Connect with us

Uncategorized

Un serviciu special dedicat pentru voi

Published

on

Un serviciu special dedicat pentru voi

Intotdeauna avem impresia ca ne vom descurca in orice situatie, chiar si atunci cand vorbim despre acele situatii stresante pe care nu le putem ocoli. Ceea ce pare foarte interesant este faptul ca pentru a rezolva anumite probleme avem nevoie, poate, si de un ajutor specializat. Iar acest lucru se poate observa foarte usor, atunci cand trebuie sa ne ocupam de realizarea unei colive pentru un parastas.

De fapt pentru cei ce nu au nici o idee cum pot realiza acest produs, o solutie potrivita ar fi sa apeleze la coliva online si totul se va rezolva. Cel putin, aceasta solutie va poate ajuta in orice situatie. Chiar daca o sa intampinati suficiente piedici, care sa va duca in eroare cu privire la aceasta coliva online. Un exemplu pentru acest lucru ar fi persoanele din jurul vostru, mai in varsta decat voi, care nu au incredere in acest gen de produse sau servicii.

Ce este drept foarte multe persoane sunt confuze in legatura cu ceea ce poate insemna coliva comandata prin intermediul internetului. Poate ca ar fi mult mai bine daca am intelege ca societatea se dezvolta si implicit era necesar sa apara astfel de servicii. Iar daca inca mai sunt persoane ce inca nu cred in importanta acestui tip de servicii, poate ca daca ar incerca sa-si rezolve problemele prin intermediul serviciilor online nu li s-ar mai parea ca toate lucrurile sunt complicate. Optimizare Google Plummedia

Si ar constata ca rezolvarea tuturor problemelor se poate face intr-un timp mult mai scurt, decat daca am apela la realizarea clasica si ne-am ocupa de tot de unii singuri. Cu toate astea sa nu uitam ca inclusiv acest serviciu de coliva online necesita cateva informatii de la tine, informatii privind prepararea colivei, dar si adresa de unde s-a realizat comanda, dar si unde va trebui sa ajunga.

Iar aceste date nu sunt unele secrete ci sunt mai exact datele ce tin de adresa ta, de locul unde iti petreci fiecare zi. Si bineinteles asta nu ar trebui sa va deranjeze, caci aceste date le veti utiliza ori de cate ori va veti indrepta catre serviciile online, indiferent de ce produse aveti nevoie. Prin urmare nu ar trebui sa va ingrijorati cu privire la datele pe care le lasati sau in privinta serviciilor online, deoarece aceste vin sa rezolve o mare parte din problemele voastre. Asadar nici serviciul de coliva online nu va poate face nici un rau.

http://colivabucuresti.ro/

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Infinix Mobility intră pe piața din România

Published

on

By

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a ajuns și în România. Fondată în 2013, compania se concentrează pe dezvoltarea de tehnologii de ultimă generație, în special telefoane mobile, proiectate cu meticulozitate pentru a oferi clienților performanță și stil.

Infinix a reușit să ofere an de an produse și soluții cu adevărat interesante. În anul 2022, compania a lansat primul telefon din industrie cu încărcare la 180W Thunder Charge, iar în anul 2021 au lansat primul telefon din industrie cu încărcare la 160W. În anul 2019, Infinix a ocupat locul 26 în Top 100 Most Admired Brand in Africa și a deschis primul concept store Infinix Park în Maroc.

Infinix activează deja în 8 regiuni și peste 70 de tări din toată lumea: Brazilia, Columbia, Indonezia, Filipine, Thailanda, Egipt, Pakistan, Tunisia, Maroc, Algeria, Nigeria, Kenya, Uganza, Tanzania și multe altele. În 2023 s-au vandut 40 de milioane de telefoane la nivel global, inclusiv la operatorii de telefoane mobilă.

Infinix se angajează să ofere clienților acces la tehnologie de vârf la prețuri accesibile, completate de un design contemporan și vibrant. Inovația constantă, împreună cu politica de prețuri competitive, design-ulatrăgător și specificațiile de încredere au fost pilonii esențiali ai succesului său pe piețele emergente.

Infinix Mobility produce o gamă variată de smartphone-uri, inclusiv modele de buget, modele mid-range și modele high-end, pentru a satisface diferite nevoie și preferințe ale utilizatorilor. Telefoanele Infinix se impart în patru categorii: Zero Series, Note Series, Hot Series și Smart Series.

De asemenea, în portofoliul lor se regăsesc și căști, ceasuri inteligente, televizoare, laptop-uri, accesorii pentru telefoane și multe altele.

Cu o orientare puternică către inovație și feedback-ul activ al clienților, Infinix continuă să dezvolte produse care să satisfacă nevoile și dorințele în continuă schimbare ale pieței, consolidându-și reputația ca unul dintre liderii în domeniul tehnologiei mobile pe piețele emergente.

Infinix introduce astazi în România cinci modele: Infinix Smart 8, Infinix Hot 40i, Infinix Hot 40 Pro , Infinix Note 40 si Note 40 Pro .

Infinix Smart 8 Dual SIM costă 449 RON și se evidențiază prin designul său atrăgător și disponibilitatea în patru culori vibrante: Timber Black, Galaxy White, Shiny Gold și Crystal Green. Cu un ecran generos de 6.6 inch și rezoluție HD, te vei bucura de o experiență vizuală captivantă, fie că navighezi pe internet sau urmărești conținut multimedia, iar opțiunile de rată de refresh de 90Hz garantează o fluiditate fără compromisuri în interacțiunea cu telefonul.

Infinix Smart 8 este echipat cu o baterie masivă de 5000mAh, care asigură o autonomie impresionantă și se încarcă la 10W folosind încărcătorul oferit în pachet. De asemenea, telefonul este echipat cu o cameră foto de 13MP, ca să surprinzi cele mai importante momente din viața ta.

Infinix Hot 40i este un smartphone dual-SIM 4G cu un preț de pornire de 599 lei pentru versiunea de 4GB RAM si 128GB de stocare sau 749 lei pentru versiunea cu 8GB RAM si 256GB stocare. Este oferit în culorile Palm Blue, Starlit Black, Horizon Gold și Starfall Green.

Partea hardware este compusă dintr-un SoC UNISOC T606 alături de 4GB/8GB RAM și 128GB/256GB de stocare, un ecran IPS de 6.56 inch HD+ cu 90Hz și spectru de culoare DCI-P3.

Infinix Hot 40i iese în evidență în acest segment de preț prin camera foto de 50MP cu AI și camera frontală de 32MP, bateria de 5000mAh cu încărcare rapidă la 18W, dar și prin jack-ul audio, slotul de card microSD până la 1TB și NFC-ul integrat.

Infinix Hot 40 Pro este un smartphone de 999 RON disponibil în culorile Palm Blue, Horizon Gold, Starlit Black și Starfall Green.

Cu un procesor puternic MediaTek Helio G99 și GPU Mali-G57 MC2, Infinix Hot 40 Pro oferă performanțe avansate pentru o experiență fluidă și fără întreruperi. Cu o arhitectură de 6nm și un CPU octa-core cu o viteză de până la 2.2GHz, acest telefon este pregătit să facă față oricăror cerințe, de la jocuri intense la multitasking rapid.

Camera principala de 108MP este acompaniată de un senzor macro de 2MP, astfel că poți fotografia momente importante din viată și să te distrezi cu camera macro.

Cu o capacitate generoasă de 5000mAh, bateria oferă o autonomie suficientă pentru a rămâne conectat o zi întreagă cu telefonul, iar încărcarea rapidă la 33W va reduce timpul petrecut la priză.

De asemenea, ecranul IPS LTPS de 6.78 inch și rezoluție FHD+ 1080×2460, oferă imagini clare și vibrante, cu un raport ecran-corp de 90.7% și o luminozitate de 500nit standard sau 1300 peak. Spațiul de stocare este de 128GB sau 256GB alături de 8GB RAM ce se pot extinde până la 16GB RAM, iar stocarea poate fi extinsă prin utilizarea unui card microSD de maxim 1TB.

Infinix Hot 40 Pro rulează interfața XOS 13.5, intuitivă și personalizabilă pentru o experiență de utilizare îmbunătățită.

Infinix Note 40 Pro Dual SIM este cel mai puternic telefon disponibil oficial în România cu un preț de 1499 LEI și este oferit în culorile Obsidian Black și Titan Gold.

Performanțele telefonului sunt date de platforma Dimensity 7020 cu procesor octa-core, ecranul AMOLED cu rezoluție HD+ și 120Hz pentru gaming la superlativ, dar și de camera foto de 108MP cu senzor 1/1.67inch cu OIS.

Camera foto este formată din senzorul principal de 108MP cu dimensiunea de 1/1.67 inch, 6 lentile cu f/1.75, OIS și AF, dar și alți doi senzori de 2MP fiecare. Camera frontală este o unitate 32MP cu senzor de 1/3.1 inch, 5 lentile cu f/2.2 și filmare Full HD.

Spațiul de stocare de 256GB nu este doar generos ci si rapid, fiind utilizate memorii UFS 2.2, iar cei 8GB RAM sunt de tipul LPDDR4X.

In plus, AMOLED de 6.78 inch și rezoluție FHD+ 1080×2436 oferă imagini clare și vibrante, cu un raport ecran-corp de 89.8% și o luminozitate de 500nit standard și 1300nits peak.

Un derivat mai accesibil este Infinix Note 40 oferit la prețul de 1199 RON, păstrând o parte din caracteristicile inovatoare ale modelului Note 40 Pro. Ecranul AMOLED de 6.78 inch cu un raport corp-ecran de 89.9% oferă un spațiu generos de vizualizare, dar și imagini vibrante cu un negru profund și 120Hz pentru o experiență în jocuri premium.

Fiind un telefon orientat către performanțe generale în gaming deosebite, Note 40 este proiectat în jurul platformei Mediatek Helio G99 Ultimate cu până la 8GB RAM și până la 256GB de stocare UFS 2.2.

Infinix Note 40 păstrează de la versiunea Pro inclusiv camera foto, difuzoarele JBL stereo și protecția pentru apă și praf de tipul IP54.

De asemenea, seria Note conține în pachet o husă specială cu MagCharge din piele sintetică, dar și un încărcător wireless dedicat la 20W, special conceput pentru telefoanele Infinix, pe lângă încărcătorul de rețea clasic.

Telefoanele Infinix pot fi găsite evomag, eMAG, PC Garage și cel.ro

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Published

on

By

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon.

Noii sneakers Palermo au fost lansați în noi combinații de culori delicate, redate fidel într-un profil atemporal jos, cu o etichetă Palermo specifică pe partea superioară, o construcție T-toe în zona de vârf și o talpă exterioară clasică din gumă.

Acești pantofi legendari sunt inspirați din arhivele stilului sport ale brandului, dar, în același timp, combină cu îndrăzneală forma și culorile. Câteva dintre caracteristicile binecunoscute ale acestora sunt construcția din piele întoarsă, detaliile aurii și banda din piele naturală prezentă pe părțile laterale. Modelul se numără printre cei mai căutați sneakers din noul sezon.

Acest nou capitol din campania Forever. Palermo. surprinde stilul plin de vitalitate și plăcerea vieții din Palermo prin reperele sale, piețele și străzile caracteristice, în timp ce două noi variante de culori sunt în centrul atenției, lansate în edițiile Grape Mist și Alpine Snow.

Palermo a făcut parte inițial dintr-o serie specială de pantofi sport creați de PUMA, care au adus omagiu unora dintre cele mai faimoase capitale ale Europei, inclusiv Londra, Oslo și multe altele. Palermo a fost mai târziu adoptat de jucătorii ocazionali de fotbal pentru a deveni un element de bază al subculturii tribunelor.

După reintroducerea Palermo în culorile sale originale, această ultimă campanie vine ca o continuare a modelului campaniei Forever. Palermo din 2023, condusă de Jack Grealish și Dua Lipa, care a descris moștenirea fotbalistică a pantofului printr-o viziune modernă.

Cea mai recentă colecție PUMA Palermo este disponibilă din 14 martie în magazinul online PUMA.COM, în magazinele SNKRIND și prin intermediul distribuitorilor selectați.

Media Contact:
Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

Published

on

By

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează întârzieri la plată mai mari de 90 de zile. Măsurile de restructurare trebuie să țină cont de situația consumatorului și să includă refinanțare, amânare sau suspendare a plății ratelor, schimbarea ratei dobânzii, conversii valutare sau iertare parțială de datorie. Măsurile sunt incluse în Ordonanța de urgență a Guvernului nr.15/2024 (prevăzute inițial în OUG nr. 52/2016 privind creditele ipotecare). Totodată, acestea reprezintă tipuri de soluții pe care conciliatorii le propun în cadrul negocierilor consumatori-bănci încă din 2016, în concilierile desfășurate la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Din acest motiv, obligația legală adoptată de puțin timp ar putea crește numărul soluționărilor amiabile în cadrul CSALB, atât pentru creditele care au potențial de a fi executate silit, cât și în cazul celor aflate deja în executare.

Iată o parte dintre temele dezbătute în al treilea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitațiCiprian Chiorean și Mircea Stroe, într-o discuție moderată deVasile Coman.

| PODCAST CSALB |  https://www.youtube.com/watch?v=rNPCeKxwZbY

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Anul 2024 a debutat cu o modificare legislativă importantă, pozitivă pentru consumatori și care va consolida relația acestora cu băncile. Ordonanța de urgență a Guvernului nr.15/2024 prevede obligația pentru creditori să facă dovada că au încercat să restructureze creditele pentru care consumatorii nu au mai putut plăti și au ajuns în faza de executare silită. Astfel, banca trebuie să ia măsuri concrete de îmbunătățire a relației contractuale cu clientul care întâmpină dificultăți de plată, înainte de a iniția executarea garanțiilor. Chiar dacă băncile veneau și până la apariția acestei ordonanțe cu măsuri de redresare și restructurare, actul normativ evidențiază în mod distinct această obligație. Vestea este bună atât pentru consumatori, cât și pentru bănci, deoarece nicio instituție de credit nu-și dorește să aibă clienți aflați în executare silită. Orice client neperformant înseamnă costuri suplimentare pentru o bancă: cu constituirea de provizioane, cu cheltuieli de executare, cu administrarea acestor credite neperformante.

Băncile sunt interesate să aibă clienți sănătoși financiar, iar relația client-bancă este una de parteneriat. Interesul băncii este de a soluționa cât mai rapid orice fel de situație cu potențial conflictual. De multe ori facem acest lucru prin intermediul CSALB și observăm că relația consumator-bancă s-a așezat mult față de acum 15 ani. O contribuție decisivă în această relație o are o mai bună înțelegere a contractelor și a clauzelor contractuale. ”

„Anticipați cumva vreo modificare provocată de această modificare legislativă? Vor fi mai multe înțelegeri amiabile în cadrul CSALB pentru a se evita cazurile de executare silită? ”

Cu siguranță că va exista o mai mare deschidere spre așezarea părților la masa negocierii, înainte de a ajunge la o situație conflictuală. Iar CSALB oferă cadrul pentru un astfel de dialog. Oamenii au înțeles că este necesară o soluționare mai rapidă a diferendelor pe care le au cu băncile, mai ales dacă problemele lor au ajuns în instanță. Din păcate, sistemul juridic nu permite o soluționare a acestor cazuri într-un termen mai scurt de 12-24 de luni. Pe de altă parte, timpul mediu de soluționare în cadrul CSALB este de doar 25 de zile.

Ca să înțelegeți de ce există dorința consumatorilor de a-și rezolva nemulțumirile cu băncile pe cale amiabilă, vă dau două exemple relevante: am avut dosare de conciliere în care consumatorii au fost magistrațicare au venit cu cereri către CSALB. Cu alte cuvinte, beneficiile concilierii au ajuns să fie înțelese inclusiv de către unii reprezentanți ai sistemului judiciar. Magistrații au înțeles că, în ciuda faptului că sunt mult mai familiarizați cu instanțele de judecată, au mai mult de câștigat într-o procedură alternativă la instanță, derulată în cadrul CSALB. Mai mult, am conciliat și consumatori care veneau din sistemul bancar, dar aveau disfuncționalități în relație cu banca, unii având chiar calitatea de salariați ai băncii respective.

n avantaj pentru care executările silite sau procesele din instanță ajung să fie soluționate la CSALB este că, în aceste cazuri, pretențiile părților sunt deja exprimate. Se cunoaște exact nivelul datoriei, așteptările instituției de credit cu privire la termenul de plată, cât este dispus consumatorul să plătească. Evident, când se ajunge la executarea silită există și un grad de frustrare pentru că s-au parcurs niște etape și ne-am putea lovi de diverse orgolii sau ambiții. Dar, în general, există o mai mare disponibilitate din partea părților de a accepta un compromis.

„CEC Bank este fosta Casă de Economii, cu o bună poziționare în mediul rural și, fiind o bancă de stat, oamenii au păstrat încrederea în această instituție. Considerați că această percepție este un atu al băncii?

Cele peste 1.000 de unități bancare la nivel național și 1.300 de ATM-uri reprezintă cu siguranță un atu, în condițiile în care avem datoria morală față de români să facilităm incluziunea financiară, chiar și în zone unde celelalte bănci ajung mai greu. Încercăm să deservim inclusiv zone din mediul rural, unde, practic, singurul element de legătură cu lumea bancară este reprezentat de multe ori de o unitate sau un ATM CEC Bank. De aceea, vom menține această rețea, deși vedem că la nivelul pieței, la nivelul altor jucători din piață, tendința este de restrângere a unităților teritoriale.

Noi ne dorim în relația cu clienții să construim un mix între tehnologie și prezență umană, în condițiile în care oamenii s-au cam săturat să vorbească cu roboții. Luăm în calcul soluțiile digitale pentru că ne dorim să asigurăm un acces rapid la toate serviciile și produsele noastre, dar factorul uman rămâne foarte important.

CEC Bank a ajuns pe locul 3 în industria bancară cu o creștere de 35% a activelor față de anul anterior. Prin achiziția Fondului de Garantare a Creditului Rural, am devenit un grup bancar important. Acum lucrăm intens la înființarea unei societăți de asigurări. În toate proiectele punem accent pe interacțiunea umană, dorim să menținem în continuare posibilitatea ca toți clienții noștri să interacționeze cu un lucrător bancar. Evident că o astfel de creștere vine cu un risc asociat, iar cel mai mare pare a fi din zona fraudelor online.

Există în cadrul fiecarei bănci o categorie de clienți vulnerabili care nu sunt foarte familiarizați cu utilizarea unor instrumentelor digitale, neavând înțelegerea completă a fenomenului și atunci, ei devin ținte predilecte pentru infractorii informatici. Plățile instant, pe care majoritatea băncilor le utilizează, sunt vizate cel mai mult în fraudele online. De aceea, atenționăm mereu utilizatorii să nu îți dezvăluie PIN-ul și să nu acceseze link-uri neautorizate, fie că le primesc pe email sau prin sms.

***

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Evenimento zi ago

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

Eveniment2 zile ago

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

Eveniment2 zile ago

Care sunt principalele avantaje pe care le ai dacă ești șofer de TIR?

Profesia de șofer de TIR, deși solicitantă, vine cu o serie de beneficii care pot atrage numeroși doritori. În primul...

Afaceri2 zile ago

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Afaceri2 zile ago

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Eveniment2 zile ago

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Uncategorized3 zile ago

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Eveniment3 zile ago

Sfaturi simple pentru a vă menține articulații sănătoase

Pentru a vă menține sau îmbunătăți articulaţii sănătoase, exercițiile fizice sunt esențiale. Dar ce altceva poți face? Iată câteva sfaturi...

Entertainment3 zile ago

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Entertainment3 zile ago

Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri 22 aprilie 2024, București, România

(București, 23 aprilie 2022) Asociația ACTIV, ONG din România dedicat prevenirii și combaterii comerțului ilegal, a organizat, luni, 22 aprilie,...

Uncategorized3 zile ago

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon. Noii...

Uncategorized4 zile ago

Înainte de executarea silită băncile trebuie să-și ajute clienții să depășească situațiile care au generat neplata. Rolul CSALB va crește

24 aprilie, București. Băncile sunt obligate pentru toate tipurile de credite să demonstreze că au încercat restructurarea datoriilor care înregistrează...

Afaceri4 zile ago

Soluții Spengler Profesionale pentru Protecția și Integritatea Acoperișului

Dacă sunteți în căutarea unei soluții durabile și eficiente pentru protejarea și menținerea integrității acoperișului dumneavoastră, nu căutați mai departe!...

Uncategorized5 zile ago

TikTok sărbătorește Ziua Internațională a Cărții alături de comunitatea #BookTok din România

Cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții, TikTok lansează un efect AR disponibil în aplicație, care să aducă împreună iubitorii de...

Uncategorized5 zile ago

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor: 7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să identifice atitudinile și comportamentele...

Cât durează un proces terapeutic? Cât durează un proces terapeutic?
Viața în Iasi5 zile ago

Cât durează un proces terapeutic?

Abordarea unui proces terapeutic este o călătorie unică și profund personală, care implică o gamă variată de emoții, descoperiri și...

Știrile Săptămânii