Marketing-ul Online este un punct vital atât pentru o afacere la început de drum, cât și pentru un business existent pe piață.
Deși poate părea dificil la început, de-a lungul anilor au apărut multe instrumente care te pot ajuta să începi Marketing-ul Online pentru afacerea ta, fără prea multe bătăi de cap.
Din fericire, există multe instrumente de Marketing Online care sunt gratuite și oferă multe opțiuni – poți comunica eficient cu clienții, poți monitoriza și măsura rezultate, poți crea conținut pentru afacerea ta și multe altele. De aceea, ne-am gândit la următoarea listă pentru tine:
Fiind un instrument foarte folosit în toată lumea pentru conturarea diferitelor materiale vizuale – vizualuri pentru Social Media, afișe, broșuri, prezentări, website, chiar și format video- Canva îți oferă multe oportunități și opțiuni pentru a-ți crea identitatea vizuală în mediul online. Deși ai multe template-uri, pe care le poți modifica și adapta după propriile gusturi, poți crea și design-uri de la zero – oferindu-ți o gamă largă de elemente.
Email Marketing-ul este un element cheie pentru orice business, iar MailChimp vine în ajutorul tău prin planul gratuit pe care îl oferă. De altfel, este printre cele mai folosite instrumente de Email Marketing din lume, având peste 12 milioane de utilizatori. La fiecare 1 euro investit în acest canal, câștigi înapoi 44 euro – ceea ce înseamnă că ai un Return on Investment de 4400%. Planul gratuit îți oferă posibilitatea de a trimite email-uri către o bază de date de maximum 2000 de adrese, ceea ce este mai mult decât suficient pentru o afacere la început de drum. De asemenea, pentru magazinele online, există posibilitatea de a conecta cu platforma ecommerce, astfel încât să poți vedea încasările care-ți vin din Email Marketing.
Deși este unul dintre instrumentele cele mai folosite, există și afaceri care încă nu îl folosesc. Unul dintre avantajele acestuia este faptul că poți contoriza volumul de trafic venit pe website, venit din fiecare canal de Marketing. Încă un avantaj important este că poți afla cât mai multe date despre audiența ta: demografice, geografice & interese.
Cu toții știm ce importanță are Social Media pentru un brand și este bine să nu neglijăm acest aspect – fiind locul unde se află o parte mare din audiența oricărui brand. Hootsuite te va ajuta să îți planifici postările din Social Media din timp, astfel încât să ai un plan făcut și să economisești timp. Planul gratuit îți asigură gestionarea a 3 conturi – deci vei putea administra profilul de Facebook, Instagram și LinkedIn din același loc fără griji.
Cu ajutorul acestui instrument, îți poți planifica strategia de Content Marketing pentru afacerea ta. Acesta te va ajuta să găsești cuvintele cheie potrivite, iar tu trebuie doar să introduci câteva cuvinte relevante pentru afacerea ta. Acest instrument îți va spune ce cuvinte cheie să iei în considerare în funcție de volumul de căutări lunare.
Sperăm că acest articol te-a ajutat și ai aflat despre câteva instrumente de Marketing Online utile pentru afacerea ta! Dacă ești în căutarea unui partener care te poate ajuta cu conturarea unei strategii de Marketing Online, agenția de marketing Marketiu se ocupă cu acest lucru! 🙂