Patru probleme usor de rezolvat cu ajutorul unui soft de gestiune pentru restaurante

DenyEveniment2 years ago25.9K Views





Restaurantele sunt afaceri de succes in Romania, multi dintre locuitorii tarii preferand sa manance alaturi de familie si de prieteni intr-un loc placut, unde sunt servite feluri de mancare diverse. Antreprenorii care aleg sa dezvolte astfel de business-uri se lovesc de unele probleme care, nerezolvate in timp util si intr-un mod favorabil, pot afecta profitul sau chiar pot duce la inchiderea definitiva a restaurantului. Din fericire, exista o metoda usor de implementat, ce rezolva cu succes o parte dintre aceste situatii problematice si anume utilizarea unui soft de gestiune special conceput pentru activitatea restaurantului.

 

Softurile de gestiune sunt programe specializate, destinate ajutorarii antreprenorilor in diferitele activitati pe care le desfasoara. In ultima vreme se observa o specializare a acestor softuri pe diverse industrii, HoReCa fiind din acest punct de vedere una in care un astfel de program poate ajuta foarte mult. Pe site-ul freyapos.ro este disponibil un soft de gestiune pentru restaurant dezvoltat pentru a ajuta proprietarii si angajatii, oferindu-le posibilitatea gestionarii comenzilor si a stocurilor si un control cat mai complet asupra tuturor activitatilor. 

 

Iata care sunt cele patru probleme simplu de rezolvat cu softul de gestiune pentru restaurante!

  1. O problema extrem de actuala, in conditiile in care inflatia este tot mai mare, asteptandu-se ca pe viitor sa nu se intrevada vreo ameliorare, este reprezentata de mentinerea costurilor sub control. Materia prima este procurata la preturi record si, din acest motiv, singura solutie este reducerea pierderilor prin intermediul unui astfel de program de gestiune. Cu ajutorul lui se pot optimiza stocurile in asa fel incat sa nu apara situatii in care unele produse ies din perioada de garantie si trebuie sa fie aruncate. Un alt element pozitiv este legat de eliminarea pierderilor cauzate de furturi ale angajatilor, programul permitand o gestionare a bucatariei, de la emiterea comenzii si pana la livrarea ei de catre consumator;
  2. O alta problema este cea legata de cunoasterea cu exactitate a produselor disponibile in depozitele restaurantului. Situatia este cu atat mai presanta cu cat se utilizeaza materie prima perisabila, care, daca nu este consumata la timp, isi pierde calitatile nutritive sau, mai rau, nu mai este potrivita consumului uman. Softul de gestiune permite catalogarea cu precizie a materiei prime disponibile pe categorii customizabile, dupa bunul plac al proprietarului;
  3. O problema des intalnita este legata de livrarea felurilor de mancare la domiciliul clientilor intr-un mod satisfacator pentru toate partile implicate in aceasta activitate. Softul de gestiune poate fi integrat cu usurinta in platformele livratorilor care sunt deja disponibile in toate orasele din Romania, ceea ce permite ca preluarea comenzilor sa se faca fara nicio greseala, iar acestea sa ajunga direct la bucatarie, acolo unde felurile de mancare comandate pot fi preparate imediat pentru satisfacerea clientului;
  4. Softul permite automatizarea sistemului de rezervari. Acestea sunt inregistrate direct pe POS-ul restaurantului, ceea ce garanteaza ca toate rezervarile vor fi onorate intocmai, fara a se inregistra erori umane.

 

In concluzie, restaurantele din Romania pot beneficia in mod real de pe urma utilizarii unui soft de gestiune specializat, reusind in acest mod sa rezolve cu succes o serie de probleme reale, care ar putea periclita sansele de profit. 

 

Sursă foto: unsplash.com




0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

Parteneri

Donations
Join Us
  • Facebook38.5K
  • X Network32.1K
  • Behance56.2K
  • Instagram18.9K

Stay Informed With the Latest & Most Important News

Advertisement

Categories
Loading Next Post...
Follow
Sidebar Search Trending
Știri Hot
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...