Cum să te promovezi corect pe Facebook? 5 sfaturi de bază

RaduPlugaruAfaceri5 years ago26K Views

În ultimii ani rețelele de socializare au acaparat tot mai mult spațiu din viața noastră. În afară de discuții intrigante cu prietenii, fotografii frumoase și ultimele noutăți, Facebook poate fi și un adevărat instrument de publicitate. Unde mai pui că există persoane care au făcut din activitatea de social-media un loc de muncă cu program complet. Astăzi vom încerca să-ți oferim câteva sugestii pe care dacă le vei urma, vei reuși să faci din Facebook a modalitate eficientă de promovare, poate uneori mai eficient[ decât marketingul clasic sau serviciile SEO.

  1. Creează o pagină pentru afacerea ta

Companiile care nu au încă o pagină pe facebook, se pare că nu au aflat ce potențial poate avea o prezență permanentă pe social media. În momentul în care ai decis să-ți promovezi produsele sau afacerea pe Facebook, trebuie să încerci să-ți construiești o imagine cât mai profesionistă. Asta înseamnă să nu deviezi prea mult de la subiectul afacerii tale și să nu intri în dispute în comentariile venite de la ceilalți utilizatori.

  1. Crește-ți audiența

Dacă ești la început de cale, o idee bună pentru tine ar fi să utilizezi campaniile plătite de Facebook Likes. Acestea te vor ajuta să-ți construiești o audiență potrivită pentru pagina ta. Dacă nu ai idee cum se face, poți apela la sfaturile unui specialist în domeniu. Prețul unei asemenea pagini poate varia în funcție de mai mulți factori. Cele mai importante aspecte care sunt luate în considerare sunt: concurența, domeniul de activitate, relevanța paginii dar și locația.

  1. Nu te concentra doar pe afacerea ta

Facebook este prin definiție o rețea de socializare. De aceea, odată creîndu-ți o pagină aici, trebuie să încerci să oferi o latură cât mai umană produsului pe care încerci să-l promovezi. Încearcă ca prin postările tale să fii cât mai aproape de oameni.  Dacă vei reuși să îndeplinești această sarcină, vei transforma profilul tău de facebook într-un adevărat suport pentru reclamă, și respectiv pentru vânzări.

  1. Distribuie cu măsură

Dacă ai un blog, pe care scrii articole în care oferi detalii despre produsele pe care le vinzi, poți să le distribui, dar  cu măsură pe pagina ta de facebook. Investește timp într-un produs de calitate, care cu siguranță va fi apreciat de oamenii care au dat like paginii tale.

  1. Strategie eficientă de conținut

Facebook îți oferă lunar o serie de rapoarte cu rezultatele activității paginii. Acestea te vor ajuta să-ți creezi o impresie despre ce este pe placul publicului tău. De asemenea, poți urmări postările care se bucură de mai mult succes, și poți analiza strategia postărilor concurenților, dar și  cele mai bune postări din domeniu.

Unul dintre șase oameni de pe planetă folosește în mod regulat social media. Facebook a ajuns să fie cea mai populară rețea de socializare din toate timpurile. Fiecare cuvânt pe care îl scrii aici, poate deveni un punct perfect pentru promovarea afacerii tale dacă știi să-ți utilizezi atuurile. Tot Facebook este cel care livrează mesajele potrivite spre oamenii potriviți în funcție de  interesele lor.

0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

Loading Next Post...
Follow
Sidebar Search Trending
Știri Hot
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...