Connect with us

Eveniment

Granturi și conținut educațional dedicat industriei HoReCa oferite de Academia de Sustenabilitate

Published

on

Academia de Sustenabilitate oferă companiilor din industria HoReCa granturi de 6.000 de euro și conținut educațional dedicat dezvoltat de 18 antreprenori, manageri și experți locali.

Programul de granturi este asociat lansării unui nou modul de self-paced e-learning disponibil prin platforma Academia de Sustenabilitate dezvoltată de Social Innovation Solutions. Acest modul educațional este dedicat antreprenorilor din HoReCa interesați să își transforme afacerea într-una mai sustenabilă.

“Vrem să îi ajutăm pe antreprenorii din domeniul ospitalității să reducă presiunea pe care o simt prin adaptarea la noile tendințe și norme de sustenabilitate și să găsească în aceste schimbări o adevărată oportunitate. De aceea am creat în Academia de Sustenabilitate un modul centrat pe nevoile specifice din industria HoReCa, alături de un instrument de suport pentru învățare accelerată prin cohorte și un program de granturi prin care susținem antreprenorii să transforme noțiunile teoretice despre sustenabilitate în impact concret.” a spus Ciprian Stănescu, Președinte Social Innovation Solutions.

Noul modul HoReCa conține 8 capitole care însumează peste 12 ore de conținut. Antreprenorii vor putea învăța cum să își îmbunătățească operațiunile, să reducă efortul generat de schimbările legislative din domeniu, să își creeze prima strategie de sustenabilitate pentru afacerea lor și să își îmbunătățească reputația brandului.

Fiecare capitol are o structură de sine stătătoare, iar informația esențială este prezentată succint,  astfel că fiecare antreprenor are libertatea să urmărească elementele care sunt în focus pentru nivelul la care se află business-ul pe care îl conduce – de la cum să își creeze propriul lanț de aprovizionare local, la cum să gestioneze consumul de resurse sau chiar să acceseze noi fonduri de finanțare.

Implementarea unor măsuri de sustenabilitate în afaceri necesită resurse financiare care, de cele mai multe ori, le lipsesc IMM-urilor la început de drum. De aceea, Academia de Sustenabilitate oferă celor mai activi antreprenori care urmează modulul HoReCa șansa de a obține unul dintre cele două granturi în valoare de 3.000 de euro. La finalul modulului, antreprenorii vor pune bazele primei lor strategii de sustenabilitate și, cu ajutorul granturilor, vor putea începe transformarea ei în acțiuni concrete. Aplicațiile pentru primul grant se pot face până pe 08.04.2024, iar pentru al doilea, până pe 06.05.2024.

Pentru a parcurge și mai ușor modulul și pentru a avea cele mai mari șanse de a obține grantul, vor fi organizate și două cohorte (grupuri de studiu) în perioada 11.03 – 05.04 și 08.04 – 03.05. Prin participarea la cohorte, cursanții vor avea ocazia de a se conecta cu colegi de breaslă, de a schimba bune practici și de a lucra împreună la strategia de sustenabilitate. Cei înscriși vor primi, săptămânal, obiective clare, teme și vor avea ocazia să discute conținutul modulului cu echipa Academiei de Sustenabilitate.

Printre experții prezenți în modul, se numără Dragoș Panait (Fondator Next Root Management Systems și Red Angus Steakhouse), Călin Ile (Senior Partner la Premier Hospitality și Președinte de onoare FIHR), Daniel Mischie (CEO City Grill Group), Vasi Andreica (CEO TED’S COFFEE CO), Raluca Simiuc (Co-fondatoare și Brand Shaper OTOTO), Adrian Adam (Executive Manager Singureni Manor) și Ioana Voinescu (Head of Sustainability, BCR). Așa cum se poate observa, experții vin din zone diferite HoReCa, tocmai pentru a oferi antreprenorilor sprijin și sfaturi cât mai utile și ușor de aplicat pentru nevoile lor.

Academia de Sustenabilitate este platforma creată de Social Innovation Solutions cu scopul de a ajuta antreprenorii din România să se alinieze la noile cerințe din piață. Platforma le prezintă, într-un mod prietenos și ușor de învățat, cum pot transforma sustenabilitatea într-o oportunitate de business, indiferent de domeniul în care aceștia activează. Proiectul a fost lansat anul trecut și este constant actualizat cu noi module care prezintă atât oportunități noi din piață, cât și schimbări legislative importante pentru antreprenori.

Noul modul Sustenabilitate în industria HoReCa, asemenea tuturor celelalte deja publicate pe platformă, este absolut gratuit și necesită doar înscrierea antreprenorilor pe site cu business-ul lor. De asemenea, tot pe www.academia-de-sustenabilitate.ro, este încurajată crearea de noi contacte de business printr-o platformă socială în care antreprenorii pot comunica, cere sfaturi de la experți și împărtăși cu toți cei înscriși deja bune practici din domeniile lor.

Despre Academia de Sustenabilitate

Academia de Sustenabilitate este un proiect inițiat de Social Innovation Solutions alături de Fundația Coca‑Cola, partener fondator și BCR, partener principal și OMV Petrom, partener. Printre partenerii organizaționali se numără Ambasada Sustenabilității în România, Confederația Patronală Concordia, Romanian Business Leaders, Viitor Plus, Global Shapers Bucharest Hub, WWF România, CCIFER sau SNRB. Proiectul beneficiază de sprijinul organizațiilor internaționale SME Climate Hub, Exponențial Roadmap Initiative, FutureShift, The Rock Group, având ca partener academic Envisia. Academia de Sustenabilitate are o componentă de Advisory Board, un consiliu consultativ care joacă un rol esențial în asigurarea resurselor educaționale de înaltă calitate, relevante și actualizate, astfel încât IMM-urile să poată adopta cele mai bune practici în domeniul sustenabilității și să rămână competitive pe piață.

Despre Social Innovation Solutions

Social Innovation Solutions (SIS) este o organizație care are ca misiune să susțină indivizi și organizații să înțeleagă transformările viitorului și să dezvolte soluții sustenabile de tehnologie, politici publice și antreprenoriale.

SIS organizează mai multe incubatoare și programe educaționale în România și Europa Centrală și de Est, precum Future Makers, Academia de Sustenabilitate, TRANSFORMATOR și Games of Science, lucrând cu aproape 10.000 mii de tineri, start-ups și ONG-uri în ultimii ani. De asemenea, SIS dezvoltă mai multe platforme de conversații precum Future Summit, Sustainable Futures sau Climate Change Summit și oferă consultanță și programe de executive education în foresight, inovație și sustenabilitate.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

MatHaus anunță reduceri de până la 50% de Black Friday la materiale pentru construcții, renovări sau reparații.

Published

on

By

  • Este vital ca TVA-ul la mâncare să rămână la 9%
  • Industria ospitalității este susținută în continuare de români – aceștia au cheltuit peste 1,8 miliarde de euro în turismul romanesc în semestrul I din 2024, în timp ce străinii doar puțin peste 300 de milioane de euro
  • România are nevoie de susținere legislativă pentru a putea contribui la micșorarea deficitului bugetar
  • Federația Ospitalității solicită ferm reducerea impozitului pe salarii și venituri, menținerea TA la 9% și menținerea tichetelor de vacanță
  • Fără oricare dintre aceste măsuri, acest segment nu poate supraviețui. Iar presiunea merge pe consumator

Federația Ospitalității averizează că, în acest moment, toată industria HoReCa se află la punctul 0. Pentru următorii ani, ori alegem să mâncăm de la marile lanțuri ori alegem să susținem jucătorii români mici și mijlocii.

Federația solicită ferm Guvernului reducerea impozitelor pe salarii și venituri ale angajaților, menținerea TVA la 9% pentru mâncare și păstrarea tichetelor de vacanță.

„Marea majoritate a business-urilor din ospitalitate nu au rezultate financiare mai bune decât anul trecut, iar cele care reușesc au, în mare parte, creșteri mici, de maximum 6%. Industria  traversează o perioadă dificilă, pentru că nu doar materiile prime s-au scumpit, ci sunt majorări de costuri pe toate planurile, iar asta duce la creșteri foarte mari, pentru că majorările au un efect multiplicator. În prezent, foarte puține afaceri din această industrie mai pot supraviețui, pentru că devine tot mai greu să rămâi la fel de competitiv ca înainte și să susții prețurile”, a declarat Valentin Șoneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR).

Orice creștere a prețurilor se va simți în buzunarul sau satisfacția clienților

Orice creștere a cheltuielilor avute de companiile din industrie generează, automat, o evoluție similară a prețurilor către consumatorul final. Situația este critică, cu atât mai mult cu cât se estimează că, de anul viitor, vor fi introduse noi majorări de taxe, iar plafonarea prețului la energie va dispărea. Mai mult decât atât, business-urile din sectorul ospitalității este dependentă de calitatea angajaților, mâna de lucru reprezentând 30% din cheltuielile din această industrie.

„Suntem martorii unei premiere: pentru prima oară în 30 de ani, industria ospitalității din România prinde putere și intră într-o fază de consolidare. În ultimii ani, companiile din ospitalitate s-au tot eficientizat, au construit modele de business flexibile și adaptate, dar s-a ajuns la un punct de plafonare de la care nu mai pot susține creșterile de cheltuieli. Mulți antreprenori sunt pe un minimum de profit, motiv pentru care orice creștere va deveni un compromis – fie vor fi nevoiți să facă rabat de la calitatea serviciilor, adică să scadă numărul de angajați și să le crească nivelul de muncă, lucru care se va simți în scăderea calității serviciilor turistice din România, fie vor face rabat de la calitate. În ambele cazuri, vom fi martorii unui nou lanț de falimente a business-urilor românești. Acesta va fi încă un motiv pentru ca românii să plece în străinătate și pentru alte lanțuri internaționale să acapareze piața ospitalității din România.”, a mai precizat președintele FPIOR.

“Solicităm cu fermitate menținerea sistemului tichetelor de vacanță – soluție vitală pentru susținerea industriei ospitalității din România. Datorită tichetelor de vacanță, a crescut cu 60% procentul unităților de cazare și alimentație  care au ieșit din zona de negru în zona albă a autorizării și a fiscalizării, ceea ce a crescut considerabil veniturile încasate de stat, ce provin de la industria ospitalității. Știm că România nu atrage un număr însemnat de turiști străini, față de destinațiile vecine și concurente și asta se întâmplă pentru că, în fiecare an, guvernele României nu alocă bugete de promovare turistică care să ne facă mai cunoscuți și mai vizibili în lume, astfel încât să atragem mult mai mulți turiști străini.

Ce înseamnă asta pentru industrie? Înseamnă că mecanismele și politicile statului român nu susțin, ci afectează, industria ospitalității din România!

În aceste condiții , eliminarea tichetelor de vacanță, creșterea TVA la mâncare și la pachetele de cazare cu mic dejun și eventuale noi măriri de taxe și impozite vor detemina o nouă presiune asupra operatorilor HORECA și, desigur, acestea se vor reflecta în prețuri mai mari, necompetititve față de destinațiile externe concurente.” (Corina Martin, Secretar General FPIOR)

Efectele se propagă în lanț

Creșterea cheltuielilor va accelera însă și fenomenul de închidere a multor companii, dar și la apariția unor afaceri mici în zona de fast-food, unde prețurile care pot fi practicate sunt mai accesibile. De asemenea, este foarte posibil ca produsele de foarte bună calitate să înceapă să dispară din meniuri, pentru că nu vor mai fi consumate și vom asista la o reorientare către produse mai populare, mai ieftine.

„Un alt efect vizibil deja este scăderea numărului de clienți. Iar mulți dintre cei care totuși merg la restaurant au început să consume mai puțin. De exemplu, sar peste aperitive, consumă două beri în loc de trei, nu mai mânâncă deserturi. Și acest lucru se vede și în programul de funcționare al firmelor – majoritatea închid la ora 22:00, nu la 24:00, unele nu mai deschid lunea, altele o fac doar după-amiaza și tot mai multe au renunțat la un schimb complet, din cele două care lucrau anterior prin rotație. Totul  pentru a reduce cheltuielile, cu energia, cu salariile, cu impozitele”, a explicat Csaba Ludescher, directorul Departamentului de dezvoltare al Federației.

Ce soluții propun antreprenorii?

Toate aceste efecte, cumulate, vor contribui, potrivit reprezentanților FPIOR, la creșterea numărului românilor ce vor alege destinații externe pentru a-și petrece concediile și care își vor cheltui banii în afara țării. Un rezultat total contrar celui declarat de guvern și autoritățile de resort, care susțin că ȋși doresc creșterea încasărilor din turism.

Valentin Soneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, suține că sunt soluții posibile pentru prevenirea acestor riscuri: „În primul rând, trebuie găsită o formulă pe zona de taxare a muncii, deoarece industria ospitalității este dependentă de bacșiș, din cauza salariilor mici. Apoi, ar trebui să ne asigurăm că TVA-ul la mâncare rămâne la 9%, pentru că vom ajunge să ne batem cu prețurile din supermarketuri. De asemenea, este vital ca tichetele de vacanță este vital să rămână valabile, la fel ca și plafonarea la energie, pentru că suntem o industrie puternic influențată de aceste costuri.”

Reprezentanții FPIOR susțin că, ȋncă din primăvara lui 2024, multe afaceri din industria ospitalității  au ȋnceput să se ȋnchidă. Un număr tot mai mare de unități sunt puse la vânzare, pe site-urile de profil, dar și bucătării ȋntregi, mobilate și utilaje de bucătărie, pensiuni, sau mobilier hotelier. Efectul de domino se resimte și ȋn cazul firmelor care furnizează utilaje și materii prime pentru restaurante și hoteluri. Deși au scăzut prețurile, vânzările lor sunt mai mici, au greutăți la încadrarea la termen, iar restanțele clienților se tot măresc.

Aceștia fac apel la instituțiile statului pentru a susține dezvoltarea industriei prin păstrarea unei stabilități legislative, pe de o parte, și prin investiții în promovarea turismului românesc în rândul străinilor, de cealaltă parte.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Tehnologie și Inovație pe TopUpdates24.com – Ultimele Descoperiri și Tendințe

Published

on

By

Secțiunea de tehnologie a TopUpdates24.com explorează lumea inovării, aducând cele mai recente știri despre noile descoperiri tehnologice și lansările de produse. De la inovații în inteligența artificială și tehnologia verde, până la cele mai noi gadgeturi și aplicații mobile, această secțiune acoperă o gamă largă de subiecte de interes.

Cititorii care doresc să fie la curent cu cele mai noi tendințe tehnologice vor găsi în TopUpdates24.com o sursă de informații de încredere și ușor de parcurs. Platforma oferă articole ce explică impactul tehnologiei asupra vieții de zi cu zi și inovațiile care modelează viitorul. Prin intermediul acestei secțiuni, utilizatorii au ocazia să descopere noutățile din domeniu și să exploreze noi oportunități oferite de tehnologie.

Articolul Tehnologie și Inovație pe TopUpdates24.com – Ultimele Descoperiri și Tendințe apare prima dată în Ziarul Nationalul.

Facebook Comments
Continue Reading

Eveniment

Semnal de alarmă Federația Ospitalității: Punctul 0 în turismul românesc: orice creștere a costurilor poate însemna prăbușirea HoReCa. Profiturile nu depășesc 6% într-o industrie vitală pentru economia României

Published

on

By

  • Este vital ca TVA-ul la mâncare să rămână la 9%
  • Industria ospitalității este susținută în continuare de români – aceștia au cheltuit peste 1,8 miliarde de euro în turismul romanesc în semestrul I din 2024, în timp ce străinii doar puțin peste 300 de milioane de euro
  • România are nevoie de susținere legislativă pentru a putea contribui la micșorarea deficitului bugetar
  • Federația Ospitalității solicită ferm reducerea impozitului pe salarii și venituri, menținerea TA la 9% și menținerea tichetelor de vacanță
  • Fără oricare dintre aceste măsuri, acest segment nu poate supraviețui. Iar presiunea merge pe consumator

Federația Ospitalității averizează că, în acest moment, toată industria HoReCa se află la punctul 0. Pentru următorii ani, ori alegem să mâncăm de la marile lanțuri ori alegem să susținem jucătorii români mici și mijlocii.

Federația solicită ferm Guvernului reducerea impozitelor pe salarii și venituri ale angajaților, menținerea TVA la 9% pentru mâncare și păstrarea tichetelor de vacanță.

„Marea majoritate a business-urilor din ospitalitate nu au rezultate financiare mai bune decât anul trecut, iar cele care reușesc au, în mare parte, creșteri mici, de maximum 6%. Industria  traversează o perioadă dificilă, pentru că nu doar materiile prime s-au scumpit, ci sunt majorări de costuri pe toate planurile, iar asta duce la creșteri foarte mari, pentru că majorările au un efect multiplicator. În prezent, foarte puține afaceri din această industrie mai pot supraviețui, pentru că devine tot mai greu să rămâi la fel de competitiv ca înainte și să susții prețurile”, a declarat Valentin Șoneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR).

Orice creștere a prețurilor se va simți în buzunarul sau satisfacția clienților

Orice creștere a cheltuielilor avute de companiile din industrie generează, automat, o evoluție similară a prețurilor către consumatorul final. Situația este critică, cu atât mai mult cu cât se estimează că, de anul viitor, vor fi introduse noi majorări de taxe, iar plafonarea prețului la energie va dispărea. Mai mult decât atât, business-urile din sectorul ospitalității este dependentă de calitatea angajaților, mâna de lucru reprezentând 30% din cheltuielile din această industrie.

„Suntem martorii unei premiere: pentru prima oară în 30 de ani, industria ospitalității din România prinde putere și intră într-o fază de consolidare. În ultimii ani, companiile din ospitalitate s-au tot eficientizat, au construit modele de business flexibile și adaptate, dar s-a ajuns la un punct de plafonare de la care nu mai pot susține creșterile de cheltuieli. Mulți antreprenori sunt pe un minimum de profit, motiv pentru care orice creștere va deveni un compromis – fie vor fi nevoiți să facă rabat de la calitatea serviciilor, adică să scadă numărul de angajați și să le crească nivelul de muncă, lucru care se va simți în scăderea calității serviciilor turistice din România, fie vor face rabat de la calitate. În ambele cazuri, vom fi martorii unui nou lanț de falimente a business-urilor românești. Acesta va fi încă un motiv pentru ca românii să plece în străinătate și pentru alte lanțuri internaționale să acapareze piața ospitalității din România.”, a mai precizat președintele FPIOR.

“Solicităm cu fermitate menținerea sistemului tichetelor de vacanță – soluție vitală pentru susținerea industriei ospitalității din România. Datorită tichetelor de vacanță, a crescut cu 60% procentul unităților de cazare și alimentație  care au ieșit din zona de negru în zona albă a autorizării și a fiscalizării, ceea ce a crescut considerabil veniturile încasate de stat, ce provin de la industria ospitalității. Știm că România nu atrage un număr însemnat de turiști străini, față de destinațiile vecine și concurente și asta se întâmplă pentru că, în fiecare an, guvernele României nu alocă bugete de promovare turistică care să ne facă mai cunoscuți și mai vizibili în lume, astfel încât să atragem mult mai mulți turiști străini.

Ce înseamnă asta pentru industrie? Înseamnă că mecanismele și politicile statului român nu susțin, ci afectează, industria ospitalității din România!

În aceste condiții , eliminarea tichetelor de vacanță, creșterea TVA la mâncare și la pachetele de cazare cu mic dejun și eventuale noi măriri de taxe și impozite vor detemina o nouă presiune asupra operatorilor HORECA și, desigur, acestea se vor reflecta în prețuri mai mari, necompetititve față de destinațiile externe concurente.” (Corina Martin, Secretar General FPIOR)

Efectele se propagă în lanț

Creșterea cheltuielilor va accelera însă și fenomenul de închidere a multor companii, dar și la apariția unor afaceri mici în zona de fast-food, unde prețurile care pot fi practicate sunt mai accesibile. De asemenea, este foarte posibil ca produsele de foarte bună calitate să înceapă să dispară din meniuri, pentru că nu vor mai fi consumate și vom asista la o reorientare către produse mai populare, mai ieftine.

„Un alt efect vizibil deja este scăderea numărului de clienți. Iar mulți dintre cei care totuși merg la restaurant au început să consume mai puțin. De exemplu, sar peste aperitive, consumă două beri în loc de trei, nu mai mânâncă deserturi. Și acest lucru se vede și în programul de funcționare al firmelor – majoritatea închid la ora 22:00, nu la 24:00, unele nu mai deschid lunea, altele o fac doar după-amiaza și tot mai multe au renunțat la un schimb complet, din cele două care lucrau anterior prin rotație. Totul  pentru a reduce cheltuielile, cu energia, cu salariile, cu impozitele”, a explicat Csaba Ludescher, directorul Departamentului de dezvoltare al Federației.

Ce soluții propun antreprenorii?

Toate aceste efecte, cumulate, vor contribui, potrivit reprezentanților FPIOR, la creșterea numărului românilor ce vor alege destinații externe pentru a-și petrece concediile și care își vor cheltui banii în afara țării. Un rezultat total contrar celui declarat de guvern și autoritățile de resort, care susțin că ȋși doresc creșterea încasărilor din turism.

Valentin Soneriu, președintele Federației Patronatelor din Industria Ospitalității din România, suține că sunt soluții posibile pentru prevenirea acestor riscuri: „În primul rând, trebuie găsită o formulă pe zona de taxare a muncii, deoarece industria ospitalității este dependentă de bacșiș, din cauza salariilor mici. Apoi, ar trebui să ne asigurăm că TVA-ul la mâncare rămâne la 9%, pentru că vom ajunge să ne batem cu prețurile din supermarketuri. De asemenea, este vital ca tichetele de vacanță este vital să rămână valabile, la fel ca și plafonarea la energie, pentru că suntem o industrie puternic influențată de aceste costuri.”

Reprezentanții FPIOR susțin că, ȋncă din primăvara lui 2024, multe afaceri din industria ospitalității  au ȋnceput să se ȋnchidă. Un număr tot mai mare de unități sunt puse la vânzare, pe site-urile de profil, dar și bucătării ȋntregi, mobilate și utilaje de bucătărie, pensiuni, sau mobilier hotelier. Efectul de domino se resimte și ȋn cazul firmelor care furnizează utilaje și materii prime pentru restaurante și hoteluri. Deși au scăzut prețurile, vânzările lor sunt mai mici, au greutăți la încadrarea la termen, iar restanțele clienților se tot măresc.

Aceștia fac apel la instituțiile statului pentru a susține dezvoltarea industriei prin păstrarea unei stabilități legislative, pe de o parte, și prin investiții în promovarea turismului românesc în rândul străinilor, de cealaltă parte.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized3 ore ago

Istoria distribuției digitale de jocuri: de ce au nevoie jucătorii de unități de memorie de mare capacitate?

Distribuția digitală a jocurilor video, astăzi integrată în industrie, a început în anii ’80, atunci când Atari 2600 a introdus...

Uncategorized3 ore ago

Sonos anunță reduceri de până la 30% disponibile de Black Friday

Filme, seriale, jocuri de societate, sesiuni îndelungate de audiție sau pur și simplu lenevit pe canapea – astfel de activități...

Uncategorized4 ore ago

Review pentru Zyxel AX6000 WiFi 6 Security Router

Zyxel AX6000 este un router WiFi 6 de ultimă generație, destinat utilizatorilor care caută o conexiune rapidă, stabilă și sigură,...

Pudra pentru volum lasă părul lipicios sau greu Pudra pentru volum lasă părul lipicios sau greu
Viața în Iasi6 ore ago

Pudra pentru volum lasă părul lipicios sau greu?

Pudra pentru volum a devenit un produs popular pentru cei care doresc să adauge textură și volum părului, fără să...

Uncategorized6 ore ago

RAZER PREZINTĂ VIPER V3 PRO SENTINELS EDITION – UN OMAGIU ADUS EXCELENȚEI ÎN ESPORTS

Razer Viper V3 Pro Sentinels Edition îmbină performanța de top cu un design remarcabil, marcând succesul echipei Sentinels cu ajutorul...

Uncategorized9 ore ago

Declarația lui Carlo Messina, CEO Intesa Sanpaolo Group, referitor la rezultatele financiare din al treilea semestru al anului 2024

„Rezultatele primelor nouă luni ale anului 2024 au reconfirmat poziția Intesa Sanpaolo ca lider european, valoarea noastră de piață situându-ne...

Uncategorizedo zi ago

Ericsson lansează 5G Advanced – o nouă gamă ce include soluții software pentru rețele programabile de înaltă performanță

După dezvoltarea rețelelor 5G, furnizorii de servicii de comunicații (CSP) sunt gata să facă următorul pas în ceea ce privește...

Uncategorizedo zi ago

Ce poți descoperi pe platformele de e-commerce de Black Friday 2024

Black Friday 2024, programat pentru data de 8 Noiembrie, promite să fie un eveniment de cumpărături remarcabil, oferind consumatorilor o...

Viața în Iasio zi ago

Cum alegem firma potrivită pentru servicii de Deratizare, Dezinsecție și Dezinfecție în Iași

Piața serviciilor de deratizare, dezinsecție și dezinfecție (DDD) este într-o continuă expansiune, mai ales în orașe mari precum Iași, unde...

Eveniment4 zile ago

MatHaus anunță reduceri de până la 50% de Black Friday la materiale pentru construcții, renovări sau reparații.

Este vital ca TVA-ul la mâncare să rămână la 9% Industria ospitalității este susținută în continuare de români – aceștia...

mobila moale chisinau mobila moale chisinau
Uncategorized4 zile ago

Cum să Alegi Salteaua Perfectă pentru un Somn Odihnitor

Mobila moale Chisinau Alegerea saltelei potrivite este crucială pentru a vă asigura un somn sănătos și odihnitor. O saltea bună...

Uncategorized4 zile ago

CARMEN ELECTRA, SUTE DE MII DE APRECIERI DIN LUMEA ÎNTREAGĂ PURTÂND O PIESĂ CREATĂ DE O ROMÂNCĂ

Carmen Electra a ales să-și promoveze apariția în documentarul After Baywatch: Moment in the Sun lansat în Statele Unite la...

Eveniment5 zile ago

Tehnologie și Inovație pe TopUpdates24.com – Ultimele Descoperiri și Tendințe

Secțiunea de tehnologie a TopUpdates24.com explorează lumea inovării, aducând cele mai recente știri despre noile descoperiri tehnologice și lansările de...

Uncategorized5 zile ago

Dyson anunță că muzicianul Stormzy devine Ambasador Global pentru căștile Dyson OnTrac™ 55 de ore în mintea unei vedete rock

București, 31.10.2024  – Dyson, compania globală de tehnologie, îl anunță cu mândrie pe muzicianul britanic Stormzy ca fiind cel mai nou...

Uncategorized5 zile ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale...

Uncategorized5 zile ago

Allview Solar Energy intră în parteneriat cu Austrotherm, pentru realizarea unui sistem fotovoltaic de 999,90 kWp, în scopul eficientizării consumului de energie şi reducerii emisiilor de dioxid de carbon

Brașov, 31 octombrie 2024. Divizia Solar Energy a companiei Visual Fan, furnizor de soluții Full EPC în sectorul regenerabil,  anunță semnarea...

Știrile Săptămânii