De unde să începi?
Găsește o platformă specializată în analiza cuvintelor cheie (keyword research tool)
Acest pas poate părea simplu, dar nu este chiar așa.
Există o sumedenie de variante, unele ok, altele mai puțin bune.
Cel mai bine este să încerci mai multe tool-uri înainte de a lua o decizie. În mare parte vei găsi posibilitatea de a testa gratuit platforma pentru o perioadă limitată (free trial) sau mai sunt cele freemium. Adică un serviciu gratuit premium, dar cu anumite limitări.
Dacă nu vrei să pierzi timpul cu teste, poți apela direct la unealta de cuvinte cheie SEMScoop, una din cele mai complete și exacte instrumente de analiză a cuvintelor cheie cu care am lucrat.
Nu doar că te ajută să identifici cuvintele cheie potrivite dar îți arată și informații foarte detaliate si importante despre website-urile competiției aflate pe primele 10 poziții Google ale cuvântului cheie căutat.
Citește continuarea articolului Research Cuvinte Cheie, pe Blogul SEO al Agenției Edcora.