Connect with us

Uncategorized

Samsung Romania da startul celei de-a treia editii a competitiei Solve for Tomorrow pentru tineri inovatori

Published

on

Loredana Poenaru, Director Programe Junior Achievement Romania
  • Competiția se va desfășura în perioada septembrie 2023 – februarie 2024.
  • Tinerii se pot înscrie, individual sau în echipe formate din cel mult 5 membri, în perioada 26 septembrie – 31 octombrie, prin completarea formularului disponibil pe platforma competiției.
  • Ediția din acest an este organizată în parteneriat cu Junior Achievement România, cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest.
  • În cadrul competiției, participanții vor beneficia de sesiuni de mentorat, workshop-uri și ateliere în cadrul cărora vor învăța despre metoda Sustainable Design Thinking, organizate cu obiectivul de a-și aduce la viață ideile cu care s-au înscris în concurs.
  • La finalul competiției, echipele clasate pe primele poziții vor câștiga echipamente Samsung și sesiuni de training organizate de Google România.

București, 26 septembrie 2023 – Samsung Electronics România anunță startul celei de-a treia ediții a competiției naționale Solve for Tomorrow. Ediția din acest an este realizată în parteneriat cu Junior Achievement România, cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest. Ediția precedentă a înregistrat un număr record de 325 de înscrieri la nivel național.

Echipa SurvEco_Locul 3_Solve for Tomorrow editia a II-a

În căutare de minți fresh și dorința de a produce o schimbare

Prin intermediul Solve for Tomorrow, Samsung Electronics România caută tineri hotărâți să modeleze viitorul cu ajutorul ideilor inovatoare. Competiția lansată astăzi se adresează elevilor de liceu cu vârste între 16 și 18 ani dornici să producă o schimbare în comunitatea din care fac parte îmbinând tehnologia și educația cu soluțiile eficiente și sustenabile. Tinerii se pot înscrie în perioada 26 septembrie – 31 octombrie 2023, pe platforma www.samsung.com/ro/solvefortomorrow, în cadrul celor patru categoriide concurs: Mediu Înconjurător, Diversitate și Incluziune Socială, Educație și Dezvoltare Durabilă.

“Suntem nerăbdători să descoperim idei inovatoare și pline de creativitate în cadrul unei noi ediții Solve for Tomorrow. GenZ – acești tineri mereu la curent cu ce se întâmplă sunt pregătiți oricând să acționeze pentru a face lumea un loc mai bun. Pe parcursul celor două ediții organizate până acum în România, participanții au dat dovadă de implicare, responsabilitate, entuziasm și maturitate, dezvoltând proiecte complexe, orientate spre rezolvarea unor probleme identificate în societate. Continuăm să investim în comunitatea locală de tineri, punându-le la dispoziție instrumentele de care au nevoie pentru a schimba lumea începând de astăzi, idee cu idee. Suntem mândri să facem împreună cu aceștia pași mici spre schimbări sustenabile.”, a declarat Simona Panait, Marketing Director România & Bulgaria, Samsung Electronics.

Lansare Solve for Tomorrow editia a 3-a

Pe perioada desfășurării Solve for Tomorrow, tinerii sunt încurajați să îmbine tehnologia cu educația și creativitatea prin intermediul sesiunilor de mentorat și al cursurilor de Sustainable Design Thinking organizate în parteneriat cu Junior Achievement România. Prin platforma de workshop-uri și intâlniri dedicate, Samsung își propune să pună la dispoziția tinerilor cât mai multe informații și să îi îndrume pe aceștia în toate etapele de dezvoltare ale unui proiect, în așa fel încât ideile înscrise în competiție să prindă viață și să aibă un impact pozitiv asupra societății.

“Solve for Tomorrow reprezintă o oportunitate de a lucra alături de tineri cu inițiativă, de a încuraja inovația și creativitatea și de a pune în evidență modul în care tehnologia poate contribui la dezvoltarea unor comunități sustenabile. Suntem nerăbdători să descoperim schimbarea așa cum este ea văzută de tineri și suntem convinși că și în acest an va fi o competiție care inspiră, care creează impact și noi experiențe de învățare pentru participanți.”, a declarat Loredana Poenaru, Director Educațional Junior Achievement România.

Formatul competiției

Competiția este formată din două etape. În prima etapă, elevii se pot înscrie individual sau în echipe de până la cinci membri, completând formularul disponibil pe platformă, până la data de 31 octombrie. În urma evaluării, membrii juriului vor selecta 25 dintre proiectele înscrise pentru participarea la activitățile prevăzute în cea de-a doua etapă a competiției. Cei selectați în etapa a doua vor beneficia de workshop-uri și sesiuni de mentorat care îi vor ajuta să își dezvolte ideile inovatoare propuse pentru a rezolva diversele provocări identificate în societate. Puteți afla toate detaliile în Regulamentul competiției.

Sabina Stirb Head of Communications Samsung Electronics Romania

Calendarul Solve for Tomorrow, ediția 2023 – 2024

  • Lansare Competiție: 26 septembrie 2023
  • Perioadă de înscriere: 26 septembrie – 31 octombrie 2023
  • Jurizarea proiectelor înscrise: 1 – 8 noiembrie 2023
  • Anunțarea participanților selectați pentru etapa a II-a, pe site-ul competiției: 8 noiembrie 2023
  • Validarea participanților în cea de-a doua etapă: 9 – 17 noiembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de Sustainable Design Thinking: 20 noiembrie – 15 decembrie 2023
  • Participanții lucrează la dezvoltarea ideilor înscrise în competiție: 22 noiembrie – 20 decembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de antreprenoriat: 15 – 22 ianuarie 2024
  • Desfășurarea sesiunilor de mentorat: sesiunea I – 11 – 15 decembrie 2023; sesiunea II – 29 ianuarie – 7 februarie 2024
  • Eveniment Demo Day: 13 februarie 2024
  • Finala Competiției: 20 februarie 2024
Echipa SurvEco_Locul 3_Solve for Tomorrow editia 2

Parteneri

În cadrul ediției din acest an, Google România și Impact Hub Bucharest s-au alăturat proiectului în calitate de parteneri, cu obiectivul de a oferi, alături de Samsung Electronics România, mai multă vizibilitate competiției atât în rândul tinerilor, cât și în rândul potențialilor investitori care îi pot ajuta pe participanți să continue dezvoltarea ideilor inclusiv după finalizarea competiției.

“La nivelul biroului Google din România avem în desfășurare multiple programe de promovare a educației în zona de tehnologie, astfel încât am primit cu mult entuziasm proiectul Samsung destinat liceenilor dornici să producă o schimbare în comunitatea din care fac parte. Scopul nostru este acela de a încuraja un număr cât mai mare de tineri să urmeze o carieră în tehnologie. Peste 2000 de elevi ne-au vizitat biroul în ultimii ani pentru a vedea cum este să lucrezi la o companie de tehnologie, au cunoscut googlerii de aici, le-au pus întrebări și au învățat cum funcționează produsele Google precum Cloud, Maps sau Translate și cum ajută acestea lumea. Suntem nerăbdători să-i cunoaștem și pe câștigătorii Solve for Tomorrow de anul acesta și să învățăm unii de la ceilalți.” a declarat Sorin Sfetcu, Industry Manager Google România.

“Ne bucurăm să ne alăturăm acestui demers extrem de important, în calitate de parteneri Solve for Tomorrow, ediția 2023 – 2024. Pentru a pregăti tinerii din România să devină antreprenori de succes în viitor este esențial să-i spijinim astăzi în dezvoltarea unei mentalități inovatoare și în găsirea unor soluții creative la problemele cu care se confruntă în comunitățile lor. Prin intermediul acestui parteneriat, îi încurajăm să utilizeze tehnologia, să colaboreze în echipă și să își valorifice ideile pentru a genera schimbări pozitive în societate. Acest demers reflectă pe deplin valorile Impact Hub Bucharest și ne inspiră să contribuim la modelarea viitorului prin educație și inovație.”, a declarat Vlad Craioveanu, CEO și Confondator Impact Hub Bucharest.

Peste 600 de proiecte înscrise în Solve for Tomorrow România

În cadrul celor două ediții organizate până în prezent în România, peste 600 de idei au fost înscrise în competiție la nivel național. Participanții selectați pentru cea de-a doua etapă a Solve for Tomorrow 2022-2023 au beneficiat de 4 luni intense de pregătire formate din ateliere, workshop-uri și sesiuni 1:1 realizate cu sprijinul mentorilor din cadrul Samsung Electronics România și Junior Achivement România. În plus, tinerii au avut ocazia să interacționeze cu creatori de conținut apreciați, ambasadori de brand Team Galaxy – Bogdan Techeș, Lorena Șerban, Jaxi și Radu Constantin, care, în cadrul întâlnirilor online organizate au împărtășit din experiența lor despre cum poți face diferența pe platformele de social media prin conținut calitativ. Solve for Tomorrow 2022 – 2023 a însemnat, de asemenea, și interacțiunea cu peste1.200 profesori și mai mult de1.300 elevi.

Câștigătorii ediției 2022 – 2023

Echipa Colegiului Național Eudoxiu Hurmuzachi din Rădăuți s-a clasat pe prima poziție, în urma dezvoltării prototipului unui sistem hidroponic care permite cultivarea plantelor într-un substrat de nutrienți și adaos vegetal, care încetinește ritmul de evaporare a apoi. Premiul al II-lea a fost acordat echipei Spacemind Kingdom, de la Liceul Tehnologic Jacques M. Elias din Sascut, care a dezvoltat conceptul unui joc-aplicație adresat fetelor, pentru promovarea educației în domeniile STEM. Echipa SurvEco de la Colegiul Național de Informatică Tudor Vianu din București a ocupat cea de-a treia poziție cu prototipul unui sistem de drone, care, prin intermediul AI, va putea identifica zonele limitrofe orașelor, cu depozitări sau arderi ilegale de deșeuri.

Despre Solve for Tomorrow

Lansat în 2010, Solve for Tomorrow este o competiție unică prin care se încurajează gândirea inovatoare, munca în echipă și dezvoltarea unor idei de inovare socială care rezolvă cele mai urgente probleme ale comunității. Solve for Tomorrow s-a desfășurat în aproximativ 23 de țări din întreaga lume, cu peste 1,8 milioane de studenți participanți. În acest timp, competiției Solve for Tomorrow i s-au alăturat mii de studenți, profesori și părți interesate din întreaga lume, cultivând mereu un spirit de invenție și creativitate în școlile și comunitățile în care operează.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a accesoriilor smart a tabletelor, electrocasnicelor, a sistemelor de rețea, a sistemelor LSI și a soluțiilor LED. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la news.samsung.com.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

Published

on

By

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup. Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.

Risipa alimentară în Europa

Risipa alimentară are un mare impact asupra planetei, reprezentând 10% din emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de om la nivel global. În Europa, peste 58 de milioane de tone de alimente sunt risipite anual, costând aproximativ 132 de miliarde de euro anual. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Cele 3 milioane de pachete surpriză salvate prin intermediul Munch au evitat emisiile de CO2 echivalente a 111.888 zboruri dus-întors Paris-Roma la nivel mondial, arătând astfel cât de mare este impactul companiilor care lucrează pentru reducerea risipei alimentare asupra mediului. De asemenea, acestea echivalează cu economisirea a aproximativ 5,89 miliarde de litri de apă.

Când vine vorba despre sustenabilitate, mulți europeni sunt conștienți de comportamente ecologice, cum ar fi reciclarea, reducerea utilizării plasticului de unică folosință și folosirea sacoșelor reutilizabile, dar știu mai puține despre impactul pe care îl are risipa alimentară.

Partenerii europeni și globali se alătură luptei împotriva risipei alimentare

Lansat în 2020, Munch are acum peste 4000 de parteneri în patru țări (Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România) – de la brutării, restaurante și cafenele până la supermarketuri și magazine independente – inclusiv parteneri internaționali precum SPAR, PENNY, Auchan și, cel mai faimos lanț de cafea din lume, Starbucks, care au fost esențiali în a ajuta compania să atingă acest milestone incredibil.

„Este cu adevărat inspirațional să vedem că mărci importante precum SPAR, PENNY, Auchan, Starbucks și multe altele au un impact semnificativ în lupta împotriva risipei alimentare. Implicarea lor activă demonstrează un angajament profund față de sustenabilitate și bunăstarea comunității, oferind un exemplu lăudabil pe care alții să-l urmeze”, a declarat Bence Zwecker, CEO al grupului Munch.

Munch în România

Aplicația Munch pune la dispoziția clienților produse din 263 de locații de la 171 parteneri și este disponibilă în București și Iași. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, dar și flori, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Până în prezent, peste 49.000 de oameni au descărcat aplicația Munch și au salvat peste 7 tone de alimente și peste 26.752 kg gaze cu efect de seră, echivalentul a 88 de zboruri dus-întors București-Paris.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Manay Chinese Food, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill, Story Pizza, Italian Station și Hello Donuts. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.

Despre Munch – de la o garsonieră la peste 3 milioane de pachete salvate 

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”, „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media la categoria inovație.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Published

on

By

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă, succesul unui proiect de acest tip depinde esențial de alegerea unei firme de încredere și bine pregătite. Aici, Puturi Apa Profesionale își demonstrează competența și profesionalismul, oferind servicii de top în domeniul forajelor.

Foraje de Apă – Investiția în Sănătate și Eficiență

Accesul la o sursă proprie de apă este esențial pentru gospodăriile și afacerile care doresc să fie independente de rețeaua publică. Forajele de apă executate de Puturi Apa Profesionale sunt realizate cu precizie, având în vedere calitatea apei, adâncimea optimă și durabilitatea instalației. O sursă de apă potabilă sigură și constantă este un avantaj de neprețuit pentru orice proprietate. Puturi Apa Profesionale oferă soluții durabile pentru forajele de apă, asigurând accesul la o sursă sigură și constantă de apă potabilă. Un foraj bine executat reprezintă o investiție care aduce economii și siguranță pe termen lung.

Foraje pentru Pompa de Căldură – Viitorul Încălzirii Ecologice

Pe măsură ce interesul pentru soluțiile ecologice și eficiente energetic crește, pompele de căldură devin tot mai populare. Forajele necesare pentru acest tip de sisteme trebuie să fie executate corect, pentru a asigura un transfer de căldură eficient. Puturi Apa Profesionale garantează foraje precise și adaptate fiecărui tip de teren, astfel încât sistemul de încălzire geotermal să funcționeze la capacitate maximă și cu un consum redus de energie.

De ce să alegi Puturi Apa Profesionale?

1. Echipă de ingineri specializați – La Puturi Apa Profesionale, echipa noastră este completată de ingineri cu vastă experiență în domeniul geotehnic și hidrogeologic. Acești specialiști sunt implicați direct în fiecare etapă a proiectului, de la analiza preliminară a terenului până la implementarea tehnică a forajelor. Datorită expertizei lor, garantăm soluții eficiente și durabile, adaptate fiecărei situații.

2. Tehnologie de ultimă generație – Folosim echipamente moderne și tehnici inovatoare pentru a asigura lucrări precise și rapide. Fie că este vorba de foraje de apă sau de foraje pentru pompe de căldură, tehnologia avansată pe care o utilizăm permite executarea lucrărilor la cele mai înalte standarde de calitate.

3. Soluții personalizate – Fiecare proiect este unic, de aceea tratăm fiecare foraj cu atenția necesară. Împreună cu echipa noastră de ingineri, dezvoltăm soluții personalizate, adaptate specificului fiecărui teren și cerințelor clientului.

4.  Eficiență energetică și sustenabilitate – Forajele pentru pompele de căldură oferă o alternativă ecologică și extrem de eficientă din punct de vedere energetic pentru încălzire și răcire. Echipa noastră este specializată în implementarea soluțiilor geotermale care reduc consumul de energie și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

5. Satisfacția clienților – Succesul nostru se bazează pe recomandările clienților mulțumiți. Fiecare proiect finalizat este o nouă demonstrație a angajamentului nostru pentru calitate și excelență. Alegând Puturi Apa Profesionale, beneficiezi nu doar de servicii de foraj, ci de un parteneriat bazat pe încredere și profesionalism.

În era digitală, prezența online este la fel de importantă ca și calitatea serviciilor oferite. Pentru a ne asigura că Puturi Apa Profesionale rămâne vizibilă și relevantă în fața clienților noștri, am decis să colaborăm cu SecurMeNow, o echipă de experți care excelează în toate aspectele tehnologiei web.

SecurMeNow nu doar că ne-a ajutat să construim și să securizăm un site modern și funcțional, dar a contribuit decisiv la optimizarea prezenței noastre online prin SEO avansat, strategii de marketing digital și automatizări inteligente. Datorită lor, am reușit să atragem noi clienți și să ne consolidăm poziția pe piață, iar securitatea web oferită de ei ne garantează că suntem protejați de orice vulnerabilități cibernetice.

Colaborarea cu SecurMeNow este esențială pentru orice afacere care dorește să prospere în era digitală. Cu ajutorul lor, Puturi Apa Profesionale nu doar că își menține excelența în domeniul forajelor, dar și prezența puternică în mediul online, pregătită pentru provocările viitorului.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Published

on

By

  • Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro.
  • În 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu  27% comparativ cu 2022.
  • În contextul noilor investiții, fondatorii PAPILA preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.

PAPILA, una dintre cele mai apreciate destinații gastronomice din inima Bucureștiului, anunță finalizarea unui amplu proces de modernizare, investind 65.000 EUR în retehnologizarea spațiului, în extinderea echipei, a echipamentelor și în schimbarea completă a meniului. Astfel, într-un context în care gusturile se transformă, iar ospitalitatea reală devine un concept din ce în ce mai căutat, PAPILA renunță la convențional pentru a defini viitorul culinar al Capitalei.

Cu o locație proaspăt renovată și o abordare revitalizată a ospitalității și a detaliilor fine, PAPILA a creat un univers culinar în care fiecare farfurie spune o poveste, fiecare ingredient este protagonist, iar fiecare vizită devine o experiență desăvârșită. Sub viziunea lui Andrei Junghietu, executive chef PAPILA, noul meniu creat de la 0 poate fi catalogat drept definiția bistronomiei moderne, unde prânzul și cina devin adevărate escapade culinare.

Investițiile strategice realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdean, owneri PAPILA, din  fonduri proprii, reflectă angajamentul brandului pentru creștere și inovare continuă. Fondurile  au fost direcționate preponderent către echipamente de ultimă generație în bucătărie și bar, pentru a îmbunătăți fluxul operațional și a permite echipei să pregătească și să servească preparate rafinate cu o viteză și precizie crescute. De asemenea, spațiul de bar a fost extins pentru a găzdui o selecție variată de băuturi premium, de la vinuri naturale la siropuri, infuzii și cocktailuri artizanale.

„Investițiile pe care le-am realizat în acest an nu reprezintă doar o modernizare a echipamentelor sau a spațiului, ci o platformă care deschide noi oportunități prin care preîntâmpinăm așteptările constante ale oaspeților, dorind să ne aliniem la standardele internaționale de ospitalitate. PAPILA s-a dezvoltat organic, în ciuda momentelor dificile, precum pandemia, iar noile schimbări ne poziționează mai bine ca oricând să valorificăm acest potențial de creștere. Fiecare investiție a fost realizată strategic, cu un singur scop: să asigurăm excelența și să consolidăm PAPILA ca un lider în peisajul gastronomic din București”, povestește Gabriel Herdean, co-fondator PAPILA.

PAPILA, creștere organică și extinderea brandului, cu o nouă locație

Începând cu 2018, PAPILA a înregistrat o creștere constantă, evoluând de la o afacere susținută prin resurse proprii, la un brand stabil financiar care continuă să se extindă organic. În 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu  27% comparativ cu 2022. În contextul noilor investiții, fondatorii PAPILA preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.

Investițiile continuă și nu se opresc doar la modernizarea locației existente, ci includ și planuri ambițioase de expansiune, respectiv lansarea unei noi locații concept extrem de așteptate: PAPILA RAMEN. Acest restaurant va aduce în București savoarea autentică a ramen-ului, într-un cadru modern și rafinat, oferind clienților o experiență culinară inovatoare, perfect aliniată cu cerința din piață.

„Decizia de a deschide o locație de ramen vine nu doar din dorința noastră de a inova scena gastronomică locală, ci și din nevoia de a răspunde cererii uriașe din partea bucureștenilor. Duminică de duminică, la Ramen Sunday, mesele din PAPILA sunt rezervate în timp record, iar interesul enorm depășește capacitatea actuală a locației. Cu noul PAPILA RAMEN, suntem pregătiți să satisfacem pofta bucureștenilor de a experimenta un ramen autentic, într-un spațiu special creat pentru acest deliciu culinar. ” declară Maria Burachu, co-fondator PAPILA.

Inovație, autenticitate și creativitate – viziune PAPILA servită în fiecare farfurie

Sub viziunea creativă a lui Andrei Junghietu, executive chef PAPILA, noul meniu invită la explorarea gustului autentic. Fiecare detaliu contează, de la selecția riguroasă a ingredientelor până la servirea lor în farfurie, noul meniu propunându-și să ofere nu doar o masă, ci o escapadă în inima gastronomiei, prin tehnici de gătire și arome aparte. Fiecare element din meniu, de la pâinici proaspete la supe stoc sofisticate, sunt pregătite in-house, fiecare oaspete savurând un preparat făcut pe loc, pregătit special pentru el.

„Inovația pe care o punem în fiecare farfurie nu se regăsește doar în tehnicile de gătit, ci mai ales în modul în care înțelegem și respectăm fiecare ingredient, transformându-l într-un spectacol de arome și texturi”, completează Andrei Junghietu, executive chef PAPILA.

Filosofia PAPILA: ospitalitate ca la carte și experiențe culinare dincolo de livrări

La PAPILA, ospitalitatea nu este doar un serviciu, este un angajament profund de a transforma fiecare vizită într-o experiență desăvârșită. Fiecare membru al echipei este ghidat de valorile și principiile stabilite în „The Little Book of PAPILA”, un ghid intern care definește standardele de excelență pentru interacțiunea cu oaspeții. Acest ghid nu doar că trasează regulile de conduită și comportament cu oaspeții, dar insuflă și o filozofie a ospitalității autentice, bazată pe amabilitate, respect și conexiuni umane reale.

O schimbare majoră în strategia PAPILA, care face posibilă toate aceste lucruri, este renunțarea la parteneriatele cu platformele de livrări la domiciliu, o decizie luată pentru a îmbunătăți calitatea experienței oferite în locație. Prin eliminarea livrărilor externe, PAPILA reușește să redea oaspeților atmosfera intimă și fluiditatea serviciului de care au fost privați în perioadele aglomerate cauzate de curierii externi. Această mișcare reflectă angajamentul restaurantului față de ospitalitatea autentică, oferind personalului mai mult timp și spațiu pentru a se concentra pe interacțiuni directe și personalizate cu fiecare client, într-un mod mai profund și mai cald, în timp ce oaspeții pot spune că experimentează cu adevărat universul PAPILA.

Parcursul financiar Papila, în perioada 2017 – 2024

De-a lungul celor șase ani de existență, PAPILA a înregistrat creșteri constante, reușind să depășească provocări dintre cele mai majore.

2018 – PAPILA își deschide ușile, oficial, ca locație de brunch & lunch și supraviețuiește unui prim an dificil, cu resurse financiare aduse de acasă de cei doi fondatori: Maria Burachu și Gabriel Herdean.

2019 – PAPILA găsește direcția potrivită și își stabilizează veniturile la peste 1 milion de RON.

2020 – Pandemia vine cu provocări dintre cele mai mari pentru brandul abia stabilizat, însă, cu toate acestea, cei doi fondatori încheie anul cu o cifră de afaceri de 1.083.844 RON, o cifră cu 2.6% mai mică față de anul precedent.

2021 – Tot pandemie, continuă nesiguranță, însă fondatorii numesc acestă perioadă drept anul rezilienței, când depășesc toate obstacolele contextelor sanitare și sociale, dublându-și cifra de afaceri la 2.221.145 RON. Această performanță este datorată și implementării conceptului Ramen Sunday, una dintre cele mai populare mișcări gastronomice din Capitală.

2022 – Un an al transformării continue, PAPILA introduce conceptul Good Evenings (meniu de cină) condus de chef Andrei Junghietu, extinzându-și astfel oferta culinară și atrăgând o bază de oaspeți mai mare, care a crescut veniturile locației la 3.309.598 RON

2023 – Cel mai bun an din istoria PAPILA, care se încheie cu o cifră de afaceri de 4.222.823 RON 

2024 – În contextul investițiilor în modernizarea spațiului, mărirea echipei și a diversificarea meniurilor de bar și bucătărie, fondatorii Papila preconizează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized13 minute ago

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Afaceri14 minute ago

Inchirierile de masini sunt solutii practice de mobilitate

In contextul mobilitatii moderne, serviciile de inchirieri auto au devenit o parte indispensabila a vietii cotidiene. Fie ca ai masina...

Uncategorizedo oră ago

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorizedo oră ago

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

PAPILA, una dintre cele mai apreciate destinații gastronomice din inima Bucureștiului, anunță finalizarea unui amplu proces de modernizare, investind 65.000...

Uncategorized2 ore ago

Premisa autenticității în gastronomia urbană a Capitalei: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Într-o lume în care gusturile sunt în transformare, iar ospitalitatea prietenoasă devine un concept din ce în ce mai căutat,...

Uncategorized3 ore ago

Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara-Eleganța și Funcționalitatea în Sufrageria Ta

Sufrageria este centrul de atracție al oricărei locuințe – locul unde te relaxezi, primești oaspeți și îți petreci timp de...

Afaceri4 ore ago

Optimizarea SEO pentru site-ul căminului de bătrâni: Creșteți vizibilitatea online

Optimizarea SEO este esențială pentru căminele de bătrâni care doresc să-și îmbunătățească vizibilitatea și să atragă mai multe familii interesate....

Eveniment9 ore ago

3 servicii utile pentru firmele care cumpără rovinieta online

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Afaceri13 ore ago

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

Uncategorized14 ore ago

Tu Știi Cum Poți Rezolva Rapid Problemele De PC

Dacă ai un calculator care nu mai funcționează așa cum te așteptai sau ai nevoie de o intervenție rapidă pentru...

Afaceri14 ore ago

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Uncategorized21 de ore ago

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

dozator de apa dozator de apa
Uncategorizedo zi ago

3 moduri inedite de a folosi un dozator de apa la birou!

Un dozator de apa este adesea considerat o simpla necesitate la birou, dar, cu putina imaginatie, poate deveni un element...

Afaceri3 zile ago

Servicii de rent a car in conditii avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Exclusiv4 zile ago

De ce cafeaua boabe Ethiopia ar trebui să fie favorita ta

Cafeaua boabe Ethiopia este mai mult decât o simplă băutură; este o experiență bogată, plină de arome și beneficii pentru...

Eveniment4 zile ago

„Legea e bună!” Campanie anticontrabandă în România și Republica Moldova

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Știrile Săptămânii