Promovarea joaca un rol esential in existenta si dezvoltarea unui brand. Este important ca acesta sa poata spune o poveste care sa atraga si sa sugereze faptul ca serviciile sau produsele oferite sunt special configurate pentru nevoile publicului tinta.
Dincolo de acest aspect, la fel de importanta este si imaginea celui care gestioneaza compania. Oamenii au mai multa incredere, se ataseaza si se bazeaza mai mult pe oameni, decat pe o entitate abstracta. De aceea este important ca publicul sa se poata identifica cu acesta sau sa reprezinte un model demn de urmat, sa fie o persoana puternica, onesta, serioasa, care sa insufle faptul ca brandul pe care il are sub conducere este demn de a fi luat in considerare.
In aceasta idee Tudor Communication pune la dispozitie un serviciu de branding personal, adiacent celui corporate. Acesta are menirea de a crea o imagine puternica a celui care a pus bazele si a dirijat afacerea, tocmai pentru a reprezenta un punct important prin care se poate identifica brandul.
Ce beneficii obtii in urma unor servicii de branding personal specializat?
Este important sa stii de ce ai nevoie de un astfel de demers si cum reusesti sa ajungi la rezultatul ideal. In ambele cazuri Tudor Communication te va ajuta sa descoperi toate raspunsurile de care ai nevoie, sa observi toate avantajele si sa reusesti sa devii un simbol real al afacerii tale.
Iti consolidezi imaginea
O agentie de PR te va ajuta sa stabilesti care este povestea pe care sa o transmiti si cum sa faci acest lucru cat mai bine. Te ajuta sa iti descoperi calitatile si sa le valorifici si totodata sa imbunatatesti acele aspecte care necesita acest lucru. Apelarea la o echipa specializata va elimina riscul de a realiza o marca personala dominata de subiectivitate. Acest aspect ar putea conduce la conturarea unor standarde mult prea inalte, care ar putea fi cu greu atinse ulterior. De aceea este important ca acest proces sa fie realizat cat se poate de obiectiv, bazat pe realitate.
Ai o baza solida pentru promovare
Apeland si la branding personal, pe langa cel corporate, vei avea doua elemente demne de promovat cu care brandul sa fie asociat de catre publicul tinta. Cu ajutorul agentiei vei putea pune bazele unei imagini autentice, demna de a fi afisata sub cat mai multe forme, pe cat mai multe canale de comunicare.
Sporesti increderea publicului in tine si implicit in brand
La contactul cu afacerea ta, orice potential client va face automat asocierea cu marca ta personala. Astfel vei putea fi cat mai aproape de ei. Important este sa fii cat mai real, fara filtre si fara sa te temi sa arati si partile mai putin frumoase. Afiseaza-te exact asa cum esti, atat la birou, cat si in afara orelor de program. Rupe barierele dintre tine si publicul tau. Este important ca acestia sa fie constienti de faptul ca in spatele brandului se pozitioneaza un om la fel ca ei, care impartaseste aceleasi valori si care isi pune toate eforturile spre a oferi servicii sau produse la fel de calitative cum si-ar dori el sa obtina.
Evidentiezi punctele de diferentiere fata de concurenta
Tocmai faptul ca alegi sa elimini distanta aparenta dintre brand si clienti ar putea reprezenta un element distinctiv. Dincolo de acesta, agentia te va ajuta sa descoperi care sunt caracteristicile care te fac unic, care ar face o persoana sa te aleaga pe tine in detrimentul altuia. Tu esti motorul afacerii si asa cum esti tu perceput, asa va fi si aceasta. Aceasta abordare ar putea accelera semnificativ dezvoltarea companiei tale si de aceea este foarte important sa nu o neglijezi.