Connect with us

Uncategorized

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor: 7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

Published

on

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să identifice atitudinile și comportamentele românilor cu privire la subiectul reducerii risipei alimentare.

  • 85% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână sau chiar zilnic/aproape zilnic.
  • 7 din 10 români au în vedere strategii pentru a reduce cantitatea de  mâncare aruncată la gunoi.
  • 59% dintre români cumpără mai multe produse alimentare dacă le este foame când merg la cumpărături.
  • Reprezentanții Generației Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achiziționării excesive de produse (57% vs. 47% total eșantion).

Într-o săptămână obișnuită, românii aleg să consume mâncare gătită acasă în aproximativ 7.5 din 10 ocazii de luat masa.

Conform rezultatelor studiului realizat de Reveal Marketing Research pentru Up România, 47% dintre români obișnuiesc să cumpere produse alimentare de câteva ori pe săptămână, iar 38% zilnic sau aproape zilnic.

Referitor la obiceiurile alimentare, majoritatea românilor consumă mâncare gătită acasă (7.5 din 10 mese). Totuși, tinerii cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani adoptă această practică într-o măsură semnificativ mai mică, consumând în medie 6.5 mese preparate acasă din totalul de 10. Această discrepanță sugerează o deschidere către alternative de consum care să fie mai eficiente în ceea ce privește gestionarea timpului, reprezentanții acestei generații fiind recunoscuți pentru ritmul lor de viață activ.

În aceeași ordine de idei, comanda de mânacare la domiciliu este cel mai des utilizată de respondenții între 18-24 ani (aproape 1 din 5 mese), iar luarea mesei la restaurant are incidența cea mai mare în cazul celor între 25-34 ani (1.7 din 10 mese).

Eforturi pentru reducerea risipei alimentare în rândul românilor. 7 din 10 români au în vedere strategii pentru a reduce cantitatea de  mâncare aruncată la gunoi

Principalele categorii de produse aruncate la gunoi sunt mâncarea gătită (48%), legumele (37%), pâinea sau alte produse de panificație (35%) și fructele (34%). În rândul celor cu vârste între 25 și 34 de ani, risipa mâncărurilor gătite este menționată într-o proporție mai mare (65%), în timp ce bărbații au tendința să arunce mai multe legume decât femeile (42% bărbați vs. 33% femei).

Îndreptându-ne atenția către cauzele risipei alimentare, cei mai mulți dintre români indică achiziționarea excesivă de produse și expirarea termenului de valabilitate înainte de a fi consumate (47%), precum și gătitul în exces (38%). Tinerii între 25 și 34 de ani sunt mai înclinați să cumpere în exces (56%) și să gătească mai mult decât pot consuma (49%), aceste comportamente reflectând o tendință semnificativ mai mare către consumerism în stilul de viață al tinerilor.

În comportamentul românilor poate fi observată și conștientizarea crescută a importanței gestionării eficiente a alimentelor, principalele măsuri luate în considerare de aceștia pentru a reduce risipa alimentară fiind depozitarea și congelarea corectă a alimentelor pentru a le prelungi perioada în care pot fi consumate (73%), evaluarea corectă a porțiilor de mâncare necesare pentru a găti doar cât este nevoie (71%), pregătirea unei liste de cumpăraturi care să fie respectată (71%) și achiziția de produse alimentare pentru perioade scurte de timp (65%).

Femeile sunt mai deschise decât bărbații să adopte măsuri pentru reducerea risipei alimentare, având în vedere că acestea sunt cele care au o implicare mai mare în gestionarea alimentelor și a gospodăriei. Dacă analizăm segmentele de vârstă, se poate observa că persoanele mature peste 55 de ani sunt mai predispuse să depoziteze și să congeleze corect alimentele pentru a le prelungi perioada de consum (84%).

„Rezultatele studiului evidențiază o conștientizare tot mai mare în rândul românilor cu privire la nevoia de a reduce risipa alimentară, motivațiile putând fi influențate atât de considerente financiare, cât și de aspecte ce țin de responsabilitatea față de protejarea mediului înconjurător. Observăm că majoritatea românilor sunt deschiși să adopte strategii pentru a reduce cantitatea de mâncare aruncată la gunoi și să își adapteze comportamentele în acest sens. Astfel că, este esențială educarea și spijinirea consumatorilor în adoptarea unor comportamente responsabile, în vederea diminuării risipei alimentare” a menționat Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research

6 din 10 români cumpără mai multe produse alimentare dacă le este foame când merg la cumpărături

71% dintre cei intervievați consideră că pierd sub 50 RON într-o săptămână obișnuită din cauza risipei alimentare, în special cei peste 55 ani (89%),  în timp ce 19% consideră că pierderea este între 51-100 RON, în special tinerii între 18-34 ani (32%).

În ceea ce privește planificarea mesei de Paște, majoritatea românilor (79%) vor păstra tradiția luând masa acasă și consumând mâncare pregătită în propria locuință. De asemenea, 3 din 4 respondenți apreciază că proporția de alimente pe care o vor arunca la gunoi, raportându-se la cantitatea totală de alimente din gospodărie în perioada sărbătorilor de Paște este de aproximativ 10%. 

„Ne angajăm să continuăm să educăm și să sprijinim consumatorii în adoptarea unor comportamente responsabile și sustenabile. Mai mult decât atât, ne propunem să intensificăm eforturile pentru reducerea risipei alimentare și să colaborăm strâns cu partenerii și comunitatea pentru a promova practici alimentare mult mai responsabile și durabile. Credem că numai prin inițiative și colaborare activă, suntem convinși că putem contribui la construirea unui viitor mai sustenabil pentru toți„, a spus Elena Pap, CEO Up România.

Conform datelor studiului, se observă că există o tendință semnificativă în rândul românilor de a cumpăra mai mult dacă le este foame când merg la cumpărături. Mai exact, 6 din 10 respondenți declară că, în astfel de situații, achiziționează mai multe produse. Acest comportament se traduce într-o creștere a achizițiilor cu până la 10% pentru 51% dintre respondenți, sau între 10%-30% pentru 41% dintre aceștia.

Referitor la comportamentul responsabil la cumpărături, 57% dintre cei intervievați declară că și-ar dori să existe o zonă cu produse la preț special pe care să le cumpere și să le consume imediat, în special cei intre 35 si 44 de ani (65%), iar 53% dintre respondenți și-ar dori să aibă cât mai multe opțiuni de a cumpăra vrac sau la bucată.

În plus, se remarcă faptul că 9 din 10 români au obiceiul de a verifica termenul de valabilitate al produselor pe care le cumpără, tinerii cu vârste între 18 și 24 de ani adoptând acest obicei într-o mai mică măsură (77%). De asemenea, 86% dintre cei care verifică termenul de valabilitate al produselor afirmă că fac acest lucru de cele mai multe ori sau chiar întotdeauna.

În contextul comportamentului responsabil al românilor în momentele când aleg să mergă la restaurant, se evidențiază faptul că aceștia ar fi mai predispuși să acționeze responsabil dacă ar fi informați și susținuți în a lua mâncarea neconsumată la pachet (61%) și dacă ar avea posibilitatea de a alege între două tipuri de porții, medii și mari (50%).

Generația Z (18-24 ani), lider în risipa alimentară

Conform datelor studiului, reprezentanții Generației Z (18-24 ani) sunt mai predispuși să risipească alimente. Mai mult de o treime dintre aceștia declară că pierd între 51-100 lei într-o săptămână obișnuită din cauza risipei alimentare (36% Generația Z vs. 19% total eșantion), în timp ce majoritatea românilor pierd sub 50 lei (71% total eșantion vs. 51% Generația Z).

Privind cauzele risipei alimentare, tinerii între 18-24 ani menționează în mai mare măsură că le lipsesc informații cu privire la măsurile anti-risipă (19% vs. 10% total eșantion) și că obișnuiesc să cumpere mai multe produse decat cele necesare (57% vs. 47% total eșantion). La o privire mai atentă, putem observa că cel mai adesea aceștia aruncă la gunoi produsele lactate (43% vs. 16% total eșantion) și produsele din carne (23% vs. 10% total eșantion).

De asemenea, reprezentanții Generației Z sunt mai puțin deschiși să adopte diferite măsuri de reducere a risipei alimentare, precum achiziția de produse alimentare pentru perioade scurte de timp (51%  Generația Z vs. 65% total eșantion).

Facebook Comments
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Mathias Dachdecker firma de acoperisuri in Wien

Published

on

By

Dacă ești în căutarea unei firme de Dachdecker de încredere în Wien, Mathias Dachdecker este soluția perfectă. Cu o experiență vastă în domeniu, compania oferă servicii de Dachsanierung, Spengler, Dach și Dachdeckerei la cele mai înalte standarde. Experții noștri se angajează să livreze soluții personalizate, adaptate nevoilor fiecărui client, asigurând astfel o structură de înaltă calitate.

Firma noastră pune accent pe profesionalism, oferind servicii complete, inclusiv Fassadensanierung. Cu un portofoliu vast de clienți mulțumiți, Mathias Dachdecker se angajează să livreze rezultate pe măsura așteptărilor, fie că este vorba de repararea, recondiționarea sau instalarea unui nou acoperiș.

Dachsanierung este esențială pentru menținerea integrității clădirii tale în Wien. De la mici reparații la lucrări complexe, firma noastră abordează fiecare proiect cu seriozitate, oferind soluții de înaltă calitate la prețuri competitive.

Colaborând cu noi, beneficiezi de:

  • Profesionalism și experiență.
  • Servicii complete de Dach și Dachdeckerei.
  • Soluții de Fassadensanierung.
  • Asistență personalizată în funcție de nevoile tale.

Pentru servicii de înaltă calitate în Wien, accesează site-ul Mathias Dachdecker și contactează-ne pentru o ofertă personalizată. Firma noastră se mândrește cu rezultate remarcabile, fiind partenerul ideal pentru orice proiect de Dachsanierung, Spengler sau Dachdeckerei.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Astăzi este ultima zi în care profesorii beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

Published

on

By

București, 30 aprilie 2024 – Astăzi este ultima zi în care personalul din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din România beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa, ce va avea loc în 25 și 26 octombrie a.c., la București.  Începând cu mâine, 1 mai a.c., locurile vor fi disponibile și publicului larg (altor categorii profesionale).

Marți, 30 aprilie a.c., este ultima zi în care profesorii din România beneficiază de reduceri și pachete preferențiale, care sunt disponibile online, pe site-ul oficial (www.d2l.ro), și pornesc de la 149 euro. Mai multe informații despre pachete se găsesc aici.

Profesorii pot utiliza și instrumente alternative de plată în vederea rezervării accesului la evenimentul și la masterclass-urile susținute de experții locali și globali în educație, ce vor fi prezenți la Dare to Learn, ediția 2024. Cadrele didactice pot folosi primele de carieră didactică, fondurile pe care școlile le obțin, anual, pentru formarea profesională, programele de formare pentru profesori (presupun costuri acoperite pentru aceștia) incluse în proiectele cu finanțare europeană accesate de instituțiile școlare.

Ce obțin profesorii care se înscriu până la data de 1 mai 2024:

  1. Acces exclusiv: aceștia beneficiază de o ofertă limitată la preț redus, disponibilă doar pentru profesioniștii din educație și organizațiile non-guvernamentale care sprijină învățarea.
  2. Networking de elită:vor avea ocazia de a interacționa cu lideri de gândire și practicieni de top din educație, împărtășind idei și strategii inovatoare.
  3. Sesiuni de masterclass-uri: vor putea participa la ateliere și prezentări care abordează cele mai noi tendințe în educație, de la adaptarea metodologiilor de predare la gestionarea nevoilor speciale ale elevilor.
  4. Dezvoltare profesională continuă: vor afla cum să transforme provocările în oportunități și cum să se adapteze la dinamica schimbărilor în educație.

Începând cu data de 1 mai 2024 (miercuri), accesul la eveniment va fi deschis și publicului larg (altor categorii profesionale, cu excepția celor din învățământ), online, pe platforma www.d2l.ro.

Despre evenimentul anului în educație

Dare to Learn a fost conceput caun program de formare la care sunt așteptați peste 4.000 de participanți. Prima ediție se va desfășura timp de două zile, pe 25 și 26 octombrie a.c., la Romexpo, în Capitală, și va fi cel mai mare eveniment din Europa dedicat profesorilor, dar și experților din învățământul preuniversitar și universitar, trainerilor din domeniul formării continue, cercetătorilor, celor care lucrează în domeniul resurselor umane în corporații sau companii, precum și specialiștilor din instituțiile locale și actorilor guvernamentali.

Summitul va cuprinde patru panel-uri dedicate profesioniștilor în educație, axate pe insights-uri și perspective privind valorificarea cercetărilor în psihologie, pe tehnologiile utilizate în economiile emergente și abordările de tip pionierat, cu scopul de a crea experiențe transformatoare de învățare.

Dare to Learn va reuni peste 20 de vorbitori locali și internaționali, care-și propun să dezvăluie cele mai recente rezultate ale studiilor și cercetărilor în practicile educaționale. Vor fi prezentate idei si tehnologii noi care remodelează modul în care se desfășoară astăzi procesul de învățare. Participanții vor fi încurajați să adopte noi instrumente și să modeleze ecosisteme de învățare pe tot parcursul vieții, adaptându-se unui viitor marcat de competiția dintre inteligența artificială și cea naturală, precum și de accesul democratizat la informație. Pe parcursul celor două zile de eveniment, 32 de masterclass-uri, organizate pe diverse teme, vor fi susținute de experți ce și-au lăsat amprenta asupra modului în care se desfășoară procesul de învățare (la clasă ori în mediul organizațional), care au eliminat barierele pentru a face educația una echitabilă.

Printre speakerii internaționali – considerați lideri de opinie, academicieni, cercetători în leadership-ul educațional, deschizători de drumuri în ceea ce privește accesul la educație și vizionari în domeniul inteligenței artificiale, pionieri care au redefinit domeniul învățării prin idei și practici revoluționare – se numără nume de referință în accelerarea învățării: John Hattie, Peter Senge, Sugata Mitra, Vicky Colbert, Zack Kass, Graham Brown-Martin, Charles LeadBeater, Niko Herlin, Henri Muurimaa, Diana Laufenberg, Cami Anderson și Ng Aik Yang. Lista completă a speakerilor, precum și mai multe informații despre aceștia și performanțele lor vor fi comunicate în perioada următoare.

În cadrul evenimentului vor exista zone dedicate întâlnirilor one-to-one și networkingului între participanți și vorbitori, precum și o zonă amplă de expoziție dedicată partenerilor acestui eveniment (lansare de cărți, dezbateri ale autorităților, standuri cu activități ale companiilor etc.).

Evenimentul Dare to Learn este rezultatul unui parteneriat între Fundația Dare to LearnAsociația Română de Literație (ARL România), Teach for Romania și Finnish Teacher Training Centre.

ING Bank Romania este presenting partner al evenimentului.

EducațiePrivată.ro este partener media principal al evenimentului. Pe lista partenerilor media se mai numără Antena, 3 CNN, Hotnews.ro, Adevarul.ro și Stiripesurse.ro.

###

Despre Fundația Dare to Learn

Fundația Dare to Learn este o organizație non-guvernamentală care promovează și sprijină inovarea în domeniul educației și învățării pe tot parcursul vieții, pentru a elimina orice barieră din calea învățării unei persoane. Prin abordări și tehnologii inovatoare, Fundația își propune să elimine impactul constrângerilor geografice, disparităților socio-economice, ciclurilor multigeneraționale de eșec educațional, permițând indivizilor din toate mediile si de toate vârstele să se angajeze în experiențe de învățare semnificative și eficiente. Procedând astfel, Fundația urmărește să reducă abandonul școlar și decalajul educațional și să ofere indivizilor puterea de a-și atinge întregul potențial, indiferent de circumstanțele lor.

Fundația Dare to Learn este inițiatorul platformei Dare to Learn, prin care urmează a se pilota abordări inovatoare în educație, și susține desfășurarea pe termen lung a evenimentului Dare to Learn în România, unde se reunesc gânditori, personalități de talie mondială, cercetători în leadership organizațional și educațional, deschizători de drumuri în educație echitabilă, precum și vizionari în inteligența artificială.

Despre Teach for Romania

Teach for Romania este o organizaţie non-guvernamentală care pregătește viitori educatori, învățători şi profesori model și îi sprijină în procesul de transformare a sistemului educațional din România. Scopul organizaţiei este să intervină pe termen lung în procesul de reducere a inechității educaţionale şi să dezvolte abilități sociale în rândul elevilor.

Teach for Romania face parte din reţeaua globală Teach for All, care pregăteşte viitori educatori, învăţători sau profesori care vor să performeze în învăţământul de stat, în special pentru elevii din medii vulnerabile. Scopul rețelei este să extindă accesul la educaţie în întreaga lume, prin creşterea şi accelerarea impactului generat de organizaţii care cultivă leadership-ul necesar pentru schimbare. Teach for All este prezent astăzi în peste 60 de țări din întreaga lume şi numără peste 100.000 de profesori și alumni care lucrează cu copii din comunități vulnerabile.

Despre Asociația Română de Literație (ARL România)

Asociația Română de Literație este o organizație non-guvernamentală a cărei misiune constă în dezvoltarea, promovarea şi susţinerea programelor şi proiectelor educaţionale care conduc la îmbunătăţirea serviciilor educaționale oferite de instituţiile de învăţământ pentru copii, tineri şi adulți din România şi din străinătate.

Asociația promovează exemple de bună practică, modele de excelenţă şi eficienţă didactică în educaţie, urmărind cu prioritate creşterea calităţii procesului de predare-învăţare pentru a contribui la formarea şi dezvoltarea competenţelor necesare împlinirii la nivel personal şi social a elevilor într-o societate bazată pe cunoaştere şi învăţare continuă. Dezvoltarea competențelor de literație ale elevilor reprezintă o prioritate a ARL.

Despre Finnish Teacher Training Centre

Finnish Teacher Training Centre este un centru de formare continuă pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar, care a apărut în urma nevoii profesorilor de a fi mereu conectați la schimbare. Portofoliul său de programe și cursuri este unul modular și flexibil, construit atât pe competențe generale de dezvoltare personală și a carierei, cât și pe competențe tehnice, metodologice, specifice corpului didactic, adaptat sistemului local.

Facebook Comments
Continue Reading

Uncategorized

Acer se angajează să colecteze 50 de tone de deșeuri de plastic din mediul înconjurător prin intermediul parteneriatului cu Plastic Bank

Published

on

By

Colaborarea ajută la prevenirea pătrunderii în ocean a echivalentului a 2,5 milioane de sticle de plastic și sprijină mijloacele de trai ale membrilor colectori aflați în comunitățile subdezvoltate.

Rezumat:

  • Acer se asociază cu Plastic Bank pentru un program de impact în vederea colectării a 50 de tone de plastic din ocean[]în 2024 prin intermediul comunității sale de colectori din Asia de Sud-Est
  • Prin acest efort, Acer și Plastic Bank vor împiedica echivalentul a 2,5 milioane de sticle de plastic[]să ajungă în ocean, abordând problema poluării cu plastic.
  • Parteneriatul oferă, de asemenea, sprijin comunităților subdezvoltate, permițând locuitorilor să colecteze plasticul și să îl comercializeze în schimbul unor venituri, bunuri și servicii care să le susțină mijloacele de trai.

Ca un ecou al temei din acest an a Zilei Pământului, „Planeta vs. Plasticul”, Acer a încheiat un parteneriat cu Plastic Bank și s-a angajat să colecteze și să recicleze cel puțin 50 de tone de deșeuri de plastic din mediul înconjurător în 2024. Întreprinderea socială cu sediul în Canada se concentrează pe soluționarea problemelor tot mai serioase legate de poluarea cu plastic prin construirea de ecosisteme de reciclare și crearea de oportunități de trai în zonele de coastă vulnerabile.

Se preconizează că programul de impact al Acer în parteneriat cu Plastic Bank va împiedica echivalentul a peste 2,5 milioane de sticle de plastic[2] să ajungă în oceane prin eforturile membrilor colectori din Asia de Sud-Est. Membrii aduc plasticul colectat la sucursalele de colectare ale Plastic Bank în schimbul prețului de piață local al materialului colectat, precum și a unor bonusuri care contribuie la asigurarea unui venit suplimentar și a accesului la beneficii sociale, cum ar fi tichete de masă, asigurări de sănătate și multe altele.

Colaborarea Acer cu Plastic Bank sprijină Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale Organizației Națiunilor Unite, inclusiv ODD 1 pentru eliminarea sărăciei, ODD 8 pentru o muncă decentă și creștere economică, ODD 12 pentru un consum și o producție responsabile, ODD 14 pentru viața subacvatică și ODD 17 pentru un parteneriat pentru aceste obiective. Obiectivele de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) ale Acer includ, de asemenea, adaptarea unui conținut de plastic reciclat postconsum (PCR) la 20-30% în computere și ecrane până în 2025 și atingerea obiectivului de emisii nete zero până în 2050. Acer a făcut eforturi semnificative pentru a încorpora versiuni PCR ale tipurilor de plastic utilizate în produsele electronice de consum cu linia Vero, care respectă mediul înconjurător și și-a consolidat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon prin lansarea primului său PC neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon, Acer Aspire Vero 16, care a debutat în decembrie 2023. Acer va continua să evolueze odată cu industria și cu schimbarea stilului de viață, promovând soluții inovatoare și eco-conștiente pentru sustenabilitatea pe termen lung a operațiunilor sale și a mediului.

Despre Acer

Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii TIC din lume, fiind prezentă în peste 160 de țări. Pe măsură ce evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilului de viață, Acer se concentrează pe crearea unei lumi în care hardware-ul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi. Cei 7.700 de angajați ai Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și asistenței pentru produse și soluții care sparg barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.

© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și sigla Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxa de vânzare aplicabilă este în plus.

Facebook Comments
Continue Reading

Parteneri

Ultimile stiri locale

Ce legende locale sunt asociate cu Galațiul Ce legende locale sunt asociate cu Galațiul
Cultură2 zile ago

Ce legende locale sunt asociate cu Galațiul?

Orașul Galați, situat în partea de est a României, la confluența râurilor Siret și Prut cu Dunărea, este nu doar...

Afaceri3 zile ago

Firma de acoperișuri în Steiermark: Servicii de top pentru tine

Firma de acoperișuri din Steiermark, Dachdecker und Spengler, este alegerea ideală pentru orice nevoie de reparații sau înlocuire a acoperișurilor....

Știri din județ3 zile ago

Servicii profesionale de acoperișuri în Austria Inferioară cu TopDachService

Dacă sunteți în căutarea unei companii de încredere pentru servicii de Dachdecker, Dachsanierung sau Spengler în Oberösterreich, Top Dach Service...

Uncategorized3 zile ago

Mathias Dachdecker firma de acoperisuri in Wien

Dacă ești în căutarea unei firme de Dachdecker de încredere în Wien, Mathias Dachdecker este soluția perfectă. Cu o experiență...

Uncategorized4 zile ago

Astăzi este ultima zi în care profesorii beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

București, 30 aprilie 2024 – Astăzi este ultima zi în care personalul din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din România beneficiază...

Uncategorized4 zile ago

Acer se angajează să colecteze 50 de tone de deșeuri de plastic din mediul înconjurător prin intermediul parteneriatului cu Plastic Bank

Colaborarea ajută la prevenirea pătrunderii în ocean a echivalentului a 2,5 milioane de sticle de plastic și sprijină mijloacele de...

Uncategorized4 zile ago

BenQ SW272U a câștigat premiul TIPA 2024 pentru cel mai bun monitor foto profesional

Cel mai performant monitor 4K de 27 inch pentru fotografi, cu precizie superioară a culorilor și calibrare hardware București, România...

Evenimento săptămână ago

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

Uncategorizedo săptămână ago

Inaugurarea Showroom-ului Caritabil Royal Charity

Craiova, 26 Aprilie 2024 – Asociația Incubatorul de Vise anunță cu entuziasm lansarea showroom-ului caritabil Royal Charity, un proiect menit...

Evenimento săptămână ago

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

Evenimento săptămână ago

Care sunt principalele avantaje pe care le ai dacă ești șofer de TIR?

Profesia de șofer de TIR, deși solicitantă, vine cu o serie de beneficii care pot atrage numeroși doritori. În primul...

Afacerio săptămână ago

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Afacerio săptămână ago

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Evenimento săptămână ago

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Uncategorizedo săptămână ago

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Evenimento săptămână ago

Sfaturi simple pentru a vă menține articulații sănătoase

Pentru a vă menține sau îmbunătăți articulaţii sănătoase, exercițiile fizice sunt esențiale. Dar ce altceva poți face? Iată câteva sfaturi...

Știrile Săptămânii