București, România – 5 septembrie 2023 – Kingston Digital Europe Co LLP, filiala de memorii flash a Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în produse de memorie și soluții tehnologice, a anunțat astăzi SSD-ul extern XS1000, o soluție de backup incredibil de elegantă şi de mici dimensiuni. XS1000 se alătură lui XS2000 ca o nouă ofertă din portofoliul de SSD-uri externe Kingston. Ambele unități sunt extrem de compacte și cântăresc sub 29 de grame, oferind portabilitate ridicată.
Kingston XS1000 aduce viteze de citire de până la 1.050 MB/s1 și capacități mari de până la 2TB2 , oferind spațiu suficient pentru stocarea a nenumărate fotografii, videoclipuri și fișiere. Unitatea este livrată cu un cablu USB-C®3 la USB-A și menține compatibilitatea retroactivă pentru a asigura o conectivitate perfectă cu dispozitivele vechi. Mică precum un breloc de chei, unitatea XS1000 servește drept companion de încredere pentru backup-uri, garantând accesul continuu la documentele importante.
„Clienții noștri sunt în căutarea unui spațiu de stocare convenabil, rapid și fiabil, la un preț accesibil. Odată cu lansarea lui XS1000, aceştia nu trebuie să mai caute altceva, deoarece acum oferim mai multe opțiuni pentru stocare externă”, a declarat Liny Cheliyan, Business Manager – Prosumer Flash și SSD, Kingston, EMEA. „Am proiectat această unitate pentru a fi elegantă și compactă, măsurând doar jumătate din dimensiunea unui SSD standard. Acest lucru asigură o portabilitate de neegalat, ceea ce o face să fie cea mai bună alegere pentru cei care caută o combinație între comoditate și performanță de top disponibilă pe piaţă.”
XS1000 este disponibil în capacități de 1TB și 2TB și beneficiază de o garanție limitată de cinci ani4 cu asistență tehnică gratuită.
XS1000 SSD – caracteristici și specificații:
Cea mai bună portabilitate: Compactă și cântărind puțin sub 29 g, această unitate SSD vă permite să vă luați fișierele cu dvs. în deplasare fără efort.
Back-up pentru toate fișierele: Transferați și stocați documentele, fotografiile și videoclipurile.
Creșterea capacității de stocare: Extindeți-vă biblioteca digitală cu capacități mari, de până la 2 TB2 , pentru a păstra momentele prețioase.
Suport USB 3.2 Gen 2: Atingeți viteze de citire de până la 1.050 MB/s1cu compatibilitate retroactivă cu USB 3.2 Gen 1, asigurând o conectivitate perfectă cu dispozitivele vechi.
Interfață: USB 3.2 Gen 2
Viteză1: Până la 1.050 MB/s la citire, 1.000 MB/s la scriere
NAND: 3D
Capacități2: 1TB, 2TB
Dimensiuni: 54 x 32.58 x 13.5mm
Greutate: 7g
Material carcasă: Metal + plastic
Temperatura de funcționare: 0°C~40°C
Temperatura de depozitare: -20 ° C ~ 85 ° C
Garanție/Suport4: Garanție limitată de 5 ani cu suport tehnic gratuit
1 Pe baza testelor interne. Viteza poate varia în funcție de hardware-ul, software-ul și utilizarea gazdei. Este necesar un dispozitiv gazdă USB 3.2 Gen 2 pentru viteze optime.
2 O parte din capacitatea listată pe un dispozitiv de stocare flash este utilizată pentru formatare și alte funcții și, prin urmare, nu este disponibilă pentru stocarea datelor. Prin urmare, capacitatea reală disponibilă pentru stocarea datelor este mai mică decât cea menționată pe produse. Pentru mai multe informații, accesați Ghidul de memorie flash de la Kingston.
3 USB Type-C® și USB-C® sunt mărci comerciale înregistrate ale USB Implementers Forum.
4 Garanția limitată se bazează pe 5 ani sau pe „SSD Life Remaining”, care poate fi găsită cu ajutorul Kingston SSD Manager. Un produs nou, nefolosit, va afișa o valoare a indicatorului de uzură de o sută (100), în timp ce un produs care și-a atins limita de rezistență a ciclurilor de ștergere a programului va afișa o valoare a indicatorului de uzură de unu (1). Pentru detalii, consultați Kingston.com/wa.
5 Compatibilitatea cu dispozitivele Windows, macOS, Linux, Chrome OS, iOS/iPadOS și Android poate varia și depinde în mare măsură de software-ul/hardware-ul gazdă (vă rugăm să consultați site-ul de asistență al producătorilor gazdă pentru capabilități). Pentru dispozitivele Android/iOS/iPadOS poate fi necesar un cablu OTG suplimentar (nefurnizat de Kingston).
Pentru mai multe informații, vizitați kingston.com.
Kingston și sigla Kingston sunt mărci comerciale înregistrate ale Kingston Technology Corporation. IronKey este o marcă comercială înregistrată a Kingston Digital, Inc. Kingston FURY și sigla Kingston FURY sunt mărci comerciale ale Kingston Technology Corporation. Toate drepturile rezervate. Toate mărcile comerciale sunt proprietatea deținătorilor respectivi.
București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup. Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.
Risipa alimentară în Europa
Risipa alimentară are un mare impact asupra planetei, reprezentând 10% din emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de om la nivel global. În Europa, peste 58 de milioane de tone de alimente sunt risipite anual, costând aproximativ 132 de miliarde de euro anual. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
Cele 3 milioane de pachete surpriză salvate prin intermediul Munch au evitat emisiile de CO2 echivalente a 111.888 zboruri dus-întors Paris-Roma la nivel mondial, arătând astfel cât de mare este impactul companiilor care lucrează pentru reducerea risipei alimentare asupra mediului. De asemenea, acestea echivalează cu economisirea a aproximativ 5,89 miliarde de litri de apă.
Când vine vorba despre sustenabilitate, mulți europeni sunt conștienți de comportamente ecologice, cum ar fi reciclarea, reducerea utilizării plasticului de unică folosință și folosirea sacoșelor reutilizabile, dar știu mai puține despre impactul pe care îl are risipa alimentară.
Partenerii europeni și globali se alătură luptei împotriva risipei alimentare
Lansat în 2020, Munch are acum peste 4000 de parteneri în patru țări (Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România) – de la brutării, restaurante și cafenele până la supermarketuri și magazine independente – inclusiv parteneri internaționali precum SPAR, PENNY, Auchan și, cel mai faimos lanț de cafea din lume, Starbucks, care au fost esențiali în a ajuta compania să atingă acest milestone incredibil.
„Este cu adevărat inspirațional să vedem că mărci importante precum SPAR, PENNY, Auchan, Starbucks și multe altele au un impact semnificativ în lupta împotriva risipei alimentare. Implicarea lor activă demonstrează un angajament profund față de sustenabilitate și bunăstarea comunității, oferind un exemplu lăudabil pe care alții să-l urmeze”, a declarat Bence Zwecker, CEO al grupului Munch.
Munch în România
Aplicația Munch pune la dispoziția clienților produse din 263 de locații de la 171 parteneri și este disponibilă în București și Iași. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, dar și flori, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.
Până în prezent, peste 49.000 de oameni au descărcat aplicația Munch și au salvat peste 7 tone de alimente și peste 26.752 kg gaze cu efect de seră, echivalentul a 88 de zboruri dus-întors București-Paris.
Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Manay Chinese Food, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill, Story Pizza, Italian Station și Hello Donuts. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.
Despre Munch – de la o garsonieră la peste 3 milioane de pachete salvate
Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.
În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”, „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media la categoria inovație.
Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă, succesul unui proiect de acest tip depinde esențial de alegerea unei firme de încredere și bine pregătite. Aici, Puturi Apa Profesionale își demonstrează competența și profesionalismul, oferind servicii de top în domeniul forajelor.
Foraje de Apă – Investiția în Sănătate și Eficiență
Accesul la o sursă proprie de apă este esențial pentru gospodăriile și afacerile care doresc să fie independente de rețeaua publică. Forajele de apă executate de Puturi Apa Profesionale sunt realizate cu precizie, având în vedere calitatea apei, adâncimea optimă și durabilitatea instalației. O sursă de apă potabilă sigură și constantă este un avantaj de neprețuit pentru orice proprietate. Puturi Apa Profesionale oferă soluții durabile pentru forajele de apă, asigurând accesul la o sursă sigură și constantă de apă potabilă. Un foraj bine executat reprezintă o investiție care aduce economii și siguranță pe termen lung.
Foraje pentru Pompa de Căldură – Viitorul Încălzirii Ecologice
Pe măsură ce interesul pentru soluțiile ecologice și eficiente energetic crește, pompele de căldură devin tot mai populare. Forajele necesare pentru acest tip de sisteme trebuie să fie executate corect, pentru a asigura un transfer de căldură eficient. Puturi Apa Profesionale garantează foraje precise și adaptate fiecărui tip de teren, astfel încât sistemul de încălzire geotermal să funcționeze la capacitate maximă și cu un consum redus de energie.
1. Echipă de ingineri specializați – La Puturi Apa Profesionale, echipa noastră este completată de ingineri cu vastă experiență în domeniul geotehnic și hidrogeologic. Acești specialiști sunt implicați direct în fiecare etapă a proiectului, de la analiza preliminară a terenului până la implementarea tehnică a forajelor. Datorită expertizei lor, garantăm soluții eficiente și durabile, adaptate fiecărei situații.
2. Tehnologie de ultimă generație – Folosim echipamente moderne și tehnici inovatoare pentru a asigura lucrări precise și rapide. Fie că este vorba de foraje de apă sau de foraje pentru pompe de căldură, tehnologia avansată pe care o utilizăm permite executarea lucrărilor la cele mai înalte standarde de calitate.
3. Soluții personalizate – Fiecare proiect este unic, de aceea tratăm fiecare foraj cu atenția necesară. Împreună cu echipa noastră de ingineri, dezvoltăm soluții personalizate, adaptate specificului fiecărui teren și cerințelor clientului.
4. Eficiență energetică și sustenabilitate – Forajele pentru pompele de căldură oferă o alternativă ecologică și extrem de eficientă din punct de vedere energetic pentru încălzire și răcire. Echipa noastră este specializată în implementarea soluțiilor geotermale care reduc consumul de energie și contribuie la protejarea mediului înconjurător.
5. Satisfacția clienților – Succesul nostru se bazează pe recomandările clienților mulțumiți. Fiecare proiect finalizat este o nouă demonstrație a angajamentului nostru pentru calitate și excelență. Alegând Puturi Apa Profesionale, beneficiezi nu doar de servicii de foraj, ci de un parteneriat bazat pe încredere și profesionalism.
În era digitală, prezența online este la fel de importantă ca și calitatea serviciilor oferite. Pentru a ne asigura că Puturi Apa Profesionale rămâne vizibilă și relevantă în fața clienților noștri, am decis să colaborăm cu SecurMeNow, o echipă de experți care excelează în toate aspectele tehnologiei web.
SecurMeNow nu doar că ne-a ajutat să construim și să securizăm un site modern și funcțional, dar a contribuit decisiv la optimizarea prezenței noastre online prin SEO avansat, strategii de marketing digital și automatizări inteligente. Datorită lor, am reușit să atragem noi clienți și să ne consolidăm poziția pe piață, iar securitatea web oferită de ei ne garantează că suntem protejați de orice vulnerabilități cibernetice.
Colaborarea cu SecurMeNow este esențială pentru orice afacere care dorește să prospere în era digitală. Cu ajutorul lor, Puturi Apa Profesionale nu doar că își menține excelența în domeniul forajelor, dar și prezența puternică în mediul online, pregătită pentru provocările viitorului.
Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro.
În 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu 27% comparativ cu 2022.
În contextul noilor investiții, fondatorii PAPILA preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.
PAPILA, una dintre cele mai apreciate destinații gastronomice din inima Bucureștiului, anunță finalizarea unui amplu proces de modernizare, investind 65.000 EUR în retehnologizarea spațiului, în extinderea echipei, a echipamentelor și în schimbarea completă a meniului. Astfel, într-un context în care gusturile se transformă, iar ospitalitatea reală devine un concept din ce în ce mai căutat, PAPILA renunță la convențional pentru a defini viitorul culinar al Capitalei.
Cu o locație proaspăt renovată și o abordare revitalizată a ospitalității și a detaliilor fine, PAPILA a creat un univers culinar în care fiecare farfurie spune o poveste, fiecare ingredient este protagonist, iar fiecare vizită devine o experiență desăvârșită. Sub viziunea lui Andrei Junghietu, executive chef PAPILA, noul meniu creat de la 0 poate fi catalogat drept definiția bistronomiei moderne, unde prânzul și cina devin adevărate escapade culinare.
Investițiile strategice realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdean, owneri PAPILA, din fonduri proprii, reflectă angajamentul brandului pentru creștere și inovare continuă. Fondurile au fost direcționate preponderent către echipamente de ultimă generație în bucătărie și bar, pentru a îmbunătăți fluxul operațional și a permite echipei să pregătească și să servească preparate rafinate cu o viteză și precizie crescute. De asemenea, spațiul de bar a fost extins pentru a găzdui o selecție variată de băuturi premium, de la vinuri naturale la siropuri, infuzii și cocktailuri artizanale.
„Investițiile pe care le-am realizat în acest an nu reprezintă doar o modernizare a echipamentelor sau a spațiului, ci o platformă care deschide noi oportunități prin care preîntâmpinăm așteptările constante ale oaspeților, dorind să ne aliniem la standardele internaționale de ospitalitate. PAPILA s-a dezvoltat organic, în ciuda momentelor dificile, precum pandemia, iar noile schimbări ne poziționează mai bine ca oricând să valorificăm acest potențial de creștere. Fiecare investiție a fost realizată strategic, cu un singur scop: să asigurăm excelența și să consolidăm PAPILA ca un lider în peisajul gastronomic din București”, povestește Gabriel Herdean, co-fondator PAPILA.
PAPILA, creștere organică și extinderea brandului, cu o nouă locație
Începând cu 2018, PAPILA a înregistrat o creștere constantă, evoluând de la o afacere susținută prin resurse proprii, la un brand stabil financiar care continuă să se extindă organic. În 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu 27% comparativ cu 2022. În contextul noilor investiții, fondatorii PAPILA preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.
Investițiile continuă și nu se opresc doar la modernizarea locației existente, ci includ și planuri ambițioase de expansiune, respectiv lansarea unei noi locații concept extrem de așteptate: PAPILA RAMEN. Acest restaurant va aduce în București savoarea autentică a ramen-ului, într-un cadru modern și rafinat, oferind clienților o experiență culinară inovatoare, perfect aliniată cu cerința din piață.
„Decizia de a deschide o locație de ramen vine nu doar din dorința noastră de a inova scena gastronomică locală, ci și din nevoia de a răspunde cererii uriașe din partea bucureștenilor. Duminică de duminică, la Ramen Sunday, mesele din PAPILA sunt rezervate în timp record, iar interesul enorm depășește capacitatea actuală a locației. Cu noul PAPILA RAMEN, suntem pregătiți să satisfacem pofta bucureștenilor de a experimenta un ramen autentic, într-un spațiu special creat pentru acest deliciu culinar. ” declară Maria Burachu, co-fondator PAPILA.
Inovație, autenticitate și creativitate – viziune PAPILA servită în fiecare farfurie
Sub viziunea creativă a lui Andrei Junghietu, executive chef PAPILA, noul meniu invită la explorarea gustului autentic. Fiecare detaliu contează, de la selecția riguroasă a ingredientelor până la servirea lor în farfurie, noul meniu propunându-și să ofere nu doar o masă, ci o escapadă în inima gastronomiei, prin tehnici de gătire și arome aparte. Fiecare element din meniu, de la pâinici proaspete la supe stoc sofisticate, sunt pregătite in-house, fiecare oaspete savurând un preparat făcut pe loc, pregătit special pentru el.
„Inovația pe care o punem în fiecare farfurie nu se regăsește doar în tehnicile de gătit, ci mai ales în modul în care înțelegem și respectăm fiecare ingredient, transformându-l într-un spectacol de arome și texturi”, completează Andrei Junghietu, executive chef PAPILA.
Filosofia PAPILA: ospitalitate ca la carte și experiențe culinare dincolo de livrări
La PAPILA, ospitalitatea nu este doar un serviciu, este un angajament profund de a transforma fiecare vizită într-o experiență desăvârșită. Fiecare membru al echipei este ghidat de valorile și principiile stabilite în „The Little Book of PAPILA”, un ghid intern care definește standardele de excelență pentru interacțiunea cu oaspeții. Acest ghid nu doar că trasează regulile de conduită și comportament cu oaspeții, dar insuflă și o filozofie a ospitalității autentice, bazată pe amabilitate, respect și conexiuni umane reale.
O schimbare majoră în strategia PAPILA, care face posibilă toate aceste lucruri, este renunțarea la parteneriatele cu platformele de livrări la domiciliu, o decizie luată pentru a îmbunătăți calitatea experienței oferite în locație. Prin eliminarea livrărilor externe, PAPILA reușește să redea oaspeților atmosfera intimă și fluiditatea serviciului de care au fost privați în perioadele aglomerate cauzate de curierii externi. Această mișcare reflectă angajamentul restaurantului față de ospitalitatea autentică, oferind personalului mai mult timp și spațiu pentru a se concentra pe interacțiuni directe și personalizate cu fiecare client, într-un mod mai profund și mai cald, în timp ce oaspeții pot spune că experimentează cu adevărat universul PAPILA.
Parcursul financiar Papila, în perioada 2017 – 2024
De-a lungul celor șase ani de existență, PAPILA a înregistrat creșteri constante, reușind să depășească provocări dintre cele mai majore.
2018 – PAPILA își deschide ușile, oficial, ca locație de brunch & lunch și supraviețuiește unui prim an dificil, cu resurse financiare aduse de acasă de cei doi fondatori: Maria Burachu și Gabriel Herdean.
2019 – PAPILA găsește direcția potrivită și își stabilizează veniturile la peste 1 milion de RON.
2020 – Pandemia vine cu provocări dintre cele mai mari pentru brandul abia stabilizat, însă, cu toate acestea, cei doi fondatori încheie anul cu o cifră de afaceri de 1.083.844 RON, o cifră cu 2.6% mai mică față de anul precedent.
2021 – Tot pandemie, continuă nesiguranță, însă fondatorii numesc acestă perioadă drept anul rezilienței, când depășesc toate obstacolele contextelor sanitare și sociale, dublându-și cifra de afaceri la 2.221.145 RON. Această performanță este datorată și implementării conceptului Ramen Sunday, una dintre cele mai populare mișcări gastronomice din Capitală.
2022 – Un an al transformării continue, PAPILA introduce conceptul Good Evenings (meniu de cină) condus de chef Andrei Junghietu, extinzându-și astfel oferta culinară și atrăgând o bază de oaspeți mai mare, care a crescut veniturile locației la 3.309.598 RON
2023 – Cel mai bun an din istoria PAPILA, care se încheie cu o cifră de afaceri de 4.222.823 RON
2024 – În contextul investițiilor în modernizarea spațiului, mărirea echipei și a diversificarea meniurilor de bar și bucătărie, fondatorii Papila preconizează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.