Connect with us

Uncategorized

TikTok investește în lupta împotriva dezinformării

Published

on

București, 26 septembrie 2023 – TikTok publică al doilea raport al platformei sub Codul UE de Bune Practici privind Dezinformarea, care include peste 2.600 de data points din cadrul a 30 de țări membre UE și SEE (Spațiul Economic European) pentru perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2023. Acesta are la bază primul raport de referință de la începutul acestui an și oferă comunității o actualizare a progresului pe care platforma l-a făcut pentru a combate răspândirea dezinformării, alături de partenerii din industrie.

Încurajarea rezilienței în comunitatea europeană

Pe lângă protejarea experienței TikTok prin eliminarea dezinformării dăunătoare, platforma continuă să investească în inițiative pentru a conecta comunitatea la informații oficiale.

  • Competențele media în Europa de Est: În primele șase luni ale anului 2023, TikTok a lansat campanii de media literacy în opt țări est-europene pentru le oferi oamenilor informații atunci când interacționează cu conținutul legat de războiul din Ucraina care poate conține dezinformare. În România și alte țări din regiune, TikTok a lucrat cu Lead Stories pentru a crea o serie de videoclipuri care să îi ajute pe oameni să învețe cum să evalueze critic sursele conținutului pe care îl văd online.
  • Educarea privind schimbările climatice: În aprilie 2023, TikTok a lansat o nouă funcție de căutareîn Europa și în lume, pentru a-i direcționa pe oamenii care caută conținut legat de schimbările climatice spre informații oficiale pe care platforma le-a organizat în parteneriat cu ONU. În trei luni, au existat aproximativ 1,8 milioane de afișări pentru funcția de căutare în Europa.
  • Investiții în competențele AI: Săptămâna trecută, TikTok a lansat un nou instrumentpentru a ajuta creatorii să eticheteze conținutul generat cu AI. De asemenea, platforma a început să testeze modalități pentru a eticheta automat conținutul generat cu AI. Acest pas face parte din activitățile continue pe care TikTok le ia în legătură cu media sintetică (synthetic media), care includ și o politică pe care platforma a introdus-o în acest an. De asemenea, TikTok va participa proactiv la subgrupa AI Generativă care va fi stabilită în cadrul Codului, recunoscând importanța și evoluția acestui domeniu în contextul dezinformării.

Protejarea integrității alegerilor în Europa

Ca parte a angajamentului global al TikTok de a proteja integritatea alegerilor, platforma a conectat comunitatea din țările europene care au organizat alegeri în perioada de raportare la informații privind aceste momente civice importante.

  • Centrul Electoral din aplicația TikTok a încurajat comunitatea din Grecia să folosească paginaAFP Global Fact Check pentru a afla informații despre dezinformarea electorală și a demonta unele afirmații.
  • În perioada premergătoare alegerilor din Spania, TikTok a colaborat cu Newtral, partenerul de fact-checking al platformei și cu Maldita, organizație de fact-checking și partenerul de media literacy al platformei, pentru a realiza videoclipuri educative privind procesul electoral și dezinformarea electorală.
  • Pentru alegerile din Finlanda, TikTok a lansat un ghid de căutare pentru a oferi utilizatorilor informații actualizate și a colaborat cu Institutul Național al Audiovizualului pentru a direcționa oamenii pe website-ul lor de Media Literacy.

TikTok a lucrat, de asemenea, cu experți regionali independenți pentru a informa echipele din aceste țări legat de contextul local și politic și modul în care acesta poate influența comportamentele online. În continuare, platforma va considera lecțiile învățate în timpul acestor cicluri electorale pe măsură ce va sprijini comunitatea pe parcursul viitoarelor alegeri pentru Parlamentul European. TikTok se bucură că este, de asemenea, copreședinte al Grupului de lucru pentru Alegeri, grup recent format în cadrul Codului.

Parteneriate cu organizații de fact-checking

La nivel global, TikTok lucrează cu 15 organizații de fact-checking acreditate de International Fact-Checking Network, care include peste 50 de limbi și ajută platforma să aplice măsuri stricte împotriva dezinformării într-un mod corect și responsabil prin evaluarea acurateței informațiilor, ulterior puse în aplicare de echipa de moderare TikTok.

În Europa, TikTok se bucură să anunțe că în primele șase luni ale acestui an și-a extins programele de fact-checking în alte nouă țări din UE și SEE. Astfel, platforma depășește angajamentul de a acoperi alte patru țări din SEE. Această extindere a contribuit la o mai bună aplicare a măsurilor împotriva dezinformării în ultimele șase luni.

Angajamentul TikTok față de transparență

Codul de Bune Practici împotriva Dezinformării continuă să aducă împreună industria pe măsură ce lucrează pentru un obiectiv comun, acela de a limita răspândirea dezinformării dăunătoare și de a consolida reziliența comunităților online. TikTok va continua să prioritizeze siguranța astfel încât comunitatea – din Europa și din întreaga lume – să aibă experiențe creative și vesele pe TikTok.

Pentru a citi raportul complet TikTok sub Codul de Bune Practici privind Dezinformarea, consultați următorul link.

Despre TikTok:

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony  

Published

on

By

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

https://youtube.com/watch?v=fdF6Ur_bluk%3Fsi%3D8cGo7wSMWKaL-VjV

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

Published

on

By

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.

Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.

Performanță wireless fără compromisuri

Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.

Durabilitate și sustenabilitate

GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.

Iluminare RGB personalizabilă

Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.

GXT 927 Redex+ este disponibil la eMAG.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

Published

on

By

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.

În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.

Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim. Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”, a declarat Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.

De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.

Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.

Despre Metropolitan Life

MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Afaceri16 ore ago

Servicii de rent a car in conditii avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Exclusivo zi ago

De ce cafeaua boabe Ethiopia ar trebui să fie favorita ta

Cafeaua boabe Ethiopia este mai mult decât o simplă băutură; este o experiență bogată, plină de arome și beneficii pentru...

Eveniment2 zile ago

„Legea e bună!” Campanie anticontrabandă în România și Republica Moldova

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Uncategorized2 zile ago

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony  

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Eveniment2 zile ago

Cum să organizezi un botez de neuitat – primele lucruri de care trebuie să te ocupi

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Eveniment2 zile ago

Formație nuntă LIVE – pentru orice gust muzical

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Uncategorized3 zile ago

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized3 zile ago

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized3 zile ago

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Afaceri3 zile ago

Ghid pentru crearea unei pagini web de servicii detaliate

Pe o piață competitivă, o pagină de servicii detaliată poate face diferența. Informațiile clare și concise sunt apreciate de clienți....

Eveniment3 zile ago

Află acum secretele pentru a forma și gestiona o echipă multiculturală de top!

Jurnalist Motor Expert: Bună ziua, Cristian! Mulțumesc pentru că ai acceptat acest interviu. Pentru început, te rog să ne spui...

Social4 zile ago

Descoperiti Magia Baloanelor Ocean Party pentru Petreceri Unice

Petrecerile sunt momente speciale in viata noastra, iar fiecare detaliu conteaza pentru a face aceste evenimente memorabile. Unul dintre cele...

Uncategorized4 zile ago

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

București, 2 octombrie 2024 – Fundația BricoDépôt aniversează cinci ani de fapte bune și de implicare activă în sprijinul comunităților din...

Uncategorized4 zile ago

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

București, 2 octombrie 2024 – Fundația BricoDépôt aniversează cinci ani de fapte bune și de implicare activă în sprijinul comunităților din...

Uncategorized4 zile ago

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. București, 1 octombrie 2024 – Cargus, una dintre...

Uncategorized5 zile ago

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Știrile Săptămânii