Lansarea unui nou produs este un moment special pentru orice companie. In cadrul acestui tip de eveniment este extrem de important ca noul produs sa fie adus cat mai mult in atentie pentru a ramane intiparit in mintea participantilor si a viitorilor consumatori. Prin urmare, sistemele de promovoare joaca un rol vital si trebuie sa fie alese cu mare atentie, respectand strategia de promovare.
Daca doresti sa maximizezi impactul campaniei de promovare, sunt recomandate urmatoarele sisteme de expunere si afisare a mesajelor publicitare:
Steagurile vela
Ai posibilitatea de a semnaliza noul produs inca de la intrarea in spatiul unde are loc lansarea. Steagurile vela sunt perfecte pentru acest lucru, ele fiind realizate din materiale speciale, rezistente si in conditii extreme, precum vantul, ploaia sau ninsoarea. De asemenea, acestea se transporta usor, se monteaza rapid, fara sa necesite cunostinte tehnice deosebite si, in acelasi timp ofera spatiu generos de promovare. Daca optezi sa achizitionezi produsele publicitare de la eXpoPrint Media, poti opta pentru personalizarea cu logo, cu numele produsului sau cu imagini tematice. Personalizarea se realizeaza pe panza de steag, cu imprimare pe o singura fata, pe verso imaginea vazandu-se in oglinda. Optional, se poate confectiona un print opac, cu personalizare diferita pe ambele fete insa, in acest caz, rezistenta la vant scade. In functie de locatia unde va fi plasat, se pot alege baze sau sisteme de ancorare diferite. Steagurile vela se regasesc in dimensiuni diferite, de la S la XL si in forme variate.
Masa de sampling
In cadrul lansarii unui produs este important ca participantii sa intre in cont direct cu acesta. Astfel, mesele de sampling se impun a fi utilizate intr-un numar cat mai mare, in puncte cheie ale locatiei. Ele iti ofera posibilitatea de a observa imediat reactia participantilor in raport cu produsul, fie ca este vorba de o testare sau de o degustare. In acelasi timp, aici pot fi impartite pliante sau alte materiale promotionale.
O masa de sampling este fabricata din PVC durabil, rezistand la utilizari multiple. Prin urmare, ea ramane utila si dupa evenimentul de lansare, putand fi, in continuare, un important sistem de expunere in cadrul campaniilor de promovare.
Personalizarea unei mese de sampling se face cu ajutorul unui autocolant printat full-color, laminat si caserat pe suport sau care se poate prinde cu ajutorul unui arici. Montarea sa dureaza numai cateva minute si nu necesita cunostinte tehnice speciale sau folosirea unor anumite unelte. Header-ul poate fi si el personalizat, avand un contur special pentru a pune si mai bine in valoare mesajul ce se doreste a fi comunicat.
Pop up textil
Sistemele de expunere tip pop up textil reprezinta un mijloc excelent de a oferi o expunere eficienta si de impact. Ele sunt foarte usor de utilizat si au la baza un cadru foarte rezistent din aluminiu, in forma de acordeon, cu bare magnetice simplu de fixat. In acest mod, orice pop up poate fi instalat in numai cateva minute, fara a necesita o echipa speciala.
Pentru lansarea unui produs, iti recomandam folosirea unui pop up textil trapezoidal 3D sau a unui pop up textil wave screen 3×2.3m pe care le poti gasi pe site-ul expoprint.ro. Acestea ofera un impact vizual puternic si nonconformist, prin forma atipica si o afisare impecabila, fara imbinari. Spatiul de expunere este unul generos, avand posibilitatea de a comunica si transmite mesaje cheie participantilor.
Desigur, aceste sisteme de expunere sunt doar trei dintre optiuni. Pe langa ele poti integra si roll up-uri, totemuri textile sau de carton, stalpi de ghidare si suporturi de plexiglas. Totul depinde foarte mult de fluxurile stabilite in cadrul spatiului unde are loc evenimentul de lansare, de punctele cheie din cadrul acestuia si de tipul produsului lansat. Cu siguranta, o data ce aceste lucruri sunt stabilite, alegerea sistemelor de expunere vine de la sine.