Connect with us

Entertainment

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Published

on

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o soluție inovatoare pentru problema infrastructurii de sustenabilitate. Conceptul, lansat deja în București, are la bază Pop-up-uri de infrastructură ce integrează câteva elemente esențiale pentru viitorul sustenabil al României:

  • Susține mobilitatea alternativă prin parcarea securizată de biciclete BBOX.
  • Contribuie la decarbonizarea transportului logistic din orașe, prin dotarea cu serviciul FANbox .
  • Încurajează transportul sustenabil prin montarea stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice.
  • Investește în eficiența energetică prin utilizarea panourilor solare.
  • Promovează colectarea selectivă și gestionează managementul deșeurilor prin montarea unui aparat de colectare ambalaje SGR și NON SGR.

Așadar, aceste Pop-up-uri de infrastructură vizează integrarea mai multor macro concepte
într-un spațiu util, mai mic ca dimensiuni, ușor de utilizat și montat datorită soluției modulare și scalabile. O problemă mare, care părea că stă exclusiv în atribuțiile statului, a cunoscut , astfel, o soluție accesibilă și pentru mediul privat. Aceste  cutii modulare pot fi amplasate în diferite locații, fiind extrem de utile pentru nevoile comunităților locale, datorită conceptelor sustenabile conjugate.

Primul Pop-up de acest gen, dezvoltat de Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, a fost deja amplasat în sectorul 3, la intersecția Bulevardului Unirii cu Nerva Traian și are ca scop rezolvarea câtorva dintre problemele majore pe care le au oamenii din comunități atunci când vine vorba despre sustenabilitate și gestionarea resurselor.

„Proiectele noastre răspund la problemele actuale ale societății. Bucureștiul are de atins obiective de decarbonizare a transportului, de colectare a deșeurilor, de reducere a poluării și de îmbunătățire a calității aerului, conform țintelor impuse de Comisia Europeană. Soluții există, singurul lucru de care este nevoie este prioritizarea omului în planificarea urbană sustenabilă. Pop-up-ul de infrastructură este un exemplu de astfel de soluție, care credem că va fi îmbrățișată de comunitatea din zonă. Obiectivul nostru este să continuăm să dezvoltăm astfel de proiecte în București până la finalul anului, urmând ca de anul viitor să mergem și în alte orașe ale țării”, declarăRaluca Fișer, președinte Green Revolution.

În contextul creșterii achizițiilor de mașini electrice, folosirea bicicletei ca mijloc de transport de către tot mai mulți români, conștientizarea importanței colectării și reciclării ambalajelor și nevoia de a beneficia de servicii de tip FANbox, acest concept agil și inovator este o necesitate ce salvează timp și resurse. Proiectul are ca scop atât încurajarea cetățenilor deschiși la adoptarea viitorului sustenabil, cât și susținerea și motivarea reprezentanților din sectorul privat, ce se pot lovi, adesea, de barierele birocratice sau ale instituțiilor de stat.

Suntem parteneri Green Revolution încă de la lansarea I’Velo, primul program de bike-sharing și una dintre cele mai prolifice inițiative de ecologie urbană din România. Ne bucurăm că am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare a parteneriatului și că împreună putem aduce, acum, o soluție inedită de sustenabilitate urbană. În toate demersurile de implicare în comunitate, venim cu o viziune orientată spre impact pozitiv și credem că putem aduce schimbări semnificative când ne concentrăm pe tot ceea ce ne unește: grija și dorința de a aduce îmbunătățiri reale în jurul nostru, iar primul Pop-up de sustenabilitate este un bun exemplu în acest sens”, adaugă Laura Mihăilă, Director de Marketing, Comunicare & CX, Raiffeisen Bank România.

„Până în 2050, se estimează că mai mult de două treimi din populația globală va locui în zone urbane. Odată cu accelerarea procesului de urbanizare, apar și provocări semnificative ce țin de necesitatea de a dezvolta comunități echitabile, sustenabile și inovative. Soluția la aceste provocări este transformarea digitală. În cadrul Mastercard, colaborăm activ cu parteneri publici și privați, precum și cu ONG-uri, pentru a oferi soluții pentru smart cities, de la infrastructură și mobilitate, la incluziune și dezvoltare economică. Suntem încântați să fim alături de Raiffeisen Bank și Green Revolution pentru acest proiect inovator, care, prin versatilitatea și utilitatea sa va avea un impact pozitiv în comunitățile locale”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Vice President, Head of Marketing & Communications Southeast Europe, Mastercard.

În lunile următoare continuă amplasarea de astfel de Pop-up-uri de infrastructură și în alte cartiere bucureștene. De asemenea, în viitorul apropiat, demersul vizează lansarea de invitații către toate brandurile și companiile sustenabile, pentru a-și crea un astfel de Pop-up de infrastructură personalizat.

Despre Green Revolution

Green Revolution este o asociație de ecologie urbană, fondată în anul 2009, cu obiectivul de a face orașele din România mai verzi, mai curate și mai prietenoase cu mediul înconjurător. Green Revolution inițiază și implementează proiecte ample de educație de mediu și dialog constructiv cu autoritățile și stakeholderii implicați, pentru îmbunătățirea politicilor și strategiilor de mediu. Printre proiectele cele mai cunoscute ale Green Revolution se numără centrele de bikesharing I‘Velo, platforma de știri de mediu Green Report, conferințele și Gala Green Report, dar și Roaba de Cultură, prima pajiște urbană din București. Mai multe informații despre proiecte pe www.greenrevolution.ro

Despre Raiffeisen Bank România  

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și, nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro.

Despre Mastercard

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă, care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Entertainment

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

Published

on

By

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT din lume, prezintă cele mai recente modele ale seriei G4 dedicată gamingului: 24G4XE, cu o diagonală de 23,8″ (60,5 cm) și monitorul 27G4XE, cu o diagonală de 27″ (68,6 cm). Lansată în acest an, noua serie G4, cu designul său inspirat de avioanele de vânătoare, este deja disponibilă pe piață, oferind modelele Full HD reglabile pe înălțime 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X.

Proiectate pentru a răspunde nevoilor jucătorilor care solicită performanțe înalte, dar fără costuri ridicate, 24G4XE și 27G4XE reprezintă alternative optime, cu un design actualizat, păstrând în același timp specificații de înaltă performanță, cum ar fi o rată de reîmprospătare de 180 Hz și timpi de răspuns GtG de până la 1 ms. Aceste modele vin în ajutorul utilizatorilor care caută caracteristici competitive la un preț mai atractiv.

Designul fără ramă pe 3 laturi al AOC GAMING 24G4XE și 27G4XE este perfect pentru configurațiile extinse cu mai multe monitoare.

Seria G4: preț entry-level , performanțe înalte

Anunțate în acest an, monitoarele din noua serie G4 de la AGON by AOC au fost concepute pentru a înlocui modelele seriei anterioare G2, apreciate pentru performanțele lor. Cu un design nou, elegant, de culoare neagră, inspirat de unghiurile ascuțite ale unui avion de luptă, seria G4 aduce noutăți, păstrând în același timp un cost de achiziție accesibil. Evoluând de la o rată de reîmprospătare de  144/165 Hz, noile modele dispun acum de o rată de reîmprospătare de 180 Hz, îmbunătățind claritatea și fluiditatea mișcărilor. Echipate cu suporturi reglabile pe înălțime pentru a promova o postură sănătoasă și ușurința de utilizare, modelele anterioare FHD 24G4X și 27G4X, precum și modelul QHD Q27G4X oferă gamerilor o experiență de utilizare completă.

Principala diferență dintre modelele 24G4XE și 27G4XE și cele două modele precedente este suportul simplificat, care oferă reglarea înclinării (-5/23°) pentru a satisface nevoile ergonomice de bază, reducând în același timp costul total. Pentru utilizatorii care dispun de alte mijloace de reglare (birouri reglabile sau brațe de monitor) pentru o înălțime optimă de vizualizare, noile 24G4XE și 27G4XE completează seria cu standuri mai simple.

Imagini clare și fluide

Monitoarele utilizează un panou Fast IPS, oferind o rezoluție Full HD (1920×1080) clară, completată de o rată de reîmprospătare de 180 Hz și un timp de răspuns GtG de până la 1 ms, pentru un gameplay fluid și fără întreruperi. Cu o luminozitate de 300 nits, un raport de contrast de 1000:1 și suport HDR10, aceste monitoare reproduc imagini vii și realiste pentru o gamă largă de jocuri.

Concepute pentru flexibilitate

Ambele modele dispun de un design fără ramă pe 3 laturi, ideal pentru configurații cu mai multe monitoare. Pentru jucătorii care au nevoie de mai multă flexibilitate, ambele monitoare sunt echipate cu capacități de montare VESA 100×100, permițând astfel atașarea lor de brațe dedicate, lărgind astfel posibilitățile de reglaj. Suportul Adaptive-Sync asigură o performanță optimă, lipsită de erori grafice. Noul meniu OSD este mai intuitiv, iar software-ul G-Menu oferă moduri și funcții orientate către  jocuri, precum Smart Crosshair sau Shadow Control.

Conectivitatea nu este compromisă, ambele modele dispunând de 2x intrări HDMI 2.0 și 1x intrare DP 1.4, alături de 2 difuzoare de 2W pentru o experiență multimedia completă. Aceste specificații asigură faptul că monitoarele 24G4XE și 27G4XE sunt potrivite atât în a satisface cerințele jocurilor moderne, dar și a diferitelor nevoi întâlnite în finalizarea sarcinilor de zi cu zi.

Preț și disponibilitate

AOC GAMING GAMING 24G4XE și 27G4XE beneficiază de o garanție de 3 ani și vor fi disponibile începând cu luna iunie 2024, la un preț recomandat de 792 lei și respectiv, 941 lei.

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Facebook Comments
Continue Reading

Entertainment

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Published

on

By

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER. FASTER. See The Game Like We Do”, care are ca obiectiv consolidarea PUMA ca cel mai rapid brand sportiv din lume. Campania demonstrează conexiunea unică a brandului cu viteza și invită toți oamenii – atleți profesioniști și amatori deopotrivă – să vadă jocul așa cum o face PUMA.

PUMA a fost fondată în anul 1948 de Rudolf Dassler, care a avut viziunea de a crea încălțăminte menită să îi facă pe atleți ageri, agili și rapizi – asemenea unei pume. În ultimii 75 de ani, PUMA a colaborat cu cei mai rapizi atleți, cluburi sportive și federații din lume pentru a crea inovații de ultimă generație care oferă excelență sportivă și contribuie la victorii care vor rămâne pentru totdeauna în memoria fanilor de pe întregul glob.

Anul acesta, prin Campania de Brand lansată la nivel global, PUMA demonstrează cum viteza a fost întotdeauna înrădăcinată în ADN-ul brandului. Viteza a fost punctul forte al PUMA dintotdeauna. Dorința de a fi mai rapid și de a-i depăși pe ceilalți se află în natura fiecăruia. A fi mai rapid îți oferă bucurie și adrenalină unice. Pasiunea pentru viteză este universală. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” înseamnă să privești sportul și cultura sportivă diferit și, în cele din urmă, să câștigi așa cum doar cei mai rapizi o pot face. Așa cum numai PUMA poate să o facă. PUMA a reușit întotdeauna să cunoască următoarea mișcare, să acționeze rapid după instinctul său și să stabilească ritmul pe care ceilalți să îl urmeze. Acest lucru îi oferă brandului capacitatea să vadă jocul diferit, să conteste convențiile și să creeze momente care rămân vii pentru totdeauna.

„Toată lumea visează să aibă superputeri, iar viteza este superputerea PUMA,” spune Arne Freundt, CEO PUMA. „Viteza este superputerea prin care cei mai buni schimbă jocul. La fel ca simbolurile noastre Mondo Duplantis, Karsten Warholm, Neymar Jr și Breanna Stewart, știm că viteză deblochează performanța sportivă și victoria din noi toți. Prin abilitatea noastră de a aduce viteza la viață, PUMA îi invită pe toți să își depășească propriile limite, să își deblocheze cele mai bune rezultate și să devină cea mai bună versiune a lor,        permițându-le astfel să vadă jocul așa cum o facem noi: FOREVER. FASTER.”

„Noua noastră campanie globală de brand este cea mai mare investiție de marketing de până acum,” a spus Richard Teyssier, Vicepreședinte Brand and Marketing. „Este prima dată când PUMA are un singur mesaj – FOREVER. FASTER. – pe durata întregului an și în cadrul tuturor categoriilor de performanță cum ar fi Fotbal, Alergare, Baschet și Handbal. Mesajul holistic al brandului este emoțional și distinctiv pentru a ne asigura că se conectează și rezonează cu consumatorii noștri.” 

„FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” s-a lansat pe 10 aprilie și va fi comunicată în întregul mix media, cum ar fi Social Media, TV, PR, Media Out of Home și în Punctele de Vânzare din întreaga lume. Campania va include un spot principal și alte videoclipuri creative cu sportivi de top precum Antoine Griezmann, Breanna Stewart, Christian Pulisic, Felix Streng, Jack Grealish, Javier „Chicharito” Hernández, Karsten Warholm, Kai Havertz, Lamelo Ball, Luis Suarez, Memphis Depay, Mondo Duplantis, Neymar Jr., Sergio Aguero, Shericka Jackson, Yaroslava Mahuchikh și mulți alții. Mai târziu în acest an, PUMA va prezenta o serie de spoturi video și elemente creative de brand dedicate evenimentelor sportive CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 și Jocurile Olimpice de vară 2024.

Versiunea lungă a clipului campaniei poate fi accesată aici:

https://youtube.com/watch?v=LRJP140fv3E%3Fsi%3D2je2c_DAq77hgWSM

Pentru versiunea scurtă, accesați:

https://youtube.com/watch?v=OmQGUQNQkwk%3Fsi%3D5-rJto4CWn_llOy6

Media Contact:

Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Facebook Comments
Continue Reading

Entertainment

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

Published

on

By

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de zece ani consecutivi, din 2014 până în 2023, conform raportului anual al FutureSource Consulting. Acest lucru este confirmat de cele mai recente date ale companiei, publicate pe 28 februarie, precum și de cota de piață de 20,3% și contribuția de 18,8% pe care o au soundbar-urile Samsung la volumul total de vânzări din industrie în 2023.

Samsung a stabilit noi standarde în domeniul sistemelor de divertisment pentru acasă de-a lungul anilor, consolidând reputația soundbar-urilor sale în ceea ce înseamnă calitatea superioară a sunetului și inovația revoluționară. Cu funcții distinctive precum Q-Symphony și SpaceFit Sound, a transformat experiența auditivă a utilizatorilor, oferindu-le un peisaj sonor profund imersiv, perfect adaptat mediului lor auditiv.

Acest standard de excelență a fost recunoscut de experți și de analiști din industrie. T3 a acordat modelului HW-Q990C titlul de „Cel mai bun soundbar” pentru sunetul său imersiv și pentru „sonoritatea excepțională bazată pe obiecte”. În plus, HomeTheaterReview a acordat soundbar-ului distincția „Alegerea editorului”, afirmând că „sună excelent, indiferent de tipul de conținut pe care îl redați”.

În acest an, Samsung continuă să își depășească limitele cu gama sa de soundbar-uri, introducând caracteristici audio AI îmbunătățite și opțiuni de conectivitate care vor impresiona atât consumatorii, cât și pasionații de home theater.

Soundbarul de vârf din seria Q, modelul HW-Q990D, oferă un impresionant sunet surround cu 11.1.4 canale și o funcționalitate Q-Symphony îmbunătățită. Cu ajutorul tehnologiei AI, dispozitivul analizează și sincronizează canalele vocale pentru dialoguri clare și un peisaj sonor captivant, redat prin toate boxele. Împreună cu funcția SpaceFit Sound Pro pentru calibrarea audio personalizată, soundbarul garantează o experiență imersivă în orice spațiu, în timp ce conectivitatea HDMI 2.1 și trecerea 4K/120Hz asigură opțiuni de conectare care răspund cerințelor sistemelor moderne de divertisment la domiciliu.

Suntem încântați să fim din nou recunoscuți ca lideri pe piața soundbar-urilor, un moment de referință care reflectă feedback-ul pozitiv al clienților noștri de-a lungul anilor. Continuând pe această traiectorie de succes, ne propunem să ne consolidăm poziția în domeniul divertismentului la domiciliu, oferind o calitate superioară a sunetului și caracteristici avansate de conectivitate. Vom folosi tehnologia de sunet bazată pe inteligență artificială pentru a îmbunătăți experiența consumatorilor și pentru a consolida poziția Samsung pe piața globală”, declară Cheolgi Kim, Vicepreședinte Executiv al Visual Display Business din cadrul Samsung Electronics.

Pentru mai multe informații, accesați https://www.samsung.com/ro/audio-devices/q-series-soundbar/.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Eveniment5 ore ago

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România...

Uncategorized9 ore ago

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România...

Uncategorized10 ore ago

TikTok își consolidează abordarea privind combaterea încercărilor de influențare

București, 23 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noi actualizări legate de efortul continuu de a combate încercările de influențare existente...

Eveniment15 ore ago

Arena Elevilor 2024: Întâlnirea generației viitorului la București!

În inima Bucureștiului, în perioada 14-15 septembrie în prestigiosul Circ Metropolitan, se va cel mai mare eveniment al anului pentru...

Evenimento zi ago

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande concilierea dintre consumatori și bănci la începutul proceselor din instanțe

22 mai, București. Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ...

Exclusivo zi ago

Cum te poate ajuta un avocat de drept penal

În orice situație juridică complicată, deținerea unei asistențe legale adecvate este crucială. Acest lucru este cu atât mai adevărat în...

Afacerio zi ago

Cum te poate ajuta un avocat de drept penal

În orice situație juridică complicată, deținerea unei asistențe legale adecvate este crucială. Acest lucru este cu atât mai adevărat în...

Uncategorizedo zi ago

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande concilierea dintre consumatori și bănci la începutul proceselor din instanțe

22 mai, București. Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ...

Socialo zi ago

Clinica OZONO – 5 Ani de Servicii Stomatologice Premium în Inima Iașului

Deja sunt cinci ani de când Clinica OZONO oferă servicii stomatologice premium în inima Iașului, îți vine să crezi? Cu...

centrala antiefractie centrala antiefractie
Uncategorized2 zile ago

Viata inainte si dupa ce montezi o centrala antiefractie: diferentele sunt semnificative!

In lumea moderna, securitatea locuintei sau a sediului afacerii tale este de o importanta cruciala. Instalarea unui model de centrala...

Eveniment3 zile ago

Carmolimp Face Valuri la Romania Day în New York cu Noua Gama de Mici

Compania brașoveană Carmolimp a investit peste 1,5 milioane de  euro în dezvoltarea gamei de  mici „Litălși” – un nou brand...

Eveniment3 zile ago

Galileo Topo: Ridicări Topografice și Studii de Specialitate

Ridicările topografice sunt esențiale pentru planificarea și execuția corectă a proiectelor de construcție. Acestea oferă informații precise despre relieful terenului,...

Eveniment4 zile ago

„În urmă cu doar câțiva ani – și ca să fiu mai exact, cam până la Guvernul Câțu – opțiunea tinerilor pentru structurile MAI se afla undeva după Facultatea de Drept sau Medicină.” – Ziarul Incisiv de Prahova

Motivele erau evidente pentru oricine: în ciuda vieții cazone și a restricțiilor specifice, tânărul avea perspectiva unui loc de muncă...

Evenimento săptămână ago

Inovație și Excelență în Marketing Digital: Weryon România – Alegerea Înțeleaptă pentru Afaceri Locale

Într-o eră digitală în continuă schimbare Weryon România se distinge ca lider în furnizarea de servicii de marketing digital inovatoare....

Uncategorizedo săptămână ago

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorizedo săptămână ago

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Știrile Săptămânii