BUCUREȘTI,27 octombrie 2023 – Brandul global de tehnologie HONOR anunță că viitorul HONOR Magic6 va fi echipat cu revoluționarul Snapdragon® 8 Gen 3. De asemenea, a demonstrat puterea modelului de limbaj AI on-device ce poate folosi șapte miliarde de parametri, în cadrul Summitului Snapdragon 2023 din Hawaii. Colaborarea dintre HONOR și Qualcomm Technologies valorifică expertiza ambelor companii de a sprijini LLM (Large Language Model) și de a crea un ecosistem centrat pe nevoile utilizatorului, care să permită interacțiuni inteligente și fluide între mai multe dispozitive. În cadrul acestui eveniment, HONOR a prezentat îmbunătățiri semnificative ale caracteristicilor de conectivitate „MagicRing”, subliniind colaborarea strânsă dintre cele două companii.
„La HONOR,suntem dedicați să depășim limitele inovației și să creăm o experiență de utilizare mai inteligentă și mai intuitivă”, a declarat George Zhao, CEO al HONOR Device Co. Ltd.„Ne-am angajat să valorificăm puterea inteligenței artificiale pentru a transforma modul în care oamenii interacționează cu tehnologia, făcând-o mai fluentă, personalizatăși cu mai mult impact, fără niciun compromis în ceea ce privește confidențialitatea utilizatorului. Suntem încântați să colaborăm cu Qualcomm Technologies, care ne împărtășește viziunea de a aspira la excelență. Vom continua să promovăm inovația, lucrând în colaborare strânsă cu partenerii noștri pentru a contura un viitor în care inteligența artificialăîmbunătățește viețile oamenilor din întreaga lume.”
„Suntem entuziasmați că împreună cu HONOR lucrăm la promovarea progresul tehnologic cu ajutorul tehnologiilor de ultimă oră”, a declarat Alex Katouzian, Vicepreședinte Senior și Director General al Mobile, Compute și XR Devices, Qualcomm Technologies, Inc.
„Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm mai îndeaproape cu HONOR pentru a revoluționa modul în care oamenii trăiesc, lucreazăși se conectează, creând experiențe care vor deschide noi posibilități în lumea aflată în continuă evoluție a inteligenței artificiale.”
Spre deosebire de LLM-urile din cloud, care sunt echipate cu seturi de date accesibile publicului, LLM-ul HONOR se bazează pe înțelegerea utilizatorului pentru a oferi servicii personalizate în funcție de preferințele acestuia. Pentru a dezvolta un LLM on-device care poate fi utilizat în beneficiul consumatorilor, HONOR și Qualcomm Technologies s-au concentrat pe trei domenii cheie: performanță, eficiență și confidențialitatea utilizatorului. Eforturile comune au dus la optimizări care permit platformei mobile să profite eficient de LLM fără a consuma o cantitate exagerată de energie, precum și la o protecție a datelor care asigură că datele rămân în siguranță stocate pe dispozitiv.
Cu Snapdragon 8 Gen 3, HONOR Magic6 va fi alimentat de un LLM integrat în dispozitiv cu șapte miliarde de parametri pentru a introduce o nouă eră a inteligenței artificiale generative. Pentru a ilustra potențialul capacităților AI, HONOR a prezentat, de asemenea, un demo de creare video AI. Prin furnizarea unor comenzi către asistentul vocal inteligent YOYO, utilizatorii pot crea cu ușurință videoclipuri scurte cu fotografii și imagini stocate în dispozitiv. Șabloanele, temele și muzica videoclipurilor generate pot fi personalizate cu ajutorul unor editări suplimentare.
Demo de creare video-uri LLM AI direct de pe dispozitiv
La Snapdragon Summit 2023, HONOR a prezentat și o interacțiune multimodală bazată pe eye tracking, numită Magic Capsule, precum și trei caracteristici cheie ale MagicRing: Connected Camera, Connected Input și sharing multi-device screen. Folosindu-se de cea mai recentă tehnologie Snapdragon Seamless, MagicRing permite un schimb mai mare de date între dispozitive, fiind mai stabil și mai eficient în ceea ce privește consumul de energie.
Magic Capsule, demo de interacțiune multimodală bazată pe eye tracking
(https://youtu.be/qozNt4-Vslg)
HONOR va rămâne deschis la colaborări cu parteneri globali și va continua să dezvolte un ecosistem de tehnologie AI pe dispozitiv, aducând inovații centrate pe nevoile utilizatorului pentru crearea unui viitor inteligent.
Despre HONOR
HONOR este un furnizor global de dispozitive inteligente. Este dedicat să devină un brand tehnologic iconic la nivel global și să creeze o nouă lume inteligentă prin intermediul produselor și serviciilor sale puternice. Cu o expertiză în domeniul cercetării și dezvoltării, se angajează să dezvolte tehnologii care să permită oamenilor din întreaga lume să meargă mai departe, oferindu-le libertatea de a realiza și de a face mai mult. Oferind o gamă de smartphone-uri, tablete, laptopuri și dispozitive portabile de înaltă calitate, potrivite pentru fiecare buget, portofoliul de produse inovatoare, premium și fiabile HONOR le permite oamenilor să devină o versiune mai bună a lor.
Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art
Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula
cu o ultimă oprire în București
București, 16 mai – Timp de 4 luni, Kaufland România a străbătut mai multe orașe din țară cu proiectul „Caravana A.C.C.E.S.”, alături de George Baltă, fost jucător de rugby și actual maratonist în scaun rulant, și regizorul Tedy Necula, pentru a promova integrarea persoanelor cu dizabilități pe piața muncii. Pe 16 mai, de Ziua Globală a Conștientizării Accesibilității, Caravana a avut ultima oprire la București. În cadrul unui eveniment special la MINA, Museum of Immersive New Art, compania a marcat atât 5 ani de la demararea programului A.C.C.E.S. (Angajare de Candidați cu Cerințe și Evoluții Speciale), cât și lansarea a patru experiențe senzoriale dedicate mai multor dizabilități, care vor putea fi explorate de publicul larg în cadrul muzeului până pe 17 iunie.
În cei 5 ani de la lansarea programului A.C.C.E.S., Kaufland și-a extins echipa cu peste 500 de colegi cu dizabilități și a derulat o serie de activități pe plan național pentru promovarea diversității și incluziunii, prin acțiuni de recrutare, educare și parteneriate cu diferite organizații.
În cadrul evenimentului aniversar de la muzeul MINA, invitații s-au bucurat de discuții pe teme despre egalitate de șanse, integrarea pe piața muncii și accesibilitate ca parte a panelurilor cu reprezentații Kaufland, precum și cu partenerii companiei. Totodată, publicul a avut ocazia de a explora galeria „ALT Portraits / Portrete Alternative”, o expoziție de portrete ale angajaților din echipa Kaufland, accesibilizate pentru persoanele cu dizabilități. Aceasta le-a permis vizitatorilor să descopere atât detalii din viața fiecăruia, ce îi definesc ca oameni dincolo de dizabilitate, cât și mai multe informații despre importanța accesibilității digitale în mediul online.
„Anul acesta, programul Kaufland A.C.C.E.S împlinește 5 ani de la lansare, moment în care ne-am asumat primele angajamente oficiale de a sprijini integrarea persoanelor cu dizabilități în câmpul muncii. Pentru a marca această etapă importantă, am organizat un eveniment aniversar, împreună cu MINA și câteva asociații partenere. Astfel, am lansat o serie de experiențe senzoriale imersive prin care vizitatorii pot înțelege mai bine cum este să te confrunți cu diferite tipuri de dizabilități. Scopul acestor experiențe este să aducă oamenii împreună într-un demers de empatie și conștientizare, să discutăm despre problemele pe care le avem de rezolvat în continuare, soluțiile pe care le putem dezvolta împreună și, mai presus de toate, umanitatea care ne unește. La Kaufland, credem în importanța diversității și a oportunităților egale, de aceea, investim permanent în dezvoltarea unui mediu de lucru bazat pe incluziune și colaborare.”, a declarat Estera Anghelescu, Director de Recrutare & Employer Branding, Kaufland România.
Fiecare dintre cele patru experiențe imersive le oferă participanților ocazia să experimenteze și să înțeleagă mai multe despre:
dislexie, o tulburare specifică de învățare, detaliată prin intermediul unei experiențe realizate împreună cu Asociația București pentru Copii Dislexici;
surditate și limbajul semnelor, printr-o experiență realizată în parteneriat cu Asociația Națională a Surzilor din România;
lipsa vederii, cu ajutorul unei experiențe sonore interactive dezvoltată împreună cu Asociația Națională a Nevăzătorilor din România;
dificultățile întâmpinate de persoanele în scaun rulant în orașe, prezentate atât printr-un traseu fizic, cât și prin intermediul tehnologiei VR, într-o experiență realizată în parteneriat cu Fundația Motivation România și Asociația Ajută Viața – Help to Heart.
De-a lungul celor patru luni ale Caravanei A.C.C.E.S., peste 500 de persoane au luat parte la întâlnirile din Timișoara, Oradea, Cluj, Sibiu, Brașov, Constanța, Iași și Craiova. Cu toții au avut oportunitatea de a participa la workshopuri interactive, dar și de a descoperi experiența lui George Baltă, care a împărtășit din trecutul său profesional și obstacolele depășite. Regizorul Tedy Necula a oferit și el sfaturi celor prezenți, povestind despre curajul și motivația de a te reinventa atunci când viața te pune la încercare.
„Sunt foarte mândru să fiu parte din această călătorie alături de Kaufland și să pot transmite mai departe atât povestea mea, cât și mesajul diversității. Iar ceea ce a reușit Kaufland prin programul A.C.C.E.S. nu poate decât să mă bucure. Astfel de inițiative arată cât de mult contează susținerea companiei, a comunității, dar și puterea exemplului. Și ceea ce este cel mai important, din punctul meu de vedere, este că prin intermediul acestui eveniment, am putut oferi o nouă perspectivă asupra dizabilităților, datorită activărilor senzoriale de la MINA, prin care vizitatorii pot experimenta ce înseamnă să trăiești cu o dizabilitate.”, a declarat George Baltă, ambasador al programului A.C.C.E.S..
La finalul evenimentului aniversar, cei prezenți s-au bucurat de proiecția filmului „Mai departe” în regia lui Tedy Necula, ce îl are în rolul principal chiar pe George Baltă. Filmul redă povestea de viață a lui George și conturează un portret de curaj și perseverență în fața provocărilor.
Echipa Kaufland continuă să crească, iar toți cei care își doresc un loc de muncă au mai multe modalități prin care pot aplica: online, pe cariere.kaufland.ro, printr-un email la adresa cariere@kaufland.ro, telefonic la 021 91 32 sau se pot adresa colegilor de la biroul de informații din oricare magazin Kaufland din România.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 178 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro.
Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care se va desfășura în Craiova, în perioada 28-30 iunie 2024. Dimitri Vegas & Like Mike, Alan Walker, Helena Paparizou, Dubioza Kolektiv, Gianluca Vacchi și zeci de alți artiști de top sunt așteptați la această ediție a festivalului.
În prima seară de festival, legendarul DJ norvegian Alan Walker va crea o atmosferă electrică pe mainstage. Tot vineri, 28 iunie, pe scena principală de pe Stadionul Ion Oblemenco vor urca șiAndia, David Ciente și Stefania. The Motans împreună cu OrchestraOperei Române Craiova vor prezenta proiectul artistic The Motans Symphonic, creat special pentru Festivalul IntenCity, iar Vanotek și Kiss FM vor completa lineup-ul primei seri de festival.
În seara de 29 iunie, dedicată muzicii balcanice, publicul va dansa pe hiturile renumitei interprete Helena Paparizou, solista care a adus primul trofeu Eurovision în Grecia. Spectatorii nu vor putea rezista unei serii de concerte pe ritmuri frenetice, pe mainstage fiind așteptați Damian Drăghici & Brothers, Dubioza Kolektiv, Kočani Orkestar, Omar Arnaout, Orchestra Tharmis și Kiss FM.
Duminică, 30 iunie, celebrul duo Dimitri Vegas & Like Mike va oferi un show de neratat pe scena principală, iar atmosfera memorabilă a ultimei seri de festival va fi completată de Connect-R, Gianluca Vacchi și Subcarpați. O experiență muzicală care nu poate fi ratată este cea oferită de Y do I împreună cu Opera Română Craiova, care vor prezenta un proiect unic, în care mixul renumitului duo va fuziona cu grandoarea uneia dintre cele mai apreciate lucrări din muzica cultă. Ca în fiecare seară de festival, Kiss FM va menține entuziasmul la cote înalte.
Vibe efervescent la Sala Polivalentă
Și la ediția din acest an atmosfera se anunță efervescentă la scena din Sala Polivalentă. La Craiova sunt așteptați zeci de artiști din industria muzicală din România, dar și nume internaționale.
Vineri se va dansa până la primele ore ale dimineții cu Addytzu, Ben Goav, Byga, Constanza Pucheta, CTC, Gabrian, Hvnds, Tomi & Kesh și Vlad Flueraru.
În a doua zi de festival pe scena de la Sala Polivalentă urmează show-urile oferite de Holy Molly, JBLK, Lora, M.G.L., Pascal Junior, Sllash & Doppe, Speak și Ve.Re b2b Liviu Nina, iar seturile și ritmurile dinamice continuă duminică, 30 iunie, când pe scenă vor urca Aero, Bad and Boujee, Chicks Luv Us, Edw4rd, Hobbit, Ian, Mary Mesk, Minionu’, Petre Stefan și Zo.
Pentru ediția de anul acesta sunt pregătite noi surprize, genuri muzicale și activități pentru spectatori, iar scena va include elemente de butaforie impresionante. Unul dintre cele mai importante festivaluri din România, IntenCity aduce împreună stiluri emblematice de muzică, într-o experiență cu adevărat unică.
Biletele și abonamentele pentru cele trei zile de festival pot fi achiziționate de pe https://iticket.ro/event/intencity-2024 și de la agenția Operei Române Craiova de la Sala Polivalentă din Craiova. Începând din 16 mai, abonamentele acces general au prețul de 200 de lei. Pentru cei care doresc să se bucure de muzică în condiții VIP, prețul abonamentului este 700 de lei. Biletele pentru o zi de festival pot fi achiziționate cu 80 de lei.
Festivalul IntenCity este organizat de Opera Română Craiova cu sprijinul Primăriei și al Consiliului Local Craiova.
Sponsorii evenimentului sunt: BCR, SuperBet, Tuborg, Pepsi, Dedeman, Softronic, QFort, Team Montage, Promenada Mall, Hotel Splendid 1900, Hotel Ramada Plaza, Iridex Group, Havana Club, Devin, Recon, Domeniile Alexandrion Rhein 1892, Distribuție Oltenia, Azalis Gaz
Parteneri: Ford Plusauto, Pringles, Ray Consulting, ETI, One Barber Academy, Hanul Andriței, Pizzeria Masetti, Lumea Gogoșilor by ADE, Soundwaves Tattoo Studio, Indago, Dent Priority
Partener media: Kiss FM
Programul pe zile:
Vineri, 28 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco
ALAN WALKER
ANDIA
DAVID CIENTE
STEFANIA
THE MOTANS & OPERA ROMÂNĂ CRAIOVA (THE MOTANS SYMPHONIC)
VANOTEK
KISS FM
Vineri, 28 iunie 2024 / Sala Polivalentă
ADDYTZU
BEN GOAV
BYGA
CONSTANZA PUCHETA
CTC
GABRIAN
HVNDS
TOMI & KESH
VLAD FLUERARU
Sâmbătă, 29 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco
HELENA PAPARIZOU
DAMIAN DRĂGHICI & BROTHERS
DUBIOZA KOLEKTIV
KOČANI ORKESTAR
OMAR ARNAOUT
ORCHESTRA THARMIS
KISS FM
Sâmbătă, 29 iunie 2024 / Sala Polivalentă
HOLY MOLLY
JBLK
LORA
M.G.L.
PASCAL JUNIOR
SLLASH & DOPPE
SPEAK
VE.RE B2B LIVIU NINA
Duminică, 30 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco
București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai, serviciul va fi disponibil pentru ascultătorii italieni, cu o librărie formată din peste 100.000 de titluri în limba italiană și engleză.
În strategia de expansiune dezvoltată de Voxa, Italia s-a evidențiat ca o piață majoră de carte, cu o valoare totală de aproximativ 1,8 miliarde de euro în 2023, dar cu o penetrare digitală de doar 6%, prezentând o oportunitate semnificativă de creștere. În acest context, un nou jucător dinamic precum Voxa, care contribuie la extinderea catalogului de cărți audio disponibil, poate crea condițiile pentru ca piața să crească cel puțin până la 10% din totalul acesteia până în 2026. Voxa are în plan ca în primele trei luni să deschidă studiouri locale, unde să înregistreze conținut exclusiv și să pună la dispoziția editurilor servicii de producție audio.
Până la sfârșitul anului 2024, Voxa va investi peste 2 milioane de euro în dezvoltarea operațiunilor din Italia. În acest sens, compania a deschis un birou în Milano și are deja o echipă locală care să gestioneze implementarea strategiei de lansare și dezvoltare în Italia. Coordonarea regională și dezvoltarea tehnologiei vor fi gestionate de hub-ul regional al companiei din București.
„Planurile ambițioase și premierele vor continua în România, care rămâne o piață cheie pentru Voxa. Expansiunea internațională nu reprezintă o schimbare în focusul nostru, ci dovada că am creat un produs și un model de business valoroase, care se vor bucura de recunoaștere și peste hotare. Acest lucru dovedește încă o dată că resursele și talentul local ne pot aduce la același nivel cu marii jucători la nivel global. Credem că tehnologia Voxa o să fie apreciată și adoptată cu succes într-o țară precum Italia,” spune Dan Vidrașcu, CEO Voxa.
Prin intermediul Voxa, utilizatorii din Italia vor avea acces la o vastă bibliotecă de cărți audio, cuprinzând o gamă largă de genuri literare, de la ficțiune la non-ficțiune, de la cărți clasice la cele mai recente bestseller-uri. Astfel, Voxa are deja parteneriate cu cele mai mari grupuri editoriale, printre care se numără și editurile Arnoldo Mondadori Editore și GEMS.
În linie cu structura ofertei din România, Voxa va avea disponibile două opțiuni de abonamente nelimitate: lunar și anual.
Despre Voxa
Voxa este liderul aplicațiilor de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri din România, cu peste 300.000 de useri activi în 2023, la doar doi ani de la lansare. În prezent, platforma Voxa cuprinde peste 70.000 de titluri (audiobook și e-book în limba română și în limba engleză) cât și cea mai mare colecție de audiobook-uri în limba română din lume. Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobook-uri în limba română, arată rezultatele studiului „Piața de carte digitală din România”, prima cercetare de piață dedicată audiobook-urilor și e-book-urilor din România, realizată de către Voxa în mai 2023. Voxa colaborează cu peste 40 de edituri de renume local și internațional printre care și Litera, Corint, Trei, Humanitas, Curtea Veche, Niculescu, For You și Harper Collins.
Voxa poate fi descărcată din Google Play și din AppStore de către orice utilizator de smartphone. Mai multe informații sunt disponibile pe www.voxa.ro.