Noul flagship OnePlus 12 este o capodoperă care oferă o experiență completă, rapidă și fluidă pentru utilizatori, cu Trinity Engine, camera Hasselblad ajunsă la a patra generație și un design elegant
București, 23 ianuarie – Brandul global de tehnologie OnePlus a lansat astăzi cele mai noi produse din portofoliu: OnePlus 12, OnePlus 12 R și OnePlus Buds 3.
OnePlus 12 vine echipat cu Snapdragon® 8 Gen 3 Mobile Platform, Trinity Engine și a patra generație Hasselblad Camera for Mobil. În plus, cel mai nou și mai puternic smartphone din portofoliul OnePlus vine cu un ecran ProXDR cu rezoluție 2K și rată de împrospătare de 120Hz, beneficiază de încărcare super rapidă de 100W SUPERVOOC și încărcare wireless de 50W AIRVOOC, păstrând un design iconic al brandului.
„Acum că sărbătorim cea de-a zecea aniversare a OnePlus cu utilizatorii noștri fideli din întreaga lume, suntem încântați să prezentăm OnePlus 12 – un telefon complet care întruchipează flagship-ul nostru de un deceniu în tehnologie”, a declarat Pete Lau, fondatorul OnePlus. „Cu mantra noastră „Never Settle”, OnePlus este dedicat aducerii la viață a ideilor inovatoare și noilor standard în industria mobile. Cu OnePlus 12, am creat o adevărată capodoperă, îmbinând tehnologiile avansate de la OnePlus și de la partenerii noștri pentru a-l face unul dintre cele mai bune smartphone-uri ale anului 2024.”
Totodată, OnePlus 12R este creat special pentru pasionații de jocuri ce își doresc o experiență de top în 2024, combinând cele mai bune părți ale OnePlus 12 cu performanța seriei OnePlus R. Este primul dispozitiv OnePlus R lansat în afara Chinei și Indiei și vine atât în culorile Cool Blue, cât și Iron Grey.
Căștile OnePlus Buds 3 oferă un sunet excepțional, de impact și bine echilibrat printr-un sistem acustic cu două drivere. Pe lângă calitatea lor spectaculoasă a sunetului, Buds 3 oferă utilizatorilor și o experiență inteligentă de utilizare, inclusiv anulare activă personalizată a zgomotului și mult așteptatul control glisant al volumului.
În cele din urmă, OnePlus a prezentat și OnePlus 12R Genshin Impact Edition, creat în colaborare cu HoYoverse, care va fi lansat pe 28 februarie. Aducând Trinity Engine pe OnePlus 12R și optimizarea personalizată atât de la OnePlus, cât și de la HoYoverse, OnePlus 12R Genshin Impact este construit pentru a oferi o experiență de joc super rapidă și fluidă, care le permite jucătorilor să se cufunde pe deplin în lumea Genshin Impact oricând, oriunde. OnePlus 12R Genshin Impact Edition vine, de asemenea, într-o cutie cadou personalizată și cu o serie de obiecte de colecție inspirate de Genshin Impact Keqing.
OnePlus 12
În inima OnePlus 12 se află cea mai recentă platformă mobilă Qualcomm Snapdragon® 8 Gen 3, un cip ultra-inteligent care promite performanțe de top și eficiență energetică, cu o performanță îmbunătățită cu până la 30% a CPU-ului și o îmbunătățire cu 25% a performanței GPU-ului. Îmbunătățit de tehnologia proprietară Trinity Engine și echipat cu până la 16 GB de RAM LPDDR5X și 512 GB de ROM UFS 4.0, OnePlus 12 poate păstra aplicațiile disponibile în fundal timp de 72 de ore. OnePlus 12 este, de asemenea, echipat cu un nou ecran ProXDR 2K 120Hz și cu o luminozitate maximă de 4500 niți.
OnePlus 12 introduce noul sistem de răcire Dual Cryo-velocity VC, lider în industrie, cu o structură de disipare capilară 3D și care acoperă cea mai mare suprafață de până acum, 9.140 mm², revoluționând fluxul lichidului de răcire pentru a reduce semnificativ supraîncălzirea. Acest sistem absoarbe în mod constant căldura pentru a accelera întregul proces de disipare a căldurii, făcând din OnePlus 12 un smartphone versatil pentru activități precum sesiuni de jocuri maraton, editare video la nivel profesional și încărcare concomitentă fără risc de supraîncălzire.
Cu încărcare rapidă de 100W SUPERVOOC și o baterie mare de 5400mAh, OnePlus 12 reduce timpul petrecut de dispozitiv conectat la priză. OnePlus 12 are nevoie de numai 26 de minute pentru încărcarea de la 1% la 100% Totodată, smartphone-ul dispune de încărcare wireless AIRVOOC de 50 W, oferind o alternativă de încredere pentru cei care preferă un stil de viață fără cablu.
În plus, OnePlus 12 vine cu camera Hasselblad de a patra generație pentru smartphones, cu senzorul wide Sony LYT-808 , teleobiectiv periscop de 64MP 3x, cel mai recent algoritm RAW HDR și modul Portrait Hasselblad. OnePlus 12 are și alte caracteristici emblematice, cum ar fi 3D Spatial Audio, Aqua-touch, IR blaster și port USB 3.2 Gen 1.
OnePlus 12R
OnePlus 12R îmbină software-ul rapid și fluid cu hardware de ultimă generație. Este cel de-al patrulea dispozitiv din seria OnePlus R și primul care se lansează în afara Chinei și Indiei, telefon creat pentru pasionații de jocuri.
OnePlus 12R vine cu primul ecran LTPO 4.0 din lume care dispune de un sistem inteligent de adaptare a ratei de împrospătare între 1 Hz și 120 Hz, economisind durata de viață a bateriei și oferind utilizatorilor o experiență generală mai fluidă. De asemenea, reacționează la viteza de glisare a utilizatorului, ceea ce înseamnă că o mișcare lentă a ecranului poate însemna utilizarea unei rate de reîmprospătare la 60Hz, 72Hz sau 90Hz, în timp ce o mișcare rapidă solicita dispozitivul până la 120Hz.
În spatele ecranului se află procesorul Qualcomm® Snapdragon® 8 Gen 2, un octa-core de 4 nanometri reglat pentru a oferi cea mai bună performanță posibilă, precum și până la 16 GB LPDDR5X RAM și 256 GB UFS 4.0 de stocare. Toate acestea sunt protejate cu același sistem de răcire Cryo-Velocity și sunt alimentate de cea mai mare baterie instalată vreodată într-un telefon OnePlus. Bateria de 5.500 mAh dispune de încărcare SUPERVOOC de 100 W, ceea ce înseamnă că OnePlus 12R va trece de la 1 la 100% în 26 de minute.
Performanțele lui OnePlus 12R sunt completate de sistemul de camere foto ce include un senzor Sony IMX890 de 50 de megapixeli. Telefonul dispune de o gamă de algoritmi proprietari OnePlus, proiectați pentru a produce rezultate excelente în orice situație.
OnePlus Buds 3
Ghidați de mantra Never Settle, căștile Buds 3 își propun să reseteaze standardele pe segmentul produselor TWS mid-end prin calitatea lor spectaculoasă a sunetului și experiența inteligentă a utilizatorului.
Combinând puterea unui woofer de 10,4 mm cu precizia unui tweeter de 6 mm, Buds 3 oferă o plajă de frecvențe de la 15Hz la 40KHz, bass impresionant, înalte rafinate și voci care ating sufletul. Totodată, Buds3 sunt certificate de JAS (Japan Audio Society) ca dispozitiv Hi-Res Audio Wireless.
Oferind până la 49 dB de anulare a zgomotului, Buds 3 a obținut certificarea TÜV Rheinland ca dispozitiv de anulare a zgomotului de înaltă performanță. Cu microfoane încorporate și algoritmi interni OnePlus, Smart Scene Noise Cancellation 2.0 căștile pot selecta automat modul cel mai potrivit pentru ca utilizatorii să se bucure de sunet optimizat în funcție de mediul înconjurător.
Despre OnePlus
OnePlus este un brand global de tehnologie mobilă care provoacă conceptele convenționale de tehnologie. Creat în jurul mantrei „Never Settle”, OnePlus creează dispozitive cu design rafinat, cu o calitate de construcție premium și hardware de înaltă performanță. OnePlus prosperă cultivând legături puternice și crește împreună cu comunitatea sa de utilizatori și fani.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați OnePlus.com sau să ne urmăriți pe:
Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.
Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.
Performanță wireless fără compromisuri
Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.
Durabilitate și sustenabilitate
GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.
Iluminare RGB personalizabilă
Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.
București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.
„Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim. Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”,a declaratCarmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.
Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.
Despre Metropolitan Life
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.