Connect with us

Uncategorized

Primele date privind consumul de audiobookuri din diaspora: 50.000 de români din străinătate ascultă cărți în limba română

Published

on

Dan Vidrascu_1
  • Un număr de 5000 de români din străinătate ascultă, cel puțin de două-trei ori pe săptămână, un audiobook în limba română, arată rezultatele primului studiu de piață dedicat cărților digitale realizat de Voxa.
  • Dan Vidrașcu, CEO al Voxa: ”Cei mai mulți utilizatori din diaspora care ascultă cărți în limba română locuiesc în Marea Britanie, Germania și Franța. În general, sunt persoane care au un nivel ridicat de educație și care nu doresc ca ei sau copiii lor să piardă contactul cu limba română”.

București, 30 mai 2023: Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobookuri în limba română, arată rezultatele studiului ”Piața de carte digitală din România”, prima cercetare de piață dedicată audiobookurilor și e-bookurilor din România, realizată de platforma de audiobookuri și e-bookuri în limba română Voxa. Aceștia reprezintă 20% din totalul celor peste 240.000 de utilizatori ai Voxa, iar numărul românilor din diaspora crește în fiecare lună.

”Cei mai mulți utilizatori Voxa din diaspora care ascultă cărți în limba română locuiesc în Marea Britanie, în Germania și în Franța. În general, sunt persoane care au un nivel ridicat de educație și care nu doresc ca ei sau copiii lor să piardă contactul cu limba română. Piața de carte digitală din România este pe urmele piețelor dezvoltate la nivel internațional. În statele europene, audiobookurile și e-bookurile reprezintă până la 15% din piața de carte, cu ponderi mai ridicate în statele nordice, în timp ce în Japonia ponderea digitalului este de 38%.”, a declarat Dan Vidrașcu, CEO al Voxa, prima platformă de audiobook-uri și ebook-uri în limba română.

În România există în prezent peste 240.000 de utilizatori ai platformei de audiobookuri în limba română Voxa, iar numărul acestora va ajunge la peste 370.000 de utilizatori recurenți până la final de an.. Dacă la finalul anului 2022 piața de carte digitală reprezenta sub 1% din totalul pieței de carte din România (estimată la circa 100 de milioane de euro), până în 2027 aceasta va ajunge la 10% din totalul pieței de carte, potrivit estimărilor lui Dan Vidrașcu.

Cei mai mulți utilizatori ai Voxa din diaspora  – peste 12.000  – locuiesc în Marea Britanie, urmați de cei din Germania (peste 10.000) și din Franța (peste 5.000). Aceștia consumă preponderent audiobook-uri în limba română și preferă categoriile ”dezvoltare personală”, ”literatură” și ”cărți pentru copii”.

”Audiobookurile în limba română formează o piață nouă în România, unde momentan activează puțini jucători locali și sunt tot mai populare în rândul comunităților de români din alte țări. Multe edituri din România au început deja să investească masiv în crearea de conținut de tip audiobook, pentru că și-au dat seama că pasionații de lectură caută acest tip de format și nu vor să rateze intrarea pe această nișă de piață”, a mai spus Dan Vidrașcu.

„Viața ca un râu”, cartea scrisă de Shelley Read și care a fost considerată unul dintre cele mai bune debuturi din ultimii ani, narată pe Voxa de actrița Daniela Nane, se află pe primul loc în topul celor mai ascultate cărți de pe Voxa în ultima lună. „Gândește ca un călugăr” de Jay Shetty, ”Epoca Viciului” de Deepti Kapoor, ”Fata în rochie vărgată” de Ellie Midwood și ”Charles, Camilla și Diana. Dragoste și tragedie în Casa de Windsor”, de Jean des Cars completează topul celor mai ascultate cărți de pe Voxa din ultima lună.

În ceea ce privește preferințele utilizatorilor din diaspora, acestea arată că în Marea Britanie pe primul loc în topul preferințelor din ultima lună se află titlul „Viața ca un râu”, de Shelley Read, pe când în Germania “Gândește ca un călugăr”, de Jay Shetty. În Italia și Franța, cel mai ascultat titlu a fost “Epoca Viciului”, de Deepti Kapoor, iar În Spania “Malnata”, de Beatrice Salvioni. În Republica Moldova, preferințele sunt similare cu cele din România, pe primele locuri în topul preferințelor aflându-se “Viața ca un râu”, de Shelley Read, “Gândește ca un călugăr”, de Jay Shetty și “Epoca Viciului”, de Deepti Kapoor. Voxa a lansat în luna martie a acestui an prima ediție a raportului ”Piața de carte digitală din România”, care analizează evoluția pieței de audiobookuri și e-bookuri din România din ultimul an. Studiul a fost realizat în perioada ianuarie-martie 2023 și cuprinde o analiză cantitativă (pe baza statisticilor Voxa) și o analiză calitativă (interviuri cu utilizatorii Voxa, cu reprezentanți ai editurilor și cu reprezentanți ai angajatorilor care oferă audiobookuri ca beneficiu pentru angajați).

Anul 2022 a marcat primul an de activitate al segmentului de audiobookuri în limba română de pe piața de carte din România.  Voxa, prima platformă de audiobookuri și ebook-uri în limba română, a încheiat primul an de activitate cu venituri din abonamente în valoare de circa 4 milioane de lei.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Published

on

By

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Published

on

By

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitațiAlina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată deCornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

https://youtube.com/watch?v=4WeAVbTU23E%3Fsi%3DZwFwoXgiZSAz42Bk

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european.Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor.După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

Published

on

By

  • formate de 2,5-inch & M.2 2280
  • Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare
  • Managementul ciclului de viață și asistență din partea echipei SSD

București, România  – 26 martie 2024 Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor de stocare și al soluțiilor tehnologice, a anunțat astăzi că a dezvoltat o gama nouă de SSD-uri pe bază de semiconductoare Industrial Temp special concepute pentru producătorii de sisteme care se confruntă cu necesitatea de a lucra în medii extreme. Aceste SSD-uri sunt proiectate pentru a satisface cerințele diverse ale dispozitivelor precum roboți, domeniile militare și agricole, chioșcurile de autoservire, semnalistică digitală etc.

Oferind compatibilitate cu interfața SATA, aceste SSD-uri industriale au capacități cuprinse între 128GB și 1TB, iar regimul termic de funcționare este industrial, fiind cuprins între -40°C și + 85°C,  pentru a se adresa mediilor cu și fără control climatic. SSD-urile Kingston i-Temp SATA includ formate de 2,5 inchi și M.2 2280, oferind controlere avansate SATA 3 de 6Gbps, care realizează în mod automat uniformizarea uzurii, gestionarea deșeurilor de fișiere și alte funcții vitale pentru o memorie NAND Flash. În plus, acestea încorporează memorie flash 3D NAND de ultimă generație și se pot implementa direct ca înlocuitori ai HDD-urilor, oferind o fiabilitate mai mare și o performanță de până la 20 de ori mai mare.

Toate componentele NAND și controlerul de calitate industrială sunt verificate și testate cu atenție pentru a certifica buna funcționare. Proiectat cu un firmware specializat pentru a asigura gestionarea termică (chiar și oprirea unității în cazuri de urgență pentru a contribui la protejarea datelor), integratorii de sisteme și clienții lor finali se pot simți protejați prin gestionarea ciclului de viață.  În plus, dacă este necesar, se oferă asistență și utilizatorii vor primi notificări despre modificările asupra SSD-ului informații despre ciclul de viață, precum și resurse de inginerie și de analiză a defecțiunilor.

„Când lucrați cu Kingston, beneficiați de produse de calitate și de acces la echipa noastră dedicată de experți pentru asistență tehnică”, a declarat Tony Hollingsbee, SSD Business Manager, Kingston EMEA. „La Kingston, avem convingerea că suntem mai mult decât un simplu furnizor: suntem un partener – iar acest lucru rămâne valabil și după cumpărare, pentru a construi o relație de durată pe bază de încredere și de asigura succesul pe termen lung pentru ambele părți”

Pentru mai multe informații vizitați kingston.com.

Urmăriți Kingston și pe:

YouTube Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, laptopuri și PC-uri la dispozitive bazate pe internetul obiectelor, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, și la procesele de proiectare și producție pe bază de contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru viață, muncă și distracție. Cei mai mari producători de PC-uri și cele mai mari companii de cloud-hosting din lume se bazează pe Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume zi de zi. Ne străduim să privim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, a satisface nevoile clienților noștri și a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în care Kingston îți este alături, accesează Kingston.com.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized21 de ore ago

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Uncategorizedo zi ago

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

Entertainmento zi ago

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized2 zile ago

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

București, România  – 26 martie 2024 – Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la...

Eveniment2 zile ago

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized3 zile ago

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Uncategorized6 zile ago

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Ce facilități și servicii sunt disponibile în apropierea apartamentelor din București, cum ar fi magazine, școli și parcuri? Ce facilități și servicii sunt disponibile în apropierea apartamentelor din București, cum ar fi magazine, școli și parcuri?
Afaceri7 zile ago

Ce facilități și servicii sunt disponibile în apropierea apartamentelor din București, cum ar fi magazine, școli și parcuri?

Atunci când alegeți un apartament în București, este esențial să luați în considerare nu doar caracteristicile interioare ale locuinței, ci...

Eveniment7 zile ago

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

Eveniment7 zile ago

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

Uncategorized7 zile ago

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

Uncategorized7 zile ago

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

Uncategorizedo săptămână ago

MSI lansează în România noua serie de laptopuri pregătite pentru inteligența artificială

MSI, producător de laptopuri de top la nivel mondial, anunță lansarea în România a noii sale game de laptopuri echipate cu...

oferte de Paste 2024 oferte de Paste 2024
Travelo săptămână ago

Drumeții pe Valea Prahovei în vacanța de Paște

Imaginează-ți o escapadă de neuitat în mijlocul naturii, unde te poți bucura de liniștea munților, de aerul curat și de...

Uncategorizedo săptămână ago

Samsung anunță cea de-a patra ediție a campionatului de PUBG

Cei interesați se pot înscrie până pe 25 martie pentru șansa de a câștiga cel mai nou și performant telefon...

Uncategorizedo săptămână ago

Duminica aceasta are loc Gaming Marathon, primul mare eveniment de gaming al anului

Ediția aniversează 4 ani de existență a maratonului și este dedicată femeilor din industria jocurilor video București, 21 martie 2024...

Știrile Săptămânii