TikTok lansează un nou feed dedicat conținutului STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) pentru utilizatorii din Europa.
Aproximativ 15 milioane de videoclipuri legate de STEM au fost publicate la nivel global din 2021.
TikTok colaborează cu Common Sense Networks și Poynter Institute pentru a asigura calitatea conținutului STEM și a verifica dacă informațiile sunt credibile și corespunzătoare.
Anunțul vine ca urmare a lansării feed-ului STEM în SUA, care a înregistrat o creștere a conținutului STEM la nivel global cu 24%, o treime dintre tineri vizitând săptămânal feed-ul dedicat.
București, 2 Aprilie 2024 – Peste 150 de milioane de oameni din Europa accesează TikTok în fiecare lună pentru a se exprima autentic, a se distra, a începe și a dezvolta o afacere sau pentru a deprinde o abilitate sau o pasiune nouă.
#BookTok a devenit un fenomen în literatură ce încurajează o nouă generație să-și împărtășească dragostea pentru lectură și ajută autorii să găsească noi audiențe, în timp ce #LearnonTikToksusține comunitatea de pe platformă să descopere lucruri noi, de la limbile străine la istoria lumilor antice.
Luna aceasta, TikTok lansează un feed dedicat conținutului STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică) în Europa pentru a facilita explorarea constantă pe TikTok și pentru a conecta utilizatorii din comunitatea dinamică TikTok care împărtășesc interese comune.
Începând de astăzi în Regatul Unit și Irlanda și de săptămânile următoare în restul țărilor europene, utilizatorii vor putea accesa feed-ul STEM, alături de feed-ul For You (Pentru Tine), pentru a descoperi informații și cunoștințe oferite de experți respectați în domeniul lor. Feed-ul va prezenta conținut în limba engleză cu subtitrări traduse automat, verificat de două organizații independente.
David Stock, Head of Editorial Video la New Scientist: „La New Scientist aducem audienței noastre știri științifice care schimbă lumea în fiecare zi, captivând cititorii cu minunile uluitoare ale științei. Ne-am angajat să inspirăm următoarea generație, iar pe TikTok ne implicăm într-o comunitate de tineri al căror entuziasm pentru știință se potrivește cu al nostru. Nicăieri altundeva nu avem o interacțiune atât de pozitivă cu conținutul nostru, fie că este vorba de o sesiune live de Q&A cu astronauții de la bordul Stației Spațiale Internaționale, cele mai recente descoperiri în cercetarea fuziuniisau explicarea modului în care funcționează inseparabilitatea cuantică. Astfel, ne bucurăm să fim parte din călătoria de a le oferi oamenilor de pe TikTok un loc pentru a accesa informații științifice fascinante și de încredere cu un singur click, prin intermediul feed-ului STEM.”
Noul feed urmează succesul feed-ului STEM din Statele Unite, care a contribuit la o creștere cu 24% a conținutului din domeniul științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii la nivel global de la lansare.
Comunitățile educaționale prosperă deja pe TikTok, aproximativ 15 milioane de videoclipuri legate de STEM fiind publicate la nivel global în ultimii trei ani.
Pentru a-i încuraja pe tineri să exploreze aceste subiecte, persoanele sub 18 ani vor avea feed-ul STEM activat în mod prestabilit, aceștia putând să își ajusteze setările de conținut în aplicație dacă doresc.
De asemenea, cei cu vârsta de peste 18 ani care sunt interesați de conținutul educațional pot opta pentru feed-ul STEM prin accesarea setărilor de conținut din aplicație. De la lansare în SUA, o treime dintre adolescenți au vizitat săptămânal feed-ul STEM.
Pentru a oferi comunității de pe TikTok conținut STEM de calitate, TikTok își extinde parteneriatele prin colaborarea cu Common Sense Networks și Poynter Institute în Europa. Common Sense Networks va evalua tot conținutul pentru a se asigura că este potrivit pentru feed-ul STEM, în timp ce Poynter va evalua corectitudinea informațiilor prezentate. Conținutul care nu corespunde celor două verificări, nu va fi eligibil pentru feed-ul STEM.
Eric Berger, CEO-ul Common Sense Networks: „Suntem încântați să sprijinim în continuare inițiativa STEM a TikTok, care utilizează expertiza unică a Common Sense Networks în evaluarea conținutului. Prin această colaborare, ne angajăm să asigurăm o experiență valoroasă, educațională și distractivă pentru comunitatea TikTok.”
Neil Brown, Președintele Poynter Institute:„Poynter Institute este încântat să continue parteneriatul cu TikTok și să contribuie pentru a le oferi utilizatorilor oportunitatea să găsească pe feed-ul STEM informații sigure și de încredere, pe măsură ce programul se extinde către noi audiențe din Europa.”
Marlène Masure, Director General pentru Operațiuni TikTok EMEA: „Credem că descoperirea este esențială pentru experiența TikTok și căutăm mereu să ajutăm comunitatea noastră să găsească conținut nou și relevant prin introducerea de formate noi și interesante. Sperăm că lansarea feed-ului STEM în Europa va inspira o nouă generație de ingineri, matematicieni și pasionați de știință!”
Despre TikTok
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.
Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate, anunțând astăzi lansarea celui mai nou membru al familiei sale de mouse-uri de gaming: GXT 927 Redex+ High Performance. Cu un design actualizat și îmbunătățiri tehnologice semnificative, Redex+ aduce atât familiaritatea modelelor anterioare, cât și caracteristici noi, menite să ofere gamerilor un avantaj competitiv semnificativ.
Echipat cu senzorul de ultimă generație PIXART PAW3370, Redex+ asigură o precizie excepțională, ideală pentru toate genurile de jocuri, fie că vorbim de titluri FPS, MOBA sau RPG. Cu specificații impresionante, inclusiv o sensibilitate de 25.600 DPI, accelerație de 50G și o viteză de urmărire de 400 IPS, acest mouse răspunde rapid și fluid chiar și în cele mai intense sesiuni de gaming.
Performanță wireless fără compromisuri
Redex+ oferă o experiență complet wireless, fără latență perceptibilă, datorită conexiunii de 2,4 GHz prin dongle USB. Cu o autonomie de până la 94 de ore per încărcare, jucătorii se pot bucura de sesiuni prelungite fără grija bateriei. În cazul în care este necesară reîncărcarea, mouse-ul poate fi utilizat simultan cu cablul atașat, datorită cablului Play & Charge de 1,6 metri inclus în pachet.
Durabilitate și sustenabilitate
GXT 927 Redex+ continuă tradiția modelelor GXT 925 Redex și GXT 926 Redex Wireless, combinând designul inovator cu o construcție durabilă. Mouse-ul este echipat cu switch-uri mecanice Kailh, capabile să reziste până la 80 de milioane de click-uri, asigurând o longevitate remarcabilă. În plus, designul este realizat din 55% materiale plastice reciclate, subliniind angajamentul Trust pentru sustenabilitate.
Iluminare RGB personalizabilă
Experiența de joc este completată de iluminarea RGB cu 3 zone complet personalizabile. Cu acces la 16,8 milioane de culori, utilizatorii își pot configura mouse-ul pentru a se potrivi perfect stilului lor de joc sau setărilor de iluminare ale setup-ului.
București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România, anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primele șase luni ale anului 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
În primul semestru al anului 2024, Metropolitan Life a înregistrat prime brute subscrise în valoare de 377.933.346 lei, comparativ cu aceeași perioadă din 2023, când valoarea primelor brute subscrise s-a ridicat la 312.061.486 lei.
„Creșterea de 21.11% a volumului primelor brute subscrise, atinsă în primele șase luni ale anului 2024, reconfirmă angajamentul echipei Metropolitan Life de a răspunde cu excelență nevoilor unei piețe dinamice și reflectă încrederea clienților noștri în produsele și serviciile de protecție financiară pe care le oferim. Continuăm să investim în dezvoltarea portofoliului de produse personalizate, în digitalizare și inovație, pentru a le oferi oamenilor siguranța de care au nevoie, consolidând poziția Metropolitan Life ca partener de încredere pentru români”,a declaratCarmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
De asemenea, pe parcursul primului semestru din 2024 au fost plătite indemnizații totale în valoare de 121.506.168 lei, cu 36,72% mai mult decât în aceeași perioada a anului 2023, când valoarea acestora a fost de 88.871.934 lei.
Metropolitan Life își reconfirmă dedicarea pentru dezvoltarea și inovarea constantă a soluțiilor personalizate de protecție financiară, prin optimizarea produselor și serviciilor oferite clienților săi. În același timp, compania își consolidează prezența pe piața locală și își aduce aportul la susținerea comunităților în care activează, promovând valori precum incluziunea socială și educația financiară.
Despre Metropolitan Life
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să construiască un viitor mai încrezător. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 25 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 4 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.