Sumele uriaşe care se învârt în jurul tenisului mondial îi fac pe mulţi să fluiere de uimire. Milioane de dolari pentru premii, alte câteva mii doar pentru a confirma prezenţa pe tabloul de start al unei competiţii, sponsori cu buzunare pline şi sportivi care sunt nevoiţi să angajeze echipe întregi pentru a le gestiona timpul şi banii. Și, dacă tot vorbim de timp şi bani, iată cea mai directă legătură din domeniu.
De ani buni marile case producătoare de ceasuri de lux – aşa-numitul segment haute horlogerie – încearcă să îşi facă produsele cât mai cunoscute de cei care şi le pot permite. Iar tenisul, sport care atrage oamenii cu bani la fel ca golful, hipismul sau automobilismul, ca să dăm doar câteva exemple, pare o ţintă perfectă. Și, cum sponsorizarea unor turnee nu era suficientă, branduri cu renume precum Rolex, Ulysse Nardin sau Audemars Piguet au decis să îşi alăture imaginea de cea a unor sportivi de top.
Aflaţi cine sunt ambasadorii marilor case producătoare de ceasuri de lux şi ce rol are Simona Halep în această lume exclusivistă din noua revistă Capital care a apărut pe 17 octombrie. Publicaţia este disponibilă la centrele de difucare a presie din întreaga ţară.
IasiAZI.ro