Connect with us

Uncategorized

Acer își extinde gama eMobility cu trotineta electrică Predator Extreme

Published

on

Noi notebook-uri și monitoare Predator vor fi lansate la Intel Extreme Masters Katowice, în perioada 9-11 februarie 2024

Cuprins:

  • Tortineta electrică Predator Extreme prezintă o suspensie dublă și un sistem de frânare hidraulică, un motor de 960 W, o capacitate de urcare a pantei de 18% și baterii înlocuibile.
  • Monitorul de gaming Predator SpatialLabs View 27 le permite jucătorilor să se cufunde mai adânc în lumile 3D.
  • Linia premiatăde gaming Predator se extinde cu patru noi monitoare – două cu panouri MiniLED și două cu panouri OLED, toate concepute pentru a prezenta jocurile în toată splendoarea lor.
  • Cele mai recente laptopuri Acer Predator Helios sunt echipate cu procesoare Intel® Core™ din a 14-a generație, GPU NVIDIA® GeForce RTX™ 40 Series cu DLSS 3.5 și tehnologie de răcire cu ventilatoare AeroBlade™ 3D din a 5-a generație, pentru sesiuni de jocuri solicitante.

Acer a anunțat trotineta electrică Predator Extreme, cel mai recent dispozitiv din linia de soluții de e-mobilitate Acer. Prezentată pentru prima dată la Taipei Cycle 2023, noul vehicul electric va fi acum disponibil și în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, începând cu al doilea trimestru al anului 2024. Escooter-ul Predator Extreme a fost proiectat pentru a transporta puterea și performanța unui vehicul off-road în cadrul său compact din fier. Dispune de un sistem de suspensie dublă și de un amortizor cu arc în spate pentru o stabilitate sporită, o putere maximă de 960 de wați, un cuplu ridicat de 40 Nm, anvelope de 10″ și IPX5, oferind conducătorilorr libertatea de a explora diverse terenuri.

Pentru cei care sunt în căutare de senzații tari, designul Predator Extreme orientat spre față și cu un centru de greutate redus oferă o manevrabilitate mai mare și permite deplasarea pe dealuri abrupte, trasee înguste și pante descendente. Construcția robustă a vehiculului permite conducătorilor să facă acrobații precum rotiri, sărituri, salturi de bordură și multe altele, în timp ce navetiștii urbani pot comuta fără probleme între modurile de viteză de 6 km/h, 15 km/h și până la 25 km/h pentru a se deplasa liber prin oraș și pentru a vira prin spații offroad. Trotineta Predator Extreme are o baterie litiu-ion înlocuibilă de 10,5ah/36V care reduce semnificativ emisiile de carbon în comparație cu o motocicletă. Bateria poate fi încărcată complet în doar4 ore și poate parcurge până la 35 km cu o singură încărcare, oferind motocicliștilor o autonomie și o flexibilitate mai mare atunci când merg la serviciu, la școală sau se întâlnesc cu prietenii.

„Ca parte a eforturilor Acer de a avea un stil de viață inteligent și ecologic, e-scooter-ul Predator Extreme aduce noi niveluri de distracție și mobilitate în gama noastră de tehnologie sustenabilă”, a declarat Valerie Piau, vicepreședinte asociat, Acer EMEA. „În acest an, dorim să continuăm să extindem linia de produse pentru trotinete și biciclete electrice off-road pentru a crea o gamă completă de soluții de e-mobilitate care vor servi mai bine grupuri mai diverse de utilizatori.”

Monitorul de gaming Predator SpatialLabs View 27: jocuri 3D redefinite

Acer și-a extins linia de ecrane 3D stereoscopice cu noul monitor de gaming Predator SpatialLabs View 27, permițând jucătorilor să se cufunde mai adânc în lumile 3D. SpatialLabs TrueGame folosește tehnica proprie de shader și driver pentru a dezvolta profiluri 3D individuale cu ajutorul informațiilor de profunzime existente din jocuri. Imagini 2D și 3D atrăgătoare, în culori strălucitoare, sunt afișate pe display-ul noului Predator SpatialLabs View de 27 de inchi, cu comutare 2D-3D 4K, datorită ratei de refresh de 160 Hz, a luminozității de 400 nits și a preciziei culorilor Delta E< 2.

Predator Z57

Masivul Predator Z57 de 57 de inci cu o rezoluție DUHD (7680×2160) la 120 Hz este un goliat al jocurilor, ideal pentru a cuceri cele mai aprige bătălii. Profitând de tehnologia MiniLED cu 2304 zone, acesta oferă o calitate a imaginii și o luminozitate superbă atunci când prezintă scene întunecate și fundaluri negre.

Raportul de aspect larg 32:9 și curbura de 1000R îi apropie pe utilizatori de mediul de joc și le mărește câmpul de vizibilitate atunci când joacă sau lucrează. În plus, certificarea VESA DisplayHDR™ 1000 de top asigură faptul că acesta atinge o luminozitate de până la 1000 nits, produce culori foarte precise și maximizează contrastul dintre lumină și întuneric pentru a ilumina detaliile fine, un factor de diferență totală în timpul sesiunilor intense de jocuri.

Predator X34 V3

Predator X34 V3 are un ecran MiniLED curbat de 34 de inchi cu o rezoluție QHD (3440×1440) ultrawide 21:9 pentru a sprijini jucătorii pasionați, cu o rată de refresh rapidă de 180 Hz și un timp de răspuns de 1 ms (G-to-G), care asigură un joc fluid și neîntrerupt, cu efect minim de ghosting. Curbura de 1500R adâncește imersiunea și îmbunătățește vederea periferică, în timp ce gama de culori ridicată DCI-P3 94% și certificarea VESA DisplayHDR 1000 prezintă titlurile în culori și luminozitate vibrante.

Modele OLED: Predator X39 & Predator X34 X

Cele mai noi modele OLED de la Acer includ modelul Predator X39 de 39 de inchi și Predator X34 X de 34 de inchi, permițând un contrast ridicat pentru imagini incredibil de detaliate și rate de refresh și timpi de răspuns ultra-rapide, pentru cea mai bună performanță posibilă. De asemenea, acestea suportă vizualizări precise, chiar și la unghiuri strânse de până la 178 de grade. Ambele oferă o rezoluție UWQHD (3440×1440) cu o rată de refresh de până la 240 Hz și un timp de răspuns de 0,01 ms.

Laptopuri Predator Helios 18 și Predator Helios 16

Laptopurile de gaming Acer axate pe performanță sunt echipate cu procesorul Intel Core i9 14900HX, care dispune de o arhitectură hibridă de performanță recent optimizată. Predator Helios 16 și 18 permit utilizatorilor să se lupte față în față cu cele mai exigente jocuri și software-uri ale prezentului, fără compromisuri. Alimentat de un procesor grafic pentru laptop până la NVIDIA GeForce RTX 4090 (MGP de până la 175 W) proiectat cu arhitectura ultra-eficientă NVIDIA ADA Lovelace, noile modele oferă performanțe revoluționare și grafică îmbunătățită de AI datorită capabilităților complete de ray tracing ale tehnologiei DLSS 3.5. Laptopurile oferă opțiuni de panouri de 16 și 18 inchi (16:10) WQXGA sau Mini LED (16:10) care funcționează la o frecvență rapidă de 250 Hz, suportă o luminozitate strălucitoare de 1000 nits și o gamă de culori DCI-P3 de 100%, pentru experiențe vizuale excepționale. Noile MagKey 3.0 au fost instalate pe butoanele vitale WASD ale laptopurilor, cu două seturi suplimentare pentru personalizare incluse la achiziție. MagClick dispune de un comutator mecanic brevetat, care permite jucătorilor să se bucure de sunetele satisfăcătoare ale unui feedback tactil mecanic distinct și de un timp de răspuns mai rapid la fiecare apăsare de tastă.

Laptopuri Predator Helios Neo 18 și Helios Neo 16

Noile Predator Helios Neo 18 și Predator Helios Neo 16 vin cu cele mai noi tehnologii și caracteristici la prețuri mai accesibile, pentru a alimenta aventurile de gaming ale jucătorilor casual și ale jucătorilor de esport entry-level. Alimentate de până la un procesor Intel Core i9 14900HX recent optimizat, asociat cu grafică până la NVIDIA GeForce RTX 4070 pentru laptop cu o putere grafică maximă de 140 W în modul Turbo, dispozitivele de gaming Helios Neo permit utilizatorilor să facă mai mult decât jocuri și creație. Pe lângă componentele lor interne impresionante, laptopurile Helios Neo 18 și 16 prezintă imagini uimitoare pe ecranele IPS WQXGA (2560 x 1600) cu rate de refresh de 240 Hz, timp de răspuns de 3 ms și acoperire pentru o gamă de culori DCI-P3 de 100%.

Prețuri și disponibilitate

Scooterul electric Predator Extreme va fi disponibil în EMEA din Q2 2024, la prețuri începând de la 1,299 EUR.

Monitorul Predator SpatialLabs View 27 va fi disponibil în EMEA din Q2 2024, la prețuri începând de la 1,999 EUR.

Predator Z57 va fi disponibil în EMEA din Q2 2024, la prețuri începând de la 2,399 EUR.

Predator X39 va fi disponibil în EMEA din Q2 2024, la prețuri începând de la 1,499 EUR.

Predator X34 X va fi disponibil în EMEA din Q2 2024, la prețuri începând de la 1,299 EUR.

Predator X34 V3 va fi disponibil în EMEA din Q2 2024, la prețuri începând de la 849 EUR.

Predator Helios 18 va fi disponibil în EMEA din februarie 2024, la prețuri începând de la 3,999 EUR.

Predator Helios 16 va fi disponibil în EMEA din februarie 2024, la prețuri începând de la 2,799 EUR.

Predator Helios Neo 18 va fi disponibil în EMEA din februarie 2024, la prețuri începând de la 2,199 EUR.

Predator Helios Neo 16 va fi disponibil în EMEA din februarie 2024, la prețuri începând de la 1,699 EUR.

Despre Acer

Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii TIC din lume, fiind prezentă în peste 160 de țări. Pe măsură ce evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilului de viață, Acer se concentrează pe crearea unei lumi în care hardwareul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi. Cei 7.700 de angajați ai Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și asistenței pentru produse și soluții care sparg barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.

© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și sigla Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea proprietarilor lor respectivi. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxa de vânzare aplicabilă este în plus.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

Published

on

By

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup. Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.

Risipa alimentară în Europa

Risipa alimentară are un mare impact asupra planetei, reprezentând 10% din emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de om la nivel global. În Europa, peste 58 de milioane de tone de alimente sunt risipite anual, costând aproximativ 132 de miliarde de euro anual. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Cele 3 milioane de pachete surpriză salvate prin intermediul Munch au evitat emisiile de CO2 echivalente a 111.888 zboruri dus-întors Paris-Roma la nivel mondial, arătând astfel cât de mare este impactul companiilor care lucrează pentru reducerea risipei alimentare asupra mediului. De asemenea, acestea echivalează cu economisirea a aproximativ 5,89 miliarde de litri de apă.

Când vine vorba despre sustenabilitate, mulți europeni sunt conștienți de comportamente ecologice, cum ar fi reciclarea, reducerea utilizării plasticului de unică folosință și folosirea sacoșelor reutilizabile, dar știu mai puține despre impactul pe care îl are risipa alimentară.

Partenerii europeni și globali se alătură luptei împotriva risipei alimentare

Lansat în 2020, Munch are acum peste 4000 de parteneri în patru țări (Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România) – de la brutării, restaurante și cafenele până la supermarketuri și magazine independente – inclusiv parteneri internaționali precum SPAR, PENNY, Auchan și, cel mai faimos lanț de cafea din lume, Starbucks, care au fost esențiali în a ajuta compania să atingă acest milestone incredibil.

„Este cu adevărat inspirațional să vedem că mărci importante precum SPAR, PENNY, Auchan, Starbucks și multe altele au un impact semnificativ în lupta împotriva risipei alimentare. Implicarea lor activă demonstrează un angajament profund față de sustenabilitate și bunăstarea comunității, oferind un exemplu lăudabil pe care alții să-l urmeze”, a declarat Bence Zwecker, CEO al grupului Munch.

Munch în România

Aplicația Munch pune la dispoziția clienților produse din 263 de locații de la 171 parteneri și este disponibilă în București și Iași. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, dar și flori, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Până în prezent, peste 49.000 de oameni au descărcat aplicația Munch și au salvat peste 7 tone de alimente și peste 26.752 kg gaze cu efect de seră, echivalentul a 88 de zboruri dus-întors București-Paris.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Manay Chinese Food, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill, Story Pizza, Italian Station și Hello Donuts. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.

Despre Munch – de la o garsonieră la peste 3 milioane de pachete salvate 

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”, „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media la categoria inovație.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Published

on

By

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă, succesul unui proiect de acest tip depinde esențial de alegerea unei firme de încredere și bine pregătite. Aici, Puturi Apa Profesionale își demonstrează competența și profesionalismul, oferind servicii de top în domeniul forajelor.

Foraje de Apă – Investiția în Sănătate și Eficiență

Accesul la o sursă proprie de apă este esențial pentru gospodăriile și afacerile care doresc să fie independente de rețeaua publică. Forajele de apă executate de Puturi Apa Profesionale sunt realizate cu precizie, având în vedere calitatea apei, adâncimea optimă și durabilitatea instalației. O sursă de apă potabilă sigură și constantă este un avantaj de neprețuit pentru orice proprietate. Puturi Apa Profesionale oferă soluții durabile pentru forajele de apă, asigurând accesul la o sursă sigură și constantă de apă potabilă. Un foraj bine executat reprezintă o investiție care aduce economii și siguranță pe termen lung.

Foraje pentru Pompa de Căldură – Viitorul Încălzirii Ecologice

Pe măsură ce interesul pentru soluțiile ecologice și eficiente energetic crește, pompele de căldură devin tot mai populare. Forajele necesare pentru acest tip de sisteme trebuie să fie executate corect, pentru a asigura un transfer de căldură eficient. Puturi Apa Profesionale garantează foraje precise și adaptate fiecărui tip de teren, astfel încât sistemul de încălzire geotermal să funcționeze la capacitate maximă și cu un consum redus de energie.

De ce să alegi Puturi Apa Profesionale?

1. Echipă de ingineri specializați – La Puturi Apa Profesionale, echipa noastră este completată de ingineri cu vastă experiență în domeniul geotehnic și hidrogeologic. Acești specialiști sunt implicați direct în fiecare etapă a proiectului, de la analiza preliminară a terenului până la implementarea tehnică a forajelor. Datorită expertizei lor, garantăm soluții eficiente și durabile, adaptate fiecărei situații.

2. Tehnologie de ultimă generație – Folosim echipamente moderne și tehnici inovatoare pentru a asigura lucrări precise și rapide. Fie că este vorba de foraje de apă sau de foraje pentru pompe de căldură, tehnologia avansată pe care o utilizăm permite executarea lucrărilor la cele mai înalte standarde de calitate.

3. Soluții personalizate – Fiecare proiect este unic, de aceea tratăm fiecare foraj cu atenția necesară. Împreună cu echipa noastră de ingineri, dezvoltăm soluții personalizate, adaptate specificului fiecărui teren și cerințelor clientului.

4.  Eficiență energetică și sustenabilitate – Forajele pentru pompele de căldură oferă o alternativă ecologică și extrem de eficientă din punct de vedere energetic pentru încălzire și răcire. Echipa noastră este specializată în implementarea soluțiilor geotermale care reduc consumul de energie și contribuie la protejarea mediului înconjurător.

5. Satisfacția clienților – Succesul nostru se bazează pe recomandările clienților mulțumiți. Fiecare proiect finalizat este o nouă demonstrație a angajamentului nostru pentru calitate și excelență. Alegând Puturi Apa Profesionale, beneficiezi nu doar de servicii de foraj, ci de un parteneriat bazat pe încredere și profesionalism.

În era digitală, prezența online este la fel de importantă ca și calitatea serviciilor oferite. Pentru a ne asigura că Puturi Apa Profesionale rămâne vizibilă și relevantă în fața clienților noștri, am decis să colaborăm cu SecurMeNow, o echipă de experți care excelează în toate aspectele tehnologiei web.

SecurMeNow nu doar că ne-a ajutat să construim și să securizăm un site modern și funcțional, dar a contribuit decisiv la optimizarea prezenței noastre online prin SEO avansat, strategii de marketing digital și automatizări inteligente. Datorită lor, am reușit să atragem noi clienți și să ne consolidăm poziția pe piață, iar securitatea web oferită de ei ne garantează că suntem protejați de orice vulnerabilități cibernetice.

Colaborarea cu SecurMeNow este esențială pentru orice afacere care dorește să prospere în era digitală. Cu ajutorul lor, Puturi Apa Profesionale nu doar că își menține excelența în domeniul forajelor, dar și prezența puternică în mediul online, pregătită pentru provocările viitorului.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Published

on

By

  • Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro.
  • În 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu  27% comparativ cu 2022.
  • În contextul noilor investiții, fondatorii PAPILA preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.

PAPILA, una dintre cele mai apreciate destinații gastronomice din inima Bucureștiului, anunță finalizarea unui amplu proces de modernizare, investind 65.000 EUR în retehnologizarea spațiului, în extinderea echipei, a echipamentelor și în schimbarea completă a meniului. Astfel, într-un context în care gusturile se transformă, iar ospitalitatea reală devine un concept din ce în ce mai căutat, PAPILA renunță la convențional pentru a defini viitorul culinar al Capitalei.

Cu o locație proaspăt renovată și o abordare revitalizată a ospitalității și a detaliilor fine, PAPILA a creat un univers culinar în care fiecare farfurie spune o poveste, fiecare ingredient este protagonist, iar fiecare vizită devine o experiență desăvârșită. Sub viziunea lui Andrei Junghietu, executive chef PAPILA, noul meniu creat de la 0 poate fi catalogat drept definiția bistronomiei moderne, unde prânzul și cina devin adevărate escapade culinare.

Investițiile strategice realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdean, owneri PAPILA, din  fonduri proprii, reflectă angajamentul brandului pentru creștere și inovare continuă. Fondurile  au fost direcționate preponderent către echipamente de ultimă generație în bucătărie și bar, pentru a îmbunătăți fluxul operațional și a permite echipei să pregătească și să servească preparate rafinate cu o viteză și precizie crescute. De asemenea, spațiul de bar a fost extins pentru a găzdui o selecție variată de băuturi premium, de la vinuri naturale la siropuri, infuzii și cocktailuri artizanale.

„Investițiile pe care le-am realizat în acest an nu reprezintă doar o modernizare a echipamentelor sau a spațiului, ci o platformă care deschide noi oportunități prin care preîntâmpinăm așteptările constante ale oaspeților, dorind să ne aliniem la standardele internaționale de ospitalitate. PAPILA s-a dezvoltat organic, în ciuda momentelor dificile, precum pandemia, iar noile schimbări ne poziționează mai bine ca oricând să valorificăm acest potențial de creștere. Fiecare investiție a fost realizată strategic, cu un singur scop: să asigurăm excelența și să consolidăm PAPILA ca un lider în peisajul gastronomic din București”, povestește Gabriel Herdean, co-fondator PAPILA.

PAPILA, creștere organică și extinderea brandului, cu o nouă locație

Începând cu 2018, PAPILA a înregistrat o creștere constantă, evoluând de la o afacere susținută prin resurse proprii, la un brand stabil financiar care continuă să se extindă organic. În 2023, restaurantul a înregistrat o cifră de afaceri record de 4,2 milioane RON, o creștere de 50% comparativ cu anul 2021 și cu  27% comparativ cu 2022. În contextul noilor investiții, fondatorii PAPILA preconizează că vor încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.

Investițiile continuă și nu se opresc doar la modernizarea locației existente, ci includ și planuri ambițioase de expansiune, respectiv lansarea unei noi locații concept extrem de așteptate: PAPILA RAMEN. Acest restaurant va aduce în București savoarea autentică a ramen-ului, într-un cadru modern și rafinat, oferind clienților o experiență culinară inovatoare, perfect aliniată cu cerința din piață.

„Decizia de a deschide o locație de ramen vine nu doar din dorința noastră de a inova scena gastronomică locală, ci și din nevoia de a răspunde cererii uriașe din partea bucureștenilor. Duminică de duminică, la Ramen Sunday, mesele din PAPILA sunt rezervate în timp record, iar interesul enorm depășește capacitatea actuală a locației. Cu noul PAPILA RAMEN, suntem pregătiți să satisfacem pofta bucureștenilor de a experimenta un ramen autentic, într-un spațiu special creat pentru acest deliciu culinar. ” declară Maria Burachu, co-fondator PAPILA.

Inovație, autenticitate și creativitate – viziune PAPILA servită în fiecare farfurie

Sub viziunea creativă a lui Andrei Junghietu, executive chef PAPILA, noul meniu invită la explorarea gustului autentic. Fiecare detaliu contează, de la selecția riguroasă a ingredientelor până la servirea lor în farfurie, noul meniu propunându-și să ofere nu doar o masă, ci o escapadă în inima gastronomiei, prin tehnici de gătire și arome aparte. Fiecare element din meniu, de la pâinici proaspete la supe stoc sofisticate, sunt pregătite in-house, fiecare oaspete savurând un preparat făcut pe loc, pregătit special pentru el.

„Inovația pe care o punem în fiecare farfurie nu se regăsește doar în tehnicile de gătit, ci mai ales în modul în care înțelegem și respectăm fiecare ingredient, transformându-l într-un spectacol de arome și texturi”, completează Andrei Junghietu, executive chef PAPILA.

Filosofia PAPILA: ospitalitate ca la carte și experiențe culinare dincolo de livrări

La PAPILA, ospitalitatea nu este doar un serviciu, este un angajament profund de a transforma fiecare vizită într-o experiență desăvârșită. Fiecare membru al echipei este ghidat de valorile și principiile stabilite în „The Little Book of PAPILA”, un ghid intern care definește standardele de excelență pentru interacțiunea cu oaspeții. Acest ghid nu doar că trasează regulile de conduită și comportament cu oaspeții, dar insuflă și o filozofie a ospitalității autentice, bazată pe amabilitate, respect și conexiuni umane reale.

O schimbare majoră în strategia PAPILA, care face posibilă toate aceste lucruri, este renunțarea la parteneriatele cu platformele de livrări la domiciliu, o decizie luată pentru a îmbunătăți calitatea experienței oferite în locație. Prin eliminarea livrărilor externe, PAPILA reușește să redea oaspeților atmosfera intimă și fluiditatea serviciului de care au fost privați în perioadele aglomerate cauzate de curierii externi. Această mișcare reflectă angajamentul restaurantului față de ospitalitatea autentică, oferind personalului mai mult timp și spațiu pentru a se concentra pe interacțiuni directe și personalizate cu fiecare client, într-un mod mai profund și mai cald, în timp ce oaspeții pot spune că experimentează cu adevărat universul PAPILA.

Parcursul financiar Papila, în perioada 2017 – 2024

De-a lungul celor șase ani de existență, PAPILA a înregistrat creșteri constante, reușind să depășească provocări dintre cele mai majore.

2018 – PAPILA își deschide ușile, oficial, ca locație de brunch & lunch și supraviețuiește unui prim an dificil, cu resurse financiare aduse de acasă de cei doi fondatori: Maria Burachu și Gabriel Herdean.

2019 – PAPILA găsește direcția potrivită și își stabilizează veniturile la peste 1 milion de RON.

2020 – Pandemia vine cu provocări dintre cele mai mari pentru brandul abia stabilizat, însă, cu toate acestea, cei doi fondatori încheie anul cu o cifră de afaceri de 1.083.844 RON, o cifră cu 2.6% mai mică față de anul precedent.

2021 – Tot pandemie, continuă nesiguranță, însă fondatorii numesc acestă perioadă drept anul rezilienței, când depășesc toate obstacolele contextelor sanitare și sociale, dublându-și cifra de afaceri la 2.221.145 RON. Această performanță este datorată și implementării conceptului Ramen Sunday, una dintre cele mai populare mișcări gastronomice din Capitală.

2022 – Un an al transformării continue, PAPILA introduce conceptul Good Evenings (meniu de cină) condus de chef Andrei Junghietu, extinzându-și astfel oferta culinară și atrăgând o bază de oaspeți mai mare, care a crescut veniturile locației la 3.309.598 RON

2023 – Cel mai bun an din istoria PAPILA, care se încheie cu o cifră de afaceri de 4.222.823 RON 

2024 – În contextul investițiilor în modernizarea spațiului, mărirea echipei și a diversificarea meniurilor de bar și bucătărie, fondatorii Papila preconizează că va încheia anul cu o cifră de afaceri de 5 milioane de RON.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized14 minute ago

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Afaceri15 minute ago

Inchirierile de masini sunt solutii practice de mobilitate

In contextul mobilitatii moderne, serviciile de inchirieri auto au devenit o parte indispensabila a vietii cotidiene. Fie ca ai masina...

Uncategorizedo oră ago

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorizedo oră ago

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

PAPILA, una dintre cele mai apreciate destinații gastronomice din inima Bucureștiului, anunță finalizarea unui amplu proces de modernizare, investind 65.000...

Uncategorized2 ore ago

Premisa autenticității în gastronomia urbană a Capitalei: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

Într-o lume în care gusturile sunt în transformare, iar ospitalitatea prietenoasă devine un concept din ce în ce mai căutat,...

Uncategorized3 ore ago

Gama de Mobilă de la Homemobili Timișoara-Eleganța și Funcționalitatea în Sufrageria Ta

Sufrageria este centrul de atracție al oricărei locuințe – locul unde te relaxezi, primești oaspeți și îți petreci timp de...

Afaceri4 ore ago

Optimizarea SEO pentru site-ul căminului de bătrâni: Creșteți vizibilitatea online

Optimizarea SEO este esențială pentru căminele de bătrâni care doresc să-și îmbunătățească vizibilitatea și să atragă mai multe familii interesate....

Eveniment9 ore ago

3 servicii utile pentru firmele care cumpără rovinieta online

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Afaceri13 ore ago

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

Uncategorized14 ore ago

Tu Știi Cum Poți Rezolva Rapid Problemele De PC

Dacă ai un calculator care nu mai funcționează așa cum te așteptai sau ai nevoie de o intervenție rapidă pentru...

Afaceri14 ore ago

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Uncategorized21 de ore ago

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

dozator de apa dozator de apa
Uncategorizedo zi ago

3 moduri inedite de a folosi un dozator de apa la birou!

Un dozator de apa este adesea considerat o simpla necesitate la birou, dar, cu putina imaginatie, poate deveni un element...

Afaceri3 zile ago

Servicii de rent a car in conditii avantajoase

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Exclusiv4 zile ago

De ce cafeaua boabe Ethiopia ar trebui să fie favorita ta

Cafeaua boabe Ethiopia este mai mult decât o simplă băutură; este o experiență bogată, plină de arome și beneficii pentru...

Eveniment4 zile ago

„Legea e bună!” Campanie anticontrabandă în România și Republica Moldova

Astăzi, 1 octombrie a fost lansată o nouă campanie publică anticontrabandă cu mesajul „Legea e bună!”, derulată în parteneriat cu...

Știrile Săptămânii