Connect with us

Uncategorized

HONOR lansează la MWC 2024 o nouă strategie All-scenario, bazată pe AI

Published

on

HONOR anunță lansarea la nivel global a smartphone-ului HONOR Magic6 Pro, demonstrând angajamentul în stimularea inovației în era AI

26 februarie 2024, București – Brandul global de tehnologie HONOR a dezvăluit noua sa strategie all-scenario în cadrul evenimentului ce a avut loc duminică, 25 februarie, la Barcelona, prin introducerea experiențelor cross OS susținute de AI și o interfață de utilizator intuitivă bazată pe intenție, precum și o gamă de dispozitive inteligente dezvoltate în colaborare cu parteneri globali. În cadrul prezentării, HONOR a anunțat lansarea globală a smartphone-ului HONOR Magic 6 Pro, care dispune de AI integrată la nivel de platformă, dezvoltată de HONOR, pentru a oferi utilizatorilor experiențe personalizate și intuitive.

“Pe măsură ce înaintăm în era AI, HONOR s-a angajat să ofere inovații centrate pe nevoile utilizatorilor care creează experiențe deschise și fluide pentru a răspunde dorințelor și provocărilor clienților noștri”, a spus George Zhao, CEO al HONOR Device Co, Ltd. “Suntem încântați să anunțăm lansarea globală a noilor smartphone-uri HONOR, ce revoluționează cu adevărat experiența utilizatorului prin funcții AI de top, depășind în același timp limitele interacțiunii utilizator-dispozitiv”, a continuat acesta.

Descoperă Magia AI cu HONOR Magic6 Pro

Cea mai recentă adiție a gamei emblematice de flagship-uri HONOR Magic Series, HONOR Magic6 Pro se mândrește cu progrese în ceea ce privește fotografia, ecranul, performanța și experiențele de utilizare bazate pe AI. Dedicat angajamentului față de inovația centrată pe utilizator, HONOR a dezvăluit MagicOS 8.0, cea mai recentă versiune a sistemului său de operare bazat pe Android. Această versiune introduce inteligența artificială integrată la nivel de platformă HONOR și prima interfață de utilizator din industrie bazată pe intenție. Cu aceasta, HONOR transformă experiența utilizatorului, introducând modalități multimodale complet noi prin care se poate interacționa cu dispozitivul inteligent.

Funcțiile Magic Capsule și Magic Portal

Îmbunătățit de Magic Capsule și Magic Portal, HONOR Magic6 Pro oferă utilizatorilor o experiență personalizată și mai intuitivă. Cu o simplă atingere a bannerului de notificări din partea de sus a ecranului, Magic Capsule se extinde pentru a furniza informații suplimentare și opțiuni conexe, oferind utilizatorilor acces facil la resurse esențiale și eliminând nevoia de a naviga prin mai multe aplicații, maximizând astfel productivitatea și eficiența. Magic Portal valorifică puterea AI pentru a înțelege mesajele și comportamentul utilizatorilor, transformând sarcini complexe într-un proces simplu. De exemplu, inteligența artificială a Magic Portal recunoaște rapid adresele dintr-un mesaj text și direcționează utilizatorii către Google Maps, facilitând navigarea fără efort. De asemenea, pentru rețelele sociale precum TikTok și Facebook simplifică accesul și distribuirea informațiilor, permițând utilizatorilor să transmită detaliile rezervării sau rezultatele căutărilor online printr-o simplă glisare. Mai mult, Magic Portal facilitează experiențele de cumpărături bazate pe imagini, ghidând fără probleme utilizatorii către platformele unde pot găsi și achiziționa articolele dorite.

Prin colaborarea cu parteneri și dezvoltatori de aplicații, Magic Portal integrează cu succes 100 de aplicații utilizate cel mai frecvent la nivel global. Astfel, utilizatorilor li se oferă o experiență fluidă pe diferite platforme, garantându-le în același timp că pot exploata pe deplin întregul potențial al Magic Portal pe aplicațiile lor preferate.

O privire de ansamblu spre o colaborare AI care inspiră

Cu o abordare deschisă și colaborativă în era inteligenței artificiale, HONOR lucrează activ cu partenerii din industrie pentru a face mai accesibile utilizatorilor tehnologiile de ultimă generație. Oferind o privire asupra posibilităților viitoare, HONOR integrează AI cu open-source LlaMA 2 în HONOR Magic6 Pro. Acesta este capabil să îndeplinească funcții precum Q&A, generarea de text și înțelegerea lecturii într-un cadru offline. Astfel de eforturi de colaborare în cadrul industriei deschid calea către un viitor inovator pentru utilizatori.

HONOR a prezentat o demonstrație uimitoare a potențialului pe care funcția deeye-tracking o poate avea în viitor. Astfel, HONOR a dezvăluit cum este posibil să controlezi o mașină hands-free prin sistemul de urmărire a ochilor bazat pe AI al HONOR Magic6 Pro. Conceptul experimental prezintă modul în care interacțiunea dintre smartphone-urile cu AI și vehicule poate depăși comenzile ecranului sau ale vocii, deschizând o sferă de interacțiuni utilizator-dispozitiv care deține posibilități imense.

Experimentează Sportografia la nivel profesional cu sistemul de camere Falcom bazat pe AI

Pe măsură ce înaintăm într-un an plin de evenimente sportive, HONOR își propune să ofere fotografii sportive demne de o medalie de aur, cu viteze de captură îmbunătățite și instantanee mai clare. Cu sistemul îmbunătățit de cameră HONOR Falcon, alimentat de un model AI antrenat cu o bază de date de 28 de ori mai mare față de generația anterioară, HONOR Magic6 Pro include HONOR AI Motion Sensing Capture un algoritm avansat de captare AI care prezice și surprinde fără efort momente decisive în definiție ultra-înaltă. Funcția de detectare inteligentă a mișcării a HONOR Magic6 Pro depășește generația anterioară, acoperind o gamă mai largă de sporturi și activități, precum sărituri, dansuri și arte marțiale, fiind perfectă pentru a surprinde momente intense din cadrul evenimentelor sportive și competițiilor.

În plus, cel mai recent sistem de camere HONOR introduce un remarcabil teleobiectiv de 180MP (f / 2.6, OIS) cu zoom optic de 2.5x și zoom digital de până la 100x. HONOR Magic6 Pro dispune, de asemenea, de o cameră Ultra Wide de 50MP (f.2.0, EIS) și o cameră principală puternică de 50MP cu diafragmă variabilă (f/1.4 și f/2.0, OIS), pentru a surprinde momente rapide cu o claritate excepțională, fără a pierde din detalii.

Ecran de neegalat cu HONOR NanoCrystal Shield

Beneficiind de cea mai robustă sticlă de ecran disponibilă în industrie până în acest moment, HONOR Magic6 Pro oferă îmbunătățiri ale rezistenței displayului la căzături. Certificat de SGS cu Five Star Overall Glass Drop Resistance în scenarii multiple, ecranul folosește materiale de ultimă generație, cu o creștere de 50% a densității cristalului, îmbunătățind semnificativ capacitățile de absorbție a șocurilor de până la 10 ori în comparație cu sticla obișnuită.

Pe lângă durabilitate, HONOR Magic6 Pro dispune de un ecran de top All-range Low-power LTPO Eye Comfort Display de 6,8 inci, lider în industrie, care oferă o experiență vizuală excepțională, prioritizând în același timp confortul utilizatorilor printr-o serie de inovații centrate pe nevoile acestora. Printre acestea se numără tehnologia PWM dimming de 4320Hz, reglaj dinamic al luminozității, display personalizabil cu ciclu circadian și funcția Nature Tone, care ajustează temperatura culorii ecranului pentru a se potrivi luminii naturale.

Performanță de top grație inovației multidisciplinare

HONOR Magic6 Pro este echipat cu Snapdragon® 8 Gen3 , oferind o creștere cu 30% a performanței CPU și cu 25% a performanței GPU pentru noile dispozitive. Datorită Qualcomm® AI Engine, funcțiile AI ale HONOR Magic6 Pro sunt susținute de o fluiditate și o stabilitate excepționale, cu o îmbunătățire remarcabilă de 98% în comparație cu modelele anterioare. În plus, platforma mobilă Snapdragon® 8 Gen 3 oferă experiențe de gaming extraordinare cu o eficiență remarcabilă a bateriei, prezentând progrese ce redefinesc capacitățile de înaltă performanță.

Identificând nevoia tot mai mare a utilizatorilor pentru autonomie sporită, HONOR devine primul brand care aplică inovațiile emergente ale bateriilor din alte sectoare pe smartphone-uri. Inspirat de tehnologia dinamică a vehiculelor electrice (EV), HONOR integrează în Magic6 Pro noua Baterie Second-generation Silicon-carbon HONOR cu cipsetul de management al bateriei HONOR E1 pentru îmbunătățirea eficienței energetice. Noua baterie de 5600mAh oferă performanțe excepționale la temperaturi scăzute, permițând vizionarea a 81 de minute de YouTube chiar și la -20°C cu doar 10% baterie rămasă. În plus, cu tehnologiile de încărcare HONOR Wired SuperCharge de 80W și HONOR Wireless SuperCharge de 66W, utilizatorii pot încărca HONOR Magic6 Pro la 100% în doar 40 de minute, permițându-le chiar și celor mai ocupați să își reîncarce rapid dispozitivele.

Demonstrând superioritatea tehnologiei de ultimă generație a bateriei HONOR Magic6 Pro, dispozitivul a obținut prima poziție în clasamentul global DXOMARK cu un scor impresionant de 157. Mai mult, cu cinci certificări DXOMARK obținute, HONOR Magic6 Pro se situează în vârful industriei în ceea ce privește performanța camerei foto, calitatea audio, afișajul, durata de viață a bateriei și capacitățile selfie.

HONOR dezvăluie teaser-ul pentru PORSCHE DESIGN HONOR Magic6 RSR

La MWC 2024, HONOR nu numai că a lansat oficial pe plan global smartphone-ul pliabil PORSCHE DESIGN HONOR Magic V2 RSR, dar a și dezvăluit un teaser pentru Porsche Design HONOR Magic6 RSR, un smartphone care, de asemenea, întruchipează ADN-ul Porsche Design. În ceea ce privește detaliile produsului și disponibilitatea pe piață, HONOR va furniza informații suplimentare în scurt timp.

Culoare și prețuri

Conceput pentru utilizatorii care preferă un stil elegant, modern, dar și un aspect atemporal, HONOR Magic6 Pro este disponibil în culorile Black și Epi Green, începând de la 5999 de lei. Iar ca un omagiu pentru emblematicele mașini Porsche, modelul Porsche Design HONOR Magic V2 RSR este disponibil în culoarea Agate Grey și are un preț începând de la 2699 de euro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați magazinul online HONOR la adresa https://www.hihonor.com/ro/.

Despre HONOR

HONOR este un furnizor global de dispozitive inteligente. Este dedicat să devină un brand tehnologic iconic la nivel global și să creeze o nouă lume inteligentă prin intermediul produselor și serviciilor sale puternice. Cu o expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, se angajează să dezvolte tehnologii care să permită oamenilor din întreaga lume să meargă mai departe, oferindu-le libertatea de a realiza și de a face mai mult. Oferind o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile de înaltă calitate, potrivite pentru fiecare buget, portofoliul de produse inovatoare, premium și fiabile HONOR le permite oamenilor să devină o versiune mai bună a lor.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Published

on

By

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Published

on

By

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Published

on

By

  • Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
  • Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
  • Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
  • Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
  • În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.

Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.

Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.

Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.

Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.

În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.

Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declaratLars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”

Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.

THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”

Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.

Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.

Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
EcraneIntern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA
Cameră0,3 MP + bliț LED
Designtelefon ergonomic cu clapetă și DualSIM
Audioradio FM (cu căști conectate sau fără căști)
Conectivitate2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB
Baterie1.450 mAh (înlocuibilă)Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by.
StocareInternă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB
ÎncărcarePort Micro USB

Despre Bodega

Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

Despre Heineken®

HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Despre HMD

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Cât durează un proces terapeutic? Cât durează un proces terapeutic?
Viața în Iasi2 ore ago

Cât durează un proces terapeutic?

Abordarea unui proces terapeutic este o călătorie unică și profund personală, care implică o gamă variată de emoții, descoperiri și...

Social13 ore ago

Cupoanele de reducere: Mit sau realitate? Află cum poți să economisești cu adevărat

Cupioanele de reducere nu sunt un mit; ele sunt o realitate care te poate salva între 5% și 25%. Economisirile...

Eveniment3 zile ago

Ecovillas: Preturile imobilelor pot creste cu pana la 40% in urmatorii 5 ani

Zona Pipera, un pol al noilor investiții imobiliare și o atracție pentru viitorii proprietari. Cererea pentru segmentul premium-high class este...

Uncategorized3 zile ago

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Entertainment3 zile ago

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

Afaceri4 zile ago

Montarea Tablei Cutate: Ghid complet oferit de Dachdeckerspezialist

Când vine vorba de acoperișuri, alegerea materialelor potrivite și a unei echipe calificate pentru montare sunt cruciale pentru asigurarea durabilității...

Afaceri4 zile ago

Profesioniști în Montarea Tablei Cutate pentru un Acoperiș Durabil și Estetic

În cadrul proiectelor de construcție sau renovare a acoperișului, montarea tablei cutate reprezintă o opțiune populară datorită durabilității și aspectului...

Uncategorized4 zile ago

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din...

Eveniment4 zile ago

Bononia Estate Winery & Resort, locul unde luxul este ȋn armonie cu natura, chiar pe malul Dunării

Dacă esti un iubitor de escapade ȋn natură ce doreşte să-şi golească mintea şi să ȋşi umple sufletul pe malul...

Eveniment5 zile ago

Termenul de depunere a proiectelor , în cadrul apelului dedicat IMM-urilor, prelungit prin ordin de ministru

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a prelungit, oficial, prin ordin de ministru, termenul de depunere a proiectelor pentru acțiunea...

Viața în Iasi5 zile ago

Proprietățile asfaltului care îl fac perfect pentru pavajul din curte

Asfaltul este un material de construcție versatil și durabil, cunoscut pentru utilizarea sa în pavajul din curți și drumuri. Este...

Uncategorized5 zile ago

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring...

Uncategorized5 zile ago

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Exclusiv5 zile ago

Totul despre Conference Systems: transformă ședințele în experiențe facile!

Să te ocupi de gestionarea unei firme înseamnă să ai grijă de tot ce înseamnă partea de logistică, dar și...

Uncategorized6 zile ago

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Uncategorizedo săptămână ago

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Știrile Săptămânii