expertiza strategică a CMO, oferind o soluție care este atât rentabilă, cât și orientată către rezultate. Ajutăm afacerile să depășească limitările tradiționale de marketing și să atingă noi nivele de creștere. Acest serviciu poate aduce o creștere de 10 ori a performanței pe marketing la doar o treime din costurile necesare”, a declarat Oana Lefter, Managing Partner, NNC Services.

Pentru a sărbători lansarea serviciului Fractional AI CMO, B2B Academy oferă o promoție exclusivă. Pentru o perioadă limitată, clienții noi pot beneficia de o reducere de 20% la primele trei luni de serviciu, oferindu-le o oportunitate irezistibilă de a revoluționa strategiile lor de marketing și de a stimula creșterea afacerii lor.

Pentru mai multe informații despre serviciul Fractional AI CMO și pentru a programa o sesiune de consultanță gratuită, vă rugăm să vizitați https://b2b-academy.com/fractional-ai-cmo/ sau să contactați Oana Lefter la adresa: oana.lefter@nnc-services.com.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

MatHaus anunță reduceri de până la 50% de Black Friday la materiale pentru construcții, renovări sau reparații.

Published

on

By

  • Este vital ca TVA-ul la mâncare să rămână la 9%
  • Industria ospitalității este susținută în continuare de români – aceștia au cheltuit peste 1,8 miliarde de euro în turismul romanesc în semestrul I din 2024, în timp ce străinii doar puțin peste 300 de milioane de euro
  • România are nevoie de susținere legislativă pentru a putea contribui la micșorarea deficitului bugetar
  • Federația Ospitalității solicită ferm reducerea impozitului pe salarii și venituri, menținerea TA la 9% și menținerea tichetelor de vacanță
  • Fără oricare dintre aceste măsuri, acest segment nu poate supraviețui. Iar presiunea merge pe consumator

Federația Ospitalității averizează că, în acest moment, toată industria HoReCa se află la punctul 0. Pentru următorii ani, ori alegem să mâncăm de la marile lanțuri ori alegem să susținem jucătorii români mici și mijlocii.

Federația solicită ferm Guvernului reducerea impozitelor pe salarii și venituri ale angajaților, menținerea TVA la 9% pentru mâncare și păstrarea tichetelor de vacanță.

„Marea majoritate a business-urilor din ospitalitate nu au rezultate financiare mai bune decât anul trecut, iar cele care reușesc au, în mare parte, creșteri mici, de maximum 6%. Industria  traversează o perioadă dificilă, pentru că nu doar materiile prime s-au scumpit, ci sunt majorări de costuri pe toate planurile, iar asta duce la creșteri foarte mari, pentru că majorările au un efect multiplicator. În prezent, foarte puține afaceri din această industrie mai pot supraviețui, pentru că devine tot mai greu să rămâi la fel de competitiv ca înainte și să susții prețurile”, a declarat Valentin Șoneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR).

Orice creștere a prețurilor se va simți în buzunarul sau satisfacția clienților

Orice creștere a cheltuielilor avute de companiile din industrie generează, automat, o evoluție similară a prețurilor către consumatorul final. Situația este critică, cu atât mai mult cu cât se estimează că, de anul viitor, vor fi introduse noi majorări de taxe, iar plafonarea prețului la energie va dispărea. Mai mult decât atât, business-urile din sectorul ospitalității este dependentă de calitatea angajaților, mâna de lucru reprezentând 30% din cheltuielile din această industrie.

„Suntem martorii unei premiere: pentru prima oară în 30 de ani, industria ospitalității din România prinde putere și intră într-o fază de consolidare. În ultimii ani, companiile din ospitalitate s-au tot eficientizat, au construit modele de business flexibile și adaptate, dar s-a ajuns la un punct de plafonare de la care nu mai pot susține creșterile de cheltuieli. Mulți antreprenori sunt pe un minimum de profit, motiv pentru care orice creștere va deveni un compromis – fie vor fi nevoiți să facă rabat de la calitatea serviciilor, adică să scadă numărul de angajați și să le crească nivelul de muncă, lucru care se va simți în scăderea calității serviciilor turistice din România, fie vor face rabat de la calitate. În ambele cazuri, vom fi martorii unui nou lanț de falimente a business-urilor românești. Acesta va fi încă un motiv pentru ca românii să plece în străinătate și pentru alte lanțuri internaționale să acapareze piața ospitalității din România.”, a mai precizat președintele FPIOR.

“Solicităm cu fermitate menținerea sistemului tichetelor de vacanță – soluție vitală pentru susținerea industriei ospitalității din România. Datorită tichetelor de vacanță, a crescut cu 60% procentul unităților de cazare și alimentație  care au ieșit din zona de negru în zona albă a autorizării și a fiscalizării, ceea ce a crescut considerabil veniturile încasate de stat, ce provin de la industria ospitalității. Știm că România nu atrage un număr însemnat de turiști străini, față de destinațiile vecine și concurente și asta se întâmplă pentru că, în fiecare an, guvernele României nu alocă bugete de promovare turistică care să ne facă mai cunoscuți și mai vizibili în lume, astfel încât să atragem mult mai mulți turiști străini.

Ce înseamnă asta pentru industrie? Înseamnă că mecanismele și politicile statului român nu susțin, ci afectează, industria ospitalității din România!

În aceste condiții , eliminarea tichetelor de vacanță, creșterea TVA la mâncare și la pachetele de cazare cu mic dejun și eventuale noi măriri de taxe și impozite vor detemina o nouă presiune asupra operatorilor HORECA și, desigur, acestea se vor reflecta în prețuri mai mari, necompetititve față de destinațiile externe concurente.” (Corina Martin, Secretar General FPIOR)

Efectele se propagă în lanț

Creșterea cheltuielilor va accelera însă și fenomenul de închidere a multor companii, dar și la apariția unor afaceri mici în zona de fast-food, unde prețurile care pot fi practicate sunt mai accesibile. De asemenea, este foarte posibil ca produsele de foarte bună calitate să înceapă să dispară din meniuri, pentru că nu vor mai fi consumate și vom asista la o reorientare către produse mai populare, mai ieftine.

„Un alt efect vizibil deja este scăderea numărului de clienți. Iar mulți dintre cei care totuși merg la restaurant au început să consume mai puțin. De exemplu, sar peste aperitive, consumă două beri în loc de trei, nu mai mânâncă deserturi. Și acest lucru se vede și în programul de funcționare al firmelor – majoritatea închid la ora 22:00, nu la 24:00, unele nu mai deschid lunea, altele o fac doar după-amiaza și tot mai multe au renunțat la un schimb complet, din cele două care lucrau anterior prin rotație. Totul  pentru a reduce cheltuielile, cu energia, cu salariile, cu impozitele”, a explicat Csaba Ludescher, directorul Departamentului de dezvoltare al Federației.

Ce soluții propun antreprenorii?

Toate aceste efecte, cumulate, vor contribui, potrivit reprezentanților FPIOR, la creșterea numărului românilor ce vor alege destinații externe pentru a-și petrece concediile și care își vor cheltui banii în afara țării. Un rezultat total contrar celui declarat de guvern și autoritățile de resort, care susțin că ȋși doresc creșterea încasărilor din turism.

Valentin Soneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, suține că sunt soluții posibile pentru prevenirea acestor riscuri: „În primul rând, trebuie găsită o formulă pe zona de taxare a muncii, deoarece industria ospitalității este dependentă de bacșiș, din cauza salariilor mici. Apoi, ar trebui să ne asigurăm că TVA-ul la mâncare rămâne la 9%, pentru că vom ajunge să ne batem cu prețurile din supermarketuri. De asemenea, este vital ca tichetele de vacanță este vital să rămână valabile, la fel ca și plafonarea la energie, pentru că suntem o industrie puternic influențată de aceste costuri.”

Reprezentanții FPIOR susțin că, ȋncă din primăvara lui 2024, multe afaceri din industria ospitalității  au ȋnceput să se ȋnchidă. Un număr tot mai mare de unități sunt puse la vânzare, pe site-urile de profil, dar și bucătării ȋntregi, mobilate și utilaje de bucătărie, pensiuni, sau mobilier hotelier. Efectul de domino se resimte și ȋn cazul firmelor care furnizează utilaje și materii prime pentru restaurante și hoteluri. Deși au scăzut prețurile, vânzările lor sunt mai mici, au greutăți la încadrarea la termen, iar restanțele clienților se tot măresc.

Aceștia fac apel la instituțiile statului pentru a susține dezvoltarea industriei prin păstrarea unei stabilități legislative, pe de o parte, și prin investiții în promovarea turismului românesc în rândul străinilor, de cealaltă parte.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Tehnologie și Inovație pe TopUpdates24.com – Ultimele Descoperiri și Tendințe

Published

on

By

Secțiunea de tehnologie a TopUpdates24.com explorează lumea inovării, aducând cele mai recente știri despre noile descoperiri tehnologice și lansările de produse. De la inovații în inteligența artificială și tehnologia verde, până la cele mai noi gadgeturi și aplicații mobile, această secțiune acoperă o gamă largă de subiecte de interes.

Cititorii care doresc să fie la curent cu cele mai noi tendințe tehnologice vor găsi în TopUpdates24.com o sursă de informații de încredere și ușor de parcurs. Platforma oferă articole ce explică impactul tehnologiei asupra vieții de zi cu zi și inovațiile care modelează viitorul. Prin intermediul acestei secțiuni, utilizatorii au ocazia să descopere noutățile din domeniu și să exploreze noi oportunități oferite de tehnologie.

Articolul Tehnologie și Inovație pe TopUpdates24.com – Ultimele Descoperiri și Tendințe apare prima dată în Ziarul Nationalul.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Semnal de alarmă Federația Ospitalității: Punctul 0 în turismul românesc: orice creștere a costurilor poate însemna prăbușirea HoReCa. Profiturile nu depășesc 6% într-o industrie vitală pentru economia României

Published

on

By

  • Este vital ca TVA-ul la mâncare să rămână la 9%
  • Industria ospitalității este susținută în continuare de români – aceștia au cheltuit peste 1,8 miliarde de euro în turismul romanesc în semestrul I din 2024, în timp ce străinii doar puțin peste 300 de milioane de euro
  • România are nevoie de susținere legislativă pentru a putea contribui la micșorarea deficitului bugetar
  • Federația Ospitalității solicită ferm reducerea impozitului pe salarii și venituri, menținerea TA la 9% și menținerea tichetelor de vacanță
  • Fără oricare dintre aceste măsuri, acest segment nu poate supraviețui. Iar presiunea merge pe consumator

Federația Ospitalității averizează că, în acest moment, toată industria HoReCa se află la punctul 0. Pentru următorii ani, ori alegem să mâncăm de la marile lanțuri ori alegem să susținem jucătorii români mici și mijlocii.

Federația solicită ferm Guvernului reducerea impozitelor pe salarii și venituri ale angajaților, menținerea TVA la 9% pentru mâncare și păstrarea tichetelor de vacanță.

„Marea majoritate a business-urilor din ospitalitate nu au rezultate financiare mai bune decât anul trecut, iar cele care reușesc au, în mare parte, creșteri mici, de maximum 6%. Industria  traversează o perioadă dificilă, pentru că nu doar materiile prime s-au scumpit, ci sunt majorări de costuri pe toate planurile, iar asta duce la creșteri foarte mari, pentru că majorările au un efect multiplicator. În prezent, foarte puține afaceri din această industrie mai pot supraviețui, pentru că devine tot mai greu să rămâi la fel de competitiv ca înainte și să susții prețurile”, a declarat Valentin Șoneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR).

Orice creștere a prețurilor se va simți în buzunarul sau satisfacția clienților

Orice creștere a cheltuielilor avute de companiile din industrie generează, automat, o evoluție similară a prețurilor către consumatorul final. Situația este critică, cu atât mai mult cu cât se estimează că, de anul viitor, vor fi introduse noi majorări de taxe, iar plafonarea prețului la energie va dispărea. Mai mult decât atât, business-urile din sectorul ospitalității este dependentă de calitatea angajaților, mâna de lucru reprezentând 30% din cheltuielile din această industrie.

„Suntem martorii unei premiere: pentru prima oară în 30 de ani, industria ospitalității din România prinde putere și intră într-o fază de consolidare. În ultimii ani, companiile din ospitalitate s-au tot eficientizat, au construit modele de business flexibile și adaptate, dar s-a ajuns la un punct de plafonare de la care nu mai pot susține creșterile de cheltuieli. Mulți antreprenori sunt pe un minimum de profit, motiv pentru care orice creștere va deveni un compromis – fie vor fi nevoiți să facă rabat de la calitatea serviciilor, adică să scadă numărul de angajați și să le crească nivelul de muncă, lucru care se va simți în scăderea calității serviciilor turistice din România, fie vor face rabat de la calitate. În ambele cazuri, vom fi martorii unui nou lanț de falimente a business-urilor românești. Acesta va fi încă un motiv pentru ca românii să plece în străinătate și pentru alte lanțuri internaționale să acapareze piața ospitalității din România.”, a mai precizat președintele FPIOR.

“Solicităm cu fermitate menținerea sistemului tichetelor de vacanță – soluție vitală pentru susținerea industriei ospitalității din România. Datorită tichetelor de vacanță, a crescut cu 60% procentul unităților de cazare și alimentație  care au ieșit din zona de negru în zona albă a autorizării și a fiscalizării, ceea ce a crescut considerabil veniturile încasate de stat, ce provin de la industria ospitalității. Știm că România nu atrage un număr însemnat de turiști străini, față de destinațiile vecine și concurente și asta se întâmplă pentru că, în fiecare an, guvernele României nu alocă bugete de promovare turistică care să ne facă mai cunoscuți și mai vizibili în lume, astfel încât să atragem mult mai mulți turiști străini.

Ce înseamnă asta pentru industrie? Înseamnă că mecanismele și politicile statului român nu susțin, ci afectează, industria ospitalității din România!

În aceste condiții , eliminarea tichetelor de vacanță, creșterea TVA la mâncare și la pachetele de cazare cu mic dejun și eventuale noi măriri de taxe și impozite vor detemina o nouă presiune asupra operatorilor HORECA și, desigur, acestea se vor reflecta în prețuri mai mari, necompetititve față de destinațiile externe concurente.” (Corina Martin, Secretar General FPIOR)

Efectele se propagă în lanț

Creșterea cheltuielilor va accelera însă și fenomenul de închidere a multor companii, dar și la apariția unor afaceri mici în zona de fast-food, unde prețurile care pot fi practicate sunt mai accesibile. De asemenea, este foarte posibil ca produsele de foarte bună calitate să înceapă să dispară din meniuri, pentru că nu vor mai fi consumate și vom asista la o reorientare către produse mai populare, mai ieftine.

„Un alt efect vizibil deja este scăderea numărului de clienți. Iar mulți dintre cei care totuși merg la restaurant au început să consume mai puțin. De exemplu, sar peste aperitive, consumă două beri în loc de trei, nu mai mânâncă deserturi. Și acest lucru se vede și în programul de funcționare al firmelor – majoritatea închid la ora 22:00, nu la 24:00, unele nu mai deschid lunea, altele o fac doar după-amiaza și tot mai multe au renunțat la un schimb complet, din cele două care lucrau anterior prin rotație. Totul  pentru a reduce cheltuielile, cu energia, cu salariile, cu impozitele”, a explicat Csaba Ludescher, directorul Departamentului de dezvoltare al Federației.

Ce soluții propun antreprenorii?

Toate aceste efecte, cumulate, vor contribui, potrivit reprezentanților FPIOR, la creșterea numărului românilor ce vor alege destinații externe pentru a-și petrece concediile și care își vor cheltui banii în afara țării. Un rezultat total contrar celui declarat de guvern și autoritățile de resort, care susțin că ȋși doresc creșterea încasărilor din turism.

Valentin Soneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, suține că sunt soluții posibile pentru prevenirea acestor riscuri: „În primul rând, trebuie găsită o formulă pe zona de taxare a muncii, deoarece industria ospitalității este dependentă de bacșiș, din cauza salariilor mici. Apoi, ar trebui să ne asigurăm că TVA-ul la mâncare rămâne la 9%, pentru că vom ajunge să ne batem cu prețurile din supermarketuri. De asemenea, este vital ca tichetele de vacanță este vital să rămână valabile, la fel ca și plafonarea la energie, pentru că suntem o industrie puternic influențată de aceste costuri.”

Reprezentanții FPIOR susțin că, ȋncă din primăvara lui 2024, multe afaceri din industria ospitalității  au ȋnceput să se ȋnchidă. Un număr tot mai mare de unități sunt puse la vânzare, pe site-urile de profil, dar și bucătării ȋntregi, mobilate și utilaje de bucătărie, pensiuni, sau mobilier hotelier. Efectul de domino se resimte și ȋn cazul firmelor care furnizează utilaje și materii prime pentru restaurante și hoteluri. Deși au scăzut prețurile, vânzările lor sunt mai mici, au greutăți la încadrarea la termen, iar restanțele clienților se tot măresc.

Aceștia fac apel la instituțiile statului pentru a susține dezvoltarea industriei prin păstrarea unei stabilități legislative, pe de o parte, și prin investiții în promovarea turismului românesc în rândul străinilor, de cealaltă parte.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized2 ore ago

Istoria distribuției digitale de jocuri: de ce au nevoie jucătorii de unități de memorie de mare capacitate?

Distribuția digitală a jocurilor video, astăzi integrată în industrie, a început în anii ’80, atunci când Atari 2600 a introdus...

Uncategorized2 ore ago

Sonos anunță reduceri de până la 30% disponibile de Black Friday

Filme, seriale, jocuri de societate, sesiuni îndelungate de audiție sau pur și simplu lenevit pe canapea – astfel de activități...

Uncategorized3 ore ago

Review pentru Zyxel AX6000 WiFi 6 Security Router

Zyxel AX6000 este un router WiFi 6 de ultimă generație, destinat utilizatorilor care caută o conexiune rapidă, stabilă și sigură,...

Pudra pentru volum lasă părul lipicios sau greu Pudra pentru volum lasă părul lipicios sau greu
Viața în Iasi4 ore ago

Pudra pentru volum lasă părul lipicios sau greu?

Pudra pentru volum a devenit un produs popular pentru cei care doresc să adauge textură și volum părului, fără să...

Uncategorized5 ore ago

RAZER PREZINTĂ VIPER V3 PRO SENTINELS EDITION – UN OMAGIU ADUS EXCELENȚEI ÎN ESPORTS

Razer Viper V3 Pro Sentinels Edition îmbină performanța de top cu un design remarcabil, marcând succesul echipei Sentinels cu ajutorul...

Uncategorized8 ore ago

Declarația lui Carlo Messina, CEO Intesa Sanpaolo Group, referitor la rezultatele financiare din al treilea semestru al anului 2024

„Rezultatele primelor nouă luni ale anului 2024 au reconfirmat poziția Intesa Sanpaolo ca lider european, valoarea noastră de piață situându-ne...

Uncategorizedo zi ago

Ericsson lansează 5G Advanced – o nouă gamă ce include soluții software pentru rețele programabile de înaltă performanță

După dezvoltarea rețelelor 5G, furnizorii de servicii de comunicații (CSP) sunt gata să facă următorul pas în ceea ce privește...

Uncategorizedo zi ago

Ce poți descoperi pe platformele de e-commerce de Black Friday 2024

Black Friday 2024, programat pentru data de 8 Noiembrie, promite să fie un eveniment de cumpărături remarcabil, oferind consumatorilor o...

Viața în Iasio zi ago

Cum alegem firma potrivită pentru servicii de Deratizare, Dezinsecție și Dezinfecție în Iași

Piața serviciilor de deratizare, dezinsecție și dezinfecție (DDD) este într-o continuă expansiune, mai ales în orașe mari precum Iași, unde...

Eveniment4 zile ago

MatHaus anunță reduceri de până la 50% de Black Friday la materiale pentru construcții, renovări sau reparații.

Este vital ca TVA-ul la mâncare să rămână la 9% Industria ospitalității este susținută în continuare de români – aceștia...

mobila moale chisinau mobila moale chisinau
Uncategorized4 zile ago

Cum să Alegi Salteaua Perfectă pentru un Somn Odihnitor

Mobila moale Chisinau Alegerea saltelei potrivite este crucială pentru a vă asigura un somn sănătos și odihnitor. O saltea bună...

Uncategorized4 zile ago

CARMEN ELECTRA, SUTE DE MII DE APRECIERI DIN LUMEA ÎNTREAGĂ PURTÂND O PIESĂ CREATĂ DE O ROMÂNCĂ

Carmen Electra a ales să-și promoveze apariția în documentarul After Baywatch: Moment in the Sun lansat în Statele Unite la...

Eveniment5 zile ago

Tehnologie și Inovație pe TopUpdates24.com – Ultimele Descoperiri și Tendințe

Secțiunea de tehnologie a TopUpdates24.com explorează lumea inovării, aducând cele mai recente știri despre noile descoperiri tehnologice și lansările de...

Uncategorized5 zile ago

Dyson anunță că muzicianul Stormzy devine Ambasador Global pentru căștile Dyson OnTrac™ 55 de ore în mintea unei vedete rock

București, 31.10.2024  – Dyson, compania globală de tehnologie, îl anunță cu mândrie pe muzicianul britanic Stormzy ca fiind cel mai nou...

Uncategorized5 zile ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale...

Uncategorized5 zile ago

Allview Solar Energy intră în parteneriat cu Austrotherm, pentru realizarea unui sistem fotovoltaic de 999,90 kWp, în scopul eficientizării consumului de energie şi reducerii emisiilor de dioxid de carbon

Brașov, 31 octombrie 2024. Divizia Solar Energy a companiei Visual Fan, furnizor de soluții Full EPC în sectorul regenerabil,  anunță semnarea...

Știrile Săptămânii