Clujana, brand înfiinţat în 1911, a deschis săptămâna asta primul magazin online şi cel de-al doilea showroom de încălţăminte din piele în Cluj-Napoca. Cu o investiţie minimă, compania, aflată în procedură de insolvenţă în portofoliul CITR, deţine astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca şi colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe judeţe din ţară, printre care: Sibiu, Mureş, Iaşi şi Cluj şi exportă produsele în mai multe magazine din Germania şi Italia.
Prin această decizie, Clujana şi CITR estimează o creştere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.
„Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piaţă şi să cucerim un segment de clienţi neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani”, a declarat Mariana Boiciuc, Partner CITR Cluj.
La rândul său, Florin Gliga, administratorul special al Clujana, spune că „trecerea în mediul digital demonstrează că înţelegem mai bine piaţa şi că suntem deschişi să ne adaptăm“.
În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piaţa internă cât şi pentru export.
IasiAZI.ro